Petr - TipCars.com posted by:
Už je to OK. Tabulka má ukazovat jen orientačně rozdíl spotřeby paliva (PP vs. dotankování do plné nádrže). Během obou okruhů ukázal PP u C4 o nějakou desetinku příznivější spotřebu, což je stále únosné. Přesnost palubáku záleží i na délce trati. Mám zkušenost, že po cca 600 km se hodnoty srovnávají a dosahují minimální odchylky.
Teď už se mi to líbí, děkuji:o) Dokonce i ty hodnoty jsou mi velmi sympatické, na šest a půl litru benzínu bych už taky slyšel. S tím, že se s delší trasou odchylka zmenšuje, plně souhlasím, ale přeci u toho dlouhodobého průměru mi to moje auto v jednom kuse lže:o) Vždycky mu u pumpy říkám: "Počkej, já ti dám tolik, kolik píšeš a až zůstaneš stát, nechám tě tam přenocovat a půjdu pěšky."
Co se týče samotné C4 musím přiznat, že toto provedení v červené barvě se mi moc líbí. Obsah 1,6, byť turbo, nezní moc závodně, ale 150 koní je pěkná hodnota a na lehké autíčko jistě stačí. Sice by mi asi nedělalo radost, kdybych se hnal v limitované edici C4 a za zády mi viselo staré 1,8 turbo od VW, ale i to bych vydržel, kdybych vyhrál u pumpy:o) Jednu věc ale u C4 nemohu překousnout - volant. Uznávám, že změny jsou třeba, stejně tak uznávám argument ohledně airbagu a jeho stále ideální pozice, ale jinak mi je to tak nesympatické, že bych si to auto kvůli tomu nekoupil.