0
back
 

diskuze k tématu: Citroën C2 VTS a zkušenosti po třech letech provozu

category of topic classification: francouzská vozidla
Citroenak
number of posts727
date of registration13.04.2012
Thursday 10.04.2014 08:37, C2 VTS
Toto je asi najkrajsie male auto od citroenu. Vyborny vyber a pekna recenzia. Mne sa toto auto nepodarilo najst ani po 3 mesiacoch, preto som bol nuteny hladat u inych znaciek.
respond
kubesak
number of posts29
date of registration23.09.2013
Thursday 10.04.2014 11:49, Malá velká auta
Majitel je srdcař a rád si dělá radost. Zaplať pánbůh, že jsou lidi, který ocení i jiný věci, než kufr a kolik to žere. Výběr auta výbornej a vzhledem k tomu, že většina lidí jezdí v autě do práce sama (pokud samozřejmě používaj v rodině dvě auta), tak nevidím důvod, proč kupovat nějakou krávu, když si to člověk může užívat a do města je tahle motokára parádní. Sám jsem řešil druhé auto do rodiny jen pro mě na ježdění do práce a za obchodem, a protože rád jezdím ostře a zábavně (neplést s nebezpečně a debilně..), tak jsem koupil suzuki swifta sport. Myslím, že kdybychom se s pánem potkali někde za městem na prázdný okresce, hodně bysme se pobavili
respond
brin
number of posts727
date of registration28.03.2011
Thursday 10.04.2014 14:19, RE: Malá velká auta
A to já bych se k vám přidal, a možná vám i stačil. Audi A2, 1,6 FSi
respond
kubesak
number of posts29
date of registration23.09.2013
Thursday 10.04.2014 19:18, RE: Malá velká auta
brin posted by:
A to já bych se k vám přidal, a možná vám i stačil. Audi A2, 1,6 FSi


Musím říct, že jsem doteď netušil, že do A2 dávali tenhle motor. To auto je lehoučký, takže to může cvičit slušně. Jedinej rozdíl je v tom, že jak 1,6 ka v C2, tak ve Swiftu jsou vysokootáčkový motory ze starý školy, kdežto ta wv 1,6 je už o něčem jiným. Podvozek nedokážu posoudit, ten ve Swiftu je opravdu hodně tvrdej, ale projíždět zatáčky je radost. Hodně štěstí s audinkou, na silnici je vidět minimálně
respond
brin
number of posts727
date of registration28.03.2011
Saturday 12.04.2014 15:29, A2
Je to unikát, třeba se dostanu k nějaké recenzi. A koupil jsem za dobré peníze, i když byla bouraná a bude potřebovat velkej servis. Hmotnost je 1 tuna, výkon 81 kW a popravdě točí se běžně až přes 6000 otáček. FSi motory jsou vysokootáčkové... Bez otáček to nejede Podvozkově to je super, jede jak po kolejích. A když se krotím, jedu i pod 5 litrů benzínu (ale 98 oktanů).
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Wednesday 16.04.2014 16:08, Brzdovka
Rád bych sdělil autorovi, že brzdová kapalina se sice mění kvůli tomu, že je hygroskopická (váže na sebe vodu), ovšem hlavním důvodem je, že voda má nižší bod varu, a proto pokud je potřeba intenzivněji brzdit, tak mohou vznikat v kapalině bublinky plynu (kvůli zahřívání se začne voda odpařovat) a auto jednoduše nebrzdí, protože plyn je na rozdíl od kapaliny mnohem více stlačitelný a nedokáže tak přenést sílu na pístek.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.