0
back
 

diskuze k tématu: Dacia Logan - první postřehy majitele

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.01.2009 07:04, Celkem fajn
Celkem fajn objektivní recenze. Ono se asi hodnotí ojektivněji auto které má člověk jen půjčené než kdyby to bylo jeho. To pak většina čecháčků je schopna si vychválit i Wartburg 353w když jim stojí doma a nasypali do něj své úspory.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.01.2009 07:52, RE: Celkem fajn
Valnoha posted by:
Celkem fajn objektivní recenze. Ono se asi hodnotí ojektivněji auto které má člověk jen půjčené než kdyby to bylo jeho. To pak většina čecháčků je schopna si vychválit i Wartburg 353w když jim stojí doma a nasypali do něj své úspory.
souhlas,dobrá recenze,ani nevím jestli mi tam něco chybělo,krátké a výstižné info.
S tou objektivitou je to jak píšeš,svoje auto neumí nikdo kritizovat a dělá,že je dokonalé.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.01.2009 08:10, RE: Celkem fajn
Tomi posted by:
souhlas,dobrá recenze,ani nevím jestli mi tam něco chybělo,krátké a výstižné info.
S tou objektivitou je to jak píšeš,svoje auto neumí nikdo kritizovat a dělá,že je dokonalé.
...taky se přidám s pochvalou, takové věcné recenzce se hodně dobře čtou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.01.2009 08:42, spotřeba
Téměř 9 a půl litru na 100 při dálkové jízdě (ikdyž plně naložený auto) - to mi přijde celkem dost. To by mě u tak slabého motoru určitě odradilo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.01.2009 08:56, RE: spotřeba
TOM posted by:
Téměř 9 a půl litru na 100 při dálkové jízdě (ikdyž plně naložený auto) - to mi přijde celkem dost. To by mě u tak slabého motoru určitě odradilo.
ta spotřeba je právě celkem adekvátní.Slabý motor + naložený auto,musíš to točit,stejně to nejede,ale žere to.klasika.
Samozřejmě hraje roli jak s tím musel jet (často zrychlovat,řadit).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.01.2009 09:20, RE: spotřeba
Tomi posted by:
ta spotřeba je právě celkem adekvátní.Slabý motor + naložený auto,musíš to točit,stejně to nejede,ale žere to.klasika.
Samozřejmě hraje roli jak s tím musel jet (často zrychlovat,řadit).
Ta spotřeba je ůplně normální protože nesmíte zapomenout, pokud jedete po rozbité silnici neustále řadíte,brzdíte před jámami velikosti prázdného kolečka, takže horší než jízda ve městě podobné zkušenosti mám z Rumunska před pár lety. Kdo nezažil jízdu v takových podmínkách nepochopí.A to nemluvím o jízdě v noci kdy předjíždíte pochodní osvětlený povoz. Jinak po návratu jsem měnil na předku čepy, byl jsem tam sotva týden, najel jsem asi 800km..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.01.2009 12:12, A co pak?
Pěkně, objektivně a věcně napsáno. MCV je zajímavá volba pro živnostníky či firmy, kteří si odečtou DPH a vrazí si to do nákladů. Designově se mi docela líbí, užitné vlastnosti jsou velmi vysoké.
Ale jako soukromé auto bych si Logana nikdy nekoupil. Ne kvůli nízké prestiži a svéráznému designu, nýbrž:
1) Mizerná antikorozní ochrana (nevím, zda platí i pro MVC nebo faceliftovaného Logana). V rámci úspor se nezinkovalo a fotky na fórech Logana mě docela vyděsily Takhle rezavé nebyly po třech letech ani Lady 2105. Mé první auto byl žigulík a boj s korozí byl marný. Proto už nechci s korozí bojovat. Mé drahé Polo na jaře oslaví 8 let na světě a nemá ani kvítek koroze.
2) Klesající cena vozu. I když je pořizovací prakticky bezkonkurenční, kvůli horšímu image značky (včetně otcovského koncernu Renault), velice klesá.
Kdo si Logana koupí, získá vynikající poměr ceny a vlastností vozu (robustní konstrukce, jednoduchá prověřená technika, vzhledem k ceně velký vnitřní prostor a kufr), ale co potom? Po pár letech ho bude prodávat za hubičku nebo mu shnije. Při cenách karosářských prací se nikomu nevyplatí vyvařovat 8 let staré prožrané auto s nízkou hodnotou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.01.2009 12:36, RE: A co pak?
Muroň posted by:
Pěkně, objektivně a věcně napsáno. MCV je zajímavá volba pro živnostníky či firmy, kteří si odečtou DPH a vrazí si to do nákladů. Designově se mi docela líbí, užitné vlastnosti jsou velmi vysoké.
Ale jako soukromé auto bych si Logana nikdy nekoupil. Ne kvůli nízké prestiži a svéráznému designu, nýbrž:
1) Mizerná antikorozní ochrana (nevím, zda platí i pro MVC nebo faceliftovaného Logana). V rámci úspor se nezinkovalo a fotky na fórech Logana mě docela vyděsily Takhle rezavé nebyly po třech le...
nemáte někdo tušení jak je to s tím plánovaným zrušením přepážky u N1?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.01.2009 16:53, RE: Celkem fajn
Valnoha posted by:
Celkem fajn objektivní recenze. Ono se asi hodnotí ojektivněji auto které má člověk jen půjčené než kdyby to bylo jeho. To pak většina čecháčků je schopna si vychválit i Wartburg 353w když jim stojí doma a nasypali do něj své úspory.
Teď jsem zrovna tohle auto měl dva dny jako náhradní vůz, tak mi ta recenze přijde objektivní.. Co se třeba umístění ovládacích prvků týče, mimo popisovaných věcí mě také zaujalo nepraktické umístění ovladače zrcátek pod pákou ruční brzdy... Ale zkrátka všechno je u tohoto auta zaměřené na jediné - na dosažení co nejnižší ceny. Jako rodinný kombík bych si Logana nepořídil, ale být malý řemeslník, který sedí za volentem v montérkách, v kufru tahá "vercajk" který neustále vyndává a zase hází zpět, a převáží materiál, tu cement, tu brambory, tu barvu, šel bych do Logana spíš než do Fabie combi nebo užitkového roomstera..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.01.2009 16:54, RE: A co pak?
Muroň posted by:
Pěkně, objektivně a věcně napsáno. MCV je zajímavá volba pro živnostníky či firmy, kteří si odečtou DPH a vrazí si to do nákladů. Designově se mi docela líbí, užitné vlastnosti jsou velmi vysoké.
Ale jako soukromé auto bych si Logana nikdy nekoupil. Ne kvůli nízké prestiži a svéráznému designu, nýbrž:
1) Mizerná antikorozní ochrana (nevím, zda platí i pro MVC nebo faceliftovaného Logana). V rámci úspor se nezinkovalo a fotky na fórech Logana mě docela vyděsily Takhle rezavé nebyly po třech le...
Vy máte nějaké znalosti, co se týká povrchové úpravy kovů? Zinkování není zdaleka jediný způsob, který se v automobilovém průmyslu používá. Na Loganu je použito ponoření do kataforézní lázně (snad jsem to napsal dobře, je to už dávno, co jsem to laicky studoval...). Technik v galvanovně mne ujišťoval, že je to spolehlivá ochrana proti korozi. Stejná ochrana se používá u užitkových vozidel (autobusy, kabiny nákladních aut, atd.), takže to není nic neobvyklého. Samozřejmě je otázka, nakolik rumuni jsou ochotni mávnout rukou nad evidentním zmetkem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.01.2009 09:40, RE: A co pak?
Michal 22 posted by:
Vy máte nějaké znalosti, co se týká povrchové úpravy kovů? Zinkování není zdaleka jediný způsob, který se v automobilovém průmyslu používá. Na Loganu je použito ponoření do kataforézní lázně (snad jsem to napsal dobře, je to už dávno, co jsem to laicky studoval...). Technik v galvanovně mne ujišťoval, že je to spolehlivá ochrana proti korozi. Stejná ochrana se používá u užitkových vozidel (autobusy, kabiny nákladních aut, atd.), takže to není nic neobvyklého. Samozřejmě je otázka, nakolik rumuni...
Zrejme jsou ochotni dost, nebo pouzivaji velice levnou ochranu proti korozi, protoze Logany rezavi opravdu rychle. Staci navstivit diskuzni forum jejich fanclubu ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.01.2009 10:26, RE: A co pak?
Michal 22 posted by:
Vy máte nějaké znalosti, co se týká povrchové úpravy kovů? Zinkování není zdaleka jediný způsob, který se v automobilovém průmyslu používá. Na Loganu je použito ponoření do kataforézní lázně (snad jsem to napsal dobře, je to už dávno, co jsem to laicky studoval...). Technik v galvanovně mne ujišťoval, že je to spolehlivá ochrana proti korozi. Stejná ochrana se používá u užitkových vozidel (autobusy, kabiny nákladních aut, atd.), takže to není nic neobvyklého. Samozřejmě je otázka, nakolik rumuni...
Kataforézní lázeň rozhodně nenahradí zinkování!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.01.2009 11:09, RE: A co pak?
Michal 22 posted by:
Vy máte nějaké znalosti, co se týká povrchové úpravy kovů? Zinkování není zdaleka jediný způsob, který se v automobilovém průmyslu používá. Na Loganu je použito ponoření do kataforézní lázně (snad jsem to napsal dobře, je to už dávno, co jsem to laicky studoval...). Technik v galvanovně mne ujišťoval, že je to spolehlivá ochrana proti korozi. Stejná ochrana se používá u užitkových vozidel (autobusy, kabiny nákladních aut, atd.), takže to není nic neobvyklého. Samozřejmě je otázka, nakolik rumuni...
No jo, možná tak velký hladký plochy, ale jak se někde bodují 2 plechy k sobě, tak je to jen otázka času..
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.