0
back
 

diskuze k tématu: Citroen C5 3.0 V6 - zkušenosti uživatelky po třech letech

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.07.2008 23:42, RE: Porovnávaš hrušky s jablkami
anonym posted by:
Tak ako je rozdiel medzi BMW 5 a C5 tak taký istý je rozdiel medzi C5 a Passatom.
Takže žádný.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.07.2008 23:42, RE: Proč 3,0 V6
anonym posted by:
Servis Citroen
Konkrétněji by to nešlo? Děkuji
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.07.2008 23:44, RE: Porovnávaš hrušky s jablkami
anonym posted by:
Takže žádný.
Nějak nechápu text: Takže žádný. Nešlo by to rozvést?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.07.2008 23:48, RE: Plave v zatáčkách?
anonym posted by:
Vážená,
nejprve musím smeknout před výborně napsanou recenzí.
Jinak s Vámi zcela souhlasím. Všem, kteří s tím mají problém doporučuji C5 vyzkoušet a potom mluvit. Ono se stačí projet už třeba jenom Xsarou Picasso bez hydra..
PS: Nová C5 je dle mého jedno z nejkrásnějších aut dnes vyráběných. Moc Citroenu fandím...Navíc když za cenu holé fabie, koupíte dobře vybavený C4, dokonce i s motorem.

Petr
(7let 350tkm Octavia I, nyní Volvo V70 205tkm, manželka 5let fabia kombi 1,4mpi, nyní Xsara Picasso 2,0HDI)
Děkuji, z některých (hodně) příspěvků jsem docela zaskočena. Výborně napsaná je snad až moc velká chvála, ale ještě jednou děkuji, jsem ráda za každou "normální" (nemyslím jen pochvalnou) reakci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.07.2008 23:59, Spolehlivost
V clanku se pise o spolehlivosti auta ktere najelo 88000 km.
Mel jsem Citroen XM v plne vybave ale s manualni prevodovkou. Auto to bylo neskutecne pohodlne, jizdni vlastnosti take vynikajici. Ale spolehlivost otresna. Na tom aute odchazely takove veci, o kterych u jinych znacek uzivatel ani nevi. Ano. Muj rocni najezd byl cca 80000 km. Je to hodne ale mel jsem radu jinych aut, s kterymi jsem najel totez a nebylo treba na ne prakticky sahnout. U Citroena bohuzel jedna zavada za druhou. Co si myslet o aute, u ktereho se za jizdy doslova roztrhne radiator topeni a pod sedackou spolujezdce se v aute udela jezero. Co si myslet o aute u ktereho se utrhne kulisa razeni a dojet se da jen tak, ze v motorovem prostoru odpojite tahlo a primo na prevodovce zaradite trojku aby se dalo vubec odjet. Zavada v pocitaci klimatizace pak zpusobi, ze nejen nechladi ale ani netopi, nejde ani ventilator. Tri odesle alternatory a dva startery behem dvou let take nepovazuju za normalni. Dve hydraulicka cerpadla za stejnou dobu take ne. Kdyz se vam pri jizde na dalnici zakousne homokineticky kloub tak, ze se cele auto rozvibruje a zacne doslova poletovat od kraje ke kraji, take neni nic prijemneho.
Osobne povazuju za ohromnou chybu zavislost celeho auta na nekolika malo soucastkach. Napr. hydraulika. Bez ni nejen auto spadne na zem a neperuje ale ani nebrzdi a prakticky se neda pohnout volantem. Praskla hadice pak nema daleko k tomu aby zpusobila katastrofu. Zavada v alternatoru pak zpusobi, ze na baterku musite dojet na nejblizsi parkoviste a dal ani nahodou. Veskera elektronicka zarizeni maji takovou spotrebu, ze baterka vydrzi maximalne 20 minut a pote vam zacne vypadavat jedna funkce za druhou vcetne abs a pocitace hydrauliky. Na palubce se vam rozehraje barevna hudba z blikajicich varovnych kontrolek, palubni pocitac vypisuje a odrikava naprosto nesmyslne hlasky. Nasledne vypadne i ridici jednotka motoru. Bez elektriny ale ani neotevrete kufr, nezavrete okno atd.
Po teto zkusenosti Citroen uz nikdy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 00:35, RE: Plave v zatáčkách?
anonym posted by:
Mohu odkázat na velký přehledný test tehdejších 8mi nelepších hot hatchů v respektovaném německém Auto-moto-sport. Ale třeba tomu rozumíte lépe. Ostatně pokud vpomínáte (nebo si najdete) Xsara tehdy roky vládla světové rallye, ostatně Seb Loeb jezdí s Citroeny dodnes.
Znáte nějaká jiná auta, než ty z velkého přehledného testu tehdejších 8mi nelepších hot hatchů v respektovaném německém Auto-moto-sport?
(Já věřím že znáte, ale to jek ten velký přehledný test tehdejších 8mi nelepších hot hatchů v respektovaném německém Auto-moto-sport stále v této diskuzi opakujete je prostě legrační a tak jsem musel reagovat.)
Nicméně, samozřejmě, pokud chcete, můžete odkázat na velký přehledný test tehdejších 8mi nelepších hot hatchů v respektovaném německém Auto-moto-sport, to mi ani nemusíte psát v odpověď.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 00:36, RE: to je nadšení
anonym posted by:
BMW 5 je prima, ale poněkud mimo finanční limit. A ano mám zkušenosti i výrazně dražšími auty než je C5 (jel jste v nové X6? - bomba!!!!! svým způsobem snad nejlepší auto v kterém jsem jela). No tak to bývá že dnešní výbava luxusních aut během let dorazí dolů, ale v cenové hladině 500 t. až mibl. to novinka je a větší ticho v autě taky je a folie sklo podrží ať při nehodě, nebo proti nezvanému návštěvníkovi. A s Porsche jde myška ještě lépe (aktivní zkušenosti mám bohužel jen s Cayenne S). Ale ...
X6 jsem nejel a ani mě moc neláká, ale s 645i jo a dobrý ...Nešlo o přímé porovnání 5er a C5. Myslel jsem to tak, že z jakéhokoli nového a lepšího vozu budete vždy nadšená. Prostě po Xaře to máte skok, tak se to líbit musí děj se co děj. Chce to prostě projet víc ekvivalentních konkurentů a pak ta chvála vyzní lépe, to je vše. A Tractor Diesel Injection od VW jsem nikdy neprosazoval, na to velký pozor. Já jsem, ten kdo na VW dělá vtípky. Však já proti C5 nic nemám, nopak. Děda, dokud žil měl XM V6, a na tu dobu to byl kočár, jéje. C5 je vzhledově líbivá a dobře se v ní sedí. Stejně se u vás několik desetiletí neohřeje, takže říkat si že tolik nevydrží nemá smysl. Porsche Cayenn je hlučná a žravá mrcha, to na rychlé dálnici je při přímém porovnání X5/X6 daleko jistější a poslušnějsí a jde s ní jet přesněji. Ale jako zkušenost určitě dobrá a image má Cayenne na jedničku V tom jste lepší, rád uznám, protože já žádné Porsche ještě neřídil. A není nic hezčího než hezká žena v hezkém autě, zvlášť když s ním umí
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 08:28, RE: benzínový V 6
anonym posted by:
Nejde o postel, jde o to že třeba po pětistech kilometrech jsi po vystoupení z C5 daleko méně unaven, než v Octavce. A motor 1.8 T není špatný. Ale rozdíl mezi naturbovaným čtyřválcem a objemnějším šestiválcem je velký (ne výkonem ale charakterem, zvukem atd.). V mládí mi vyhovovaly vysokootáčkové motory, s věkem přichází a člověku dochází: Objem ničím nenahradíš
Máš pravdu, ale já chtěl auto s nízkým povinným ručením a to je do 1.8 ještě přijatelné, nedovedu si představit tu pálku za třílitr a navíc já dlouhé trasy moc nejezdím. Většinou 20- 80 km takže mi Octavia stačí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 08:29, RE: Montoval na Slovensku
anonym posted by:
A tie ložiska boli tiež vyrobené na slovensku? Pokial viem tak Passat sa na slovensku nemontoval. Zato sa tu montuje o.i. Audi Q7, Porsche Cayenne, Golf cabrio,. . . . . Asi preto, lebo slováci v rámci koncernu dosahujú najnižšiu kvalitu, buahaha, buahaha ))
No ... Passat sa na Slovensku montoval. Ale to bola ešte tá generácia B4, sa mi zdá - tá hranatá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 08:34, RE: benzínový V 6
anonym posted by:
No jám mám C5. Keď som ju kupoval, tak v mojich očiach to bolo najškaredšie auto vo svojej triede. Napriek tomu som ju kúpil. Obišiel som Mercedes (C), Audi ( A4), Opel (Vectra), BMW ( 3 ) . . . všetky boli krajšie, ale to je tak asi všetko. Auto o dve triedy nižšie (tým nemyslím obsah kufra) teda Octaviu som ani do širšieho výberu nezahrnul. Poznám, máme v práci. Ťažko ti je vysvetľovať prečo je to tak, keď najlepšie auto aké ty poznáš, je Octavia. Napr. jedna z najmenšiích maličkostí - druhá...
Jednáš se mnou jak s debilem..... no jo no zatvrzelej blázen do francků. To že se mi pravé zrcátko při couvání nakloní dolů u Octavie mám. Jen by mě zajímalo proč si o mě myslíš že jsem až takový debil, že nevím o čem mluvíš. Jezdi si v čem chceš, třeba ve francouzký napodobenině auta a vzducholodi a mysli si o ní že je dokonalá... nikdo ti to nebere.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 08:39, RE: benzínový V 6
anonym posted by:
To je ale hodně nekonkrétní, že? Proč rádoby? C5 je ve všech parametrech auto střední třídy, třeba jako Passat či Mondeo. K čemu se vztahuje to rádoby? Já VÍM, jak je těžké najít dálnici kde se dá jet oněch 250 km za hodinu, neřku-li ujet 250 km za hodinu. A to nemluvím o C5. Takže pokud jsi alespoň jedenkrát v životě podobnou rychlostí jel, prozraď kdy a hlavně kde a jak dlouho jsi to vydržel. Opravdu by mne zajímal motor který to v Octavii zvládl. U těchto rychlostí platí objem ničím nenahradí...
Německá dálnice. Na tachometru 265 km/h, navigace 252 km/h, držel jsem ji pár minut.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 08:41, RE: benzínový V 6
anonym posted by:
Miluji odpovědět na otázku otázkou. Je to takové ... No já Octávií taky párkrát jela a slavné TDI si mne moc nezískalo. Zůstanu-li ve třídě, asi bych zvolila BMW 123d, moc povedený motůrek, opravdu moc moc moc, ale uznávám, že Octavia má větší kufr. Ale motor, podvozek, řízení a řazení ..
BMW 123D je opravdu povedený kousek, to máte pravdu. Slavné TDI v Octavii není nic moc, ale 1.8 T 132 kW co mám doma už docela jede.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 08:46, RE: Proč 3,0 V6
anonym posted by:
To jsem nevěděla, to by docela vysvětlovalo proč je to takový charizmatický kluk co se tak pěkně vytáčí a v 6000 otáčkách je fakt sexy.
Tak tady vidíme uchylitu na Citroeny. Fůůůůůůůůůůůůůůůůj
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 08:48, RE: Nevím jak jste přišli na to, že je C5 prostorný
anonym posted by:
V porovnání s čím? Na šířku je snad dokonce největší, na kolena zcela ok. Asi budou i větší auta, ale rozvor (tím je dáno vše, resp. z toho vychází veškeré rozměry) má dost nadprůměrný a tragedie to zcela určitě není.
Je to prostě hnusná kráva, a hnusně velká ještě ke všemu... na parkování jak dělaná.... NEBRAT
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 09:11, RE: benzínový V 6
anonym posted by:
Německá dálnice. Na tachometru 265 km/h, navigace 252 km/h, držel jsem ji pár minut.
Pan je asi kouzelnik ... podle oficialnich tech. udaju ma Octavia 1,8 TSI (118 kW) max. rychlost 223 km/h, takze kdyby tvrdil, ze to rozhybal na tacho 230-240, mozna by se dalo verit. Ale tacho 265 a omezovac na 250 je pekna hovadina (damy prominou, ale nenechme se tady houpat). Nehlede k tomu, ze odpor vozidla a tudiz potreba vykonu roste kvadraticky oproti zvysovani rychlosti. Tedy zjednodusene receno, pokud auta se 100 kW dosahuji cca 200 km/h, na dosazeni 250 km/h by bylo potreba cca 160 kW (opakuji - zjednodusene, ale v praxi to tak zhruba odpovida - Octavia RS se 147 kW dosahuje Vmax = 240 km/h).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 09:20, RE: benzínový V 6
anonym posted by:
Pan je asi kouzelnik ... podle oficialnich tech. udaju ma Octavia 1,8 TSI (118 kW) max. rychlost 223 km/h, takze kdyby tvrdil, ze to rozhybal na tacho 230-240, mozna by se dalo verit. Ale tacho 265 a omezovac na 250 je pekna hovadina (damy prominou, ale nenechme se tady houpat). Nehlede k tomu, ze odpor vozidla a tudiz potreba vykonu roste kvadraticky oproti zvysovani rychlosti. Tedy zjednodusene receno, pokud auta se 100 kW dosahuji cca 200 km/h, na dosazeni 250 km/h by bylo potreba cca 160 kW ...
Tak mě poslouchej ty teoretiku, měl jsem kdysi Octavii 1.8 Turbo 150 koní, která dosahovala rychlosti 240 km/h podle navigace. Teď mám 1.8 Turbo RS 132 kW a ta dokáže jet podle navigace 250 km/h. Tak tady přestaň spekulovat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 09:38, RE: Plave v zatáčkách?
anonym posted by:
Vážená,
nejprve musím smeknout před výborně napsanou recenzí.
Jinak s Vámi zcela souhlasím. Všem, kteří s tím mají problém doporučuji C5 vyzkoušet a potom mluvit. Ono se stačí projet už třeba jenom Xsarou Picasso bez hydra..
PS: Nová C5 je dle mého jedno z nejkrásnějších aut dnes vyráběných. Moc Citroenu fandím...Navíc když za cenu holé fabie, koupíte dobře vybavený C4, dokonce i s motorem.

Petr
(7let 350tkm Octavia I, nyní Volvo V70 205tkm, manželka 5let fabia kombi 1,4mpi, nyní Xsara Picasso 2,0HDI)
S tim C4 a holou fabii je rec o novych nebo ojetych autech?!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 09:46, RE: Spolehlivost
anonym posted by:
V clanku se pise o spolehlivosti auta ktere najelo 88000 km.
Mel jsem Citroen XM v plne vybave ale s manualni prevodovkou. Auto to bylo neskutecne pohodlne, jizdni vlastnosti take vynikajici. Ale spolehlivost otresna. Na tom aute odchazely takove veci, o kterych u jinych znacek uzivatel ani nevi. Ano. Muj rocni najezd byl cca 80000 km. Je to hodne ale mel jsem radu jinych aut, s kterymi jsem najel totez a nebylo treba na ne prakticky sahnout. U Citroena bohuzel jedna zavada za druhou. Co si mys...
Ano. Co vím, tak XM byl hóóódně poruchový. Snad nejporuchovější Citroen v historii značky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 10:21, RE: Spolehlivost
anonym posted by:
Ano. Co vím, tak XM byl hóóódně poruchový. Snad nejporuchovější Citroen v historii značky.
ja to vim ze zkusenosti, udelal jsem s nim 325'000km a nejsem stejneho nazoru
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 10:34, RE: benzínový V 6
anonym posted by:
Jezděte si čím chcete nikdo vám to nebere, třeba na posteli, když potřebujete takové pohodlí. Octavie 1.8 T RS.
Ach jo, už tady toho mám vážně plný zuby. pán má oktávii 1,8T, dobře, motor na svou třídu a obsah perfektní! Jízdní vlastnosti pouze průměrné, na tokový motor a silnice u nás to zase tak dobrý není. C5 je daleko větší, širší, větší rozvor a je to auto se systémem Activa (3.0i V6) standard. Systém activa byl navržen pro tyto silné verze a jedná se o špičkové jízdní vlastnosti, kterým obyčejný podvozek nemůže konkurovat, chápeš? Já se tady nebavím o klasickém hydro activu 3, ale o této verzi. jak sem můžeš pořád motat svou oktávku? Copak to pořád nechápeš? Nejdřív se svez, přečti si něco a pak můžeš zasvěceně diskutovat, ale to je pořád dokola
respond
  1 ... 7 8 9 ... 19


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.