0
back
 

diskuze k tématu: Citroen C4 Coupé VTR!

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.04.2005 14:56, Nafta pod kapotou
Donedávna si málokdo dokázal představit nafťáka pod kapotou sportovního třídveřového kupé, ale dneska už je to běžné a je evidentní, že v tomhle případě to dělá dobrotu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.04.2005 16:56, C4
C4 se me líbí o dost víc než Picasso, i zadek u kupéčka je zdařilý, ale jinak oproti hatchbacku nevidím, žádný výraný rozdíl
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.04.2005 18:04, RE: Nafta pod kapotou
Plejba jr. posted by:
Donedávna si málokdo dokázal představit nafťáka pod kapotou sportovního třídveřového kupé, ale dneska už je to běžné a je evidentní, že v tomhle případě to dělá dobrotu.
No nevidím to rád, abych pravdu řekl. Začalo to Fabií RS a to se každý divil. Pak to novináři pochválili a protože auto bylo za dobrou cenu, začalo se to dost prodávat. Nafta je ale teď někde i dražší, než benzín, tak mi pak řekni, jakou má diesel ve sportobním autě výhodu???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.04.2005 18:43, RE: Nafta pod kapotou
yeti posted by:
No nevidím to rád, abych pravdu řekl. Začalo to Fabií RS a to se každý divil. Pak to novináři pochválili a protože auto bylo za dobrou cenu, začalo se to dost prodávat. Nafta je ale teď někde i dražší, než benzín, tak mi pak řekni, jakou má diesel ve sportobním autě výhodu???
jakou? ereso žere 6,5 nafty i když jezdíš na krev. Svezl sem se v načipovanym 180k provedení (410 N.m., snizenej podvozek, upraveny brzdy, 17´´ kola) a věř nebo ne, tomu autu se nedá na silnici ujet s ničím!!! Jede přes 230 a ten zátah je MONUMENTÁLNÍ!!! Rychlostí je to auto srovnatelný tak s Audi S3 (210k), se kterym sem taky jel, ale nema zdaleka takovej zátah, kdy tě ve 150 na 6ku zatlačí do sedačky a jen čumíš jak letíš 200 a stále... Diesel v lehce sportovním autě je prostě super!! Kdo se nesvezl, neuvěří...;o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.04.2005 18:45, RE: Nafta pod kapotou
yeti posted by:
No nevidím to rád, abych pravdu řekl. Začalo to Fabií RS a to se každý divil. Pak to novináři pochválili a protože auto bylo za dobrou cenu, začalo se to dost prodávat. Nafta je ale teď někde i dražší, než benzín, tak mi pak řekni, jakou má diesel ve sportobním autě výhodu???
Nafta je sice dražší, ale zase nemáš takovou spotřebu. U nafty není takový rozdíl ve spotřebě mezi klidnou a svižnou jízdou. Mohu posoudit jezdil jsem v xantii 2.O benzín a 2.0 HDI. Když s benzínem řádíš, tak se dostaneš i na 13 l. S naftou můžeš dělat co chceš a nikdy jsem se nedostal nad 9.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.04.2005 18:51, RE: Nafta pod kapotou
yeti posted by:
No nevidím to rád, abych pravdu řekl. Začalo to Fabií RS a to se každý divil. Pak to novináři pochválili a protože auto bylo za dobrou cenu, začalo se to dost prodávat. Nafta je ale teď někde i dražší, než benzín, tak mi pak řekni, jakou má diesel ve sportobním autě výhodu???
.... samorřejmě ta 1,6ka HDI 110k si na spotrovní notu ani nehraje, to je jiná... i když myslim že nebude problém ji čipnout na dejme tomu 140k a 300 N.m a to už je taky síla.. 5ídil jsem 5dvířko C4 1,6 HDI 110k na předváděčce hned jak to přišlo, auto melo najeto 12km a ten motor me nadchnul! Nemá tak raketovej přechod jako 1,9TDI PD (77 kW v Octavii), ale zase krásně táhne od nějakých 1300-1400 ot., v 1900 nabere na intenzite a plynule se rozebehne az daleko za 4000. Zvukove a vibracema naprosto vytribenej motor, mnohem kultivovanejsi nez TDI PD, da se rit idealni motor pro nizsi stredni, ba dokonce stredni tridu aut. Cetl jsem chvalozpevy i pod kapotou 407 a C5, ze pry staci a jede stale moc pekne, zere 5,5 v techhle velkejch autech a umi to rozpalit na 200 tacho... k tomu nizsi sazba pov. ruceni, no co vic si prat..;o) TDI od VW maj co dohanet...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.04.2005 18:57, RE: Nafta pod kapotou
mojmir posted by:
Nafta je sice dražší, ale zase nemáš takovou spotřebu. U nafty není takový rozdíl ve spotřebě mezi klidnou a svižnou jízdou. Mohu posoudit jezdil jsem v xantii 2.O benzín a 2.0 HDI. Když s benzínem řádíš, tak se dostaneš i na 13 l. S naftou můžeš dělat co chceš a nikdy jsem se nedostal nad 9.
přesně tak. Otec ma Octavii combi TDI 110k, jezdi stale kilo, na dalnici 120 a ma prumer za 5000km 4,6l/100 (!!). I kdyz jedes hoodne svizne (maloco me predjede), okresky 150-160 stale, ale s lehci nohou a ne tolika brzdeni, vezme si 5,8-6...Jet takhle s benzinem dejme tomu 1,8l tak ho musis stale tocit pres 4tis.ot a urcite pojedes nejmin za 9-10l. 235 N.m a 110k tohohle TDIcka staci na jakejkoliv benzin krom 6ti valcu...Jedes kilo na 5, plnej a za par vterin mas 160, benzin dvoulitr se muze uradit k smrti a uz ses davno v prachu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 07.04.2005 09:44, RE: Nafta pod kapotou
JackBauer posted by:
jakou? ereso žere 6,5 nafty i když jezdíš na krev. Svezl sem se v načipovanym 180k provedení (410 N.m., snizenej podvozek, upraveny brzdy, 17´´ kola) a věř nebo ne, tomu autu se nedá na silnici ujet s ničím!!! Jede přes 230 a ten zátah je MONUMENTÁLNÍ!!! Rychlostí je to auto srovnatelný tak s Audi S3 (210k), se kterym sem taky jel, ale nema zdaleka takovej zátah, kdy tě ve 150 na 6ku zatlačí do sedačky a jen čumíš jak letíš 200 a stále... Diesel v lehce sportovním autě je prostě super!! Kdo se n...
Já myslím, že by se dost určitě našla spousta aut, která by tomu bez vetších problémů ujela... :)
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.