0
back
 

diskuze k tématu: Citroën C3 1,6 HDi - test spotřeby

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.03.2006 10:08, Plachteni
Tedy pri cteni tohoto clanku si myslim sve,ale budiz,doufam ze si ctenari neberou priklad.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.03.2006 10:49, Test spotřeby?
Zajímalo by mě, co to bylo za diletanta, kterej měřil spotřebu pal. PC a ještě měl tu drzost napsat tyto údaje do tohoto jinak výborného serveru. Každej snad ví, že i ten s těch lepších PC proměřuje cca +-1 l. V tomto testu měly být důležité i dcl. Když už to frajer chtěl něj změřit, tak měl natankovat nádrž po víčko a po ujetí potřebné vzdálenosti měl znova dotankovat do "plnejch" a propočítat spotřebu. Bylo by to rozhodně přesnější než se spoléhat na PC. Takhle z toho mam takovej pocit, že se chtěl frajer akorát povozit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.03.2006 11:51, RE: Test spotřeby?
Roman Janeček posted by:
Zajímalo by mě, co to bylo za diletanta, kterej měřil spotřebu pal. PC a ještě měl tu drzost napsat tyto údaje do tohoto jinak výborného serveru. Každej snad ví, že i ten s těch lepších PC proměřuje cca +-1 l. V tomto testu měly být důležité i dcl. Když už to frajer chtěl něj změřit, tak měl natankovat nádrž po víčko a po ujetí potřebné vzdálenosti měl znova dotankovat do "plnejch" a propočítat spotřebu. Bylo by to rozhodně přesnější než se spoléhat na PC. Takhle z toho mam takovej pocit, že se ...
Jenže to znamená zajet na stejnou pumpu i ke stejnému stojanu, neboť z mé zkušenosti každá pistole vypíná jinak. A dolévat až po víčko? Kvůli odvzdušňovacímu ventilu bych to už nezkoušel, na oct. se např. rozsvítila kontrolka o chybě a nabádala k návštěvě servisu. Takže to asi také nebude to pravé ořechové. Jinak s PC a proměřováním souhlas, i takový teploměr si dělá občas co chce...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.03.2006 12:36, RE: Test spotřeby?
Roman Janeček posted by:
Zajímalo by mě, co to bylo za diletanta, kterej měřil spotřebu pal. PC a ještě měl tu drzost napsat tyto údaje do tohoto jinak výborného serveru. Každej snad ví, že i ten s těch lepších PC proměřuje cca +-1 l. V tomto testu měly být důležité i dcl. Když už to frajer chtěl něj změřit, tak měl natankovat nádrž po víčko a po ujetí potřebné vzdálenosti měl znova dotankovat do "plnejch" a propočítat spotřebu. Bylo by to rozhodně přesnější než se spoléhat na PC. Takhle z toho mam takovej pocit, že se ...
Palubní počítač možná proměřuje, ale pokud jde o zjištění rozdílu mezi minimální a maximální spotřebou ve dvou různých jízdních režimech, tak zde je zjištění pravdivé. A o to jde.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.03.2006 13:54, Brždění motorem
Při brždění motorem se opravdu neuzavře přívod paliva? A je to vidět i na displeji (neukazuje nulu) ?
Myslím, že klasické TDi přívod uzavírá. Platí to tedy jen pro systémy common rail popřípadě systémTDi PD? Děkuji a nenechte se odradit!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.03.2006 18:53, Měření
Zdravím, docela mě překvapuje kritika ohledně spoléhání se na údaje palubního počítače - takhle totiž probíhá měření u většiny aut, o jejichž spotřebě jste se na našich stránkách mohli dočíst. Úplně nejpřesnější je samozřejmě dotankovávat plnou u stejné benzínky a stejného stojanu, ale s nepřesností počítače bych to zas neviděl tak dramaticky. Pokud totiž PC počítá spotřebu tak, že poměřuje ujetou vzdálenost a množství paliva v nádrži, pak na měření nemůže mít vliv to, že když nešlapete na plyn, ukazuje okamžitá spotřeba nulu. Jakékoliv měření je ale stejně třeba brát s určitou rezervou, dva řidiči nikdy nepojedou se stejným autem stejně a s naprosto stejnou spotřebou. Cílem testů spotřeby je zjistit více méně přesnou spotřebu v běžném provozu a při různých stylech jízdy a porovnat ji s údaji od výrobce.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.03.2006 19:00, RE: Brždění motorem
pafe posted by:
Při brždění motorem se opravdu neuzavře přívod paliva? A je to vidět i na displeji (neukazuje nulu) ?
Myslím, že klasické TDi přívod uzavírá. Platí to tedy jen pro systémy common rail popřípadě systémTDi PD? Děkuji a nenechte se odradit!
Pokud vím, u naftových motorů se přívod paliva neuzavírá. Záleží na palubním počítači, některé ukazují nulovou okamžitou spotřebu i při volnoběhu, resp. pokud spotřeba klesne pod určitou mez, takže nula na displeji nemusí znamenat nulovou spotřebu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.03.2006 21:13, RE: Brždění motorem
Vojta - TipCars.com posted by:
Pokud vím, u naftových motorů se přívod paliva neuzavírá. Záleží na palubním počítači, některé ukazují nulovou okamžitou spotřebu i při volnoběhu, resp. pokud spotřeba klesne pod určitou mez, takže nula na displeji nemusí znamenat nulovou spotřebu.
Přesně tak, u P 307 na volnoběh PC neukazuje nic, u oct. 1 vždy cca 0,6 l /100 km a výše dle činnosti klima (oboje benzín, jen poukazuji na to, že je rozdíl mezi PC různých automobilek, nejspíš sofwarová záležitost). Údaje o spotřebě neshazuju, jen je beru trošku s rezervou. Ale jezdit s aktivním parametrem okamžité spotřeby se osvědčilo, naučil jsem se přidávat jen takové množství plynu, nutné k požadovanému zrychlení (jezdím převážně po městě). Takže vcelku dobrá věc. Znám umělce, který vyjel nádrž do sucha, nalil 10 l, nastavil počítadlo a jel, dokud to jelo. Taky způsob. (ale to auto už dojezdilo)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 23.03.2006 08:00, RE: Brždění motorem
Pepe posted by:
Přesně tak, u P 307 na volnoběh PC neukazuje nic, u oct. 1 vždy cca 0,6 l /100 km a výše dle činnosti klima (oboje benzín, jen poukazuji na to, že je rozdíl mezi PC různých automobilek, nejspíš sofwarová záležitost). Údaje o spotřebě neshazuju, jen je beru trošku s rezervou. Ale jezdit s aktivním parametrem okamžité spotřeby se osvědčilo, naučil jsem se přidávat jen takové množství plynu, nutné k požadovanému zrychlení (jezdím převážně po městě). Takže vcelku dobrá věc. Znám umělce, který vyjel ...
Na volnoběh při stání a malé rychlosti ukazuje Octavia např. 0,6 litru na hodinu. Protože kdyby se to přepočítávalo na 100km, tak by při stání na volnoběh byla spotřeba nekonečně velká. Mně šlo ale o brždění motorem (např při jízdě z kopce) a tam se přívod paliva u benzínového motoru uzavírá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.03.2006 11:30, RE: Test spotřeby?
Pepe posted by:
Jenže to znamená zajet na stejnou pumpu i ke stejnému stojanu, neboť z mé zkušenosti každá pistole vypíná jinak. A dolévat až po víčko? Kvůli odvzdušňovacímu ventilu bych to už nezkoušel, na oct. se např. rozsvítila kontrolka o chybě a nabádala k návštěvě servisu. Takže to asi také nebude to pravé ořechové. Jinak s PC a proměřováním souhlas, i takový teploměr si dělá občas co chce...
No nevim nevim, neřikám, že dolévání po víčko je OK, ale i navzdory případné lehké nepřesnosti stojanové pistole, která bude opravdu zanedbatelná (samozřejmě pokud netankuješ u jezeďáků na dvoře) tak dostaneš přesnější údaj o spotřebě než z PC.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 24.03.2012 22:27, RE: Brždění motorem
pafe posted by:
Při brždění motorem se opravdu neuzavře přívod paliva? A je to vidět i na displeji (neukazuje nulu) ?
Myslím, že klasické TDi přívod uzavírá. Platí to tedy jen pro systémy common rail popřípadě systémTDi PD? Děkuji a nenechte se odradit!
ze neuzavira? a dke jste an to proboha prisel? to si rikate technici???
nerika vam neco pojem CUT OFF? prave CR pri brzdeni motorem nebere nic dokud otacky nedosahnou otacek volnobezny az pak je vstrikovana davka cirka 0,4-0,8 dle objemu motoru! Je opravdu des co se clovek docita od udajnych odborniku
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.