Depolution určitě nesouvisí s podvozkem, jedná se o obecnou hlášku motoru. V mém případě u stejného vozu i motorizace bylo podezření na váhu vzduchu a EGR ventil, váha je vyměněná a hláška zase vyskočila, takže asi ten EGR. Vzhledem k těm vámi uvaděnými regeneracemi to asi nebude ani záležitost FAPu, takže možná taky EGR. Nicméně pravou příčinu by snad mohl určit až někdo s diagnostikou, který ji trochu rozumí, tj s diag na citroeny.
Doporučuju se podívat na www.C5club.cz, dá se tam mnoho přiučit a díky tomu ušetřit na servisních nákladech.
Jinak co se týká podvozku, tak 200.000 km ještě neznamená, že by vás měla čekat brzy nějaká výměna koulí, vydrží i daleko více.
Já mám 270.000 a momentálně jsem investoval dost peněz do brzd a spojky s dvojhmotou. A před technickou se chci ještě mrknout na čepy a nechat přeměřit tlaky v koulích.
A co se týká spotřeby, tam jsem za 3 roky provozu a 70.000km na průměru 6,7l nafty. Což považuji u tak prostorného a pohodlného vozu za slušný výsledek.
Přeji mnoho kilometrů bez závad.