0
back
 

diskuze k tématu: Citroën C-Crosser - úsporné SUV?

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.06.2008 08:06, jen dojem
Mám dojem, že tady začíná pan Šikl přerůstat přes běžné uživatele TipCars.com. Tudíž bych navrhoval redakci, aby ho pověřila zásadním a dlouhodobým testem spotřeby na vozech: Sˇkoda 100, Trabant 601, Polski Fiat 126p apod.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.06.2008 08:52, RE: jen dojem
edmund posted by:
Mám dojem, že tady začíná pan Šikl přerůstat přes běžné uživatele TipCars.com. Tudíž bych navrhoval redakci, aby ho pověřila zásadním a dlouhodobým testem spotřeby na vozech: Sˇkoda 100, Trabant 601, Polski Fiat 126p apod.
K testu si vozy nevybírám ... Máte pravdu, že zajímavé budou i testy spotřeby "starších" automobilů ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.06.2008 09:25, RE: jen dojem
Petr - TipCars.com posted by:
K testu si vozy nevybírám ... Máte pravdu, že zajímavé budou i testy spotřeby "starších" automobilů ...
Take si myslim, ze hlavni vliv na rozdil ve spotrebe ma prave hustejsi provoz nez pri testu Peugeotu. Ale neodpustim si tentokrat poznamku k pravopisu v uvodnich radcich textu hned pod nadpisem, protoze to opravdu bije do oci. Schvalne, jestli to pan Sikl opravi driv, nez sem nekdo z dalsich diskutujicich napise, kde je chyba?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.06.2008 09:30, RE: jen dojem
Petr - TipCars.com posted by:
K testu si vozy nevybírám ... Máte pravdu, že zajímavé budou i testy spotřeby "starších" automobilů ...
No tak pravda je hlavně to, že testy starších a starých mají jen zklidnit moji závist )) a nasrat Šiklu ))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.06.2008 09:40, RE: jen dojem
anonym posted by:
Take si myslim, ze hlavni vliv na rozdil ve spotrebe ma prave hustejsi provoz nez pri testu Peugeotu. Ale neodpustim si tentokrat poznamku k pravopisu v uvodnich radcich textu hned pod nadpisem, protoze to opravdu bije do oci. Schvalne, jestli to pan Sikl opravi driv, nez sem nekdo z dalsich diskutujicich napise, kde je chyba?
není to tak strašný. Toho si nikdo nevšimne. To tady jsou i v diskuzích větší perly. Opravdové perly. Sakra kolikrát perly jako barák. A nepamatuješ Vaculíka?? To byl Einstein. To byl Mengele české automobilové novinařiny.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.06.2008 09:44, Na fotkách krása....
Tak tohle auto byla láska na 1. pohled... Na rozdíl od příšerný tlamy Peugeotu zvenku vyvážený dojem, interiér se taky tvářil báječně. Jaké ale bylo moje rozčarování, když jsem si do toho auta sedl v reálu... Pololesklé tvrdé plasty se možná kvůli údržbě hodí do off roadu, nebo dodávky, v autě "za mega" bych ale čekal něco lepšího... Ještě jsem zvědav, jaký dojem na mě udělá nová C5 (při virtuální prezentaci nemá chybu), jinak se asi vrátím ke "starému" favoritovi P 407....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.06.2008 10:00, RE: jen dojem
edmund posted by:
No tak pravda je hlavně to, že testy starších a starých mají jen zklidnit moji závist )) a nasrat Šiklu ))
Šikla se na*rat nenechá, protože je maximálně klidný a vytočí ho jen doopravdový blb. Vlastně už ani ten ne. Osobně pro mě testy ojetin jsou mnohem zajímavější, stejně jako pro celou řadu čtenářů, kteří prostě na nový vůz "nemají".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.06.2008 10:06, RE: jen dojem
Petr - TipCars.com posted by:
Šikla se na*rat nenechá, protože je maximálně klidný a vytočí ho jen doopravdový blb. Vlastně už ani ten ne. Osobně pro mě testy ojetin jsou mnohem zajímavější, stejně jako pro celou řadu čtenářů, kteří prostě na nový vůz "nemají".
Jenže právě testy ojetin, aby byly kvalitní, znamenají spíše tu černou práci s tabulkami a statistikami, započítávání profilu průměrného uživatele daného vozu atd a stejně se dá takové hodnocení vždy zpochybnit a šance zavděčit se davu je takřka nulová. Zde, u nového, se pracuje s přesně danými hodnotami, což mi příjde, z hlediska hodnotícího, nepoměrně jednodušší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.06.2008 21:43, RE: Na fotkách krása....
Pepe posted by:
Tak tohle auto byla láska na 1. pohled... Na rozdíl od příšerný tlamy Peugeotu zvenku vyvážený dojem, interiér se taky tvářil báječně. Jaké ale bylo moje rozčarování, když jsem si do toho auta sedl v reálu... Pololesklé tvrdé plasty se možná kvůli údržbě hodí do off roadu, nebo dodávky, v autě "za mega" bych ale čekal něco lepšího... Ještě jsem zvědav, jaký dojem na mě udělá nová C5 (při virtuální prezentaci nemá chybu), jinak se asi vrátím ke "starému" favoritovi P 407....
Peugeot Citroen Renault - pekelná trojka, NIKDY nebrat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.06.2008 22:14, RE: Na fotkách krása....
anonym posted by:
Peugeot Citroen Renault - pekelná trojka, NIKDY nebrat.
ten Citroen je na tom ze vsech uvedenych asi jeste nejlip ... takove C4 jako alternativy k Focusu bych se nebal
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.06.2008 11:24, RE: Na fotkách krása....
anonym posted by:
Peugeot Citroen Renault - pekelná trojka, NIKDY nebrat.
Áááá, pan znalec. Mám, nebo jsem měl ve firmě :306, 406, 307, C5, (vše kombi), Boxer 2x, a žádnej problém za kterej by mohlo auto. Ty woe, to je ale náhodička, co? Jaký máš zkušenosti ty? Určitě bohatší....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.06.2008 13:53, Nepochopil jsem
proč se testovaný Citroen řídil lépe než Pažout, 4007, když se s vyjímkou masky jedná o zcela identické vozy ?! Nebo existují i rozdíly v naladění podvozku při stejných motorech?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.06.2008 13:56, RE: Nepochopil jsem
anonym posted by:
proč se testovaný Citroen řídil lépe než Pažout, 4007, když se s vyjímkou masky jedná o zcela identické vozy ?! Nebo existují i rozdíly v naladění podvozku při stejných motorech?
Ano, Citroën i Peugeot si každý po svém naladil tlumiče pérování (alespoň to uvádějí některé zdroje). A pocitově je rozdíl docela velký. Citroën je zároveň pohodlnější a o mnoho jistější .. Jinak motory jsou identické. Dokonce i Outlander převzal od PSA tento common-rail, který nahradil hlučný TDI.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.06.2008 09:33, RE: Nepochopil jsem
Petr - TipCars.com posted by:
Ano, Citroën i Peugeot si každý po svém naladil tlumiče pérování (alespoň to uvádějí některé zdroje). A pocitově je rozdíl docela velký. Citroën je zároveň pohodlnější a o mnoho jistější .. Jinak motory jsou identické. Dokonce i Outlander převzal od PSA tento common-rail, který nahradil hlučný TDI.
Tak zatím jsou v Outlanderu nabízeny motory oba, TDI jako levnější varianta. Původně se také u Peug/Citr. uvažovalo o verzi s 2,0 HDi 100 kW jako "social edition", nakonec to vyhodnotili jako zbytečnost...
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.