0
back
 

diskuze k tématu: Citroën C4 By Loeb v testu spotřeby

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.12.2009 07:18, BC?? K čemu?
Tak mít palubák jako orientační, to bych bral. púrorotže ukázat spotřebu paliva s chybou téměř 100%, to je tedy celkem maso (9,2 vs asi 15)/100
Koukám, na tu spotřebu a říkám si, že moje Mazda 3MPS s 270k nežere zas tak moc (mezi 8-12 dle stylu jízdy, na pilu a na krev nejezdím, tam by to šlo přes 20 hned).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.12.2009 09:04, RE: BC?? K čemu?
Zdeny60 posted by:
Tak mít palubák jako orientační, to bych bral. púrorotže ukázat spotřebu paliva s chybou téměř 100%, to je tedy celkem maso (9,2 vs asi 15)/100
Koukám, na tu spotřebu a říkám si, že moje Mazda 3MPS s 270k nežere zas tak moc (mezi 8-12 dle stylu jízdy, na pilu a na krev nejezdím, tam by to šlo přes 20 hned).
Spíš tam maj v tý tabulce překlep
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.12.2009 09:16, chyba v tabulce
v tabulce palubák vs. dotankování je stoprocentně chyba!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.12.2009 10:25, Tabulka je celá špatně
Autor by měl vysvětlit jeho myšlenkové pochody při výpočtu rozdílu spotřeby nebo to raději nepsat. A kdo vůbec věří palubnímu počítači? Já s Oktávkou jel taky za 3,1 litru na sto podle počítače, do kopce ji tlačil a z kopce pouštěl na neutrál, ale u pumpy to bylo 3,9 litru a byl jsem rád:o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.12.2009 11:40, RE: chyba v tabulce
Kuba88 posted by:
v tabulce palubák vs. dotankování je stoprocentně chyba!
Jednalo se o překlep, už je to OK. Díky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.12.2009 11:43, RE: Tabulka je celá špatně
kadr03 posted by:
Autor by měl vysvětlit jeho myšlenkové pochody při výpočtu rozdílu spotřeby nebo to raději nepsat. A kdo vůbec věří palubnímu počítači? Já s Oktávkou jel taky za 3,1 litru na sto podle počítače, do kopce ji tlačil a z kopce pouštěl na neutrál, ale u pumpy to bylo 3,9 litru a byl jsem rád:o)
Už je to OK. Tabulka má ukazovat jen orientačně rozdíl spotřeby paliva (PP vs. dotankování do plné nádrže). Během obou okruhů ukázal PP u C4 o nějakou desetinku příznivější spotřebu, což je stále únosné. Přesnost palubáku záleží i na délce trati. Mám zkušenost, že po cca 600 km se hodnoty srovnávají a dosahují minimální odchylky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.12.2009 14:17, RE: Tabulka je celá špatně
kadr03 posted by:
Autor by měl vysvětlit jeho myšlenkové pochody při výpočtu rozdílu spotřeby nebo to raději nepsat. A kdo vůbec věří palubnímu počítači? Já s Oktávkou jel taky za 3,1 litru na sto podle počítače, do kopce ji tlačil a z kopce pouštěl na neutrál, ale u pumpy to bylo 3,9 litru a byl jsem rád:o)
Spotřeba by byla příznivější,pokud byste z kopce misto neutrálu zařadil ryclost,(pětku) ,bez plynu,spotřeba paliva je nulová vůči volnoběhu a u pumpy by to bylo za 3,1 litru,byl byste ječtě více rád.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.12.2009 15:53, RE: Tabulka je celá špatně
Petr - TipCars.com posted by:
Už je to OK. Tabulka má ukazovat jen orientačně rozdíl spotřeby paliva (PP vs. dotankování do plné nádrže). Během obou okruhů ukázal PP u C4 o nějakou desetinku příznivější spotřebu, což je stále únosné. Přesnost palubáku záleží i na délce trati. Mám zkušenost, že po cca 600 km se hodnoty srovnávají a dosahují minimální odchylky.
Teď už se mi to líbí, děkuji:o) Dokonce i ty hodnoty jsou mi velmi sympatické, na šest a půl litru benzínu bych už taky slyšel. S tím, že se s delší trasou odchylka zmenšuje, plně souhlasím, ale přeci u toho dlouhodobého průměru mi to moje auto v jednom kuse lže:o) Vždycky mu u pumpy říkám: "Počkej, já ti dám tolik, kolik píšeš a až zůstaneš stát, nechám tě tam přenocovat a půjdu pěšky."
Co se týče samotné C4 musím přiznat, že toto provedení v červené barvě se mi moc líbí. Obsah 1,6, byť turbo, nezní moc závodně, ale 150 koní je pěkná hodnota a na lehké autíčko jistě stačí. Sice by mi asi nedělalo radost, kdybych se hnal v limitované edici C4 a za zády mi viselo staré 1,8 turbo od VW, ale i to bych vydržel, kdybych vyhrál u pumpy:o) Jednu věc ale u C4 nemohu překousnout - volant. Uznávám, že změny jsou třeba, stejně tak uznávám argument ohledně airbagu a jeho stále ideální pozice, ale jinak mi je to tak nesympatické, že bych si to auto kvůli tomu nekoupil.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.