0
back
 

diskuze k tématu: Citroën C5

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.03.2007 08:22, C5
Pškná vyvážená recenze, díky. Nedávno se tady řešila C5, hodně lidí si stěžovalo na drobnosti zpracování v interiéru. Po 3kové řadě je to celkem posun jiným směrem. Tak ať slouží. Mimochodem, má výbava Exclusive odlišný podvozek od jiných výbav, jako tomu bylo u Xantie Active, nebo je to stále Hydractive III, nebo jak to nazývají, neví někdo?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.03.2007 08:45, RE: C5
Martaslover posted by:
Pškná vyvážená recenze, díky. Nedávno se tady řešila C5, hodně lidí si stěžovalo na drobnosti zpracování v interiéru. Po 3kové řadě je to celkem posun jiným směrem. Tak ať slouží. Mimochodem, má výbava Exclusive odlišný podvozek od jiných výbav, jako tomu bylo u Xantie Active, nebo je to stále Hydractive III, nebo jak to nazývají, neví někdo?
Ma vyssi verzi podvozku s moznosti manualni upravy jeho charakteristiky (tlacitko Sport + uprava svetle vysky na stredovem tunelu).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.03.2007 10:48, RE: C5
Dusan posted by:
Ma vyssi verzi podvozku s moznosti manualni upravy jeho charakteristiky (tlacitko Sport + uprava svetle vysky na stredovem tunelu).
upravu svetle visky ma kazda C5, ale motory 2.9 benzin a 2.2 HDI maji navic jen to talcitko sport. Jinak C5 je velmi zajimave auto, extravagantni, me osobe se drie hnusila a ted se me libi, doste jsem o ni tae uvazoval, ale nakonec se vice priklanim k Fordu Mondeo, ale tak radsi od nafty ruce pryc
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.03.2007 10:49, RE: C5
Martaslover posted by:
Pškná vyvážená recenze, díky. Nedávno se tady řešila C5, hodně lidí si stěžovalo na drobnosti zpracování v interiéru. Po 3kové řadě je to celkem posun jiným směrem. Tak ať slouží. Mimochodem, má výbava Exclusive odlišný podvozek od jiných výbav, jako tomu bylo u Xantie Active, nebo je to stále Hydractive III, nebo jak to nazývají, neví někdo?
Souhlas, pekna recenze. C5 bych se nebal, libi se mi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.03.2007 12:17, RE: C5
mufik.martin posted by:
upravu svetle visky ma kazda C5, ale motory 2.9 benzin a 2.2 HDI maji navic jen to talcitko sport. Jinak C5 je velmi zajimave auto, extravagantni, me osobe se drie hnusila a ted se me libi, doste jsem o ni tae uvazoval, ale nakonec se vice priklanim k Fordu Mondeo, ale tak radsi od nafty ruce pryc
Hydroactive III má každá C5, tento systém zaručuje samočinnou změnu světlé výšky, která má celkem 4 polohy, ale při jízdě se uplatňují pouze dvě prostřední, krajní jsou servisní. Vyšší verze s tlačítkem sport má systém Hydractive III Plus a ta umožňuje spojitou regulaci tuhosti odpružení (stejně jako Hydractive II ve Xantii). Tlačítkem sport se nenastaví trvale tvrdý režim (to bylo u II), ale díky němu se podvozek mění od přibližně střední tuhosti až po tu nejtvrdší, vynechá se nejměkčí režim, plus se docílí to, že se reakce zrychlý. Podvozek C5 je zázračný a hlavně SPOLEHLIVÝ.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.03.2007 12:27, RE: C5
Tomáš posted by:
Hydroactive III má každá C5, tento systém zaručuje samočinnou změnu světlé výšky, která má celkem 4 polohy, ale při jízdě se uplatňují pouze dvě prostřední, krajní jsou servisní. Vyšší verze s tlačítkem sport má systém Hydractive III Plus a ta umožňuje spojitou regulaci tuhosti odpružení (stejně jako Hydractive II ve Xantii). Tlačítkem sport se nenastaví trvale tvrdý režim (to bylo u II), ale díky němu se podvozek mění od přibližně střední tuhosti až po tu nejtvrdší, vynechá se nejměkčí režim, p...
Nevim, ja bych se bal ze kdyz s tim budu litat rychkle di zatacek, bude ujizdet zad a auto se bude naklanat, proto taky radsi volim Mondeo, jako Martin. Mozna ze delam chybu, ale vzhledove me C5 taky moc nenadchla, obzvlaste interier, ktery ma mondeo po faceliftu bez chyby.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.03.2007 14:00, RE: C5
David posted by:
Nevim, ja bych se bal ze kdyz s tim budu litat rychkle di zatacek, bude ujizdet zad a auto se bude naklanat, proto taky radsi volim Mondeo, jako Martin. Mozna ze delam chybu, ale vzhledove me C5 taky moc nenadchla, obzvlaste interier, ktery ma mondeo po faceliftu bez chyby.
Skoda jen nafty u mondea, mohlo byt jinak absolutne dokonale
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.03.2007 14:47, RE: C5
Tomáš posted by:
Hydroactive III má každá C5, tento systém zaručuje samočinnou změnu světlé výšky, která má celkem 4 polohy, ale při jízdě se uplatňují pouze dvě prostřední, krajní jsou servisní. Vyšší verze s tlačítkem sport má systém Hydractive III Plus a ta umožňuje spojitou regulaci tuhosti odpružení (stejně jako Hydractive II ve Xantii). Tlačítkem sport se nenastaví trvale tvrdý režim (to bylo u II), ale díky němu se podvozek mění od přibližně střední tuhosti až po tu nejtvrdší, vynechá se nejměkčí režim, p...
mam C5 2.0 benzin , HYDRACTIVE III (bez plus) a sport mam taky. Plus umi prave to promenne tlumeni cimz napriklad redukuje naklon v zatacce.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.03.2007 14:47, RE: C5
Tomáš posted by:
Hydroactive III má každá C5, tento systém zaručuje samočinnou změnu světlé výšky, která má celkem 4 polohy, ale při jízdě se uplatňují pouze dvě prostřední, krajní jsou servisní. Vyšší verze s tlačítkem sport má systém Hydractive III Plus a ta umožňuje spojitou regulaci tuhosti odpružení (stejně jako Hydractive II ve Xantii). Tlačítkem sport se nenastaví trvale tvrdý režim (to bylo u II), ale díky němu se podvozek mění od přibližně střední tuhosti až po tu nejtvrdší, vynechá se nejměkčí režim, p...
mam C5 2.0 benzin , HYDRACTIVE III (bez plus) a sport mam taky. Plus umi prave to promenne tlumeni cimz napriklad redukuje naklon v zatacce.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.03.2007 14:58, RE: C5
jan posted by:
mam C5 2.0 benzin , HYDRACTIVE III (bez plus) a sport mam taky. Plus umi prave to promenne tlumeni cimz napriklad redukuje naklon v zatacce.
No nevim, ja v tom nejel, otazka jak to zredukuje pak by to nemuselo byt spatne. Jinak u Mondea je ten naftak zlo. Docela se bojim a 2.0 107kW v benzinu nikde nemuzu sehnat. KDyz je tak hned zmizi, protoze je zadanej a tak trochu podpultovka.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.03.2007 15:30, Moje
Lukáši, vy musíte mít to auto hodně rád, když mu odpustíte takové poruchy ... Tohle mi neprovádí ani můj starý forman,a to už mám přes 200tis.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.03.2007 15:50, RE: Moje
Riccardo posted by:
Lukáši, vy musíte mít to auto hodně rád, když mu odpustíte takové poruchy ... Tohle mi neprovádí ani můj starý forman,a to už mám přes 200tis.
Jak by taky mohla ve Formanu vypovědět služby navigace, že? Kde nic není, ani smrt nebere.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.03.2007 16:59, RE: Moje
Nono posted by:
Jak by taky mohla ve Formanu vypovědět služby navigace, že? Kde nic není, ani smrt nebere.
Přesně tak. C5 má tolik pozitiv, že tohle jsou v porovnání s nima jen pihy na kráse. A forman pozitiva zkrátka nemá (levný servis a ND devalvuje jejich frekvence).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.03.2007 18:16, RE: C5
David posted by:
No nevim, ja v tom nejel, otazka jak to zredukuje pak by to nemuselo byt spatne. Jinak u Mondea je ten naftak zlo. Docela se bojim a 2.0 107kW v benzinu nikde nemuzu sehnat. KDyz je tak hned zmizi, protoze je zadanej a tak trochu podpultovka.
Presne tak Davide, 2.0 benzin temer neni, a uz vubec ne ten po faceliftu, pred faceliftem se jeste sehant da, ale je to fakt omezeny. Byt to TDCI v pohode tak nevaham a jdu do nej
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.03.2007 18:42, RE: Moje
Riccardo posted by:
Lukáši, vy musíte mít to auto hodně rád, když mu odpustíte takové poruchy ... Tohle mi neprovádí ani můj starý forman,a to už mám přes 200tis.
Bavime-li se o dnesnim modernim voze jsou zminovane zavady pri najeti nejakych 70.000km velmi priznive a to zejmena s ohledem na nizkou cenu jednotlivych oprav. Naklady na udrzbu ve vysi dvoj i vicenasobku zminovanych castek nejsou dnes u konkurence nijak neobvykle.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.03.2007 08:50, RE: C5
David posted by:
Nevim, ja bych se bal ze kdyz s tim budu litat rychkle di zatacek, bude ujizdet zad a auto se bude naklanat, proto taky radsi volim Mondeo, jako Martin. Mozna ze delam chybu, ale vzhledove me C5 taky moc nenadchla, obzvlaste interier, ktery ma mondeo po faceliftu bez chyby.
Ano, suhlasim-znamy si kupil C5-ku a ked ma v tom viezol, tiez mi nesedel ten interier. Ma rovnaky motor ako pisatel recenzie+automat. U auta tejto kategorie by som cakal uz aspon kozeny volant. Sedy interier+pouzite plasty nie je bohvieco. Nieco sice zachranuju chromove klucky a obklady ale aj tak. Oproti Mondeu je to naozaj slabe.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 18:54,
Todle auto se mi jako jediný citroen líbilo.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.