0
back
 

diskuze k tématu: David Matásek - auta mají karmu

category of topic classification:
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Thursday 20.02.2014 10:14, karma
Měl zůstat u té Vespy, takhle si tu karmu zkazil nákupem řidičáku na motorku nejvyšší třídy. Já taky přemýšlím nad doplněním řidičáku a představa, že bych mohl přijít o to, co už mám, mě moc netěší, ale tuhle zkratku bych asi přece jen vynechal.
respond
donald
number of posts30
date of registration09.05.2007
Thursday 20.02.2014 10:53, Karma
Nevím, jestli auta, ale jejich vlastníci - řidiči určitě. Často se stane, že předchozímu člověku auto funguje ke vší spokojenosti, aby potom potrápilo dalšího vlastníka. Případně naopak. Karma je karma, o tom žádná. Můžete s tím nesouhlasit, protestovat, ale to je to jediné........
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Thursday 20.02.2014 11:23, RE: karma
Koloss posted by:
Měl zůstat u té Vespy, takhle si tu karmu zkazil nákupem řidičáku na motorku nejvyšší třídy. Já taky přemýšlím nad doplněním řidičáku a představa, že bych mohl přijít o to, co už mám, mě moc netěší, ale tuhle zkratku bych asi přece jen vynechal.


Jo, článek od Matáska jsem ani nečetl, právě z výše popsaných důvodů.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Thursday 20.02.2014 20:25, RE: karma
David V posted by:
Koloss posted by:
Měl zůstat u té Vespy, takhle si tu karmu zkazil nákupem řidičáku na motorku nejvyšší třídy. Já taky přemýšlím nad doplněním řidičáku a představa, že bych mohl přijít o to, co už mám, mě moc netěší, ale tuhle zkratku bych asi přece jen vynechal.
Jo, článek od Matáska jsem ani nečetl, právě z výše popsaných důvodů.


Hoši, ani nebudu psát, jakým způsobem jsem k řidičskému oprávnění na velkou motorku přišel já, abyste mně neodsoudili /leč myslím, že je to dostatečně jasné/
Takže můj názor je tento: když půjdu a udělám si v 18 letech řidičské oprávnění na osobní automobil, můžu si klidně koupit sedmilitrového Vipera a z fleku s ním jezdit a nikdo mi nemůže nic říct. Proč tedy dělit motocykly podle výkonu? Buď totéž zaveďte i s automobily (což se částečně děje,
můžeš řídit od 16 takovou tu kapotovanou motorku s konstrukční rychlostí tuším 50 km/h), anebo
zrušte řidičák na motorky podle výkonu. Protože dávat člověku naprosto bez zkušeností do rukou skůtr s obsahem 125 ccm mi dává menší smysl, než zakazovat někomu, kdo je vyježděný na dejme tomu šestikilu, aby řídil litr.
Vždycky je to jen a jen o řidiči. Klučina s kšiltem dozadu zabije tři kamarády po cestě z diskotéky ve staré stovce. Já jsem si pořídil hned napoprvé GS 1200 protože jsem věděl, že když koupím slabší,
po roce budu prodávat a kupovat novou. Takhle jsem se naučil jezdit a pomalu přidával na rychlosti.



respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Thursday 20.02.2014 20:26, btw.
na Matáskovi mi mnohem víc vadí jeho minulost, než to, že si koupil papíry...
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Thursday 20.02.2014 20:41, RE: Karma
donald posted by:
Nevím, jestli auta, ale jejich vlastníci - řidiči určitě. Často se stane, že předchozímu člověku auto funguje ke vší spokojenosti, aby potom potrápilo dalšího vlastníka. Případně naopak. Karma je karma, o tom žádná. Můžete s tím nesouhlasit, protestovat, ale to je to jediné........


No nevím, tohle je taková romantická teorie. Alfa a Land Rover se budou sr.át každému a Toyota bude jezdit a jezdit... Zrovna tak 1,9 TDI přežije věky a 3,2 benzín od VW bude do sto tisíc na kusy...

respond
donald
number of posts30
date of registration09.05.2007
Friday 21.02.2014 08:50, RE: Karma
Reno posted by:
donald posted by:
Nevím, jestli auta, ale jejich vlastníci - řidiči určitě. Často se stane, že předchozímu člověku auto funguje ke vší spokojenosti, aby potom potrápilo dalšího vlastníka. Případně naopak. Karma je karma, o tom žádná. Můžete s tím nesouhlasit, protestovat, ale to je to jediné........
No nevím, tohle je taková romantická teorie. Alfa a Land Rover se budou sr.át každému a Toyota bude jezdit a jezdit... Zrovna tak 1,9 TDI přežije věky a 3,2 benzín od VW bude do sto tisíc na kusy...


Reno,
dostáváme se do oblasti víry. A já tomu věřím, protože to mám ověřené.
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Friday 21.02.2014 09:31, RE: karma
Reno posted by:
David V posted by:
Koloss posted by:
Měl zůstat u té Vespy, takhle si tu karmu zkazil nákupem řidičáku na motorku nejvyšší třídy. Já taky přemýšlím nad doplněním řidičáku a představa, že bych mohl přijít o to, co už mám, mě moc netěší, ale tuhle zkratku bych asi přece jen vynechal.
Jo, článek od Matáska jsem ani nečetl, právě z výše popsaných důvodů.
Hoši, ani nebudu psát, jakým způsobem jsem k řidičskému oprávnění na velkou motorku přišel já, abyste mně neodsoudili /leč myslím, že je to dostatečně jasné/Takže můj názor je tento: když půjdu a udělám si v 18 letech řidičské oprávnění na osobní automobil, můžu si klidně koupit sedmilitrového Vipera a z fleku s ním jezdit a nikdo mi nemůže nic říct. Proč tedy dělit motocykly podle výkonu? Buď totéž zaveďte i s automobily (což se částečně děje,můžeš řídit od 16 takovou tu kapotovanou motorku s konstrukční rychlostí tuším 50 km/h), anebozrušte řidičák na motorky podle výkonu. Protože dávat člověku naprosto bez zkušeností do rukou skůtr s obsahem 125 ccm mi dává menší smysl, než zakazovat někomu, kdo je vyježděný na dejme tomu šestikilu, aby řídil litr.Vždycky je to jen a jen o řidiči. Klučina s kšiltem dozadu zabije tři kamarády po cestě z diskotéky ve staré stovce. Já jsem si pořídil hned napoprvé GS 1200 protože jsem věděl, že když koupím slabší,po roce budu prodávat a kupovat novou. Takhle jsem se naučil jezdit a pomalu přidával na rychlosti.

jen malá technická-Viper má obsah 8-8.4. jinak máš pravdu, to dělení motorek podle obsahu/výkonu mi přijde ujeté, stejně to jde vždy obejít. nehledě na to že motorkář v 99% případů uškodí jen sám sobě ale blbeček s placatým kšiltem ve votuzingovaném golfu může zabít ty tři kamarády které poveze a sám s největší pravděpodobností přežije.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 21.02.2014 10:35, RE: karma
tomaskrtek posted by:
Reno posted by:
David V posted by:
Koloss posted by:
Měl zůstat u té Vespy, takhle si tu karmu zkazil nákupem řidičáku na motorku nejvyšší třídy. Já taky přemýšlím nad doplněním řidičáku a představa, že bych mohl přijít o to, co už mám, mě moc netěší, ale tuhle zkratku bych asi přece jen vynechal.
Jo, článek od Matáska jsem ani nečetl, právě z výše popsaných důvodů.
Hoši, ani nebudu psát, jakým způsobem jsem k řidičskému oprávnění na velkou motorku přišel já, abyste mně neodsoudili /leč myslím, že je to dostatečně jasné/Takže můj názor je tento: když půjdu a udělám si v 18 letech řidičské oprávnění na osobní automobil, můžu si klidně koupit sedmilitrového Vipera a z fleku s ním jezdit a nikdo mi nemůže nic říct. Proč tedy dělit motocykly podle výkonu? Buď totéž zaveďte i s automobily (což se částečně děje,můžeš řídit od 16 takovou tu kapotovanou motorku s konstrukční rychlostí tuším 50 km/h), anebozrušte řidičák na motorky podle výkonu. Protože dávat člověku naprosto bez zkušeností do rukou skůtr s obsahem 125 ccm mi dává menší smysl, než zakazovat někomu, kdo je vyježděný na dejme tomu šestikilu, aby řídil litr.Vždycky je to jen a jen o řidiči. Klučina s kšiltem dozadu zabije tři kamarády po cestě z diskotéky ve staré stovce. Já jsem si pořídil hned napoprvé GS 1200 protože jsem věděl, že když koupím slabší,po roce budu prodávat a kupovat novou. Takhle jsem se naučil jezdit a pomalu přidával na rychlosti.
jen malá technická-Viper má obsah 8-8.4. jinak máš pravdu, to dělení motorek podle obsahu/výkonu mi přijde ujeté, stejně to jde vždy obejít. nehledě na to že motorkář v 99% případů uškodí jen sám sobě ale blbeček s placatým kšiltem ve votuzingovaném golfu může zabít ty tři kamarády které poveze a sám s největší pravděpodobností přežije.


jo, máš recht, V10 z lodi je to tuším, ne? motor z lodi a podvozek z náklaďáku

respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Friday 21.02.2014 11:30, RE: karma
Reno posted by:
tomaskrtek posted by:
Reno posted by:
David V posted by:
Koloss posted by:
Měl zůstat u té Vespy, takhle si tu karmu zkazil nákupem řidičáku na motorku nejvyšší třídy. Já taky přemýšlím nad doplněním řidičáku a představa, že bych mohl přijít o to, co už mám, mě moc netěší, ale tuhle zkratku bych asi přece jen vynechal.
Jo, článek od Matáska jsem ani nečetl, právě z výše popsaných důvodů.
Hoši, ani nebudu psát, jakým způsobem jsem k řidičskému oprávnění na velkou motorku přišel já, abyste mně neodsoudili /leč myslím, že je to dostatečně jasné/Takže můj názor je tento: když půjdu a udělám si v 18 letech řidičské oprávnění na osobní automobil, můžu si klidně koupit sedmilitrového Vipera a z fleku s ním jezdit a nikdo mi nemůže nic říct. Proč tedy dělit motocykly podle výkonu? Buď totéž zaveďte i s automobily (což se částečně děje,můžeš řídit od 16 takovou tu kapotovanou motorku s konstrukční rychlostí tuším 50 km/h), anebozrušte řidičák na motorky podle výkonu. Protože dávat člověku naprosto bez zkušeností do rukou skůtr s obsahem 125 ccm mi dává menší smysl, než zakazovat někomu, kdo je vyježděný na dejme tomu šestikilu, aby řídil litr.Vždycky je to jen a jen o řidiči. Klučina s kšiltem dozadu zabije tři kamarády po cestě z diskotéky ve staré stovce. Já jsem si pořídil hned napoprvé GS 1200 protože jsem věděl, že když koupím slabší,po roce budu prodávat a kupovat novou. Takhle jsem se naučil jezdit a pomalu přidával na rychlosti.
jen malá technická-Viper má obsah 8-8.4. jinak máš pravdu, to dělení motorek podle obsahu/výkonu mi přijde ujeté, stejně to jde vždy obejít. nehledě na to že motorkář v 99% případů uškodí jen sám sobě ale blbeček s placatým kšiltem ve votuzingovaném golfu může zabít ty tři kamarády které poveze a sám s největší pravděpodobností přežije.
jo, máš recht, V10 z lodi je to tuším, ne? motor z lodi a podvozek z náklaďáku

z náklaďáku je motor, jen ´´trochu´´ upravený od Lamborghini které v té době spadalo pod koncern Chrysler stejně jako Dodge. každopádně se jedná o největší obsah u sériových aut. bohužel asi už navždy. jako kluk jsem snil že poletím do Států, koupím si tam Vipera, projezdím celou Ameriku a potom si ho odvezu domů... bohužel zůstalo jen u snu, když jsem ho mohl realizovat tak už byly děti a byl by to ekonomický nerozum. ale sen to byl hezkej.
respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Friday 21.02.2014 14:03, kategorie a nákupy
Ono je to tak - k papírům na auto dávali papíry na 50 ccm automaticky, protože se předpokládalo, že na kole to umí každej a fichtl jede asi tak jako se dá jet na kole z kopce. Přesednout na litr, kterej zvládne 200+ bez nějaké praxe by byla výroba dárců orgánů, ať si říká kdo chce co chce. Dnes už těch děcek na kole tolik nejezdí a automatické přidávání skůtrů k papírům na auto je nerozumné. A myslet si, že každý zvládne s litrem jezdit napřed pomalu a až časem bude zrychlovat, to je naivita.

U toho Matáska to je složitější. On papíry měl, jezdit umí, jen si to rozšířil a víceméně nikoho neohrozil ani nikomu neublížil. Tak se asi na to díval, když do toho šel. Jenže ten průser je v tom, že tímto přístupem podpořil systém, který prodal papíry i lidem, kteří o ježdění nic nevěděli a někteří pak zabili sebe nebo někoho jiného. To je fakt, bylo to víc případů.

A většina těch případů, kdy někdo zabije své kamarády v autě a občas sám přežije, to bývá způsobeno alkoholem a ne tím, že by nebyli dostatečně zkušení.
respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Friday 21.02.2014 14:06, RE: btw.
Reno posted by:
na Matáskovi mi mnohem víc vadí jeho minulost, než to, že si koupil papíry...


V minulosti byl každej mladej a hloupej, možná měl jen špatné vzory a příklady. Teď už by měl mít rozum. A když už udělám takovýto průser, tak nejdu motoristického magazínu vykládat o svém ježdění.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 21.02.2014 14:51, RE: kategorie a nákupy
Koloss posted by:
Ono je to tak - k papírům na auto dávali papíry na 50 ccm automaticky, protože se předpokládalo, že na kole to umí každej a fichtl jede asi tak jako se dá jet na kole z kopce. Přesednout na litr, kterej zvládne 200+ bez nějaké praxe by byla výroba dárců orgánů, ať si říká kdo chce co chce. Dnes už těch děcek na kole tolik nejezdí a automatické přidávání skůtrů k papírům na auto je nerozumné. A myslet si, že každý zvládne s litrem jezdit napřed pomalu a až časem bude zrychlovat, to je naivita. U toho Matáska to je složitější. On papíry měl, jezdit umí, jen si to rozšířil a víceméně nikoho neohrozil ani nikomu neublížil. Tak se asi na to díval, když do toho šel. Jenže ten průser je v tom, že tímto přístupem podpořil systém, který prodal papíry i lidem, kteří o ježdění nic nevěděli a někteří pak zabili sebe nebo někoho jiného. To je fakt, bylo to víc případů. A většina těch případů, kdy někdo zabije své kamarády v autě a občas sám přežije, to bývá způsobeno alkoholem a ne tím, že by nebyli dostatečně zkušení.


Spousta úrazů na motorce je způsobená řidiči "plechovek". Nedání přednosti apod. Jenomže kdo má vidět motorku, která se přiřítí ve 200 km rychlosti - ohlídneš se a v zrcátku nic, o sekundu později tě míjí mašina rychlostí blesku...
Supersportovní mašiny a kožené kombinézy patří na okruh, na tom se asi shodneme. Mně se tenhle druh nikdy nelíbil, nic mi neříkal, já radši cestovní sportovní, cestovní enduro atd. Výkon je fajn, na té silnější nemusíš tolik řadit.
200+ už dneska zvládne myslím i 600ka... mám za to, že zatímco super výkonné stroje jsou na stovce za +- 3 sekundy, ty 6kila jsou tam za sekund 5 a to není až tak velký rozdíl...

respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Friday 21.02.2014 17:21, RE: kategorie a nákupy
Reno posted by:
Spousta úrazů na motorce je způsobená řidiči "plechovek". Nedání přednosti apod. Jenomže kdo má vidět motorku, která se přiřítí ve 200 km rychlosti - ohlídneš se a v zrcátku nic, o sekundu později tě míjí mašina rychlostí blesku...


Jo, to je přesně to o čem mluvím - obecně zvládne řídit motorku každý, ale jen ten zkušený ví, že když už jede rychle, tak musí počítat se vším, tedy i s tím, že ho ostatní nevidí, nebo ho prostě nevidí včas. Ten nezkušenej se pak diví, proč mu někdo nedal přednost, tedy pokud to přežije.
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Friday 21.02.2014 17:35, RE: kategorie a nákupy
Koloss posted by:
Reno posted by:
Spousta úrazů na motorce je způsobená řidiči "plechovek". Nedání přednosti apod. Jenomže kdo má vidět motorku, která se přiřítí ve 200 km rychlosti - ohlídneš se a v zrcátku nic, o sekundu později tě míjí mašina rychlostí blesku...
Jo, to je přesně to o čem mluvím - obecně zvládne řídit motorku každý, ale jen ten zkušený ví, že když už jede rychle, tak musí počítat se vším, tedy i s tím, že ho ostatní nevidí, nebo ho prostě nevidí včas. Ten nezkušenej se pak diví, proč mu někdo nedal přednost, tedy pokud to přežije.


Jo tohle máme v rodině. Tchán vjel z vedlejší a "nedal" přednost rychle jedoucímu motocyklisovi, který nebyl vidět, tudíž mu v rozhodujícím okamžiku nešlo přednost dát. Nicméně soud to viděl tak, že nedání přednosti je horší přestupek než jízda o 30% nad rychlostním limitem...
Takže argumenty typu, že někdo nedal přednost motorce beru dost s rezervou.
respond
Zvirak
number of posts459
date of registration09.09.2012
Friday 21.02.2014 18:10, RE: kategorie a nákupy
David V posted by:
Koloss posted by:
Reno posted by:
Spousta úrazů na motorce je způsobená řidiči "plechovek". Nedání přednosti apod. Jenomže kdo má vidět motorku, která se přiřítí ve 200 km rychlosti - ohlídneš se a v zrcátku nic, o sekundu později tě míjí mašina rychlostí blesku...
Jo, to je přesně to o čem mluvím - obecně zvládne řídit motorku každý, ale jen ten zkušený ví, že když už jede rychle, tak musí počítat se vším, tedy i s tím, že ho ostatní nevidí, nebo ho prostě nevidí včas. Ten nezkušenej se pak diví, proč mu někdo nedal přednost, tedy pokud to přežije.
Jo tohle máme v rodině. Tchán vjel z vedlejší a "nedal" přednost rychle jedoucímu motocyklisovi, který nebyl vidět, tudíž mu v rozhodujícím okamžiku nešlo přednost dát. Nicméně soud to viděl tak, že nedání přednosti je horší přestupek než jízda o 30% nad rychlostním limitem... Takže argumenty typu, že někdo nedal přednost motorce beru dost s rezervou.


Před dvěma lety mi takhle nedal přednost starší pražák-podnikatel.. Byl na stopce (mimo město), já jel +- 80 km/h. Měl jsem svítivě žlutou yamahu xj600. Vjel přede mě ve chvili kdy jsem byl uprostřed křižovatky. Ty vteřiny bych nikomu nepřál zažít. Jenže daleko bylo horší co se dělo potom. On se šel kouknout jak má rozbity auto a já chcípal na silnici.. a pak se hádal s policajtama..měl jsem rozdrcenou nohu a ruku..

Na moto jsem jezdil od mala a jezdil jsem hodně. březen-listopad cca 15 tisíc ročně. Plechovkáři jsou hrozný prasata.

Ale souhlasim s tim, že je omezený výkon od 18 let. Kdo někdy jezdil na větším obsahu ví o čem mluvím. Nedá se to srovnávat se silným autem. Já osobně bych to omezil ještě víc. Znal jsem několik borců, co jezdili max na fichtlovi pak si koupili litra - R1 a do měsíce je škrábali z asfaltu..
Jezdil jsem víc strojů, ale i starší XJ600 (4vál) měl 45kW, výkon nic moc a sto dávala pod 5s. Ted si přestavte ještě cca o 100kW víc (R1)


respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 21.02.2014 18:34, RE: kategorie a nákupy
Zvirak posted by:
David V posted by:
Koloss posted by:
Reno posted by:
Spousta úrazů na motorce je způsobená řidiči "plechovek". Nedání přednosti apod. Jenomže kdo má vidět motorku, která se přiřítí ve 200 km rychlosti - ohlídneš se a v zrcátku nic, o sekundu později tě míjí mašina rychlostí blesku...
Jo, to je přesně to o čem mluvím - obecně zvládne řídit motorku každý, ale jen ten zkušený ví, že když už jede rychle, tak musí počítat se vším, tedy i s tím, že ho ostatní nevidí, nebo ho prostě nevidí včas. Ten nezkušenej se pak diví, proč mu někdo nedal přednost, tedy pokud to přežije.
Jo tohle máme v rodině. Tchán vjel z vedlejší a "nedal" přednost rychle jedoucímu motocyklisovi, který nebyl vidět, tudíž mu v rozhodujícím okamžiku nešlo přednost dát. Nicméně soud to viděl tak, že nedání přednosti je horší přestupek než jízda o 30% nad rychlostním limitem... Takže argumenty typu, že někdo nedal přednost motorce beru dost s rezervou.
Před dvěma lety mi takhle nedal přednost starší pražák-podnikatel.. Byl na stopce (mimo město), já jel +- 80 km/h. Měl jsem svítivě žlutou yamahu xj600. Vjel přede mě ve chvili kdy jsem byl uprostřed křižovatky. Ty vteřiny bych nikomu nepřál zažít. Jenže daleko bylo horší co se dělo potom. On se šel kouknout jak má rozbity auto a já chcípal na silnici.. a pak se hádal s policajtama..měl jsem rozdrcenou nohu a ruku..Na moto jsem jezdil od mala a jezdil jsem hodně. březen-listopad cca 15 tisíc ročně. Plechovkáři jsou hrozný prasata.Ale souhlasim s tim, že je omezený výkon od 18 let. Kdo někdy jezdil na větším obsahu ví o čem mluvím. Nedá se to srovnávat se silným autem. Já osobně bych to omezil ještě víc. Znal jsem několik borců, co jezdili max na fichtlovi pak si koupili litra - R1 a do měsíce je škrábali z asfaltu.. Jezdil jsem víc strojů, ale i starší XJ600 (4vál) měl 45kW, výkon nic moc a sto dávala pod 5s. Ted si přestavte ještě cca o 100kW víc (R1)


To jsi neubrzdil osmdesátku? To ti tam musel vjet hodně na poslední chvíli...
hele, známej má kluka, kterej strávil po bouračce v nemocnici 2,5 roku!!! od 21 do skoro 24 ležel ve špitále a měl 9 nebo 10 operací. už zase jezdí, ale říká: nevěřím tomu, když někdo říká, že mu nedal na motorce přednost. prakticky vždycky je to chyba motorkáře. jeho sejmuli ve 180...
pitomec se vybourá na pětikilu, kdo má pud sebezáchovy, může jezdit na silné motorce a zvládne to.
vždycky jsi to ty, kdo tahá za plyn...
a že je to v autě jiné? tak se svez v tom Viperu, co dostane hodiny klidně ve 200 km rychlosti...

respond
Zvirak
number of posts459
date of registration09.09.2012
Friday 21.02.2014 20:07, RE: kategorie a nákupy
Reno posted by:
Zvirak posted by:
David V posted by:
Koloss posted by:
Reno posted by:
Spousta úrazů na motorce je způsobená řidiči "plechovek". Nedání přednosti apod. Jenomže kdo má vidět motorku, která se přiřítí ve 200 km rychlosti - ohlídneš se a v zrcátku nic, o sekundu později tě míjí mašina rychlostí blesku...
Jo, to je přesně to o čem mluvím - obecně zvládne řídit motorku každý, ale jen ten zkušený ví, že když už jede rychle, tak musí počítat se vším, tedy i s tím, že ho ostatní nevidí, nebo ho prostě nevidí včas. Ten nezkušenej se pak diví, proč mu někdo nedal přednost, tedy pokud to přežije.
Jo tohle máme v rodině. Tchán vjel z vedlejší a "nedal" přednost rychle jedoucímu motocyklisovi, který nebyl vidět, tudíž mu v rozhodujícím okamžiku nešlo přednost dát. Nicméně soud to viděl tak, že nedání přednosti je horší přestupek než jízda o 30% nad rychlostním limitem... Takže argumenty typu, že někdo nedal přednost motorce beru dost s rezervou.
Před dvěma lety mi takhle nedal přednost starší pražák-podnikatel.. Byl na stopce (mimo město), já jel +- 80 km/h. Měl jsem svítivě žlutou yamahu xj600. Vjel přede mě ve chvili kdy jsem byl uprostřed křižovatky. Ty vteřiny bych nikomu nepřál zažít. Jenže daleko bylo horší co se dělo potom. On se šel kouknout jak má rozbity auto a já chcípal na silnici.. a pak se hádal s policajtama..měl jsem rozdrcenou nohu a ruku..Na moto jsem jezdil od mala a jezdil jsem hodně. březen-listopad cca 15 tisíc ročně. Plechovkáři jsou hrozný prasata.Ale souhlasim s tim, že je omezený výkon od 18 let. Kdo někdy jezdil na větším obsahu ví o čem mluvím. Nedá se to srovnávat se silným autem. Já osobně bych to omezil ještě víc. Znal jsem několik borců, co jezdili max na fichtlovi pak si koupili litra - R1 a do měsíce je škrábali z asfaltu.. Jezdil jsem víc strojů, ale i starší XJ600 (4vál) měl 45kW, výkon nic moc a sto dávala pod 5s. Ted si přestavte ještě cca o 100kW víc (R1)
To jsi neubrzdil osmdesátku? To ti tam musel vjet hodně na poslední chvíli...hele, známej má kluka, kterej strávil po bouračce v nemocnici 2,5 roku!!! od 21 do skoro 24 ležel ve špitále a měl 9 nebo 10 operací. už zase jezdí, ale říká: nevěřím tomu, když někdo říká, že mu nedal na motorce přednost. prakticky vždycky je to chyba motorkáře. jeho sejmuli ve 180...pitomec se vybourá na pětikilu, kdo má pud sebezáchovy, může jezdit na silné motorce a zvládne to.vždycky jsi to ty, kdo tahá za plyn...a že je to v autě jiné? tak se svez v tom Viperu, co dostane hodiny klidně ve 200 km rychlosti...


Vjel mi tam, když už jsem byl uprostřed křižovatky, přímo přede mně. Zareagoval jsem okamžitě, strhnul jsem ji, ale stejně jsem mu to čelně prásknul mezi přední kolo a dveře řidiče. naštěstí jsem přelítl přes haupnu a letěl dalších cca 20 metrů. V protisměru jel nákladák, kterej jsem minul asi o jeden a půl metru. S tim jsem fakt nemohl nic dělat. Ten řidič se vykecával se spolujezdcem a nedával pozor. btw. soud trval rok a půl...
Vipera si ale v osmnácti nekoupíš nebo takovejch je málo. Naopak silnou motorku za pár desítek kč si koupí v 18 každej druhej lempl.
Souhlas s tím, že na motorce si musíš dávat daleko většího majzla než v autě..
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Sunday 23.02.2014 13:30, RE: kategorie a nákupy
David V posted by:
Koloss posted by:
Reno posted by:
Spousta úrazů na motorce je způsobená řidiči "plechovek". Nedání přednosti apod. Jenomže kdo má vidět motorku, která se přiřítí ve 200 km rychlosti - ohlídneš se a v zrcátku nic, o sekundu později tě míjí mašina rychlostí blesku...
Jo, to je přesně to o čem mluvím - obecně zvládne řídit motorku každý, ale jen ten zkušený ví, že když už jede rychle, tak musí počítat se vším, tedy i s tím, že ho ostatní nevidí, nebo ho prostě nevidí včas. Ten nezkušenej se pak diví, proč mu někdo nedal přednost, tedy pokud to přežije.
Jo tohle máme v rodině. Tchán vjel z vedlejší a "nedal" přednost rychle jedoucímu motocyklisovi, který nebyl vidět, tudíž mu v rozhodujícím okamžiku nešlo přednost dát. Nicméně soud to viděl tak, že nedání přednosti je horší přestupek než jízda o 30% nad rychlostním limitem... Takže argumenty typu, že někdo nedal přednost motorce beru dost s rezervou.


V tomhle s tebou Davide kategoricky nesouhlasím. I kdyby jela motorka 200, má pořád přednost. Pokud někdo nevidí svítící pohybující se objekt, případně nedokáže odhadnout jeho rychlost, měl by se zamyslet sám nad sebou, zda nemá odevzdat řidičák. Ono totiž v dnešním provozu nestačí kouknout do strany, říct si "dobrý to stihnu" a jet - tohle si člověk mohl dovolit tak před dvaceti lety, dnes ani náhodou.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Sunday 23.02.2014 19:18, RE: kategorie a nákupy
Pavlik posted by:
David V posted by:
Koloss posted by:
Reno posted by:
Spousta úrazů na motorce je způsobená řidiči "plechovek". Nedání přednosti apod. Jenomže kdo má vidět motorku, která se přiřítí ve 200 km rychlosti - ohlídneš se a v zrcátku nic, o sekundu později tě míjí mašina rychlostí blesku...
Jo, to je přesně to o čem mluvím - obecně zvládne řídit motorku každý, ale jen ten zkušený ví, že když už jede rychle, tak musí počítat se vším, tedy i s tím, že ho ostatní nevidí, nebo ho prostě nevidí včas. Ten nezkušenej se pak diví, proč mu někdo nedal přednost, tedy pokud to přežije.
Jo tohle máme v rodině. Tchán vjel z vedlejší a "nedal" přednost rychle jedoucímu motocyklisovi, který nebyl vidět, tudíž mu v rozhodujícím okamžiku nešlo přednost dát. Nicméně soud to viděl tak, že nedání přednosti je horší přestupek než jízda o 30% nad rychlostním limitem... Takže argumenty typu, že někdo nedal přednost motorce beru dost s rezervou.
V tomhle s tebou Davide kategoricky nesouhlasím. I kdyby jela motorka 200, má pořád přednost. Pokud někdo nevidí svítící pohybující se objekt, případně nedokáže odhadnout jeho rychlost, měl by se zamyslet sám nad sebou, zda nemá odevzdat řidičák. Ono totiž v dnešním provozu nestačí kouknout do strany, říct si "dobrý to stihnu" a jet - tohle si člověk mohl dovolit tak před dvaceti lety, dnes ani náhodou.


však psal, že ji neviděl...

respond
1 2


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.