0
back
 

diskuze k tématu: Citroen C5 3.0 V6 - zkušenosti uživatelky po třech letech

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 20:56, RE: škoda
anonym posted by:
Ano ten test znám. Vtip je v tom že, jak jistě víte jsou to všechno auta jednoho výrobce. A ten rozhodl nastavit cenu podle image, takže Superb je nejlevnější. Pokud bude chtít, v příští generaci to posune .. kam on bude chtít (lepší výbavou, trochu lepším tím či oním, změní cenovou politiku). Základní technika je stejná, když výrobce (koncern VW) rozhodne, rozdíl mezi Škodou Superb a Audi A4 se třeba klidně zdvojnásobí. Tady v česku s tím neuděláme vůbec nic, neb škodovka už hodně dávno (od té ...
Hmm. dobrý.. co vývoj? Co tisíce zaměstnaných lidí? škoda prostě česká je, už tím názvem, historií. Firma je však vlastněna něčím co disponuje kapitálem z celého světa, je součástí něčeho co je ve svobodném světě naprosto normální, doporučuju se probrat je rok 2008 nikoli 1988. Jaguár je stále britským autem a bude byť tam mají kapitál odněkud z asie a takhle to prostě je po celém světě. Od toho jsou akciové trhy. Ona je pak dobrá otázka - kdo vlastně koho vlastní?

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 21:29, RE: škoda
anonym posted by:
Hmm. dobrý.. co vývoj? Co tisíce zaměstnaných lidí? škoda prostě česká je, už tím názvem, historií. Firma je však vlastněna něčím co disponuje kapitálem z celého světa, je součástí něčeho co je ve svobodném světě naprosto normální, doporučuju se probrat je rok 2008 nikoli 1988. Jaguár je stále britským autem a bude byť tam mají kapitál odněkud z asie a takhle to prostě je po celém světě. Od toho jsou akciové trhy. Ona je pak dobrá otázka - kdo vlastně koho vlastní?

No tak dobrá, VW má majoritního akcionáře Porsche. Takže pokud pan Piech v Salzburgu (kde má Porsche holding sídlo) řekne, že od příštího týdne bude škodovka vyrábět pouze auta fialová se zelenými puntíky, tak to tak bude. Historie, tisíce zaměstnaných lidí (mimochodem velká část z nich NEJSOU čeští občané), název má hodnotu 0,00 (to znamená nula, nic, absolutně totálně bez vlivu na podobu kvalitu vzhled motorizaci prostě prázdno). O tom jaké modely, jakými motory osazené, atd. atd. rozhoduje koncernová politika, NIKOLI někdo z čech moravy či slezska. Možná nepříjemné zjištění, ale tak to prostě je. Škoda byla prodána hned v roce 1991 (pokud se pamatuji za 40 miliard?) a okamžitě proměněna na Škoda akciová spol., jejím 100% vlastníkem je VW. HOWGH!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 22:05, pipina to trochu moc žere
ale ať si v tom jezdí když se jí to líbí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 22:08, RE: pipina to trochu moc žere
anonym posted by:
ale ať si v tom jezdí když se jí to líbí.
Tady pipina, tady pipina. Pipouši a co se líbí tobě? Jo a pipouši, čím jezdíš a čím jsi jezdil ty? Přepínám.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 22:44, RE: úleva
anonym posted by:
Velmi děkuji! A to jste mých blond 159 cm a 54 kg ještě neviděl naživo. 645 určitě ano, ale jako finální řešení bych viděla verzi od Alpine s jejich geniálním patentovaným kompresorem. Zdraví Kylie
Mohu být jen rád, že nejezdím trasu Munchen-Hamburg. Nerad bych potkal řítit se onen francouzský bolid, jehož vytočený motor má tak sexy zvuk, pilotovaný 159 cm vysokou blondýnou Kylie, která svého času krotila i nejvýkonnější dvoulitr planety!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 22:59, třídy Cobreti
docela me zarazi jak nekteri radoby znalci aut dosud nepochopili ze auta delime do trid na zaklade nekolika charakteristickych znaku ( je pravdou ze nektere tyto znaky se prekryvaji takze nelze jednoznacne urcit do jake tridy patri nabo vytvori tridu novou. Proto asi takove pozdvyzeni ala Oktavia s obrovskym kufrem ( PQ35 platforma Golfu vsak vrha vsechny sve bratrcky do nizsi stredni tridy. C5 lze ta porovnavat v koncernu se Superbem jez patri do platformy Passatovske PQ46 coz je cista stredni trida .Osobne si myslim ze charakteristickym prvkem nizsi stredni tridy je jeji masovost a cenova dostupnost. kdyz to nekteri vyrobci okoreni kusem auta navic je to potom parada - solidni penize kufr jako krav.... . neni se pak cemu divit ze se najde spousta "znalcu " porovnavajici neporovnatelne. Co se tyce me 5 let mam Xantii a Vkoncernech jezdim v praci aopravdu se to neda srovnavat kazdy ma nesco do sebe. zaverem bych chtel rici ze diverzita na nasem trhu je to co po revoluci ocenuji nejvice = kazdy si muze koupit dle svych moznosti a lasek ( uz nikdy 4 druhy aut na silnicich
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 23:10, šílený poruchy
... kamarád C5 koupil a zpočátku byl nadšen, také jsem měl toto auto od něj půjčené a byl jsem také spokojen jak s motorem 2,2 tak s pohodlím, ale postupem času začíná z této C5 šílet, jedna porucha za druhou, zatim nic zásadního, ale pořád něco, hlavně elektrika, kterou je auto prošpikované, tu nejde stáhnout okno, tu nezamykaj jedny dveře, atd, atd, atd .... prostě stále něco .... a když ho nyní chce prodat, tak jen valí oči jak moc na tom prodělá ....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 23:28, RE: Plave v zatáčkách?
mikes posted by:
S tim C4 a holou fabii je rec o novych nebo ojetych autech?!
Nových samozřejmě
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.07.2008 08:07, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Šlo by to, prosím, vyjádřit trochu konkrétněji? Co znamená "sere se do koncernu"? Kterého, je jich víc? Prosím, rozveďte své myšlenky. Díky
Přečtěte si rekce a pak se ptejte
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.07.2008 08:11, RE: benzínový V 6
anonym posted by:
Není to až takový rozdíl, podle pojišťovny a bonusu je to zhruba dvoujnásobek. V praxi řekněme o 4000 ročně víc, což možná za ten šestiválec stojí, nebo to je alespoň akceptovatelné.
No ta to se mi právě už nevyplatí
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.07.2008 08:13, RE: benzínový V 6
anonym posted by:
Oktávka a 250? s její aerodynamikou? s jejím podvozkem? to je asi legrace, že? mám 350Z, tři a půl litr, 280 koní, a jet 250 dle navigace se mi zdařilo jen párkrát, natož to udržet delší dobu.
To určitě!!! Ty máš leda tak hovno a ne 350 Z.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.07.2008 08:15, RE: Octavia nejrychlejší na světě
anonym posted by:
Skvělé! Octavia dokonce dokáže porušovat fyzikální zákony! Pokud 1.8čka v levné limuzíně nižší střední třídy zvládne bez problémů 250 km/h, zapomeňme na všechna předražená BMW, Porsche a šesti-, osmi-, nebo dokonce 12tiválce. Takhle neumí frčet ani Rolls Royce s gigantickým 6 a 3/4 litrovým dvanáctiválcem. Jo Oktávka se čtyřválečkem 1.8 to je jiná liga.
Nikdo nepsatl že to zvládne bez problémů
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.07.2008 08:21, RE: Proč 3,0 V6
anonym posted by:
No měla jsme pár Hond, Subaru atd. S jakými modely od Citroenu máte zkušenosti vy, že tak fůůůůůjujete? Jaká byla vaše poslední auta? Jmenuji se Kylie, a vy?
Já jsem Luboš... těší mě
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.07.2008 08:49, Citroen C5
Takže Citroen C5 je nejdokonalejší vůz na zeměkouli. Je úplně jedno že díky prošpikovanosti elektrikou je brutálně poruchový, je jedno že jeho třílitrový motor (pokud tam je) nemá výrazný výkon zato má brutální spotřebu. Hlavně že znalec jako je slečna či paní Kylie( která umí dokonale česky, pracovala v německu, ale jméno má aglický) je spokojená. Sedla do něho ze závodních vozů.... z vozů Porsche... atd, ale přesto má C5 dokonalý sexy zvuk. Je jedno že svými 54 kg a 159 cm se ve voze téměř ztratí, protože C5 je brutálně prostorná. Je jedno že už při 40 tis. odešla cívka a nyní má 88 tis. což je obrovský nájezd na hodnocení tohoto vozu. C5 pětka je prostě dokonalá. Hned zítra tedy prodám svou rok a půl starou A5 a jdu si pro C5. Zdraví Petr Rubal
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.07.2008 09:02, RE: benzínový V 6
anonym posted by:
S jednaosmičkou v Octavii? Vskutku pozoruhodné. KDE na KTERÉ německé dálnici? Jet pár minut více jak 250 km/h je i v německu VELKÝ problém, proto se ptám kde. Znám pár míst kde to jde a velmi ráda poznám další. A jsem překvapena, neb nejen já, ale i kolegové z oboru s výrazně lepšími vozy s podstatně silnějšími motory s tím mají problém. Asi si to neuvědomuješ, ale buď bajkaříš, nebo jsi velmi nadprůměrný řidič. V této rychlosti už závisí na detailech jak máš nafouknuté pneu (vzduchem nebo plyne...
Jezdím většinou sám, tankuji 98 Natural, pneu huštěné plynem, chip od bitpoweru, ale teď nevím na kolik ji zvedli, původně měla 132 kW. Zadní spojler ze střechy, zadní spojler z kapoty, Remus výfuk, 17 kola alu Borbet. Sport. podvozek. Myslím že by to zvládla i se seriová RS. Když jsem měl 1.8 T 110 kW, tak zvládla 240 km/h. Proč by seriovka RS nezvládla 250?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.07.2008 09:05, RE: benzínový V 6
anonym posted by:
132 kW v Octavii není špatných, přesto si myslím, že jedničkové BMW je dál. Ať verze 123d, nebo benzín 135i. O deset centimetrů delší rozvor také není k zahození, pohon zadních kol (žádné 2 v 1, zadní náprava pohání, přední velmi přesně určuje kam auto pojede - náročnější, dražší, ale jednoznačně lepší konstrukce) prostě jednička je celkovou konstrukcí nesrovnagtelně lepší sportovní auto než Octavia (která byla v první řadě konstruována a zamýšlena, jako levné rodinné auto s obrovitánským kufrem).
To máš pravdu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.07.2008 10:55, RE: Plave v zatáčkách?
anonym posted by:
To je vskutku brilantní slovní ekvilibristika (to je umění balancovat, žonglovat). Nevím proč vám dělá takové problémy vysokootáčkový dvoulitr od PSA, chválený recenzemi jak v Německu (tam je Opel doma), tak v Británii (tam jsou na auta opravdu nároční a jejich moto časopisy jako Evo či Autocar představují v oboru to nej- na světě). Opel v roce 97 pro svůj domácí německý trh (kde jsem tehdy žila) žádný tak silný model nenabízel (lze bez problémů dohledat!). Calibra nebyla špatné auto, ale techni...
Původní 2-litrový motor DOHC od Opelu, který se montoval např do Kadetta GSI měl výkon 110 kW nesl označení C20XE. Řekl bych, že v té době patřil mez nejvýkonnější a v kombinaci s lehkým Kadettem, bylo toto auto velmi svižné. Později motor lehce přepracovali a snížili mu výkon na oněch 100 kW a začali mu říkat ECOTEC, jako byla jejich celá řada 16V benzínových motorů od roku 1995. Co se týká Opelovských motorů z 90-tých let, tak to byly spíše vytrvalostní běžci než sprinteři, nicméně tento 2-litr byl vyvinut na sport. Dále ho pak ještě osadili turbodmychadlem a tento dvoulitr měl pak lehce pře 200 hp. V6-ku bych sem netahal, když se bavíme o 2-litrech.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.07.2008 11:32, RE: zhnusený čtenář
anonym posted by:
Zhnusený čtenáři, taky doufám, že nejsem řadová. Mne učili ať si auto vybírám podle motoru a podvozku, že to je daleko důležitější než jak je zpracovaná palubka (což se stejně pozná až po desetitisících kilometrech a několika letech). A když potřebuji předjet 2 kamiony za sebou, zátah motoru je k nezaplacení.
To je pravda. Motor je srdce auta, je to to nejdůležitější (samože brzdy jsou ještě nad motorem). Podvozek je potom podle toho, co jak komu vyhovuje. Tvrdý podvozek na naše silnice mi otravuje život, ale žvejkačka zase není pohodlná do zatáček. Kompromis se hledá obtížně.
Auta z produkce jižnějších národů ve mně budí nedůvěru, ale není to z mých zkušeností, ale ze zkušeností z rodiny a od kamarádů. Člověk se chce vyvarovat předsudků a věřit tomu, že je to u těchto aut pouze zanedbanou údržbou. Ovšem to povědomí o různých drobných bolístkách u těchto aut je velmi silné. A proto nebudu takový dobrodruh, abych na své kůži zkoušel něco, co už rovnou nemá dobrou pověst, i když se sem tam najde nějaký rytíř, který čest výrobku hájí a francouzské auto mi nikdy v budoucnu "pane" říkat nebude, a to hlavně vzhledem k faktu, že se vzhledem k mým ročním nájezdům z ekonomických důvodů orientuji na ojeté auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.07.2008 12:06, RE: Plave v zatáčkách?
anonym posted by:
Nebylo to myšleno až jako útok. Spíš popíchnutí do masy, jež Passat stále považuje za etalon, naprostého premianta apod.Popravdě řečeno v pořádném srovnání by mělo být vše od Alfy 159 přes Mondeo po Volvo 60, PAK by to byl pořádný test. Tohle bylo jen upozornění na klady cenově dostupného vozu, který v praxi je plnohodnotným konkurentem třeba onoho Passatu při výrazně lepšíc bazarových cenách. 535d je výborné auto, 335i Coupe s novým sedmistupňovým automatem je můj tajný favorit, ale vzhledem k...
BMW je motoricky skvělé ale to je tak vše. Máme M3 E46, 550i, X5 4.8.
Vše od nova. Spolehlivost je jakž takž,ale jsou to uskákané a celkem
rozvrzané popelnice. X6 tak možná prodlužuje sebevědomí pánum,kteří
mají určité části těla nevivinuté.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.07.2008 12:13, RE: Citroen C5
anonym posted by:
Takže Citroen C5 je nejdokonalejší vůz na zeměkouli. Je úplně jedno že díky prošpikovanosti elektrikou je brutálně poruchový, je jedno že jeho třílitrový motor (pokud tam je) nemá výrazný výkon zato má brutální spotřebu. Hlavně že znalec jako je slečna či paní Kylie( která umí dokonale česky, pracovala v německu, ale jméno má aglický) je spokojená. Sedla do něho ze závodních vozů.... z vozů Porsche... atd, ale přesto má C5 dokonalý sexy zvuk. Je jedno že svými 54 kg a 159 cm se ve voze téměř ztr...
Proboha co to tady řešíte-. Vždyt auto je jen a jen obyčejná spotřební věc.
Jen věc která slouží.
respond
  1 ... 10 11 12 ... 19


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.