0
back
 

diskuze k tématu: Elektromobily se neprodávají, pomůže státní podpora?

category of topic classification:
deleted user
number of posts
date of registration
Sunday 17.04.2016 12:19, ???
Pokud automobilky nepřijdou s elektromobilem v ceně cca 300000 a zaručeným dojezdem minimálně 150 km aby to dávalo smysl běžnému občanovi a to bez dotací,nemá elektromobil šanci.
Dotovat bohaté je zvěrstvo a o to větší,že se zdaní ta nejchudší část populace .Kdo kupuje auto za 700000 nepotřebuje dotaci.
A hlavně-dobrá myšlenka a dobré zboží se prosadí samo.
respond
rohYpnol
number of posts41
date of registration22.09.2008
Sunday 17.04.2016 13:32, Bruselská eurodemence
Nutil někdo EU, aby se zavázala k nereálnému snížení emisí?? A když se zjistí, že plán nejde splnit, tak se začnou dít věci... Nakonec pod hrozbou pokuty se EU bude tvářit, že i příspěvek v hodnotě 200 tis. Kč na nákup elektromobilu z peněz daňových poplatníků je vlastně nejvýhodnější řešení...

Ať žije centrálně plánované hospodářství 21. století... Moskva se zaměnila za Brusel, bolševik se zaměnil za euroúředníka, ale výsledek je stejný

Navíc pro země našeho typu je spočítáno, že pokud je energetický mix s vysokým podílem výroby z fosilních paliv, tak přínos elektromobilu není žádný!!!

A protože elektromobily nedávají smysl, proto začneme křivit volné prostředí tak, aby elektromobil smysl začal dávat?? Ne, Evropská unie by potřebovala jediné - rozpad
respond
kristian2
number of posts273
date of registration31.03.2015
Sunday 17.04.2016 17:51, k
A co jako čekají - elektromobily jsou jaksi cenovně dražší že,a o peníze jde přece vždy až na prvním místě.To se nebavím o možnostech dobíjení.Už vydím ten blackout sítě při dobíjení na panelákovém sídlišti.

Nechci prudit,ale to že auto nekouří tam kde jede, neznamená že nekouří někde jinde???,
ale elektrika je přece v zásuvce
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Monday 18.04.2016 09:27, EU
Je potřeba, aby se EU rozpadla a tohle centrální plánování skončilo. Kde nefunguje zdravá hospodářská soutěž, tam je tak akorát prostor pro černotu.
Prvním varováním měla být kauza VW.
S příspěvky nade mnou souhlasím.
Co mě zaráží je, že pro chrochty je benevolentnější limit než pro benzín. Vzhledem k tomu, že byla nafta kvůli nižší spotřebě prohlášena, jak ekologické palivo, tomuto rozporu nerozumím, a když to ještě probásobíme hustotou, tak je zase nafta upřednostněná a má o 80% (ano osmdesát) dovoleno vypustit více CO2.
My jsme v Evropě fakt kreténi!

Jo a pokud bych vzal jako normu definovanou spotřebu pro chrochty 6,3 l/100 km, tak ekvivalent z hlediska CO2 pro benzín je 7,4 l/100 km, a to nemluvím o tom, že vyčistit spaliny benzínu je úplně jiná liga, zejména při této spotřebě.

Nebo je v článku chyba a patří tam 3,6 l/100 km. Na to jen pravím: Muhehe
respond


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.