Monday 15.12.2008 13:15,
Vytříbené fórum
Mám radost, že se všichni věcně a rozumně vyjadřují k tématu a že se všemi souhlasím.
Falco, s korejskými auty se dá přesouvat, ale ty starší postrádaly glanc a šmrnc, navíc byly obvykle na platformách, jež minimálně o generaci zastarávaly oproti japosnkým a evropským současníkům (např. Espero se dělalo ještě 10 let po skončení výroby Ascony, podobně i Nexia po Kadettu).
Davide, souhlasím s tím, že recenze je vydařená a poučná. Prasklé těsnění je malér u každého auta a poměrně odrazující.
TOMe, 100tis. za 9 let (v době pořízení) staré zastaralé auto, které na trhu ojetin patří k nejlevnějším ve své kategorii, mi jtaky ako nějaký výhodný kauf nepřijde. Navíc s každým odtahem klesá důvěra k autu - za dobu užívání toho bylo ažaž.
Donalde, korejská auta se opravdu kradou míň, ale to neznamená, že jsou bez zájmu nenechavců (mému tchánovi minulý týden vykradli Cee'da).
Líbilo se mi, jak autor parafrázoval vyjádření mechaniků k neduhům - "vlastnost, ne chyba". Auto má asi docela rád a leccos mu odpustí. Já bych si ho nevybral ne kvůli původu, ale protože se mi nelíbí - ani zvenčí a hlavně v interiéru (šedé plasty, hnusné potahy, uspořádání přístrojovky), poruch bylo vzhledem k nájezdu opravdu dost a taky moc žere.
Auto chci hezké (jako např. VW Polo Classic), s měkčenými černými plasty v interiéru, rozkošnými červenočernými potahy (jako např. moje VW Polo Classic), s mladistvě a dynamicky zapuštěnými přístrojí (jako VW Polo Classic 6KV2) a se spotřebou ani ne poloviční (jako např. - dyk víte).
Děkuji za pozornost, odcházím na oběd.
respond