0
back
 

diskuze k tématu: Citroën C3

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.05.2007 06:17, C3
Recenze sice krátká a o autě toho moc nevypovýdá ohledně jízdních vlastností, místa pro posádku, velikosti kufru...atd, ale aspoň jsem si přečetl, jak je úsporný 1.4HDI, což je velice.

U většiny aut mě udivuje jedna věc, proč každému pořád praskají žárovky v předních světlometech? Mě v Astře za 1,5 roku nepraskla ještě ani jedna, i když známím třea už párkrát a taky maj Géčko, asi jsem trefil dobrej kus :o))

Jinak s dílenským zpracováním mám stejný názor jako autor, je mi k ničemu že auto je slícované na 100%, to stejně nemá na nic vliv a třeba jen koncern si za to určitě účtuje nehorázný prachy, i když obyčejnému člověku je to úplně jedno, jestli to lícije přesně nebo je tam malá mazírka
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.05.2007 07:04, RE: C3
zigi posted by:
Recenze sice krátká a o autě toho moc nevypovýdá ohledně jízdních vlastností, místa pro posádku, velikosti kufru...atd, ale aspoň jsem si přečetl, jak je úsporný 1.4HDI, což je velice.

U většiny aut mě udivuje jedna věc, proč každému pořád praskají žárovky v předních světlometech? Mě v Astře za 1,5 roku nepraskla ještě ani jedna, i když známím třea už párkrát a taky maj Géčko, asi jsem trefil dobrej kus :o))

Jinak s dílenským zpracováním mám stejný názor jako autor, je mi k ničemu že auto je s...
Žárovky nejsou o autě. Měl jsem půlrok, kdy jsem měnil co 2 měsíce a teď rok klid. Spíš to byla nějaká zmatená série žárovek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.05.2007 07:10, RE: C3
zigi posted by:
Recenze sice krátká a o autě toho moc nevypovýdá ohledně jízdních vlastností, místa pro posádku, velikosti kufru...atd, ale aspoň jsem si přečetl, jak je úsporný 1.4HDI, což je velice.

U většiny aut mě udivuje jedna věc, proč každému pořád praskají žárovky v předních světlometech? Mě v Astře za 1,5 roku nepraskla ještě ani jedna, i když známím třea už párkrát a taky maj Géčko, asi jsem trefil dobrej kus :o))

Jinak s dílenským zpracováním mám stejný názor jako autor, je mi k ničemu že auto je s...
Jo a lícování má přímý vliv na lícování má vliv na hrkání a vůle co časem vznikají. A iluze o předraženosti koncernu jsou spíše fámou a ustálenou, ale mylnou představou. Měním jedno auto a co jsem si dělal kalkulace, tak už dnes vychází ceny velmi srovnatelně v porovnání cena, kategorie, výbava atd. Dokonce tvůj oblíbený Opel vychází poměrově velice draze.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.05.2007 07:42, RE: C3
edmund posted by:
Žárovky nejsou o autě. Měl jsem půlrok, kdy jsem měnil co 2 měsíce a teď rok klid. Spíš to byla nějaká zmatená série žárovek.
S těma žárovkama to nebude zmatenou sérií, protože hodně lidí ( i kámošů ) nadává, jak často mění žárovky.

Jinak jasně že lícování má vliv na vůle a pak drnčení plastů, ale jak mi potom vysvětlíš, že otcova O1 r.v 2003 má najeto 45000km a vrže tam snad úplně všechno a slícováno je vše na výbornou?

Opel poslední dobou dost zvýšil ceny, to souhlasím, ale jako ojetiny vychází dost výhodně a nekrade se. Já osobně jsem na ojetiny! :o))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.05.2007 08:03, RE: C3
zigi posted by:
S těma žárovkama to nebude zmatenou sérií, protože hodně lidí ( i kámošů ) nadává, jak často mění žárovky.

Jinak jasně že lícování má vliv na vůle a pak drnčení plastů, ale jak mi potom vysvětlíš, že otcova O1 r.v 2003 má najeto 45000km a vrže tam snad úplně všechno a slícováno je vše na výbornou?

Opel poslední dobou dost zvýšil ceny, to souhlasím, ale jako ojetiny vychází dost výhodně a nekrade se. Já osobně jsem na ojetiny! :o))
Žárovky - soudím podle vlastní zkušenosti. prostě bylo období a teď je už vše O.K. A jestli vše drnčí v O1 po 45tis, pak je někde něco špatně. Já jsem Škodovku sepral i za to, že jsem musel 2x zavřík kufr, než si to sedlo hladce a kdyby mi tam něco drnčelo, to by byl rachot. Na nejstarším autě, Fábii 03, mámě 130 tis a neklapne tam nic a to je auto jezdce závodníka-amatéra, takže dostává dost kartáč. Já mám na svém najeto 45 a taky klídek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.05.2007 09:27, RE: C3
zigi posted by:
S těma žárovkama to nebude zmatenou sérií, protože hodně lidí ( i kámošů ) nadává, jak často mění žárovky.

Jinak jasně že lícování má vliv na vůle a pak drnčení plastů, ale jak mi potom vysvětlíš, že otcova O1 r.v 2003 má najeto 45000km a vrže tam snad úplně všechno a slícováno je vše na výbornou?

Opel poslední dobou dost zvýšil ceny, to souhlasím, ale jako ojetiny vychází dost výhodně a nekrade se. Já osobně jsem na ojetiny! :o))
Záleží na tom, jak se se světly jezdí. V létě je dobré rozsvítit světla až při jízdě, kdy se začnou světla proudem vzduchu ochlazovat. Pokud se navíc třeba v koloně na jižní spojce v létě při 35 stupních popojíždí v koloně, tak to žárovkám taky moc nepomůže. Často bývá na vině i stav elektriky v autě - to potom žárovky praskají i v zimě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.05.2007 09:36, RE: C3
zigi posted by:
S těma žárovkama to nebude zmatenou sérií, protože hodně lidí ( i kámošů ) nadává, jak často mění žárovky.

Jinak jasně že lícování má vliv na vůle a pak drnčení plastů, ale jak mi potom vysvětlíš, že otcova O1 r.v 2003 má najeto 45000km a vrže tam snad úplně všechno a slícováno je vše na výbornou?

Opel poslední dobou dost zvýšil ceny, to souhlasím, ale jako ojetiny vychází dost výhodně a nekrade se. Já osobně jsem na ojetiny! :o))
S těma žárovkama je to vždy podivný. Můj známý vlastní ford galaxy a za poslední půlrok měnil již 3x žárovku v pravém předním světle... Na levém světle je stále pouze ta první.
Já mám renault megane a za rok a půl co ho mám, jsem měnil pouze jednu žárovku.
Kámoš má citroena xantii a za 3 roky neměnil ještě vůbec nic.

Tak si tak říkám, jestli ono to není spíš o tom, jak se tam ta žárovka nasazuje (myslím jak moc se jí kdo dotýká a jak moc ji ošmudlá než se mu konečně podaří nasadit). V Renaultu a Citroenu je přístup k žárovce parádní, ale v tom Fordu je to doslova boj.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.05.2007 09:49, Předraženost koncenu
Pokud tady někdo nechápe předraženost koncernu, doporučuju srovnat například rok výroby 2002 a Golf Stilo Focus Octávia Xsara...
Někde je rozdíl i 100 000,- což na autech v cenách do 300 000 rozdíl celkem je!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.05.2007 09:51, RE: C3
edmund posted by:
Žárovky nejsou o autě. Měl jsem půlrok, kdy jsem měnil co 2 měsíce a teď rok klid. Spíš to byla nějaká zmatená série žárovek.
Na našich fábiich měníme žárovky tak štyřikrát ročne. Tak to asi nebude tou zlou sérii.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.05.2007 12:04, Zarovky
Taky pridam svou zkusensot s zarovkammy. Tak Fiat Punto II. generace. vlastim ho 3/4 roku, zatim jsem nemenil ani jednu zarovku. Jak jsou tam dlouho nevim, ale diky cire optice svetla sviti nadherne. Toledo za 3 roky vlastneni pouze jedna zarovka klopeneho svetlometu v svetle spolujezdce jinak jednou spaleny spoj a zhasl cely svetlomet, ale zarovky byly ok jen se spalila tzv "cokolada" takvova ta kostka. Jinak Seat sviti priserne i s novymi parabolami. Je s tim mizerne videt. Svetla velmi slaba. Astra 2000 vlastnili jsem ji cca 2 roky. Zarovky se menili velmi casto a to stridave prava, leva a menili se tak jednou za 3 mesice. Bylo to velmi otravne. Skoda 120 zarovky vydrzeli nekolik let a pak zlobily kontakty a nebo jsem menil zarovky preventivne, ze uz nesvitili tak dobre. Ale ve 120 me za 3 roky nepraskla ani jedna zarovka
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.05.2007 12:33, RE: Předraženost koncenu
Aleš posted by:
Pokud tady někdo nechápe předraženost koncernu, doporučuju srovnat například rok výroby 2002 a Golf Stilo Focus Octávia Xsara...
Někde je rozdíl i 100 000,- což na autech v cenách do 300 000 rozdíl celkem je!
koncern ovlivní cenu nových aut a tam jsou ceny srovnatelné s konkurencí. Obviňovat koncern z předraženosti ojetin, jejichž cenu udává trh a je tudíž tím nejlepším měřítkem, je poněkud zcestné.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.05.2007 12:35, RE: C3
anonym posted by:
Na našich fábiich měníme žárovky tak štyřikrát ročne. Tak to asi nebude tou zlou sérii.
Tak to spíše vypadá, že je to věc náhody. protože jak říkám: měnil jsem co měsíc a pak jak když utne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.05.2007 13:25, RE: C3
edmund posted by:
Tak to spíše vypadá, že je to věc náhody. protože jak říkám: měnil jsem co měsíc a pak jak když utne.
Tak žárovky praskají dílem (menším) přehříváním za plastovými překryty - čirá optika) dílem kolísání napětí v síti. Levnější žárovky to nevydejchají, dražší mívají větší odolnost. Analogicky je to např. s úsporkami v bytě, jejich životnost je ovlivněna právě schopností vyrovnat se s kolísáním v síti. Takže ne vše levné se opravdu vyplatí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.05.2007 14:20, RE: C3
Pepe posted by:
Tak žárovky praskají dílem (menším) přehříváním za plastovými překryty - čirá optika) dílem kolísání napětí v síti. Levnější žárovky to nevydejchají, dražší mívají větší odolnost. Analogicky je to např. s úsporkami v bytě, jejich životnost je ovlivněna právě schopností vyrovnat se s kolísáním v síti. Takže ne vše levné se opravdu vyplatí.
Stále nevysvětlen fakt, že: auto stejné, žárovky stejný výrobce i druh a měl jsem dobu, kdy to lítalo jedna za druhou. Pak najednou, beze změny čehokoli byl a je klid.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.05.2007 17:39, RE: C3
zigi posted by:
S těma žárovkama to nebude zmatenou sérií, protože hodně lidí ( i kámošů ) nadává, jak často mění žárovky.

Jinak jasně že lícování má vliv na vůle a pak drnčení plastů, ale jak mi potom vysvětlíš, že otcova O1 r.v 2003 má najeto 45000km a vrže tam snad úplně všechno a slícováno je vše na výbornou?

Opel poslední dobou dost zvýšil ceny, to souhlasím, ale jako ojetiny vychází dost výhodně a nekrade se. Já osobně jsem na ojetiny! :o))
Octávka tvýho táty ve 45 tis vrže, protože má tak 150 tis ubráno. Myslím, že je to u tebe spíše averze ke značce. Ve 45 tis je auto relativně nový. V práci máme Octávek několik, mají najeto víc km a že by nějak výrazně vrzaly???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.05.2007 19:05, RE: Předraženost koncenu
Aleš posted by:
Pokud tady někdo nechápe předraženost koncernu, doporučuju srovnat například rok výroby 2002 a Golf Stilo Focus Octávia Xsara...
Někde je rozdíl i 100 000,- což na autech v cenách do 300 000 rozdíl celkem je!
Srovnej si cenu nových aut. U ojetých už ani náhodou nezáleží na cenách výrobce , ale na poklesu hodnoty a na aktuální poptávce
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.05.2007 19:31, RE: C3
edmund posted by:
Stále nevysvětlen fakt, že: auto stejné, žárovky stejný výrobce i druh a měl jsem dobu, kdy to lítalo jedna za druhou. Pak najednou, beze změny čehokoli byl a je klid.
Prostě kolísání není konstantní, někde múže být něco špatně ukostřeno (a potom vše souvisí se vším), stačí, aby se do auta podívala kuna, vyčistily se kontakty na druhé straně auta, atp. Nejsem autoelektrikář a jasnovidec už vůbec ne... A jsou třeba i věci mezi nebem a zemí. Možná by bylo nejlepší to auto prodat, když v něm straší, ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.05.2007 22:03, RE: Předraženost koncenu
edmund posted by:
koncern ovlivní cenu nových aut a tam jsou ceny srovnatelné s konkurencí. Obviňovat koncern z předraženosti ojetin, jejichž cenu udává trh a je tudíž tím nejlepším měřítkem, je poněkud zcestné.
Ok tak si srovnej golf focus a nové bravo!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.05.2007 05:34, RE: C3
Vepř posted by:
Octávka tvýho táty ve 45 tis vrže, protože má tak 150 tis ubráno. Myslím, že je to u tebe spíše averze ke značce. Ve 45 tis je auto relativně nový. V práci máme Octávek několik, mají najeto víc km a že by nějak výrazně vrzaly???
Vepříku, tos mě teda pobavil s tím stočením o 150t km, jelikož Octávii máme firemní, kupovala se jako nová, takže o stočených km nemůže být ani řeč.
A jestli něvěříš, že vrže jak staré f..a, tak se přijeď podívat a já tě v ní schválně svezu.
Po ránu jak jedeme do práce je to nejotřesnější zvuk, akorát mě z toho bolí hlava sotva přijedu do práce + ještě když sedíte vzadu, to houpání je taky dost nepříjemný
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.06.2007 13:15, C3
měnit brzdový destičky po 135 tisících km...to ej snad zázrak...já je měním po 40 tisících :o)))
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.