0
back
 

diskuze k tématu: Citroen Xsara 1.4i po 138.000 km

category of topic classification: poradna, ostatní, francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.09.2006 01:00,
Tek tento automobil by mohl budoucímu majiteli pár let vzorně sloužit a myslím si, že velmi brzy najde nového majitele, protože cena je tam velmi dobrá. A nezbývá než řící "Kéž by u nás byla jen auta v takovém stavu" .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.09.2006 06:54, RE: bez předmětu
Falco posted by:
Tek tento automobil by mohl budoucímu majiteli pár let vzorně sloužit a myslím si, že velmi brzy najde nového majitele, protože cena je tam velmi dobrá. A nezbývá než řící "Kéž by u nás byla jen auta v takovém stavu" .
A hlavně (ať se kouří z hlavně) - benzín, rok 2002, naj. 138 tkm. Reálná čísla. Ojedinělý úkaz.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.09.2006 07:40, RE: bez předmětu
Pepe posted by:
A hlavně (ať se kouří z hlavně) - benzín, rok 2002, naj. 138 tkm. Reálná čísla. Ojedinělý úkaz.
Tento kousek asi bude zachovalý, ale jinak bych Xsaru určitě nebral, rodiče si ji v roce 1998 koupili novou, dnes má najeto pouhých 100tis. km, a přesto už si vyžádala dost investic (např. nefukční zapalování, GO zadní nápravy, neustálé problémy s elektroinstalací - nefukční airbagy, el.okna) a brzdy taky nejsou zrovna předimenzované, motor je 1,4 benzin a ani s ním není problém při ostřejší jízdě brzdy přehřát tak že přestanou fungovat ( i když rodičům se to nikdy nestalo ) Ale jinak např. karoserie je stále naprosto bez známek koroze, na obyč. 1,4 8ventil jede slušně, dlouhodobý průměr 7,5 l, velký kufr. Prostě pohodlnější malé velké auto pro nenáročné řidiče.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.09.2006 08:43, RE: bez předmětu
Marty posted by:
Tento kousek asi bude zachovalý, ale jinak bych Xsaru určitě nebral, rodiče si ji v roce 1998 koupili novou, dnes má najeto pouhých 100tis. km, a přesto už si vyžádala dost investic (např. nefukční zapalování, GO zadní nápravy, neustálé problémy s elektroinstalací - nefukční airbagy, el.okna) a brzdy taky nejsou zrovna předimenzované, motor je 1,4 benzin a ani s ním není problém při ostřejší jízdě brzdy přehřát tak že přestanou fungovat ( i když rodičům se to nikdy nestalo ) Ale jinak např. k...
A ber to tak,ze to je jeden z nejspolehlivejsich citroenu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.09.2006 09:19, RE: bez předmětu
Marty posted by:
Tento kousek asi bude zachovalý, ale jinak bych Xsaru určitě nebral, rodiče si ji v roce 1998 koupili novou, dnes má najeto pouhých 100tis. km, a přesto už si vyžádala dost investic (např. nefukční zapalování, GO zadní nápravy, neustálé problémy s elektroinstalací - nefukční airbagy, el.okna) a brzdy taky nejsou zrovna předimenzované, motor je 1,4 benzin a ani s ním není problém při ostřejší jízdě brzdy přehřát tak že přestanou fungovat ( i když rodičům se to nikdy nestalo ) Ale jinak např. k...
Jak se pozná nefunkční airbag? Podle kontrolky na přístrojovce? Nebo že už ho bylo třeba, a on nefungoval?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.09.2006 10:34, RE: bez předmětu
Spud posted by:
Jak se pozná nefunkční airbag? Podle kontrolky na přístrojovce? Nebo že už ho bylo třeba, a on nefungoval?
Svítící kontrolka airbagu kolikrát znamená jenom překlesaný kablík pod sedačkou, takže asi platí ta druhá možnost
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.09.2006 15:05, RE: bez předmětu
Spud posted by:
Jak se pozná nefunkční airbag? Podle kontrolky na přístrojovce? Nebo že už ho bylo třeba, a on nefungoval?
Jakmile se rozsvítí kontrolka airbagu, at z jakéhokoliv důvodu, tak se v jeho ŘJ jednotce uloží závada a airbag se deaktivuje, následně je pak nutno po opravě závadu vymazat pomocí diagnostiky. Když pouze třeba opravíte konemtor, kvůli kterému problém vznikl, tak airbag sám od sesbe fungovat nezačne, jelikož jednotka neví, že je konektor opraven.Jinak po nastartování musí kontrolka airba´gu shasnout jako poslední, ne třeba společně s kontrolkou tlaku mazání, na kterou to bývá občas připojeno, když vozidlo fyzicky airbag nemá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 03.09.2006 12:24, RE: bez předmětu
Marty posted by:
Tento kousek asi bude zachovalý, ale jinak bych Xsaru určitě nebral, rodiče si ji v roce 1998 koupili novou, dnes má najeto pouhých 100tis. km, a přesto už si vyžádala dost investic (např. nefukční zapalování, GO zadní nápravy, neustálé problémy s elektroinstalací - nefukční airbagy, el.okna) a brzdy taky nejsou zrovna předimenzované, motor je 1,4 benzin a ani s ním není problém při ostřejší jízdě brzdy přehřát tak že přestanou fungovat ( i když rodičům se to nikdy nestalo ) Ale jinak např. k...
Máme Xsaru 99 HDI problémy nula.Nebo jestli se dají olej desky a kosti stabilizátoru považovat za problemy tak to je vše.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.