citation:
reakce na: BobanHTP, 23.08.2018 16:09 (Zdravím Vás a potvrzuji Fusion ...)
Fusion není to samé co zvýšená fiesta a je to křáp. Podvozek je uskákaný, méně stabilní, celkově kostitřas (mimo jiné to znamená, že se samovolně pootevírají okna v zadních dveřích). Kvalita je mizerná, měl jsem to auto od novoty 5 let, faceliftovanou verzi před masivním zlevněním. Z výroby špatné řazení. Zatéká do zadních světel (vada návrhu nevyřešená za celou dobu výroby). Ulamuje se maska na kapotě (úchyty, přitom je tam zbytečná, jelikož je kapota za ní z plného plechu). Občas nefunguje podsvícení palubky, občas ano. Lamely vyhřívaní předního skla praskají. Praská taky konstrukce sedadel = vrzání. Odlepují se boční ochranné lišty - dírami pod nimi jdou nečistoty do dveří. Zpracování celkově bídné - špatná kvalita laku a lakování, rychlá koroze prvků neošetřených proti korozi i uvnitř (ukotvení a posuv sedadel). Kůže z volantu se loupe od 50 tis. km (pravda, to dělá i v octavii III, asi stejný dodavatel materiálu). Samovolně praskají spojky lamel výdechů klimatizace (mění se celé tubusy). Extrémně nepohodlná zadní sedadla (asi jako dřevěná lavice). Nepraktický kufr (300 litrů, ale naskládaných do výšky; po sklopení zadních sedadel je tam sice metr krychlový místa, ale s vysokým schodem mezi opěradly sedadel a podlahou zavazadelníku). Spotřeba po městě 7,5-8,5 litru (s 1.4 59 kW), odhlučnění motoru chabé, aerodynamický hluk také vysoký. Uživatelská intuitivnost 0 (na to, aby si člověk nastavil automatické zamykání za jízdy, si musí sehnat servisní manuál nebo použít Google, ani v uživatelské příručce to není a samotný postup je jako z grotesky). Automatická klimatizace vyžaduje více manuálních korekcí, než kdyby tam bylo manuální ovládání; navíc má malý výkon a tmavé auto nestíhá v létě uchladit.