Přestože tento model obzvláště s 8°automatem hodnotím po pár tisícovkách km strávených za volantem jízdně i spotřebou jako příjemné auto, tak bych měl pro kupujícího několik zásadních rad:
1/ Určitě mějte doma ještě jedno záložní auto
2/ Jezděte na servis výhradně do autorizáku, protože množství i celkem zásadních svolávacích akcí už atakuje desítky kampaní (jsou to opravdu důležité věci typu - možná upadne kolo, auto přestane brzdit nebo začne hořet)
3/ Pokud auto nemá prodlouženou záruku - přikupte si ji, ať to stojí co to stojí klidně i od externí společnosti typu CarGarantie nebo Defend
4/ Nechte ihned po koupi udělat vodní pumpu a tím pádem i celé rozvody. Množství uvařených motorů 2.0, které řeší autorizované servisy je extrém (uvolní se lopatkové kolo a motor uvaříte po pár km). Opět doporučuji autorizák, protože 2.0 používá reverzní alternátor na S&S a výměna řemenu příslušenství má také svoje úskalí a bez originál diagnostiky to může skončit špatně
5/ Pokud auto nemá záruku, tak si nechejte ve strožoku odložených cca 40tKč na novou nádrž Adblue s problematickou elektronikou - každé 2-3 roky nebo 60000km vás auto nechá ve štychu. Dobrá zpráva je, že při poruše Adblue lze s autem nouzově ještě dojet do servisu pár stovek km. Pokud auto jezdilo do autorizáku, tak se dá uhrát část na kulanci. Proto bod 2/
Bohužel v segmentu osobních dodávek už nic lepšího nekoupíte. U o 2 metráky těžšího VW je buď spolehlivé slabé TDI 103/110kW nebo problematické BiTDI, Vivaro a Traffic je většinou na prodej jen s vrtošivou 1.6Biturbo, Mercedes stojí nesmysl a také není bez chyb, Ford má horší automat a o motor PSA