Wednesday 28.09.2016 23:29,
saxo
Po chvilce ježdění vám mohu dát update na moje saxo :)
Chladící kapalina se neztrácí, nebublá a motor se drží ve správných číslech. Voda se ovšem dost zašpinila. Počítám, že je to pozůstatek po měněném těsnéní hlavy motoru a až systém pořádně a vlastně prvně propláchnu, bude vše v pořádku :) .
Také jsem vyřešil záhadné bručení, o kterém jsem si myslel, že je pokažené čerpadlo. Dámy a pánové, je to sahara :) , což se mi docela ulevilo.
Dření při vytočení kol totiž vypadá na poloosu, tak jsem rád za co nejmenší další výdaje... :)
Dále mě začalo zlobit upozornění na zapnutá světla při otevřených dveří (kravinka, že ? )
Jednoduše vyřešeno. Spínač u dveří byl moc citlivý a po otevření dveří se zcela nerozepnul, tudíž nebylo na co upozorňovat. Jen jsem ho trošku máznul univerzálním olejem a už je spolehlivý... :)
Aby toho nebylo na autě málo, nefungují ostřikovače. Nádrž neteče, čerpadlo vrčí a voda se pod autem objeví jen při ostrikování, takže počítám jen s prdlou hadičkou... (Teď se k ní ovšem dostat, to bude taky zábava... :) )
A poslední věc, co mi dělá starosti, je kontrolka diagnostiky, co se často objevuje. Nevím co to může být, ale přišel jsem na to, že to má spojitost s otáčkami motoru. Objeví se vždy, když putím plyn (dejme tomu na 4 000 otáček) a nechám auto dojíždět. Rozsvítí se kolem 2500 otáček a pokud se na nich zůstanu, světýlko se celekem drží... :) Mám pocit, že jakmile jsem na 2500 otáčkách už pod plynem, tak se neobjeví, ale ruku do ohně za to nedám.... žádné vlastnosti auta (ani zvuk) se při tom nemění. nějaké nápady ? :)
Děkuji.
respond