0
back
 

diskuze k tématu: Citroën C5 2,2 HDI 16V BREAK EXCLUSIVE

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.03.2006 09:18, Vodní pumpa ?
Nějak se taktně nezmiňujete, jak a proč jste měnil tu vodní pumpu. Ale až na ty "drobné" závady je to SUPER !!!
(to byla ironie ...)

Kupříkladu mému kolegovi vytekla vodní pumpa u fordu focus na dálnici a nejenže byl okamžitě nepojízdný, ale ani nemohl točit volantem. Ještě že to ubrzdil ve svém pruhu. Jak je to možné, to se mně neptejte, je to pro nás (včetně servisu) záhada.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.03.2006 10:27, RE: Vodní pumpa ?
Riccardo posted by:
Nějak se taktně nezmiňujete, jak a proč jste měnil tu vodní pumpu. Ale až na ty "drobné" závady je to SUPER !!!
(to byla ironie ...)

Kupříkladu mému kolegovi vytekla vodní pumpa u fordu focus na dálnici a nejenže byl okamžitě nepojízdný, ale ani nemohl točit volantem. Ještě že to ubrzdil ve svém pruhu. Jak je to možné, to se mně neptejte, je to pro nás (včetně servisu) záhada.
Mě by zase zajímalo, na kolik přišla "repase?!" FAP. Nešlo o doplnění aditiva? Každopádně kolik to koštuje v přepočtu na km...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.03.2006 12:10, Dobrý
Na C5 jsem už slyšel hodně chvály, zejména odpružení. Fakt zvažuju, jestli jít do citroena, stav našich vozovek je katastrofální. Zejména po zimě. A pak vás ještě zvedne z gauče sdělení šéfky Správy a silnic 1. třídy (Dobré ráno včera), že u nás to ještě není tak špatné (v Moravskosl. kraji, Třinecko), že z jiných krajů chválí naše silnice a podobné žvásty. Vše Mě utvrzuje v tom, že u nás je třeba mít komfortní, velké a bezpečné auto. Citroen C5 jím asi je, už se těším na nějakou projížďku, jen škoda, že jich v bazaru není tolik. Výběr dnes je fakt zejména ve Focusech, oktávkách apod. Děkuji všem za info o autech, zkušenostech apod.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.03.2006 13:06, RE: Dobrý
Jirka posted by:
Na C5 jsem už slyšel hodně chvály, zejména odpružení. Fakt zvažuju, jestli jít do citroena, stav našich vozovek je katastrofální. Zejména po zimě. A pak vás ještě zvedne z gauče sdělení šéfky Správy a silnic 1. třídy (Dobré ráno včera), že u nás to ještě není tak špatné (v Moravskosl. kraji, Třinecko), že z jiných krajů chválí naše silnice a podobné žvásty. Vše Mě utvrzuje v tom, že u nás je třeba mít komfortní, velké a bezpečné auto. Citroen C5 jím asi je, už se těším na nějakou projížďku, jen ...
Proc hledat v ceskych bazarech, kdyz za hranicema jsou jich mraky??
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.03.2006 13:53, RE: Vodní pumpa ?
Pepe posted by:
Mě by zase zajímalo, na kolik přišla "repase?!" FAP. Nešlo o doplnění aditiva? Každopádně kolik to koštuje v přepočtu na km...
Tak FAP nové stojí přes 20000,-kč a repasovaný, tzv ATčkový díl stojí cca 7600,-kč, to je docela rozdíl. Jinak na prvních C5 bylo opravdu niutné FAP měnit po cca 80000km, jelikož došlo vlivem přechodu na nouzový režim k citelnému snížení výkonu.Dnes, díky novějšímu typu aditiva FAP vydrží i 160-180000km.Jinak ta vodní pumpa se na těhle motorech běžně nemění, je to spíše náhoda.K výše uvedenému dotazu, pumpa se mění, bud, že teče, nebo má hlučné ložisko, jehož zaseknutí by způsobilo prasknutí rozvod. řemene a fatální škodu-potkání motoru.U některých motorů, např 2,5 TDI V6 od VW je lepší pumpu preventivně měnit s rozvody, protože tady docela často teče.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.03.2006 14:42, Citroen
Jirka posted by:
Na C5 jsem už slyšel hodně chvály, zejména odpružení. Fakt zvažuju, jestli jít do citroena, stav našich vozovek je katastrofální. Zejména po zimě. A pak vás ještě zvedne z gauče sdělení šéfky Správy a silnic 1. třídy (Dobré ráno včera), že u nás to ještě není tak špatné (v Moravskosl. kraji, Třinecko), že z jiných krajů chválí naše silnice a podobné žvásty. Vše Mě utvrzuje v tom, že u nás je třeba mít komfortní, velké a bezpečné auto. Citroen C5 jím asi je, už se těším na nějakou projížďku, jen ...
Koukni na TIPCARS.COM a pár jich tam najdeš.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.03.2006 14:44, RE: Vodní pumpa ?
Riccardo posted by:
Nějak se taktně nezmiňujete, jak a proč jste měnil tu vodní pumpu. Ale až na ty "drobné" závady je to SUPER !!!
(to byla ironie ...)

Kupříkladu mému kolegovi vytekla vodní pumpa u fordu focus na dálnici a nejenže byl okamžitě nepojízdný, ale ani nemohl točit volantem. Ještě že to ubrzdil ve svém pruhu. Jak je to možné, to se mně neptejte, je to pro nás (včetně servisu) záhada.
Moje teta má na zahradě taky vodní pumpu a je k mání,tak za 500 kč.Je třeba ji natřít.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.03.2006 16:22, RE: Vodní pumpa ?
kutil tim posted by:
Moje teta má na zahradě taky vodní pumpu a je k mání,tak za 500 kč.Je třeba ji natřít.
hňupe
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.03.2006 16:24, Na vzhledu záleží
Můj táta má tohle auto jako firemní už 3 roky, motor taky 2.2HDI a je to opravdu velmi komfortní auto, nyní má najeto 120000 Km a je opravdu velmi spokojen, jak s motorem, tak hlavně s podvozkem, podvozek si na našich silnicích nemůže vynachválit. Nicméně si ale stěžuje velmi často na vzhled tohoto vozu, má černou perleť a to auto je opravdu škaredé a vypadá, jako pohřebák (ne že by bylo v jiné barvě hezké), jako se píše v recenzi, říkají mu to prý všude kam přijede. S autem jsem párkrát také jel a musím říci, že je to opravdu super auto, až na ten vzhled. C5 je prostě škaredé auto s vynikajcími jízdními vlastnostmi. Až na ten vzhled super.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.03.2006 16:25, RE: Vodní pumpa ?
Tomáš posted by:
Tak FAP nové stojí přes 20000,-kč a repasovaný, tzv ATčkový díl stojí cca 7600,-kč, to je docela rozdíl. Jinak na prvních C5 bylo opravdu niutné FAP měnit po cca 80000km, jelikož došlo vlivem přechodu na nouzový režim k citelnému snížení výkonu.Dnes, díky novějšímu typu aditiva FAP vydrží i 160-180000km.Jinak ta vodní pumpa se na těhle motorech běžně nemění, je to spíše náhoda.K výše uvedenému dotazu, pumpa se mění, bud, že teče, nebo má hlučné ložisko, jehož zaseknutí by způsobilo prasknutí roz...
Díky za info. Ekologie holt něco stojí. Pro kutila: Neboj, Přemka Podlahy se dočkáš... Ale jinde, ne tady...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.03.2006 18:37, To je Věc názoru
JE TO ZÁLEŽITOST OSOBNÍHO VKUSU,TŘEBA BMW 5 JE TAKY HODNĚ OSOBNÍ.BUD SE LÍBÍ NEBO NE.MĚ SE TŘEBA LÍBÍ.ZDAR
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.03.2006 20:42, RE: To je Věc názoru
Dektr1 posted by:
JE TO ZÁLEŽITOST OSOBNÍHO VKUSU,TŘEBA BMW 5 JE TAKY HODNĚ OSOBNÍ.BUD SE LÍBÍ NEBO NE.MĚ SE TŘEBA LÍBÍ.ZDAR
JE TO ZALEZITOST OSOBNIHO VKUSU,TREBA BMW 5 JE TAKY HODNE OSOBNI.BUD SE LIBI NEBO NE.ME SE TREBA NELIBI.ZDAR
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.03.2006 23:13, C5 Break 2.0 Hdi
Děkuji za recenzi, potěšila mne.
Mám stejné auto, jen s trošičku slabším motorem. Moje má 2.0 Hdi, 80 KW. Což je o 16 KW méně, než-li má 2.2 Hdi. Přesto jsem velmi spokojen, nedostatkem dynamiky rozhodně netrpí a nedám na něj dopustit. Komfortem jízdy je to skutečně nesrovnatelné s mnoha ostatními vozy. Nadto velký prostor a vysoká míra bezpečí. Například už v základu je 6 aibagů.
Moje C5 má světlou zeleno-modrou metalízu a nemohu říkat, že by bylo škaredé. Ani mé okolí tak nikdy tento vůz nekomentovalo. Právě naopak.
Ale abych jen nechválil: Těsně po záruce (vozidlo jem kupoval jako nové) mi odešla vzduchová váha. Spřátelený technik citroënu mi ji vyměnil za jiný kus a vzal si 2 tis.. Nový originál stojí 6 tis. To byly až doposud (78 tis. km) všechny servisní práce, samozřejmě s vyjímkou pravidelného značkového servisu.
Nepředpokládám, že bych vozidlo brzy měnil. Ale příště pro mne bude Citroën vybavený HydroAktivem velmi vážným kadidátem a rád bych si jej koupil znovu. I když již nyní pokukuji po C6, což je ještě lepší "letadlo"
Pokud uvažujete nad velkým, prostorným a spolehlivým vozem s příznivou spotřebou, mohu C5 jedině doporučit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.03.2006 23:40, RE: C5 Break 2.0 Hdi
Hubert posted by:
Děkuji za recenzi, potěšila mne.
Mám stejné auto, jen s trošičku slabším motorem. Moje má 2.0 Hdi, 80 KW. Což je o 16 KW méně, než-li má 2.2 Hdi. Přesto jsem velmi spokojen, nedostatkem dynamiky rozhodně netrpí a nedám na něj dopustit. Komfortem jízdy je to skutečně nesrovnatelné s mnoha ostatními vozy. Nadto velký prostor a vysoká míra bezpečí. Například už v základu je 6 aibagů.
Moje C5 má světlou zeleno-modrou metalízu a nemohu říkat, že by bylo škaredé. Ani mé okolí tak nikdy tento vůz nek...
Já jenom říkal, že to říká plno nezávislích lidí, že to auto je škaredé a mě osobně se také nelíbí a myslim si, že kdyby jste měl to auto také firemní a nebylo přímo vaše, tak by i vaše oklí vůz komentovalo otevřeněji a nepělo jen chválu. Ale jak zde píše Dektr je to otázka vkusu. Jinak technicky je to auto opravdu super. A C6 to je opravdu jiná a hlavně hezčí pecka.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.03.2006 13:14, RE: C5 Break 2.0 Hdi
H.B. posted by:
Já jenom říkal, že to říká plno nezávislích lidí, že to auto je škaredé a mě osobně se také nelíbí a myslim si, že kdyby jste měl to auto také firemní a nebylo přímo vaše, tak by i vaše oklí vůz komentovalo otevřeněji a nepělo jen chválu. Ale jak zde píše Dektr je to otázka vkusu. Jinak technicky je to auto opravdu super. A C6 to je opravdu jiná a hlavně hezčí pecka.
Jako pohřebák se dá nazvat každej větší kombík C5 je zajímavá a né tuctová.Dokud sem nečetl tyhle názory tak mě to přírovnání k ní nenapadlo.Některý auto kombik je zase hnusná krabica a je jich taky dost.Je to nekonfekční zboží.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.03.2006 16:46, RE: C5 Break 2.0 Hdi
kuz posted by:
Jako pohřebák se dá nazvat každej větší kombík C5 je zajímavá a né tuctová.Dokud sem nečetl tyhle názory tak mě to přírovnání k ní nenapadlo.Některý auto kombik je zase hnusná krabica a je jich taky dost.Je to nekonfekční zboží.
Plně souhlasím. Ale stačí třeba napsat, že Passat v komb černé barvy se zatmavenými skly je jak pohřebák, a uvidíš tu melu. To možná zlomí i rekord nedávno minulý - viz článek o passatu od p. Vaculíka a hlavně ty výlevy testosteronu potom. Osobně považuju C5 break po faceliftu za hezký auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.03.2006 19:44, PRASSAT
PŘESNĚ TAK SPOUSTA LIDÍ HO POVAŽUJE ZA VRCHOL TECHNIKY,ALE KDYŽ SE PODÍVÁTE POD DOCELA SLUŠIVÝ KABÁT,TAK MOŽNÁ BUDETE PŘEKVAPENI.TOTÉŽ NAJDETE U AUDI A6,ALE PODLE MĚ EXISTUJÍ DALEKO LEPŠÍ AUTA.NECHCI ŘÍCT ŽE JE ŠPATNÝ SÁM SEM SNÍM NAJEZDIL ÚCTYHODNÝCH 30000KM A PAK SEM HO MUSEL PRODAT,PAČ SEM SE SVEZL A AUTĚ A NE V PRASSATU.DOUFÁM ŽE ROZUMÍTE.PRASSATY A AUDINY TYHLE "auta" SI KUPUJÍ LIDI,KTERÝ SOU TROŠKU JINDE A HLAVNĚ JINAK MYSLÍ A ASI NE MOC DOBŘE.PROBOHA TECHNIKA Z 90LET A ONI SOU Z TOHO UDĚLANÝ.ZDAR............
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 18.03.2006 13:59, RE: PRASSAT
DEKTR1 posted by:
PŘESNĚ TAK SPOUSTA LIDÍ HO POVAŽUJE ZA VRCHOL TECHNIKY,ALE KDYŽ SE PODÍVÁTE POD DOCELA SLUŠIVÝ KABÁT,TAK MOŽNÁ BUDETE PŘEKVAPENI.TOTÉŽ NAJDETE U AUDI A6,ALE PODLE MĚ EXISTUJÍ DALEKO LEPŠÍ AUTA.NECHCI ŘÍCT ŽE JE ŠPATNÝ SÁM SEM SNÍM NAJEZDIL ÚCTYHODNÝCH 30000KM A PAK SEM HO MUSEL PRODAT,PAČ SEM SE SVEZL A AUTĚ A NE V PRASSATU.DOUFÁM ŽE ROZUMÍTE.PRASSATY A AUDINY TYHLE "auta" SI KUPUJÍ LIDI,KTERÝ SOU TROŠKU JINDE A HLAVNĚ JINAK MYSLÍ A ASI NE MOC DOBŘE.PROBOHA TECHNIKA Z 90LET A ONI SOU Z TOHO UDĚLANÝ.ZDAR............
Mě se prassat taky moc nelíbí a nejsem zastánce koncernových aut to vůbec ne, ale u citroena působý jako pohřebak hlavně zadní část auta (světla). Ale tim jsem se nikoho nechtěl nijak dotknout to byl jenom můj názor a názor mojeho nezaujatého okolí. Co si budem povídat, když si někdo koupí novou C5 v plnej palbě za mega za svoje a nemá ho jako firemní auto, tak se bude bránit aby mu někdo říkal, že má pohřebák to chápu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.03.2006 23:15, RE: Dobrý
Jirka posted by:
Na C5 jsem už slyšel hodně chvály, zejména odpružení. Fakt zvažuju, jestli jít do citroena, stav našich vozovek je katastrofální. Zejména po zimě. A pak vás ještě zvedne z gauče sdělení šéfky Správy a silnic 1. třídy (Dobré ráno včera), že u nás to ještě není tak špatné (v Moravskosl. kraji, Třinecko), že z jiných krajů chválí naše silnice a podobné žvásty. Vše Mě utvrzuje v tom, že u nás je třeba mít komfortní, velké a bezpečné auto. Citroen C5 jím asi je, už se těším na nějakou projížďku, jen ...
Jestli chcete sehnat opravdu dobrou C5, tam mi zavolejte na 731453457 a uvidíte. s pozdravem V.Pešek
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.09.2006 19:51, RE: Vodní pumpa ?
Tomáš posted by:
Tak FAP nové stojí přes 20000,-kč a repasovaný, tzv ATčkový díl stojí cca 7600,-kč, to je docela rozdíl. Jinak na prvních C5 bylo opravdu niutné FAP měnit po cca 80000km, jelikož došlo vlivem přechodu na nouzový režim k citelnému snížení výkonu.Dnes, díky novějšímu typu aditiva FAP vydrží i 160-180000km.Jinak ta vodní pumpa se na těhle motorech běžně nemění, je to spíše náhoda.K výše uvedenému dotazu, pumpa se mění, bud, že teče, nebo má hlučné ložisko, jehož zaseknutí by způsobilo prasknutí roz...
FAP se dá zregenerovat také vystříkáním horkou vapkou-to jsem si nevymyslel, tak to prostě píše ve svém manuálu výrobce, bohužel jen ve francouzštině. opravdu to funguje, já sám to tak řeším. FAP má životnost jako celé auto, jen je ho třeba jednou za 80 nebo 120 tisíc km (podle provedení) propláchnout tlakovou vodou. více na www.citroeny.cz/forum
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.