0
back
 

diskuze k tématu: Dieselová auta vítězí

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.08.2006 06:47, Diesel?
Mozna diesel vyhrava,ale ja jsem benzinak a k brzke zmene to jen tak brzo nevidim!
Nerad bych prisel o sluch ( chrochtajici TDi )!!!
Kdyz tichou naftu,tak HDi v peknem modelu C4 coupe, nebyt nepohybliveho stredu volantu a palubovky smerovane na stred vozu,bylo by to fakt suprove auto!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.08.2006 09:08, pry diesel jen v nakladaku
Nemyslim si ze by lide v CR byli natolik konzervativni, ale vzhledem k platum adt. si dokazou spocitat, ze se jim diesel nevyplati!Prec jen diesel je ponekud choulostivejsi na zachazeni, vstrikovace, turbo...spousta veci se muze pokazit!Navic dnesni diesely jsou natolik nasponovane co do vykonu, ze jejich vydrz nemuze byt srovnatelna s benzinovimi motory! U noveho auta to samozrejme az tak neplati!Tech 100k kilometru ve sluzebnim voze najede v klidu, ale chudak clovek co si jej koupi pote!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.08.2006 09:46, RE: pry diesel jen v nakladaku
NorMack posted by:
Nemyslim si ze by lide v CR byli natolik konzervativni, ale vzhledem k platum adt. si dokazou spocitat, ze se jim diesel nevyplati!Prec jen diesel je ponekud choulostivejsi na zachazeni, vstrikovace, turbo...spousta veci se muze pokazit!Navic dnesni diesely jsou natolik nasponovane co do vykonu, ze jejich vydrz nemuze byt srovnatelna s benzinovimi motory! U noveho auta to samozrejme az tak neplati!Tech 100k kilometru ve sluzebnim voze najede v klidu, ale chudak clovek co si jej koupi pote!
nesuhlasim. benzin je takmer rovnako chulostivy, ako naftak. naviac, vzhladom na afery so spolahlivostou common rail motorov na zaciatku 21.stor. sa opravy uz dostali pomerne daleko..., takze spolahlivosti by som sa nebal. Hlavne problemy vznikaju preto, lebo naftaky si kupuju hlavne firmy a teda najazdia kopec km. Potom to hajzel v bazare stoci a nejake chudacisko si tu u nas kupi patrocny diesel bez servisky so 100K km. A auto ma za sebou poctivych 300... potom sa netreba cudovat, ze sa nieco pokasle...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.08.2006 09:59, RE: Diesel?
Zigi posted by:
Mozna diesel vyhrava,ale ja jsem benzinak a k brzke zmene to jen tak brzo nevidim!
Nerad bych prisel o sluch ( chrochtajici TDi )!!!
Kdyz tichou naftu,tak HDi v peknem modelu C4 coupe, nebyt nepohybliveho stredu volantu a palubovky smerovane na stred vozu,bylo by to fakt suprove auto!!
Zigi v clanku se mluvilo o koupi novych automobilu a ty stale prirovnavas stare TDI z roku 1995 z golfa 3, toleda atd. Nynejsi TDI jsou uz taky common rail takze uz neni moc rozdil mezi TDI a konkurenci. Sice uznavam ze jsou i tissi motory nez TDI jako treba TDCI atd, ale zadny z nich nema takovou spolehlivost a spotrebu. Nejsem zarity zastance TDI ( sam si ted budu kupovat benzinaka ), ale TDI melo vzdycky nejvyssi vykon, nejvetsi spoelhlivost, nejnizsi spotrebu a nejvyssi hluk :) Ale od te doby co v TDI udelali common rail uz je to v pohode. Vsak ono mezi nami uz octavia po faceliftu v roce 2001 ma TDI pomerne dobre odhlucneny a neni to nejaky bolehlav, i kdyz HDI je mnohem dale. Ale nemuzes posuzovat stara TDI stara 10 let kdyz clanek byl o novych prodanych autech.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.08.2006 11:21, RE: Diesel?
Martin posted by:
Zigi v clanku se mluvilo o koupi novych automobilu a ty stale prirovnavas stare TDI z roku 1995 z golfa 3, toleda atd. Nynejsi TDI jsou uz taky common rail takze uz neni moc rozdil mezi TDI a konkurenci. Sice uznavam ze jsou i tissi motory nez TDI jako treba TDCI atd, ale zadny z nich nema takovou spolehlivost a spotrebu. Nejsem zarity zastance TDI ( sam si ted budu kupovat benzinaka ), ale TDI melo vzdycky nejvyssi vykon, nejvetsi spoelhlivost, nejnizsi spotrebu a nejvyssi hluk :) Ale od te dob...
No ty dnesni "moderni" TDI 77 a 103Kw nejsou zadna slava a za studena jeste porad pekne duni!V tomhle je fauwe uplne mimo a spotreba je v tom jak s tim jezdis a ne ze nejuspornejsi je TDI,to je blbost!
Jak u vseho,vse ma sve prednosti a nedostatky,ale s tou spolehlivosti TDI si to nemyslel tak vazne,ze?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.08.2006 11:56, :-)
...toto tempo urcite neujde pozornosti ropnych a inych koncernov, preto sa dá očakávať nárast cien nafty, ale aj benzínu ....ono sú to večné hádky nafta/benzín, ale na alternatívny pohon sa úplne kašle. Imponujú mi poslanci SR i ČR, ktorí sa vozia za naše dane a spotreba ich absolútne netrápi. Tak prečo by dávali daňové úľavy na autá s eko-pohonom, alebo na eko-palivá? Ale hlúpi sme my všetci, lebo proti tomu nebojujeme!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.08.2006 13:01, nafta
Ja sa tiez viac kamaratim s benzinom, ale treba uznat ze nafta je omnoho bezpecnejsia a riziko poziaru pri havarke je o dost nizsie...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.08.2006 13:07, RE: :-)
ropák posted by:
...toto tempo urcite neujde pozornosti ropnych a inych koncernov, preto sa dá očakávať nárast cien nafty, ale aj benzínu ....ono sú to večné hádky nafta/benzín, ale na alternatívny pohon sa úplne kašle. Imponujú mi poslanci SR i ČR, ktorí sa vozia za naše dane a spotreba ich absolútne netrápi. Tak prečo by dávali daňové úľavy na autá s eko-pohonom, alebo na eko-palivá? Ale hlúpi sme my všetci, lebo proti tomu nebojujeme!
Co sa tyka alternativnych pohonov, vacsinou pocuvam take veci ako: auta na vodik, palivove clanky, elektromobily... To je sice super ale existuju aj lacnejsie alternativy, najlepsie je na tom podla mna etylalkohol. Akykolvek benzinak sa nan da relativne lacno upravit, netreba specialnu cerpaciu stanicu a clovek si nemusi kupovat za tazke prachy novu karu. Trocha investuje do tej co vlastni (zmena riadiacej jednotky + nejake diely) a veselo jazdi na lieh, ten ma stvrtinove emisie oproti benzinu a este k tomu je vykonnejsi. Nehovoriac o tom ze zavislost od ropy sa znizi na minimum, lebo jacmen na vypalenie liehu sa da vypestovat barskde v nasich zemepisnych podmienkach.

- Co sa tyka uprav na alternativne paliva, tam su vo vyhode benzinove motory.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.08.2006 23:43, RE: :-)
bubu posted by:
Co sa tyka alternativnych pohonov, vacsinou pocuvam take veci ako: auta na vodik, palivove clanky, elektromobily... To je sice super ale existuju aj lacnejsie alternativy, najlepsie je na tom podla mna etylalkohol. Akykolvek benzinak sa nan da relativne lacno upravit, netreba specialnu cerpaciu stanicu a clovek si nemusi kupovat za tazke prachy novu karu. Trocha investuje do tej co vlastni (zmena riadiacej jednotky + nejake diely) a veselo jazdi na lieh, ten ma stvrtinove emisie oproti benzinu ...
a ako je to s tym etylalkoholom pravne? Je to legalne? Existuje niekto, kto taketo upravy vykonava?dikes
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.08.2006 08:52, RE: :-)
kuulo posted by:
a ako je to s tym etylalkoholom pravne? Je to legalne? Existuje niekto, kto taketo upravy vykonava?dikes
Vo svedsku sa na etylalkohol jazdi. Daju sa kupit Saaby ktore maju tuto upravu uz od vyroby. V nasich koncinach zrejme nikto nic taketo nevykonava, a cerpacka etylalkoholu tu zatial neexistuje. Samozrejme, ak by si si aj zohnal automobil, ktory moze jazdit na etylalkohol, nemozes tam naliat barsjaky lieh. Dobre na tychto vozidlach je, ze im je jedno ci tam nalejes alkohol alebo benzin, dokonca to mozes miesat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 19.08.2006 14:20, RE: Diesel?
Zigi posted by:
No ty dnesni "moderni" TDI 77 a 103Kw nejsou zadna slava a za studena jeste porad pekne duni!V tomhle je fauwe uplne mimo a spotreba je v tom jak s tim jezdis a ne ze nejuspornejsi je TDI,to je blbost!
Jak u vseho,vse ma sve prednosti a nedostatky,ale s tou spolehlivosti TDI si to nemyslel tak vazne,ze?
Právě ty "stará" TDI jsou nejspolehlivější a nejekonomičtější. Pokud budeš jezdit stejně s každým autem, tak TDI si vezme nafty nejméně. Tyto motory jsou vyjma váhy vzduchu (oprava za pár tisíc) naprosto bezproblémové. A ten trochu vyšší hluk beru jako daň za to ostatní.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 20.08.2006 12:32, RE: Diesel?
jiný Martin posted by:
Právě ty "stará" TDI jsou nejspolehlivější a nejekonomičtější. Pokud budeš jezdit stejně s každým autem, tak TDI si vezme nafty nejméně. Tyto motory jsou vyjma váhy vzduchu (oprava za pár tisíc) naprosto bezproblémové. A ten trochu vyšší hluk beru jako daň za to ostatní.
Souhlasim stary dobry TDI neni sice nejelpsi motor sveta jak si nekteri mysli, ale pokud pojedu s HDI, DCI, JTD atd stejne tak TDI si vezme vzdycky nejmene nafty ale je nejhlucnejsi, a krome te vahy vzduchu ( ted mi odesla 300 tis ) se na aute nic neposere, hlavne drahy vstrikovace common rail to nema takze se nerozbijou jako u HDI a ostatnich, i kdyz sam osobne bych docela HDI chtel a budu asi brzy TDI menit za HDI ale bojim se vstrikvoacu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 20.08.2006 21:22, RE: Diesel?
Martin posted by:
Zigi v clanku se mluvilo o koupi novych automobilu a ty stale prirovnavas stare TDI z roku 1995 z golfa 3, toleda atd. Nynejsi TDI jsou uz taky common rail takze uz neni moc rozdil mezi TDI a konkurenci. Sice uznavam ze jsou i tissi motory nez TDI jako treba TDCI atd, ale zadny z nich nema takovou spolehlivost a spotrebu. Nejsem zarity zastance TDI ( sam si ted budu kupovat benzinaka ), ale TDI melo vzdycky nejvyssi vykon, nejvetsi spoelhlivost, nejnizsi spotrebu a nejvyssi hluk :) Ale od te dob...
Dovolím si poopravit pár věcí v příspěvku od Martina. Volkswagen nemá vstřikování CR, nicméně přechod na common rail už VW ohlásilo, tuším, že to bude cca za 2 roky. K hlučnosti TDI - nejhlučnější jsou právě ty nejnovější TDI, které mají vstřikování systémem čerpadlo - tryska (pumpe-düse - PD), konstrukčně starší TDI jsou hlučné jen za studena, ale to se týká více méně všech dieselů. Co se týče spolehlivosti - nejspolejhlivější turbodiesely pocházejí z japonska - 2,2 i-CTDi (Honda), 2,0 D-4D (Toyota) a 2,0 MZR-CD (Mazda), velmi dobře je na tom i motor 2,0 CRDi (Hyundai, Kia) - v žádném z těchto motorů totiž nenajdete problematické díly evropské provenience ("váhy vzduchu", vstřikovače a turba). S čím naopak souhlasím je to, že "tédéíčka" jsou opravdu úsporná, ale rozhodně nejsou nejvýkonější.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 20.08.2006 22:09, RE: Diesel?
Vojta - TipCars.com posted by:
Dovolím si poopravit pár věcí v příspěvku od Martina. Volkswagen nemá vstřikování CR, nicméně přechod na common rail už VW ohlásilo, tuším, že to bude cca za 2 roky. K hlučnosti TDI - nejhlučnější jsou právě ty nejnovější TDI, které mají vstřikování systémem čerpadlo - tryska (pumpe-düse - PD), konstrukčně starší TDI jsou hlučné jen za studena, ale to se týká více méně všech dieselů. Co se týče spolehlivosti - nejspolejhlivější turbodiesely pocházejí z japonska - 2,2 i-CTDi (Honda), 2,0 D-4D (To...
Pokud mohu pánové, pouze pár slov..
Patřím mezi ty, co za 2 roky najezdili na 1,9tdi 66kw 2004 Oktávia 110tis. km. S paní tomu autu říkáme traktůrek, ale spíš v dobrém slova smyslu - od vyjetí z autosalonu jsem s tím autem (až na pořád dokola měněné kotouče), neměl ani jeden problém. Mám to od domu kilometr po polňačce k "normální" cestě a na tom autě se ještě nedělali ani čepy, silentbloky.... Prostě nic.
Paní jezdí utéž cestu denně s fábiíí a kosti jsme dělali už 2krát. A také je pravda (1,4 55), že když s tím autem občas jedu, připadá mi, že neslyším motor a má daleko tužší kastli (žádné vrzání zadních dveří...). Pokud bych si ale teď kupoval nové auto, jedině 1,9 - 2 - 2,5 TDI.
Známý kupuje Primeru 3 roky starou 2l turbodiesel kombi. To auto má člověk, který se o něj stará tak, že je jako vyjeté z fabriky a má nejeto 40tisíc.., navíc za něj chce 290tisíc. Včera jsem s ním jezdil, poté ten můj známý. Je do toho auta zamilovanej a po včerejším seznámení bych si také zvykl. Ale stejně mi včera řekl - čoveče i když to tdi je hlučnější, přece jenom je dost jiný než ti japonci a francouzi, víš takovy čitelnější, líp reagující, pružnější........
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.08.2006 13:02, RE: Diesel?
Vojta - TipCars.com posted by:
Dovolím si poopravit pár věcí v příspěvku od Martina. Volkswagen nemá vstřikování CR, nicméně přechod na common rail už VW ohlásilo, tuším, že to bude cca za 2 roky. K hlučnosti TDI - nejhlučnější jsou právě ty nejnovější TDI, které mají vstřikování systémem čerpadlo - tryska (pumpe-düse - PD), konstrukčně starší TDI jsou hlučné jen za studena, ale to se týká více méně všech dieselů. Co se týče spolehlivosti - nejspolejhlivější turbodiesely pocházejí z japonska - 2,2 i-CTDi (Honda), 2,0 D-4D (To...
Vážený pane Vojto,
Vaše informace o motoru CRDi nekorenspoduje s prohlášením M. Vaculíka, je je choulostivější na vstřikovače a turbo (systém Bosch). Jak je to tedy doopravdy?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.08.2006 09:09, Srovnatelnost Diesel - Benzín
V tomto článku, tak jako v mnoha jiných, se píše o tom, že motory jsou srovnatelné, ale autor, tak jako mnoho jiných, zapoměl uvést, co je srovnatelné. Pokud mluví o objemu, tak má pravdu, protože mnoho naftových aut má srovnatelný objem 1.8-2.0, tak jako mnoho benzínových. Co se týká výkonu, tak dnešní moderní, překombinované, přeplňované TDI-PD 85kW se dostalo na stejný výkon, jako 20let starý, stejně velký benzín bez turba. (Např. Accord ´86, 1932ccm, 90kW). Dnešní nejmodernější a nejsilnější 2.0 turbo nafta má 125kW, což je srovnatelný výkon s 20 let starým turbo benzínem. Co se týká spotřeby, tak si myslím, že mezi 66kW turbodieselem 1.9 a 66kW benzínem 1.3 nebude rozdíl 1/3, ale spotřeba benzínového motoru bude větší o 10-15%
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.08.2006 17:06, RE: Srovnatelnost Diesel - Benzín
Jirka posted by:
V tomto článku, tak jako v mnoha jiných, se píše o tom, že motory jsou srovnatelné, ale autor, tak jako mnoho jiných, zapoměl uvést, co je srovnatelné. Pokud mluví o objemu, tak má pravdu, protože mnoho naftových aut má srovnatelný objem 1.8-2.0, tak jako mnoho benzínových. Co se týká výkonu, tak dnešní moderní, překombinované, přeplňované TDI-PD 85kW se dostalo na stejný výkon, jako 20let starý, stejně velký benzín bez turba. (Např. Accord ´86, 1932ccm, 90kW). Dnešní nejmodernější a nejsilnější...
To je zajímavé jakty dnešní benzíny když vezmu průměrné auto (žádné mega dravce) o objemu 2.0 s turbem tak mají výkony 100-150Kw! To že benzínový motor měl před 10 nebo 20lety 125Kw jako dnešní moderní diesel je sice pravda ale taky pěkná blbost to srovnávat ne??!V minulosti můžu najít mnoho motorů benzínových kterých mělo mnohonásobně větší výkon než dnešní některé benzíny a ono jenom o výkonu to není. A srovnávat TDi 1.9 66KW s 1.3 dejme tomu podobného výkonu je pěkná hovadina. Už jen ten krouták u nafty. Naložená lidma 1.3 pojede jak připosraná a nebude mít tah do kopce narozdíl od naftáku.A ta spotřeba bude taky jinde...No nejzpíš seš hnup s 1.3 Felicí a jen zavidíš
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.09.2006 20:08, vyhodnost nafty
Ahojky, pocital jsem vsechny naklady, co ma nafta navic (porizovaci cena, rozvody, turbo, vaha vzduchu, drazsi oleje, katalyzator, opotrebeni napravy, hluk atd), vyplati se pokud zere aspon o 2l\100 km mene, nez benzin.. Na jezdeni po meste a kratky trasy jeste vic. Dlouhy dalnice=nafta. Kazdej si kupte,co chcete :o)
respond


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.