0
back
 

diskuze k tématu: Dacia Sandero - kvalita odpovídá ceně

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.01.2009 13:08, Cena jako "návod"
Když se chce, tak to jde. Domácí Škoda to stále "nechápe a proto je tam, kde je.. Proč by - probůh , nemohla prodávat za obdobné ceny (raději ještě nižší), než Dacia ? Myslím tím zejména "lidové vozy", které mohou cenově konkurovat, ne Superby apod. A je li státním zájmem s krizí něco udělat, tak ať už konečně "něco" dělá. Zatím ale vládní úředníci nic nedělají. Za propouštění lidí v autoprůmyslu (a krizi) si pak můžeme sami. Na jaře kupuji nový auto, ale Škoda to asi nebude. "Škoda".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.01.2009 13:53, Znám lepší!
Rozhodně bych volil Hyundai Accent, který je cenově srovnatelný nebo výhodnější. V akci 1,4 74 kW za 220 tisíc, 1,5 80 kW za 250 tisíc Kč. Nabídne mnohem víc po všech stránkách.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.01.2009 15:59, rezerva
Podľa Vás je rezerva pod autom zlá, lebo sa od nej ušpiníte? A koleso, na ktoré dostanete defekt a vezie vás po ceste, bude obalené v igelite, alebo bude mať samočistiacu schopnosť? Podľa mňa niekedy bude výhodnejšie poškodené koleso hodiť pod auto do držiaka, ako ho natlačiť s blatom do plného kufra...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 17.01.2009 08:36, RE: Znám lepší!
donald posted by:
Rozhodně bych volil Hyundai Accent, který je cenově srovnatelný nebo výhodnější. V akci 1,4 74 kW za 220 tisíc, 1,5 80 kW za 250 tisíc Kč. Nabídne mnohem víc po všech stránkách.
Náhodou nevypadá to úplně špatně,určitě má líbivější design než všemi milováná š.fobie,aspoň to má čtyři válce a nevypadá to vyšší jak širší a myslím si že cena ND bude taky o hodně nižší,čas ukáže jak to bude s kvalitou!!!To jenom škodovkáři si pořád myslí,že mají levný servis,to už dávno není pravda,zkuste např.forda a budete překvapení!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 17.01.2009 13:25, uspořádání Renaultu
Z článku mi připadne, že pan Šikl asi nikdy nedošel v minulosti do kontaktu s vozy Renault. Tak například klakson na páčce blinkrů je u Renaultů běžná věc, je to o zvyku. Na nějakou horší přístupnost to absolutně nelze odehrát, protože blinkry se taky snad dávají v klidu, akorát se přitlačí na páčku jiným směrem - mohu srovnávat jak systém uprostřed volantu a na páčce a připadne mi, že pokud člověk drží volant jak má, tak tam problém není... Další, co mi připadne zarážející na článku je podiv nad umístěním ovládání el.stahování oken - zase běžná praxe u Renaultů - nakonec logan a Sandero jsou jakýmisi nástupci R19 a ergonomicky i konstrukčně z něj silně vycházejí i když R19 je zpracováním a materiály asi na lepší úrovni (ovšem ceny také začínaly jinde).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 17.01.2009 13:34, RE: rezerva
rozum posted by:
Podľa Vás je rezerva pod autom zlá, lebo sa od nej ušpiníte? A koleso, na ktoré dostanete defekt a vezie vás po ceste, bude obalené v igelite, alebo bude mať samočistiacu schopnosť? Podľa mňa niekedy bude výhodnejšie poškodené koleso hodiť pod auto do držiaka, ako ho natlačiť s blatom do plného kufra...
V jednom autě mám rezervu pod autem a ve druhém v kufře, co si myslíte, že mi připadne rozumnější řešení?! Samozřejmě řešení umístění rezervy pod autem. Je naprosto jednoduché vozit rukavice - nakonec píchlé kolo není přece před demontáží řádně očištěno Až budete vytahovat na silnici veškerý obsah kufru, abyste si vytáhli rezervní kolo z pod podlahy, tak budete litovat, že výrobce Vašeho vozu nepoužil uspořádání Renaultu. Raději si nasadím rukavice a případně nechám vyprat košilu, než abych házel tašky po škarpách nebo všechno přerovnával na sedadla. Ale z myšlenkových pochodů je vidět, že někteří tady asi ještě neměnili kolo. A taky dát špinavé kolo zpět do kufru, kapitola sama pro sebe - u kola pod autem kolo nasunete do držáku, zaháknete, zajistíte a jede se dál! Tak hodně šťastných kilometrů bez defektů. jo a aby se taky někdo nevytahoval, že jsem renaultofil, tak po zkušenostech s japonskými vozy bych ho nechtěl, i když mi kdysi byly tyto automobily sympatické...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 17.01.2009 19:42, dlouhobé zkušenosti
Jezdil jsem na Ukrajině s Loganem MCV a nebyl jsem úplně nespokojený i když jsem doma zvyklý na něco jiného. Trvanlivost je to co by u takového auta za tak málo peněz zajímalo nejvíc. U toho Logana po 9000 km už nefungovaly některé elektrické vymoženosti, ale vzhledem k tomu že to bylo auto z půjčovny tak žádný div. V Čechách je na Sandero 5 let záruka a to pro mnohé kupce hraje zásadní roli. Znám lidi, kteří by ojeté auto nekoupili ani za nic na světě a přitom chtějí jezdit a záruka je uklidní i když jde o Dacii. Pro takové je Sandero asi nejpřístupnější hatchback. Já bych asi v takové cenové hladině asi také volil Hyundai, který je asi přeci jen fortelnější, ale je to sedan...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 17.01.2009 21:02, RE: uspořádání Renaultu
Kotas posted by:
Z článku mi připadne, že pan Šikl asi nikdy nedošel v minulosti do kontaktu s vozy Renault. Tak například klakson na páčce blinkrů je u Renaultů běžná věc, je to o zvyku. Na nějakou horší přístupnost to absolutně nelze odehrát, protože blinkry se taky snad dávají v klidu, akorát se přitlačí na páčku jiným směrem - mohu srovnávat jak systém uprostřed volantu a na páčce a připadne mi, že pokud člověk drží volant jak má, tak tam problém není... Další, co mi připadne zarážející na článku je podiv na...
Zkušenost s Renaulty je vcelku bohatá. Na třicet různých vozů připadá alespoň jeden Renault, proto mi vždy přijde umístění nestandardní. V konkurenčních vozech jsem totiž zvyklí při prudkém brždění intuitivně sahat do středu volantu. Proto ta výtka. Pokud jezdíte jednou Renaultem a po druhé konkurencí, věřím, že si na různé ovládání snadno zvyknete.

Ovládání na středovém panelu bych neměl Sanderu za zlé, kdyby ve vyplních dveří nebyly zaslepené tlačítka. Hledat tlačítka ovládání v nejnižší části středového panelu považuji za ergonomický prohřešek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 18.01.2009 03:26, RE: uspořádání Renaultu
Kotas posted by:
Z článku mi připadne, že pan Šikl asi nikdy nedošel v minulosti do kontaktu s vozy Renault. Tak například klakson na páčce blinkrů je u Renaultů běžná věc, je to o zvyku. Na nějakou horší přístupnost to absolutně nelze odehrát, protože blinkry se taky snad dávají v klidu, akorát se přitlačí na páčku jiným směrem - mohu srovnávat jak systém uprostřed volantu a na páčce a připadne mi, že pokud člověk drží volant jak má, tak tam problém není... Další, co mi připadne zarážející na článku je podiv na...
Samozřejmě že umístění klaksonu na páčce je známé, měl ho třeba Wartburg 353, Citroen Berlingo , Iveco EuroStar atd. I přesto že to vím tak se mi osobně stalo že jsem jel po kruháči, z ničeho nic mi tam zboku někdo vletěl a já mlátil do středu volantu ...přístup k rezervě má své pro a proti. Já třeba jezdím s prázdným kufrem, takže mi pod kufrem nevadí a zmiňované tašky do škarpy neskládám. Naopak když byla třeba jinde pod autem a byly tam plecháče tak ejhle, po 10 letech člověk hledá rezervu a ona je celá zrezlá. To si nevybereš, asi nejlepší by bylo v kufru naboku kolmo a kufr by díky tomu byl dobře hluboký. Krizová je pak Volha 24, ta má rezervu v kufru volně loženou Na druhou stranu kolik z vás rezervu už někdy potřebovalo, já naštěstí ještě nikdy. ...technicky to Sandero asi žádný zázrak nebude, ale vzhledově to v reálu vypadá sympaticky To třeba Logan proti tomu je jak předvýrobní prototyp, toto už je takové autovější
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 18.01.2009 12:14, RE: dlouhobé zkušenosti
HoNZA posted by:
Jezdil jsem na Ukrajině s Loganem MCV a nebyl jsem úplně nespokojený i když jsem doma zvyklý na něco jiného. Trvanlivost je to co by u takového auta za tak málo peněz zajímalo nejvíc. U toho Logana po 9000 km už nefungovaly některé elektrické vymoženosti, ale vzhledem k tomu že to bylo auto z půjčovny tak žádný div. V Čechách je na Sandero 5 let záruka a to pro mnohé kupce hraje zásadní roli. Znám lidi, kteří by ojeté auto nekoupili ani za nic na světě a přitom chtějí jezdit a záruka je uklidní...
No nevím teda, říkat o tomhle autě, že lepší jak fabie...to chce hodně odvahy. Každopádně dát 180t. za auto bez posilovače, copak neexistují autobazary? za 180 seženeta auto, o třídu výše, v plné výbavě a nájezdem 30.000km (rok cca 2006), Já osobně jsem si koupil takové audi A3 (2005, 1.6 FSi) a maximální spokojenost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 18.01.2009 12:44, RE: dlouhobé zkušenosti
dpwagen posted by:
No nevím teda, říkat o tomhle autě, že lepší jak fabie...to chce hodně odvahy. Každopádně dát 180t. za auto bez posilovače, copak neexistují autobazary? za 180 seženeta auto, o třídu výše, v plné výbavě a nájezdem 30.000km (rok cca 2006), Já osobně jsem si koupil takové audi A3 (2005, 1.6 FSi) a maximální spokojenost.
To porovnání s Fábií mě taky pobavilo, nicméně pokud zařadíme objektivně Fábii kam patří (průměrně kvalitní vůz), tak to Sandero bude asi opravdu jen o kousek níže. K tématu ojetin za cenu nové Dacie: dokážeš pochopit, že někdo prostě nechce ojeté auto po někom jiném? I kdyby by bylo za polovinu ceny? Jsou prostě lidi, které nezajímá nějaká ztráta hodnoty, kteří už minutu po koupi nového auta horčně počítají z jakou ztrátou se jim to podaří prodat atd... Pro někoho je prostě myšlenka na koupi ojetého auta s jasnou minulostí, v perfektním stavu a za dobré peníze, NEAKCEPTOVATELNÁ Pro někoho jen jednou, pro jiného vždy. Je to prostě opačný tábor lidí k těm, co si zase nové auto z výše psaných důvodů nikdy nekoupí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.01.2009 06:36, RE: uspořádání Renaultu
Petr - TipCars.com posted by:
Zkušenost s Renaulty je vcelku bohatá. Na třicet různých vozů připadá alespoň jeden Renault, proto mi vždy přijde umístění nestandardní. V konkurenčních vozech jsem totiž zvyklí při prudkém brždění intuitivně sahat do středu volantu. Proto ta výtka. Pokud jezdíte jednou Renaultem a po druhé konkurencí, věřím, že si na různé ovládání snadno zvyknete.

Ovládání na středovém panelu bych neměl Sanderu za zlé, kdyby ve vyplních dveří nebyly zaslepené tlačítka. Hledat tlačítka ovládání v nejnižší část...
Co to má být? "jsem totiž zvyklí při..." to si snad děláte srandu ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.01.2009 17:08, RE: dlouhobé zkušenosti
Fire posted by:
To porovnání s Fábií mě taky pobavilo, nicméně pokud zařadíme objektivně Fábii kam patří (průměrně kvalitní vůz), tak to Sandero bude asi opravdu jen o kousek níže. K tématu ojetin za cenu nové Dacie: dokážeš pochopit, že někdo prostě nechce ojeté auto po někom jiném? I kdyby by bylo za polovinu ceny? Jsou prostě lidi, které nezajímá nějaká ztráta hodnoty, kteří už minutu po koupi nového auta horčně počítají z jakou ztrátou se jim to podaří prodat atd... Pro někoho je prostě myšlenka na koupi ...
Naštěstí to tak je.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.02.2009 21:50, RE: dlouhobé zkušenosti
dpwagen posted by:
No nevím teda, říkat o tomhle autě, že lepší jak fabie...to chce hodně odvahy. Každopádně dát 180t. za auto bez posilovače, copak neexistují autobazary? za 180 seženeta auto, o třídu výše, v plné výbavě a nájezdem 30.000km (rok cca 2006), Já osobně jsem si koupil takové audi A3 (2005, 1.6 FSi) a maximální spokojenost.
Nedá mi to. Každý den chodím se psem kolem třech bazarů. Auto s 30 t. km o třídu výš? Za ty peníze? Kde to je? To tak ještě přidat 100 až 150 t. Kč.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.