0
back
 

diskuze k tématu: Citroen C4 1,4 VTR

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.01.2008 10:13, Garančky u Renaultu
Nevím odkud máte tu informaci, že u Renaultu je garančka každý rok. Já mám Megana II a garančky jsou přesně jakou u Citroenu 30tis Km nebo 2 roky, co nastane dřív.<BR><BR>Jinak C4 máme taky v rodině, teda tu klasickou verzi s 1.6 benzín. Je to hezký, bezporuchový a spolehlivý vůz. A za ty ceny co to teď nabízejí, no nekupte to!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.01.2008 10:13, Garančky u Renaultu
Nevím odkud máte tu informaci, že u Renaultu je garančka každý rok. Já mám Megana II a garančky jsou přesně jakou u Citroenu 30tis Km nebo 2 roky, co nastane dřív.

Jinak C4 máme taky v rodině, teda tu klasickou verzi s 1.6 benzín. Je to hezký, bezporuchový a spolehlivý vůz. A za ty ceny co to teď nabízejí, no nekupte to!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.01.2008 13:36,
Gratuluju ke koupi C4, je to asi fakt vynikající auto, známý si koupil Oktávku a je z toho nešt´astný, koupil ji novou, komfort žádný, motor má zvuk jak traktor no říkal, že jí co nevidět dá pryč a taky si chce pořídit citrona, buď C4 nebo C5
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.01.2008 15:26, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Gratuluju ke koupi C4, je to asi fakt vynikající auto, známý si koupil Oktávku a je z toho nešt´astný, koupil ji novou, komfort žádný, motor má zvuk jak traktor no říkal, že jí co nevidět dá pryč a taky si chce pořídit citrona, buď C4 nebo C5
Octávia pro 4 cestující dle mého názoru nemá chybu, možná je ten Citron i lepší to se nehádám já s ním nejel. Manželce jsem koupil Octávií 1,9Tdi 66Kw v plné výbavě až na couvací senzory je tam všechno(Xenony,aut. klima aj.) 3roky stará se 150tis km nehavar. se serviskou. Podle mně už se tomu dá i říkat rodiné auto, dynamika solidní spotřeba zatím 5,3 průměr. Na trochu delší trasy 4,7l/100km. Jediná výhrada u toho nafťáku trvá dýl než začne pořádně topit a na volnoběh by se snad nerozehřál snad nikdy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.01.2008 17:39, interval 30000 km
Jen vás chci upozornit,že pokud během tohoto intervalu 30000 km (2 roky) nevyměníte motorový olej,podepisujete motoru předčasný rozsudek smrti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.01.2008 18:18, RE: Garančky u Renaultu
kuko posted by:
Nevím odkud máte tu informaci, že u Renaultu je garančka každý rok. Já mám Megana II a garančky jsou přesně jakou u Citroenu 30tis Km nebo 2 roky, co nastane dřív.<BR><BR>Jinak C4 máme taky v rodině, teda tu klasickou verzi s 1.6 benzín. Je to hezký, bezporuchový a spolehlivý vůz. A za ty ceny co to teď nabízejí, no nekupte to!
Tak o spolehlivosti C4 bych mohl vypravet. Nevydrzela u me ani ty dva roky a sla radeji z domu. Vsechny servisaky jsem znal jmenem!
Svolavaci akce jsem mel tri a kdyz jsem to prodaval, prisla pozvanka na ctvrtou. Co se tyce zadni napravy, radim necham zkontrolovat a opravit, na doraz to jit nema a Citroen delal opravu zakaznikum, kteri to reklamovali.
Auto to bylo pohodlne a prostorne (na ukor zavazadloveho prostoru). Pokud jde o spotrebu, se stejnou motorizaci pres leto jsem jezdil za 6,0-6,2, v zime za 6,6-6,8 l/100 km. Dalnice sla k osmi litrum a cesta ve ctyrech lidech taky. Pri plnem obsazeni to auto bylo o nervy, proste to nejelo a nejelo (divit se nelze).
Nadseni pri srovnani s Octavii chapu, jestli je neco horsiho nez C4, je to bezesporu Octavia.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.01.2008 20:39, RE: Octavia rodinne auto, ale len veľkým kufrom, ktorý aj tak väčšina naplno nevyužije
anonym posted by:
Octávia pro 4 cestující dle mého názoru nemá chybu, možná je ten Citron i lepší to se nehádám já s ním nejel. Manželce jsem koupil Octávií 1,9Tdi 66Kw v plné výbavě až na couvací senzory je tam všechno(Xenony,aut. klima aj.) 3roky stará se 150tis km nehavar. se serviskou. Podle mně už se tomu dá i říkat rodiné auto, dynamika solidní spotřeba zatím 5,3 průměr. Na trochu delší trasy 4,7l/100km. Jediná výhrada u toho nafťáku trvá dýl než začne pořádně topit a na volnoběh by se snad nerozehřál snad nikdy.
Octava pre 4 cestujucich nema chybu. To je hláška, to je vtip, všetky Octavie maju neuveritelne malo miesta na zadných sedadlach to je dávno známy fakt ale Vaša bude istotne výnimkou, asi mate nejaký špecialny model s predlženým rázvorom
Je smiešne ak ma auto obludný kufor ale vzadu sa nedá sedieť
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.01.2008 20:49, RE: Octavia rodinne auto, ale len veľkým kufrom, ktorý aj tak väčšina naplno nevyužije
anonym posted by:
Octava pre 4 cestujucich nema chybu. To je hláška, to je vtip, všetky Octavie maju neuveritelne malo miesta na zadných sedadlach to je dávno známy fakt ale Vaša bude istotne výnimkou, asi mate nejaký špecialny model s predlženým rázvorom
Je smiešne ak ma auto obludný kufor ale vzadu sa nedá sedieť
Tak možná má. Pamatuju jak před superbem udělali octavii long (asi o 10 cm delší), právě aby bylo víc místa vzadu. I když pochyuju, že jí má. Ale mít jí by bylo super - po letech by to byl ceněnej veterán.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.01.2008 08:40, RE: Octavia rodinne auto, ale len veľkým kufrom, ktorý aj tak väčšina naplno nevyužije
anonym posted by:
Octava pre 4 cestujucich nema chybu. To je hláška, to je vtip, všetky Octavie maju neuveritelne malo miesta na zadných sedadlach to je dávno známy fakt ale Vaša bude istotne výnimkou, asi mate nejaký špecialny model s predlženým rázvorom
Je smiešne ak ma auto obludný kufor ale vzadu sa nedá sedieť
No ta prodloužená to asi nebude (mohli ty lešenářský trubky trochu nadstavit), ten vnitřní prostor by sice mohl být větší ale tak katastrofální to taky není (dvoumetrový lidi bych za sebe do toho auta asi nedával). Naše rodinka má zatím jenom 3 členy a ten třetí má jeden rok takže spíš se nám hodí ten kufr na kočár (Omlouvám se větším rodinám, že jsem je milně informoval,když je člověku 29 nějak si nevědomí, že ten žbrďolec vyroste a bude jich možná víc, ale to už stejně nebudou chtít s rodiči nikam jezdit a navíc určitě se toho Octavie nedožije.) To topení částečně řeší vyhřívané sedačky. PS: nikomu to auto nevnucuju, ale pomlouvat ho tak moc jak je zde zvykem si nezaslouží. Podle mně je to zatím nejlepší model Škodovky a jek se dívám na Ramstra a n. Fábií tak jí to prvenství ještě dlouho vydrží. (Nepočítám nového Superba kterého jsem ještě pořádně neviděl a navíc je to jiná třída) Netvrdím, že jiné automobilky nemají lepší modely, ale výše zmiňovaná Oct.... je v Anglii dnes uznávaným vozem a dříve tam byli škodovky jenom téma na špatný vtip.(Informace od známé, která se tam provdala). U nás jí kazí pověst vysoké ceny nových vozů a šílené ceny hrozných pleček, které mají 400tis km a víc a prodávají se s deklarovanými 130-180tis km.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.01.2008 21:15, RE: interval 30000 km
anonym posted by:
Jen vás chci upozornit,že pokud během tohoto intervalu 30000 km (2 roky) nevyměníte motorový olej,podepisujete motoru předčasný rozsudek smrti.
naprostý souhlas, olej 2 roky v motoru nesmysl, to same 30000km....
jen reklamní tah na to aby to člověk koupil (
když ho nebudete měnit vůbec tak takových 80.000km to taky vydrží.
a o nějakých speciálních long tome olejích si nechte zdát, nic takového neexistuje (((
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.01.2008 16:44, C4, 1.6 HDI
Máme C4 takmer tri roky, 60.000km. Normálne jazdenie, jedna dovolenka v Chorvátsku, jazdí to celkom dobre až na tú zadnú nápravu. Tá je podľa mňa hrozná. Nedávno začalo hučať vzadu ložisko a tak som išiel do servisu. Kamoš to tam hodil na testery a výsledok : tlmiče v háji, brzdy treba robiť, potvrdil výmenu ložiska, geometria úplne rozhádzaná. A to sme pred vyše pol rokom boli na poslednej garančnej. Môj názor : je to pekné auto s nevyváženými vlastnosťami a len priemernou kvalitou.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.