0
back
 

diskuze k tématu: Co jako nástupce za Partner 1,9d

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, typ vozidla, užitkové
Iggy
number of posts2
date of registration02.03.2024
Saturday 02.03.2024 14:03, Co jako nástupce za Partner 1,9d
Bohužel se přiblížila doba, kdy začínám hledat nástupce za svého spolehlivého Partnera 1,9 D r.v. 2000 (najeto 670000km). A po pravdě nevím, co od roku 2012 výš vybrat. Chci "krabici" co nejjednodušší s nejmenším počtem kazítek - aspoň dvouhmoťáku bych se rád vyhnul, když už turbo a dpf mě nejspíš neminou. Co to splňuje nejlépe a s jakým motorem?Kangoo, Doblo, Berlingo/Partner, Caddy, Dokker, Combo, něco jiného?
respond
kristian2
number of posts273
date of registration31.03.2015
Tuesday 05.03.2024 17:39, RE: Co jako nástupce za Partner 1,9d
citation:
reakce na: Iggy, 02.03.2024 14:03 (Bohužel se přiblížila doba, kd ...)


No tod otázka? mam už třetího Partnera ,ale ten nejstarší 1,9 d 1999 byl prostě řekněme pocitově řidičsky ,nevím jak to říct nejlepší. Obávám se ,že takové auto už prostě není. Nevím podívejte na doblo. Ten nejnovší 2018 . najeto 118 tisíc , řekněme že už po druhé jsem měl problém z adblue . poprvé výměna nádržky na záruku po druhé výměna lambda sondy a nějakého zoxidovaného plošného spoje prc 19 000 a to jsem dopadl ještě dobře. Ted řeším něco tam mlátí na přední nápravě . Bud uložení tlumiče nebo tlumič. Na ten nájezd ? Prostě kvalita aut obecně jde dolů .Předchozi dva partnery najeli teměř 500 000 km a dalo by se říc že skoro za spotřebni materiál .
respond
Iggy
number of posts2
date of registration02.03.2024
Tuesday 05.03.2024 18:09, RE: RE: Co jako nástupce za Partner 1,9d
citation:
reakce na: kristian2, 05.03.2024 17:39 (No tod otázka? mam už třetího ...)


Právě, že mám podobný pocit. - Samozřejmě, že jsem na Partneru v průběhu doby něco dělal (nekupoval jsem ho nový), ale asi nejdražší bylo přetěsnění vstřikovacího čerpadla včetně jeho demontáže a montáže zároveň s rozvody a to bylo tak za 15000,-. Původní spojku jsem měnil v 500000 jen kvůli tomu, že teklo gufero pod setrvačníkem... A pak tu mám souseda s turbem u VW, souseda s novým Berlingem s výměnou vstřiků, kolegu s Connectem s potkaným motorem, bráchu s Doblem s dvouhmotou a pod. A to jsou auta s čtvrtinou nájezdu a třetinou věku...
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.