0
back
 

diskuze k tématu: Dovoz "nových" ojetin mění trh

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.08.2007 07:58, Ceny
Už mi zase teče voda ze zubů, když někdo mluví o návycích. Kolik stojí vymalovat byt? Kolik stojí lednička (ta se mimochodem mění až odejde) a kolik stojí auto? Apropos, já měním auta cca po 5-ti letech, ale kvůli 10 kkm ročně nekupuji nové, to je pomalu lepší vozit taxíkem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.08.2007 08:29, Zánovní auta
Myslet si, že se sem ze západu vozí hodně zánovních aut ve výborném stavu a že ovlivní zdejší trh, je dle mého názoru celkem naivní.(omlouvám se, nejsem analitik, jen ze mě mluví zkušenost).
Ano, sám si pro svojí potřebu dovážím auta do jednoho roku stáří a za ca dva roky je prodávám. Je to ale vždy vykoupeno tím, že dovážené auto je nějak poškozené (vždy ale plně funkční a pojízdné - jedu po vlastní ose), pak jsem schopen se dostat na slušnou cenu. Ta Octávie za 325 je určitě opravená zbořenina, protože sehnat ji venku a prodat s přirážkou minimálně 20-50tis. jak se to tu běžně děje, nebouranou, to je prostě i v Německu Scifi, nebo jeden případ z 1000 - vím, že když chtěla má švagrová z DE podobné auto (bez poškození), neměla šanci ho tam sehnat, protože je po nich ohromná poptávka ze strany samotných Němců (tak si opět odvezle do DE moji Octávii, kterou jsem tam před dvěma lety koupil). 3Letá auta se tam často prodávají z firem po ukončení leasingu (dělá to stejně i naše "dcera" v DE, ta auta mají najeto mezi 100-250tis za 3 roky, takže zánovní ale často dost jeté.
Existují i výjimky, loni bylo pro mé rodiče výhodné koupit nový Citroen u známého v DE, nechali jsme ho tam jako předváděčku 6 měs. a potom jsme ho jako "ojetinu" s 425 kilometry na tachometru dovezli sem. Bohužel "staříci" se zbláznily a zavoněla jim nafta, tak to auto po roce a 11 tis.km prodávali a nový majitel jistě neprohloupil. Nicméně prodat byl skoro horor, protože všichni bazarníci tvrdili: To auto je příliš nové a tedy relativně drahé (ale o 100 tis. levnější než to samé ze salonu), to se těžko prodá.
Je to pouze několik postřehů a vlastních zkušeností, které jsem musel napsat, neb se mi ten článek zdál trochu tendenční.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.08.2007 10:24, RE: Ceny
David V posted by:
Už mi zase teče voda ze zubů, když někdo mluví o návycích. Kolik stojí vymalovat byt? Kolik stojí lednička (ta se mimochodem mění až odejde) a kolik stojí auto? Apropos, já měním auta cca po 5-ti letech, ale kvůli 10 kkm ročně nekupuji nové, to je pomalu lepší vozit taxíkem.
Co byste taky chtěl slyšet od prodavače aut, že ? Prodavač ponožek vám taky poradí, že je máte po 1 dni vyhodit a nejlépe ani neprat ...

Nevím, co z toho mám, když auto po pěti letech vyhodím ... možná až nebudu vědět co s penězma, tak jo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.08.2007 12:23, Opatrně, páni dovozci!
S tím vyrovnáváním se s vyspělými západoevropskými trhy bych byl na vašem místě opatrný. Češi by totiž mohli začit po dovozcích a autorizovaných servisech stejnou kvalitu služeb jako třeba v Německu. A to si nejsem jistý, že by se vám líbilo!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.08.2007 15:14, RE: Opatrně, páni dovozci!
Willy posted by:
S tím vyrovnáváním se s vyspělými západoevropskými trhy bych byl na vašem místě opatrný. Češi by totiž mohli začit po dovozcích a autorizovaných servisech stejnou kvalitu služeb jako třeba v Německu. A to si nejsem jistý, že by se vám líbilo!
Jasněěě, z Deutschlandu budou samé problemáky! Protože naše auta v CZ jsou přece nejlepší )) Mají pravidelný precizní servis na který se nekašlalo a nikdy je nestáčíme. Že vás už ta pusa z těch keců nebolí. Pan Willy to shrnul dobře: "Češi by totiž mohli začít po dovozcích a autorizovaných servisech chtít stejnou kvalitu služeb jako třeba v Německu. A to by se jim nelíbilo"
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.08.2007 15:47, RE: Opatrně, páni dovozci!
Ráďa posted by:
Jasněěě, z Deutschlandu budou samé problemáky! Protože naše auta v CZ jsou přece nejlepší )) Mají pravidelný precizní servis na který se nekašlalo a nikdy je nestáčíme. Že vás už ta pusa z těch keců nebolí. Pan Willy to shrnul dobře: "Češi by totiž mohli začít po dovozcích a autorizovaných servisech chtít stejnou kvalitu služeb jako třeba v Německu. A to by se jim nelíbilo"
Ono totiž málokdo si může dovolit celý život platit leasing měsíčně třeba 15 tisíc a po 3 letech měnit ojeté auto za nové.Zvlášt to platí o mladých rodinách s dětmi.Až zde budou platy stejné jako v záp.zemích tak pak zde třeba nastane "zvyk" měnit auto po 3-5 letech.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.08.2007 18:31, RE: Opatrně, páni dovozci!
anonym posted by:
Ono totiž málokdo si může dovolit celý život platit leasing měsíčně třeba 15 tisíc a po 3 letech měnit ojeté auto za nové.Zvlášt to platí o mladých rodinách s dětmi.Až zde budou platy stejné jako v záp.zemích tak pak zde třeba nastane "zvyk" měnit auto po 3-5 letech.
K tem sluzbam a cenam se pripojuji. Porad nam davaji za priklady zapadni zeme, porad ukazuji, kolik v EU co stoji, a ze u nas to bude stat stejne, ale nikdo neukaze, z jakych platu to plati oni. Napriklad tady v Britanii je stejny zvyk jako v Nemecku, auto se naboura, tak se opravi a jde do sveta a kupuje se nove. Sice treba bydleni je tady priserne drahe, vetsina potravin taky, o MHD se nema cenu ani bavit, za ty ceny co je tady autobus dojede vetsina lidi na chatu, ale proste vychazeji z jinych platu. Az budou u nas platy jako na zapade tak 15 tis mesicne splatka na nove auto nebude problem a po 5 letech se vezme nove auto na leasing. Ale pokud je 15 tis 100% platu jednoho z rodicu tak to proste fungovat nebude.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.08.2007 21:56, To jsou ale kecy
Auto je ta nejhorší investice jaká může být a on si prodejce myslí,že zákazníci jsou držgrešle! Proč bych kupoval auto za 600 litrů nové,když za 3-4 roky ho mám za 300 litrů. Proč bych vyhodil 300 papírů do koše? Je spoustu jiných věcí,co člověk potřebuje,nebo do kterých investuje,ale cpát prachy do nového auta,nebo se zadlužit leasingem??!! A taky proč,když víc jak polovina obyvatel na nové auto mít nikdy nebude!Tady to nemá někdo v hlavě v pořádku!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.08.2007 22:02, Vysoké ceny
Nová Octavia Combi 4x4 1.8T v nadstandartní výbavě cena vyrobená v roce 2003 ................................. 715.000,-
Loni jsem jí koupil za ................... 305.000,-
A jak využít 410 tisíc za 3 roky jinak??? Určitě každý po svém,že jo?!?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.08.2007 22:17, RE: Vysoké ceny
anonym posted by:
Nová Octavia Combi 4x4 1.8T v nadstandartní výbavě cena vyrobená v roce 2003 ................................. 715.000,-
Loni jsem jí koupil za ................... 305.000,-
A jak využít 410 tisíc za 3 roky jinak??? Určitě každý po svém,že jo?!?
Souhlasim, ze 400 tis, ktere jste usettril do servisu nikdy nedate. A pokud koupite auto po prvnim majiteli, nejele ze zapadu, ma to servisku ktera sedi, servis to overi tak pak neni duvod se takove ojetiny obavat. Ano potka vas zavada a jsem bez auta, ale s novym autem taky mate zavady, sice je resi zadarmo, ale auto mate stejne v servise a nove vam zadarmo nedaji. Az budu vydelatat tolik, aby me to nemrzelo, tak si taky vyberu nove auto
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 28.08.2007 07:16, Nové vozy
Nová auta jsou ideální pro firmy či podnikatele či živnostníky. prostě se na nich odpálí náklady a po leasingu se mohou poslat v relativně slušném stavu dále na trh pro rodiny apod. opravdu 3 - 4 leté auto udělá ještě spoustu práce a je již max. oddaněno atd, takže zase napak pro firmy ztrácí daňový smysl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 28.08.2007 20:33, RE: Vysoké ceny
mufik.martin posted by:
Souhlasim, ze 400 tis, ktere jste usettril do servisu nikdy nedate. A pokud koupite auto po prvnim majiteli, nejele ze zapadu, ma to servisku ktera sedi, servis to overi tak pak neni duvod se takove ojetiny obavat. Ano potka vas zavada a jsem bez auta, ale s novym autem taky mate zavady, sice je resi zadarmo, ale auto mate stejne v servise a nove vam zadarmo nedaji. Az budu vydelatat tolik, aby me to nemrzelo, tak si taky vyberu nove auto
jj plně souhlasím s mufikem..Ty platy v čechách jsou oničem..A hlavně ani ten leasing neodpovída našim možnostem.Zde v norsku je min. mzda cca 60000Kč..když denně v týdnu uděláte 2h přesčasy máte 90000Kč!!! Muj kolega eektrikář a to upozornuji ve 24letech tady z leasingu utáhne barak, starší auto MR2 (jinak má služebáka), jachtu a ještě letos plánuje dovolenou v Praze, Řecku a Thajsku!!! A pořád mu zbyde dost peněz tak aby mohl slušně žít.Tady člověk sotva platí hypotéku na panelákovej byt! Navíc jak může být nové auto v DE levnější než v CZ??? Prostě je to oničem..Jedno je jasné..Pokud ale sami nebudeme dělat něco proto aby se to tu změnilo tak změny se budou konat velice těžko a pomalu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 28.08.2007 23:18, RE: Nové vozy, edmund
edmund posted by:
Nová auta jsou ideální pro firmy či podnikatele či živnostníky. prostě se na nich odpálí náklady a po leasingu se mohou poslat v relativně slušném stavu dále na trh pro rodiny apod. opravdu 3 - 4 leté auto udělá ještě spoustu práce a je již max. oddaněno atd, takže zase napak pro firmy ztrácí daňový smysl.
A pro mně ztrácí smysl tu nadále obtěžovat, jako obtížný hmyz.
respond


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.