0
back
 

diskuze k tématu: Citroen C5 3.0 V6 - zkušenosti uživatelky po třech letech

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 10:51, RE: Žena
anonym posted by:
Je vidět že tento vůz hodnotí žena, zaměřuje se zde na vybavenost vozu nikoliv na zpracování. Většina francouzů je nastavena komfortně a je plná elektroniky a to mnoho lidí nachytá. Další věc ale je že většina těchto vozidel nesedí na silnici jak má a jsou poruchová, právě díky přepatlání elektronikou.
Mě spíš zaráží že měla psát recenzi na 3 litr benzin a zatím jsem se jen dozvěděl jak je pohldná všeobecně C 5 a navíc v naftě.Jinak nic.Recenze o ničem !!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 10:52, RE: benzínový V 6
anonym posted by:
Tak mě poslouchej ty teoretiku, měl jsem kdysi Octavii 1.8 Turbo 150 koní, která dosahovala rychlosti 240 km/h podle navigace. Teď mám 1.8 Turbo RS 132 kW a ta dokáže jet podle navigace 250 km/h. Tak tady přestaň spekulovat.
A někdy i třista z místa!

Osel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 10:52, jedine oktafka
ty vole o cem to tady hulite?vsichni kluci od nas z vesnice co se vyznaj maji oktafky v tdicku a ne nejaky trapny frantiky.taky franta z jzd co spravuje traktory rek jasne ze oktafka je nejlepsi protoze ma zvuk jako jeho oblibeny ursus a do nakyho zabozrouta by ani nesed.tak jestli chcete neco vedet o autech prijdte k nam do hospody zaplatte rundu a mozna vas trochu zaucime co to je poradny tdicko
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 11:02, Poděkování paní Kilie
Rád bych poděkoval paní Kilie, bylo velmi příjemné, přečíst si recenzi, jež byla výjimečně psaná stylisticky na úrovni, kultivovaným jazykem a navíc vypovídá o velmi emotivním vztahu pisatelky k autům. Zároveň se projevuje i znalostmi technické problematiky, které jsou na ženu (snad se paní neurazí) až nezvykle fundované (pokud zrovna nedisponuje vzděláním v oboru).
Jen bych rád ještě vzkázal těm, kteří rádi prezentují téma "úspěchy Škodovky": je třeba si uvědomit, že v zahraničí se prodává za ceny nesrovnatelně nižší, čili v případě koupě Octavie dostane Řek nebo Dán za částku, jež odpovídá nižší střední třídě, vůz, který budí zdání (ale skutečně jen zdání) že patří do třídy střední (jak PR Škody rád prezentuje, kus auta navíc). V případě prodejů v Česku - zkrátka i za přemrštěnou cenu si konzervativní český spotřebiterl (nebudu psát maloměšťák) dopřeje onu zmámou "iluzi manažerského vozu pracujícímu lidu."
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 11:16, RE: benzínový V 6
anonym posted by:
A někdy i třista z místa!

Osel
a vyrábí benzin.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 11:35, RE: benzínový V 6
mastercar posted by:
Ach jo, už tady toho mám vážně plný zuby. pán má oktávii 1,8T, dobře, motor na svou třídu a obsah perfektní! Jízdní vlastnosti pouze průměrné, na tokový motor a silnice u nás to zase tak dobrý není. C5 je daleko větší, širší, větší rozvor a je to auto se systémem Activa (3.0i V6) standard. Systém activa byl navržen pro tyto silné verze a jedná se o špičkové jízdní vlastnosti, kterým obyčejný podvozek nemůže konkurovat, chápeš? Já se tady nebavím o klasickém hydro activu 3, ale o této verzi. jak ...
přestanu ji sem motat až první první reakce na recenzi frantíka nebudou rejpat do koncernu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 11:39, RE: Žena
anonym posted by:
Zvláštní, ať v Rakousku, tak i v česku záruka je., nevím jak jste došel k názoru, že ne. 150 000 km nebo 5 let na VŠE, tedy na absolutně cokoli (samozřejmě krom ojetých brzdových destiček apod). Na hydrauliku 200 000 km. Nevím co myslíte oním: menším nájezdu mimo normální záruky. Ročně najezdím 30, dříve i 50 -60000 km, což je myslím docela nadprůměr a zatím si na mne rameny krčit nedovolili (ostatně na takové případy máme právníky, že). Můj malíř pokojů má stařičkou Xantii a i když už překroč...
mam teď na moji C5 najeto 330tis km a koule mám původní. S tím Rollsem má pravdu, fakt je tam systém citroen.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 11:50, RE: benzínový V 6
anonym posted by:
a vyrábí benzin.
Benzin vyrábět nikdy nebude Osle
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 11:50, RE: benzínový V 6
anonym posted by:
A někdy i třista z místa!

Osel
To možná ta tvoje 1.9 TDI
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 12:04, RE: jedine oktafka
anonym posted by:
ty vole o cem to tady hulite?vsichni kluci od nas z vesnice co se vyznaj maji oktafky v tdicku a ne nejaky trapny frantiky.taky franta z jzd co spravuje traktory rek jasne ze oktafka je nejlepsi protoze ma zvuk jako jeho oblibeny ursus a do nakyho zabozrouta by ani nesed.tak jestli chcete neco vedet o autech prijdte k nam do hospody zaplatte rundu a mozna vas trochu zaucime co to je poradny tdicko
Ne vole more já mám Trabanta po staším bráchovy... už ho nechtěl a koupil si žigula. Trabant je dobrý vuz pro moji sedmičlenou rodinu jakorát, taky žiju na vesnici a myslím že Trabant je dobrá volba.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 12:40, RE: škoda
anonym posted by:
Bože proč jste si kupoval fakt hrozný auto? Jaký motor jste zvolil? Jaký máte ročník? Koukám na německé tabulky poruchovosti (kterým se dá důvěřovat) a je zhruba (dle roku) v polovině žebříčku, některé roky v té horní. Rozdíl v poruchovosti proti Octávii je cca 1%. Tolik dostupná fakta.
No, tipuju ze si ho kupoval proto, ze na nej kdysi nasel nejakou oslavnou recenzi ze nic na svete lepsiho neni.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 13:19, Cena 330i
Tak jsem si zkusil nakonfigurovat to 330i. Ano.platí se i za koberečky. Ale přesto- z těch dražších prvků výbavy vybírám-navigace,televize,kůže,vyhřívaný sedačky,Bi xenony,aut. klima,akt. tempomat,paket komfort.. A s tímto vším a pár drobnostma jsem se dostal na 1280000Kč. Takže fakt nevidím 3/4 mil rozdíl. To spíš vidím 1/2 mil rozdíl ted v zůstatkových cenách. Takže pokud měníte auto po třech letech,je vlastně to BMW o 200tis levnější. A argument-dražší servis? BMW dává 5 let servis zdarma.
Každý ať si samozřejmě kupuje co on uzná za vhodné,ale mě právě zajímá ten důvod-proč zrovna C5 3,0 V6. Cena to jak vidno být nemůže.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 13:20, RE: zhnusený čtenář
mikes posted by:
Ten, kdo je schopny prodat za normalni cenu nejake extra akcni slevy neprovozuje.
Škoda Auto Edition 08....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 13:42, RE: benzínový V 6
anonym posted by:
To možná ta tvoje 1.9 TDI
Oktávka a 250? s její aerodynamikou? s jejím podvozkem? to je asi legrace, že? mám 350Z, tři a půl litr, 280 koní, a jet 250 dle navigace se mi zdařilo jen párkrát, natož to udržet delší dobu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 14:32, RE: Spolehlivost
anonym posted by:
ja to vim ze zkusenosti, udelal jsem s nim 325'000km a nejsem stejneho nazoru
dodavam se stejnou spojkou, az mne potom odesla vstrikovaci pumpa
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 14:47, RE: Cena 330i
anonym posted by:
Tak jsem si zkusil nakonfigurovat to 330i. Ano.platí se i za koberečky. Ale přesto- z těch dražších prvků výbavy vybírám-navigace,televize,kůže,vyhřívaný sedačky,Bi xenony,aut. klima,akt. tempomat,paket komfort.. A s tímto vším a pár drobnostma jsem se dostal na 1280000Kč. Takže fakt nevidím 3/4 mil rozdíl. To spíš vidím 1/2 mil rozdíl ted v zůstatkových cenách. Takže pokud měníte auto po třech letech,je vlastně to BMW o 200tis levnější. A argument-dražší servis? BMW dává 5 let servis zdarma.
Ka...
BMW je uzasne auto. Ale zadokolka se nehodi do zimy na hory. Takze kdyz uz tak s pohonem 4x4. A pak bohuzel jezdi v tom tolik namyslenych frajirku, radoby mafianu, Rusu, Jugoslavcu atd, coz sice neni chybou auta, ale kazi to image.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 14:56, RE: rene
anonym posted by:
teda jestli bez ohledu na to jaky je ten Ciťa auto ( ja ho nemusim) tak jestli ti s tou recenzi nepomahal starej tak smekám. Takový věci jako lieraní zátah motoru.................moc ženskejch ani nevi že něco takovýho existuje.
jestli to nebude tim, ze vsechny podobne vzdelane a inteligentni zenske (a dle meho soudu jich neni malo) se omezencum s takovymi predsudky vyhybaji, nebo se rovnou pohybuji v trochu jinych sverach
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 15:00, RE: Plave v zatáčkách?
anonym posted by:
Znáte nějaká jiná auta, než ty z velkého přehledného testu tehdejších 8mi nelepších hot hatchů v respektovaném německém Auto-moto-sport?
(Já věřím že znáte, ale to jek ten velký přehledný test tehdejších 8mi nelepších hot hatchů v respektovaném německém Auto-moto-sport stále v této diskuzi opakujete je prostě legrační a tak jsem musel reagovat.)
Nicméně, samozřejmě, pokud chcete, můžete odkázat na velký přehledný test tehdejších 8mi nelepších hot hatchů v respektovaném německém Auto-moto-sport, ...
To je vskutku brilantní slovní ekvilibristika (to je umění balancovat, žonglovat). Nevím proč vám dělá takové problémy vysokootáčkový dvoulitr od PSA, chválený recenzemi jak v Německu (tam je Opel doma), tak v Británii (tam jsou na auta opravdu nároční a jejich moto časopisy jako Evo či Autocar představují v oboru to nej- na světě). Opel v roce 97 pro svůj domácí německý trh (kde jsem tehdy žila) žádný tak silný model nenabízel (lze bez problémů dohledat!). Calibra nebyla špatné auto, ale technicky vycházela z Vectry z 2. poloviny 80 let a v roce 97 byla dobíhajícím modelem (její dvoulitr měl 136 koní a 188 Nm). Je samozřejmě možné, že existovala verze (zřejmě nějaká omezená série) o které se zmiňujete, ale v Německu (ani v česku) v oficiální nabídce nebyla (ani úpravce Irmscher nic podobného nenabízel, jeho Vectra s 2.5 disponovala 170 koňmi). Hezký den Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 15:07, RE: Cena 330i
anonym posted by:
Tak jsem si zkusil nakonfigurovat to 330i. Ano.platí se i za koberečky. Ale přesto- z těch dražších prvků výbavy vybírám-navigace,televize,kůže,vyhřívaný sedačky,Bi xenony,aut. klima,akt. tempomat,paket komfort.. A s tímto vším a pár drobnostma jsem se dostal na 1280000Kč. Takže fakt nevidím 3/4 mil rozdíl. To spíš vidím 1/2 mil rozdíl ted v zůstatkových cenách. Takže pokud měníte auto po třech letech,je vlastně to BMW o 200tis levnější. A argument-dražší servis? BMW dává 5 let servis zdarma.
Ka...
Cena to být může. Zapomněl jste na to, že před 3 roky bylo euro nějakých 30, či kolik. Tehdejší rozdíl byl výrazně větší. Na BMW mne nemusíte přemlouvat, jsou to výborná auta a po mém nedávném svezení v X6 jej považuji za jedno z nejlepších aut v kterém jsem jela a v zásadě není až tak drahé, respektive disponujete-li dostatkem peněz, je vlastně levné (to ten slabý dolar). Nicméně pohybujeme se v kategorii 500 t. až milion, kde je C5 docela zajímavá alternativa a v praxi jí lze srovnávat spíš s nejvyššími verzemi Octavie, pokud s BMW tak s jedničkovou řadou (ta je v česku ostatně také nedoceněná, myslím že je to jednoznačně zajímavější a lepší auto, než ona Octavia, verze 123d je skutečný skvost).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 15:15, RE: Poděkování paní Kilie
anonym posted by:
Rád bych poděkoval paní Kilie, bylo velmi příjemné, přečíst si recenzi, jež byla výjimečně psaná stylisticky na úrovni, kultivovaným jazykem a navíc vypovídá o velmi emotivním vztahu pisatelky k autům. Zároveň se projevuje i znalostmi technické problematiky, které jsou na ženu (snad se paní neurazí) až nezvykle fundované (pokud zrovna nedisponuje vzděláním v oboru).
Jen bych rád ještě vzkázal těm, kteří rádi prezentují téma "úspěchy Škodovky": je třeba si uvědomit, že v zahraničí se prodává za ...
Děkuji, berete mi slova z úst. Je opravdu paradox, že Octavia byla konstruována jako levné velké auto (mechanika nižší střední třídy na níž se nasadí větší karoserie) a lidé jsou schopní jí nejen porovnávat, ale dokonce povyšovat na auta konstrukčně o třídu vyšší. A ano, je VELMI smutné, že na zahraničních trzích je škodovka prezentována jako levná alternativa s technikou VW a v místě výroby je snad vůbec nejdražší z celé EU. Na druhou stranu se škodovce nelze divit, pokud je tolik zákazník ochoten zaplatit ...
respond
  1 ... 8 9 10 ... 19


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.