0
back
 

diskuze k tématu: Citroën C5 2.2 HDi Tourer: Sladká Francie

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.06.2011 10:23, nadváha
Když se tohle auto objevilo, tak jsem zajásal, že se zase někomu podařilo vyrobit krásné auto. Moje nadšení opadlo, když jsem zjistil hmotnost. Poslední dobou to vypadá, jako by konstruktéři rezignovali na snahu o udržení váhy v rozumných mezích. Jestli to takto půjde dál, za chvíli nám na osobák nebude stačit řidičák skupiny B. Jediný způsob, jak zajistit posádce bezpečnost je obestavět ji tunami materiálu. Následně jsou jedinou skutečně použitelnou motorizací diesly s brutálním zátahem, které pak dosahují spotřeby stejné nebo i horší, jako benzíňák v přiměřeně těžkém autě. Spotřeba udávaná výrobcem je v těchto případech nesmyslná více než jindy, protože statické testy v laboratoři nedokážou hmotnost dostatečně zohlednit.

Jediná světlá vyjímka, kterou znám, je Mazda, která se snaží hmotnost aut nezvyšovat a následně se tím chlubí. Bohužel to málokdo dokáže ocenit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.06.2011 10:48, RE: nadváha
Koloss posted by:
Když se tohle auto objevilo, tak jsem zajásal, že se zase někomu podařilo vyrobit krásné auto. Moje nadšení opadlo, když jsem zjistil hmotnost. Poslední dobou to vypadá, jako by konstruktéři rezignovali na snahu o udržení váhy v rozumných mezích. Jestli to takto půjde dál, za chvíli nám na osobák nebude stačit řidičák skupiny B. Jediný způsob, jak zajistit posádce bezpečnost je obestavět ji tunami materiálu. Následně jsou jedinou skutečně použitelnou motorizací diesly s brutálním zátahem, které ...
Taky jsem si toho všimnul. 18 metráků je skutečně hodně. Nějak jsem v poslední době nabyl dojmu, že se automobilky snaží hmotnosti redukovat...
Ty nové technologie se asi netýkají použití alternativních materiálů a konstrukcí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.06.2011 11:15, RE: nadváha
David V posted by:
Taky jsem si toho všimnul. 18 metráků je skutečně hodně. Nějak jsem v poslední době nabyl dojmu, že se automobilky snaží hmotnosti redukovat...
Ty nové technologie se asi netýkají použití alternativních materiálů a konstrukcí.
snad jediná automobilka která drží váhu v přijatelných mezích je Dacia
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.06.2011 14:27, RE: nadváha
David V posted by:
Taky jsem si toho všimnul. 18 metráků je skutečně hodně. Nějak jsem v poslední době nabyl dojmu, že se automobilky snaží hmotnosti redukovat...
Ty nové technologie se asi netýkají použití alternativních materiálů a konstrukcí.
Dokud EU nepřehodnotí testy na měření emisí, aby se testovalo na reálné silnici, tak k tomu automobilky asi nic nutit nebude. Papírově mají CO2 čím dál menší a úředník je spokojený že se pro "ekologii" dělá dost. V poslední době je ale vidět že se reálná spotřeba (např. ta ze spritmonitor.de) začala rozcházet s oficiálními údaji. Resp. auta mají reálnou spotřebu pořád +/- stejnou, ale oficiálně klesá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.06.2011 13:28, RE: nadváha
tomaskrtek posted by:
snad jediná automobilka která drží váhu v přijatelných mezích je Dacia
Tvůj bourák, co?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.06.2011 13:58, Není divu
Jak asi mají automobilky splnit šílené emisní limity? Podobně jako RVHP s překračováním plánu. Jde to jen na papíře.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 18.06.2011 10:58, RE: nadváha
gablenz posted by:
Tvůj bourák, co?
nezáviď, ubožáku
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.