0
back
 

diskuze k tématu: Citroën C6 2.7 HDI - mých 40 000 kilometrů

category of topic classification: francouzská vozidla
capslock
number of posts354
date of registration28.07.2007
Saturday 02.11.2019 04:20, RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Automat. ?
citation:
reakce na: TomasB, 01.11.2019 23:50 (To je ten zázrak? 0-100 za cca ...)



Zřejmě tě baví ze sebe dělat kašpara.

C6 nejenže podvozkem předčila tehdejší BMW 5, ale i Mercedes E. Podobnou techniku měla až třída S.

Akcelerace na videu trvá od 0:02 do 0:09, tedy 7 až 8 sekund, což je srovnatelné s jakýmkoliv podobně výkonným a těžkým vozem.
respond
TomasB
number of posts401
date of registration11.02.2019
Saturday 02.11.2019 11:03, RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Automat. ?
citation:
reakce na: capslock, 02.11.2019 04:20 (Zřejmě tě baví ze sebe dělat k ...)


Tak si prohlédni video, které jsem vkládal, tam uvidíš, že nemáš pravdu a E400d má zrychlení 5s na 100. Včetně toho mého kombíku, který váží bez 5kg rovné 2 tuny, a stejně tu stovku udělá za 5s. Dneska už kdejaký třílitr to umí za 5-6s. A ta C6, někde jsem to zahlédl, má zrychlení 8,5s na 100. Myslím v jednom z videií to bylo uvedeno.
Kašpárka ze sebe děláš spíše ty, protože ten podvozek je možná tak dobrej pro jízdu rovně, ostatně jakou každej Citroen. Jak dojde na zatáčky, tak je to jako kačena a nečitelné.
Podívej se tady, co s Ečkem dělá Rasťo na sněhu https://www.youtube.com/watch?v=hAM4S4mwWeE&t=18s O tom si s tou C6 můžeš nechat zdát.

A tady jsem ti našel, že to je těch 8,5s. Takže obecně bídné i na dano dobu, kdy se vyráběl. https://www.auto.cz/citroen-c5-c6-3-0-hdi-v6-177-kw-podrobnosti-o-novem-sestivalci-4508
respond
Citroenak
number of posts727
date of registration13.04.2012
Saturday 02.11.2019 16:18, RE: RE: RE: RE: RE: Automat. ?
citation:
reakce na: TomasB, 01.11.2019 19:23 (Dobrej úlet toto říct o takové ...)


Nemal by si tak urazat bmw. Aj ked to chapem. Ich nove benzinove turbo motory by sa celkovo nemali vzdalovat od servisov. A 54 zvolavacich akcii na bmw 3 je viac nez len premiove cislo ?
respond
Citroenak
number of posts727
date of registration13.04.2012
Saturday 02.11.2019 16:33, RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Automat. ?
citation:
reakce na: TomasB, 02.11.2019 11:03 (Tak si prohlédni video, které ...)


Myslim, ze spominas novy mercedes. Takze medzi tymi autami je konstrukcne asi 10 rokov, ak nie viac. Nehovoriac o tom, ze mercedes vie byt stvorkolka. Taktiez nikto nehovori o interieri. Ten ma mercedes vychytany. Nevyznam sa v mercedesoch, ale 400d by uz mohol byt aspon 6 valec, ci? Alebo je to dalsi 2.0 tri turbo? To naozaj neviem. Ale cenovo su tieto dve auta neporovnatelne. Pises tu o brutalnom zrychleni a jazde v zakrutach. A potom napises, ze jazdis po dialniciach. V tomto aute si v zivote nesedel, ale vies presne aka je to plecka... Mercedes, to je kvalita, premia.. ma napr. motor z kvalitnych rumunskych dacii, ospevovany 1.5 diesel. Nissan Model x to je jednoducho kanon. Na nazov premaskovaneho kangoo si uz nespomeniem..
respond
TomasB
number of posts401
date of registration11.02.2019
Saturday 02.11.2019 16:42, RE: RE: RE: RE: RE: RE: Automat. ?
citation:
reakce na: Citroenak, 02.11.2019 16:18 (Nemal by si tak urazat bmw. Aj ...)


Rozhodně neurážím BMW, je to stále dobré auto, ale Mrcedes mu ukazuje záda dneska snad na všech frontách, to je holý fakt.
Já jsem tady spíše reagoval na vychvalovaný Citroen.
respond
TomasB
number of posts401
date of registration11.02.2019
Saturday 02.11.2019 17:07, RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Automat. ?
citation:
reakce na: Citroenak, 02.11.2019 16:33 (Myslim, ze spominas novy merce ...)


E400d je 3,0 šestiválec, 250kW a 700Nm. Mám ho ve verzi 4matic, tedy čtyřkolku.
Že jezdím dálnice, neznamená, že nejezdím taky mimo ně, to jsem naprosto nepochopil, tento "argument". Jak brutálně rychle dokáže brázdit okresky se zatáčkama je fascinující. To nakonec zvládá prakticky stejně dobře i BMW 540i, ale i tak, myslím, že Ečko je na tom dnes o nepatrný chlup lépe. Video od Rasťa Chvaly je myslím dost výmluvné a je tam krásně vidět co nové Ečko dokáže a že Mercedes je dnes jedním z velmi mála, kde zůstal zdravý rozum a snaží se vzpírat ekoterorizmu.
Ten C6 je sice starý, ale na takové neoprávněné vychvalování jsem prostě musel zareagovat. Ten se ani trochu nepřibližuje tomu, co umí dnešní Ečko. Naprosto v ničem. A ani ve své době to nebyl žádný hit, snad hromě pocitu hladké jízdy rovně. V C6 jsem jel někdy v roce 2007 a ničím mě nezaujal a za mě naprosto nezajímavé auto bez duše. Nemá co nabídnout.
Ten motor i automat, co mám, je vlastní výroba Mercedesu. Nepíšu tady o nějakých low endových Mercedesech s motorem-nemotorem od "Kosočtverce", ale o plnotučném Mercedesu bez kompromisů. Pro mě to byla jasná volba, protože S klasse nemá verzi kombi. Kdyby S klasse bylo také jako kombi, měl bych dnes S klasse kombi.
Nakonfiguroval jsem si to auto bez kompromisů a bez ohledu na cenu a jsem nesmírně spokojený. Tady na ukázku jedna z vychytávek, kterou žádná jiná automobilka nenabízí v takovém rozsahu a takové funkčnosti. Ani BMW, to umí jen jízdu vpřed a vzad a pouze přes ovladač. https://www.youtube.com/watch?v=M7ej-zlJGis
respond
Citroenak
number of posts727
date of registration13.04.2012
Saturday 02.11.2019 17:23, RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Automat. ?
citation:
reakce na: TomasB, 02.11.2019 17:07 (E400d je 3,0 šestiválec, 250kW ...)

Nechapem. Tie auta su neporovnatelne. Je jasne, ze napr. v kamione sa sedi vyssie ako v c6, aj ze f1 rychlejsie zrychluje a motokara je 20x lahsia...Taktiez nejaky mercedes e je uplna plecka proti panamere alebo ferarri scaglietti. Stale mi unika zmysel vasich komentov. Je to nejaka detska trauma z citroena? Alebo ste sa len chcel pochvalit s nakupom mercedesu bez financneho limitu, za ktory si kupim v tejto dobe aj desat c6?
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Sunday 03.11.2019 00:06, RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Automat. ?
citation:
reakce na: TomasB, 02.11.2019 17:07 (E400d je 3,0 šestiválec, 250kW ...)


Mám dotaz:; vidím auto bez kompromisů, bez ohledu na cenu tak mě zajímá motivace nákupu naftového motoru. Tohle jsem nikdy nechápal, proč se auta s cenou 2M+ dělají s naftou a proč je lidi kupují. Proboha jen ať to není kvůli nižší spotřebě...
respond
TomasB
number of posts401
date of registration11.02.2019
Sunday 03.11.2019 02:08, RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Automat. ?
citation:
reakce na: David V, 03.11.2019 00:06 (Mám dotaz:; vidím auto bez kom ...)


Drtivá většina těchto aut se prodává s naftovým motorem. A je to z důvodu ekonomiky provozu. Kdo totiž na takové auto má, tak taky umí počítat a proto obvykle taky ty prachy má. Jak jsem už psal výše, já měl ve výběru benzínové BMW 540i a tu E400d. Proč? Protože když BMW, tak jedině v benzínu, jejich naftě nevěřím ani trochu. Mercedes naopak naftu umí velmi dobře. A hlavně tento motor je naprosto skvostný. Výkonu má na rozdávání, a to se skvělým krouťákem. A jako bonus je spotřeba, které se nechce ani věřit. Pokud bych měl uvažovat o benzínu, pak by to muselo být AMG E 63S 4matic. A ano, i s myšlenkou na něj jsem si pohrával. Ale stejným přístupem, neřešit drobné rozdíly v ceně ohledně výbavy, tak jsem byl v konfigurátoru na nějakých 4,5M. No a to je o 2M víc. Ale ono to pak je i na servisu a provozu mnohem víc. A pořád se bavíme o spotřební věci. Asi není moc co řešit.
respond
Giorgio
number of posts814
date of registration09.05.2007
Sunday 03.11.2019 07:38, RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Automat. ?
citation:
reakce na: TomasB, 02.11.2019 17:41 (Kokot vymlácenej vylezl z díry ...)


REDAKCE, znovu na vás apeluji, abyste dali možnost slušným čtenářům tohoto fóra automaticky skrývat příspěvky uživatelů, jako je tento. Jinak tady budete mít akorát "nablito" a jakákoliv informační hodnota z diskuze zmizí. Jsem tu už přes 15 let, ale toto tady nebylo ani v době plné anonymity přispěvatelů.
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Sunday 03.11.2019 21:49, RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Automat. ?
citation:
reakce na: TomasB, 03.11.2019 02:08 (Drtivá většina těchto aut se p ...)


Tak mi to jasnější není. Pokud mluvíme o ekonomice provozu, tak volba 400d dává výrazně menší smysl než 200d ve shodném autě. A pokud půjdu dál, tak pro přepravu poslouží i neprémiové auto střední třídy za polovinu a ekonomika provozu (TCO) bude tak na polovičce. Ale to nechme, to se řídí jiným mechanismem než rozumem. Zaměřme se tedy na volbu motoru s výkonem +/- 250 kW. Tak jsem našel, že existuje verze 350, která je v základu o 200 tisíc levnější než 400d a nabízí výkon 230 kW a dle katalogu rozdíl spotřeb pod 2 l/100, což znamená návratnost po 300 tkm. Jenže je to 4-válec. Taky bych ho nechtěl, ale ekonomicky to dává větší smysl. Takže další je 3-litrová V6-ka ve verzi 450 s 270 kW za naprosto shodnou cenu (v základu). Pak je to jen o té spotřebě, a to mluvíme o příplatku cca 1 Kč/km. Takže pak je to otázka najetých km a následné prodejnosti, kdy po zběžné kontrole se benzínové verze prodávají o 50 - 100 tkč dráž, nicméně pořád mluvíme o ztrátě hrubě přes milion za 4-5 let. A to je přesně ten bod, kdy mi není jasné, že se někdo smíří se ztrátou hodnoty 1M+, ale 100 tKč úspory na palivu je naprosto zásadní, aby zvolil traktor a pak to obvykle korunuje klišé o ekonomice provozu. Tohle není osobní, už jsem se tady na to ptal dříve a uspokojivé vysvětlení jsem nedostal.
respond
TomasB
number of posts401
date of registration11.02.2019
Sunday 03.11.2019 22:13, RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Automat. ?
citation:
reakce na: David V, 03.11.2019 21:49 (Tak mi to jasnější není. Pokud ...)


Jasně, čistě ekonomicky je koupě takového auta vlastně nesmysl. Tak jako tak, je to dost vyhozenejch peněz. Druhá stránka věci je, že si stejně prachy do hrobu nikdo nevezme a žijeme jen jednou. Volba nejsilnějšího dieslu byla jasná. Bylo to v pro mě přijatelném výkonu. To že papírově jsou uváděny nějaké spotřeby, na to bych nekoukal, to je jen číslo. Realita je jiná a ten rozdíl benzín-nafta větší. Obzvláště pak, když se tomu naloží. Kdybych šel do benzínu, tak bych pak chtěl to nej. Tedy AMG E63S 4matic kombi. A to jsme, jak jsem už psal, na jinejch penězích. Taky jsem už psal, že i ten jsem si konfiguroval a dostal jsem se někde ke 4,5M. A to už je opravdu dost. Ale kdo ví, je docela možné, že u dalšího auta se zase budu chtít někam posunout a třeba skočím po něm. Ale tady nejen cena, ale i další náklady jsou zase jinde, včetně spotřeby. Je to 4,0 v benzínu. Ale tak třeba to je cesta pro příště a na důchod si pak udělat radost AMG GTR, tam dokonce ani moc není na výběr příplatkové výbavy a tam jsem se dostal na nějakých myslím 5,3M.
respond
Zdeny60
number of posts1248
date of registration08.09.2009
Monday 04.11.2019 07:10, Citroen C6
tak už dva, co neumí číst, že jsou ve vlákně o C6. Smutné.
respond
Citroenak
number of posts727
date of registration13.04.2012
Monday 04.11.2019 09:02, RE: Citroen C6
citation:
reakce na: Zdeny60, 04.11.2019 07:10 (tak už dva, co neumí číst, že ...)


Taktiez offtopic, ale ja naopak celkom chapem volbu takehoto naftoveho auta. Vacsi vykon uz moc nevyuzijes, a ked to porovnas u tychto motorov nafta vs benzin, tak naklady na udrzbu uz budu velmi podobne. Obidva maju nejake tie turba, filtre pevnych castic atd.. V podstate s tymi turbami uz aj jazdia rovnako, maju silnu 'odspodu'. Ok, mozno ten benzin bude mat nejaku vykonovu spicku, ale kde to vyuzijes? Na slovakiaringu? S tazkym kombikom? Tam ti podla mna ujde kdejaky hothatch aj tak.. Takze ja by som vyberal asi najme podla konfortu na palube, a tam by mohol mat ten benzin navrch nizsim hlukom. Ale inak by som v tomto porovnani bral asi naftu... Ale keby som chcel vykonne, sportove auto na rychle jazdy... tak by to aj tak nebol AMG 63.
A co sa tyka porovnania mercedes a citroen v komforte na dialnici, tak za mna jednoznacne citroen. Aj ked isiel som vo Frankfurte z letiska na starsom mercedese E 180 po dialnici, a keby nebolo toho vadneho homokinetickeho klbu, bolo by tam uplne ticho. Ale to dokaze aj ten citroen. Ja osobne som mal z neho pocit ako z BMW 5 tej doby :) Znie to asi divne, ale s tym aktivnym podvozkom (bol to 2.7HDI s amwarom) jednoducho za volantom schovaval svoju velkost a velmi ochotne zatacal. No a ked som videl vedla seba stat na parkovisku panameru a ten citroen... no maju sa co ucit v porsche :) Ale obidva maju automaticke zadne kridielko..Este stale si obcas prechadzam pozicovne aut, ci ho nahodou niekto neponuka aspon na vikend :)
respond
Zdeny60
number of posts1248
date of registration08.09.2009
Monday 04.11.2019 09:38, Citroen C6
https://www.tipcars.com/mercedes-benz-tridy-s/sedan/benzin/mercedes-benz-s350-aut-3-5i-200kw-48577099.html

https://www.tipcars.com/mercedes-benz-tridy-s/sedan/benzin/mercedes-benz-s350-aut-3-5i-200kw-48577099.html

kdo má jen trochu smysl pro estetiku, tak vidí, že C6 je prostě nadčasová elegance, něco, co prostě jinde není a Sklas mu nesahá ani po kontíky.

rok 2008 u obou.
respond
TomasB
number of posts401
date of registration11.02.2019
Monday 04.11.2019 09:38, RE: RE: Citroen C6
citation:
reakce na: Citroenak, 04.11.2019 09:02 (Taktiez offtopic, ale ja naopa ...)


Ten E400d je velmi tichý. Na palubě je parádní ticho. Dokonce mám často problém, když při stání zapomenu, jestli jsem motor vypnul nebo ne. Není totiž slyšet naprosto vůbec. Podle zvuku se to poznat nedá vůbec. Ani podle vibrací. Prostě nic není slyšet ani cítit. Jelikož mám místo otáčkoměru většinou navoleno na budíku zobrazení mapy, tak musím přepnout na otáčkoměr, abych věděl, jestli běží nebo neběží. Nebo prostě zmáčknout tlačítko. Pokud běží a nemačkám brzdu, tak se vypne. Pokud neběží a není zmáčklá brzda, tak nenaskočí.
A v zatáčkách je to auto i přes svou velikost a hmotnost zatraceně agilní.

Rozdíl mezi E400d a AMG E63S je markantní ve zrychlení a pak v možnostech jízdních režimu a pár technických věcech. On ten rozdíl ve zrychlení na úrovni 1,6s nevypadá na papíře dramaticky, ale v reálu to je sakra rozdíl. Ale taky sakra rozdíl nákladově. Nicméně i s tím E400d na těch cestách prakticky nemám konkurenta. Velmi zřídka se objeví něco srovnatelného nebo silnějšího, takže když se vyskytne blbec, snadno předjedu a zbavím se ho.
respond
danet - redakce TipCars
number of posts562
date of registration16.11.2012
Monday 04.11.2019 10:31, RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Automat. ?
citation:
reakce na: Giorgio, 03.11.2019 07:38 (REDAKCE, znovu na vás apeluji, ...)


Příspěvky typu "nablito" promazáváme. Také mě nebaví číst tento nízkoúrovňový obsah. Děkuji všem za slušné a věcné přídavky do diskuze! Přeji hezký den.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.