0
back
 

diskuze k tématu: Citroën Berlingo - moc se u mě neohřál

category of topic classification: francouzská vozidla
JARDA3
number of posts89
date of registration15.01.2010
Monday 08.05.2017 08:48, normální.
takle je to dnes se vším a všude nejen u citroenu
respond
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Monday 08.05.2017 14:14, Ne vždy se podaří vůz vrátit :-)
Máš štěstí, ne vždy se podaří takhle vrátit vůz!
Jsou ale ukazatele, že to auto je celé aušus a prodejce to věděl.
Můj kamarád před dvěma roky koupil nové Berlingo 1.6 HDI a klimu má právě velmi výkonnou, což kvitoval, protože má 3 děti, naopak zadní okno, které není stahovací fakt naštve
S měřením tlaku nemá žádné problémy, takže podle mě automechanici prostě jen nechtěli danou věc opravit, možná je ani nenapadlo vyměnit čidla apod...
Pravdou je ale, že letos při velkých mrazech auto nechtělo startovat(jezdí denně) a prodejce ve FM na to jen krčil rameny, tož fakt přístup, který jsem u koncernu nezažil Po počátečním nadšení si kamarád stěžuje na špatné odhlučnění, jinak motor jede nádherně a jezdi v průměru za 6l.
Tož držím palec ať příště máš šťastnou ruku při výběru auta!

respond
Zvirak
number of posts459
date of registration09.09.2012
Monday 08.05.2017 15:09, .
já teda koukam, při předváděcí jízdě zjistí, že motor nejede jak by měl + to řazení, což značí nějaký problém, a přesto to auto koupí.. Už tohle ho mělo varovat a odradit od koupě !!!
respond
markymark
number of posts1
date of registration08.05.2017
Monday 08.05.2017 22:29, francouzi
nekupovat nic od francouzů a co začíná na F
respond
kos
number of posts11
date of registration15.11.2007
Monday 08.05.2017 22:57, peugeot
On je zásadní přechod mezi škoda a peugeot. I blbá fábie HTP lépe řadí a je pocitově živější. Peugeot je těžší, větší. Subjektivně může být línější i když při fyzickém měření to bude jinak. Do takového auta patří diesel. Pro škodovkáře se přechod na francouze nedoporučuje.....
respond
KoobaS
number of posts1042
date of registration23.04.2014
Tuesday 09.05.2017 08:33, RE: .
Zvirak posted by:
já teda koukam, při předváděcí jízdě zjistí, že motor nejede jak by měl + to řazení, což značí nějaký problém, a přesto to auto koupí.. Už tohle ho mělo varovat a odradit od koupě !!!


Tak tak... Stejně tak si koupit automatickou klimatizaci a stěžovat si, že při ručním nastavení nefunguje tak jak má... Nebo si stěžovat na kvalitu laku a plastů u původně užitkového auta...
Já bych třeba vůbec nezmiňoval to, že rchloměr proměřuje jinak, než u Fábky, to je prostě diagnóza...
respond
driver111
number of posts528
date of registration13.03.2013
Tuesday 09.05.2017 13:19, RE: francouzi
markymark posted by:
nekupovat nic od francouzů a co začíná na F


TVL, tady je zase někdo chytrý, asi chodíš hodně do hospody na moudra, že?!
respond
Fortress007
number of posts6
date of registration18.09.2011
Tuesday 09.05.2017 14:11, Koncern je koncern
Nechal jsem se přesvědčit na Caddy, a u mě dobrý.
respond
Tommm
number of posts79
date of registration14.09.2015
Tuesday 09.05.2017 14:18, :D
Takze autor si koupil uzitkove auto, ktere je prezentovane jako "prostorne rodinne". K tomu s nejakou parodii na motor, protoze na lepsi nemel penize a pak vyplodil clanek o tom, ze auto nejede v jeho "spektru otacek" a tedy neprimo rekl, ze rizeni asi neni jeho silna stranka.

Blahopreji ke koupi. To musi bejt fakt velmi zoufale, koupit si auto, ktere se mi od zacatku nezda.

:D
respond
Roman AX
number of posts134
date of registration09.12.2011
Tuesday 09.05.2017 18:51, Tenhle typ
lidí znám, jsou to potížisti, co si nákup rozmyslí a pak jen hledají jak z toho vybruslit. Tak ať ti ta Fábka ještě 10 let vydrží!
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Tuesday 09.05.2017 19:22, svítící kontrolka
a mohu se zeptat,jak by jste postupovali Vy ostatní ,pokud by se Vám na novém autě neustále rozsvěcovala nějaká kontrolka a servis by nebyl schopen i po několika návštěvách závadu odstranit a navíc přestával komunikovat?
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Tuesday 09.05.2017 20:49, RE: svítící kontrolka
Fanda posted by:
a mohu se zeptat,jak by jste postupovali Vy ostatní ,pokud by se Vám na novém autě neustále rozsvěcovala nějaká kontrolka a servis by nebyl schopen i po několika návštěvách závadu odstranit a navíc přestával komunikovat?


Je otázkou, co tomu autu reálně bylo. Zda to byla skutečně "neodstranitelná závada", nebo diletantismus značkového servisu. Třeba jen neuměli správně spárovat kola a řídící jednotku - TMPS je v tomto autě novinkou, takže bych se tomu ani nedivil.
Jinou věcí je hodnocení auta, pán bude asi "nadšený a dobrý" řidič, když chrochtá blahem nad HTP a ohrnuje nos nad (sice ne bezproblémovým, ale) o polovinu silnějším motorem, který jede proti HTPčku velmi slušně a navíc kultivovaně (mám jej v C3 Picasso). A porovnávat kvalitu plastů v přestavěném a stále levném "užitkáči" s jakýmkoli osobákem také moc dobře nejde, klady tohoto vozu a důvody pro jeho koupi jsou zcela jinde.
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Wednesday 10.05.2017 13:29, RE: svítící kontrolka
Pavlik posted by:
Fanda posted by:
a mohu se zeptat,jak by jste postupovali Vy ostatní ,pokud by se Vám na novém autě neustále rozsvěcovala nějaká kontrolka a servis by nebyl schopen i po několika návštěvách závadu odstranit a navíc přestával komunikovat?
Je otázkou, co tomu autu reálně bylo. Zda to byla skutečně "neodstranitelná závada", nebo diletantismus značkového servisu. Třeba jen neuměli správně spárovat kola a řídící jednotku - TMPS je v tomto autě novinkou, takže bych se tomu ani nedivil. Jinou věcí je hodnocení auta, pán bude asi "nadšený a dobrý" řidič, když chrochtá blahem nad HTP a ohrnuje nos nad (sice ne bezproblémovým, ale) o polovinu silnějším motorem, který jede proti HTPčku velmi slušně a navíc kultivovaně (mám jej v C3 Picasso). A porovnávat kvalitu plastů v přestavěném a stále levném "užitkáči" s jakýmkoli osobákem také moc dobře nejde, klady tohoto vozu a důvody pro jeho koupi jsou zcela jinde.


nejspíš nějaká prkotina,ale když servis není schopný ani po několika návštěvách zjednat nápravu,tak co s tím.Jinak Pavlíku,tvůj nedávný příspěvek,že když s motorem 1.6 Tdi budu jezdit za pět litrů,tak že do 50 000 km zaručeně zničím dvouhmotu,tak to zatím byla zdejší hláška roku.
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Wednesday 10.05.2017 17:37, RE: svítící kontrolka
Fanda posted by:
Pavlik posted by:
Fanda posted by:
a mohu se zeptat,jak by jste postupovali Vy ostatní ,pokud by se Vám na novém autě neustále rozsvěcovala nějaká kontrolka a servis by nebyl schopen i po několika návštěvách závadu odstranit a navíc přestával komunikovat?
Je otázkou, co tomu autu reálně bylo. Zda to byla skutečně "neodstranitelná závada", nebo diletantismus značkového servisu. Třeba jen neuměli správně spárovat kola a řídící jednotku - TMPS je v tomto autě novinkou, takže bych se tomu ani nedivil. Jinou věcí je hodnocení auta, pán bude asi "nadšený a dobrý" řidič, když chrochtá blahem nad HTP a ohrnuje nos nad (sice ne bezproblémovým, ale) o polovinu silnějším motorem, který jede proti HTPčku velmi slušně a navíc kultivovaně (mám jej v C3 Picasso). A porovnávat kvalitu plastů v přestavěném a stále levném "užitkáči" s jakýmkoli osobákem také moc dobře nejde, klady tohoto vozu a důvody pro jeho koupi jsou zcela jinde.
nejspíš nějaká prkotina,ale když servis není schopný ani po několika návštěvách zjednat nápravu,tak co s tím.Jinak Pavlíku,tvůj nedávný příspěvek,že když s motorem 1.6 Tdi budu jezdit za pět litrů,tak že do 50 000 km zaručeně zničím dvouhmotu,tak to zatím byla zdejší hláška roku.


Tak si přečti odpověď v dané diskusi chytráčku - 1,6 TDI v Golfu (6 i 7) i Octavii (2 i 3) má vždy dvouhmotu. Ty tvrdíš opak, přesto, že se stačí podívat na kterýkoli server s náhradními díly. Stejně tak si dovoluješ kategoricky tvrdit, že podtáčení dvouhmotě nevadí (a to jízda s daným motorem při tvé spotřebě bezesporu je) - já tvrdím opak a dokonce se totéž dočteš i ve Světě motorů. Tak nevím, kdo z nás dvou má hlášky roku.
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Wednesday 10.05.2017 21:32, RE: svítící kontrolka
Pavlik posted by:
Fanda posted by:
Pavlik posted by:
Fanda posted by:
a mohu se zeptat,jak by jste postupovali Vy ostatní ,pokud by se Vám na novém autě neustále rozsvěcovala nějaká kontrolka a servis by nebyl schopen i po několika návštěvách závadu odstranit a navíc přestával komunikovat?
Je otázkou, co tomu autu reálně bylo. Zda to byla skutečně "neodstranitelná závada", nebo diletantismus značkového servisu. Třeba jen neuměli správně spárovat kola a řídící jednotku - TMPS je v tomto autě novinkou, takže bych se tomu ani nedivil. Jinou věcí je hodnocení auta, pán bude asi "nadšený a dobrý" řidič, když chrochtá blahem nad HTP a ohrnuje nos nad (sice ne bezproblémovým, ale) o polovinu silnějším motorem, který jede proti HTPčku velmi slušně a navíc kultivovaně (mám jej v C3 Picasso). A porovnávat kvalitu plastů v přestavěném a stále levném "užitkáči" s jakýmkoli osobákem také moc dobře nejde, klady tohoto vozu a důvody pro jeho koupi jsou zcela jinde.
nejspíš nějaká prkotina,ale když servis není schopný ani po několika návštěvách zjednat nápravu,tak co s tím.Jinak Pavlíku,tvůj nedávný příspěvek,že když s motorem 1.6 Tdi budu jezdit za pět litrů,tak že do 50 000 km zaručeně zničím dvouhmotu,tak to zatím byla zdejší hláška roku.
Tak si přečti odpověď v dané diskusi chytráčku - 1,6 TDI v Golfu (6 i 7) i Octavii (2 i 3) má vždy dvouhmotu. Ty tvrdíš opak, přesto, že se stačí podívat na kterýkoli server s náhradními díly. Stejně tak si dovoluješ kategoricky tvrdit, že podtáčení dvouhmotě nevadí (a to jízda s daným motorem při tvé spotřebě bezesporu je) - já tvrdím opak a dokonce se totéž dočteš i ve Světě motorů. Tak nevím, kdo z nás dvou má hlášky roku.


ono je potřeba se do katalogu náhradních dílů podívat pozorně,dvohmota je nabízena do roku 2011, 1,6 TDI 66,77 či 81,85 kw 0d 2012 ,Dynamika už základního dieselu je překvapivá.Vadí hlučnost.Výrobce nechtěl použít dvohmotový setrvačník,pouhé lamely v pružině nemají šanci torzní kmity pochytat.Na druhou stranu pro kupujícího ojetiny je absence drahého dvouhmoťáku spíše dobrou zprávou.Překvapuje spotřeba paliva.Do pěti litrů se vejdou i ti,kterým plynulost jízdy moc neříká. To je krátký úryvek ze SM 13/2017,je tam dopodrobna rozebraná O 3 jako ojetina. Zajímavé počtení na šest stran.
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Wednesday 10.05.2017 21:35, RE: svítící kontrolka
Fanda posted by:
Pavlik posted by:
Fanda posted by:
Pavlik posted by:
Fanda posted by:
a mohu se zeptat,jak by jste postupovali Vy ostatní ,pokud by se Vám na novém autě neustále rozsvěcovala nějaká kontrolka a servis by nebyl schopen i po několika návštěvách závadu odstranit a navíc přestával komunikovat?
Je otázkou, co tomu autu reálně bylo. Zda to byla skutečně "neodstranitelná závada", nebo diletantismus značkového servisu. Třeba jen neuměli správně spárovat kola a řídící jednotku - TMPS je v tomto autě novinkou, takže bych se tomu ani nedivil. Jinou věcí je hodnocení auta, pán bude asi "nadšený a dobrý" řidič, když chrochtá blahem nad HTP a ohrnuje nos nad (sice ne bezproblémovým, ale) o polovinu silnějším motorem, který jede proti HTPčku velmi slušně a navíc kultivovaně (mám jej v C3 Picasso). A porovnávat kvalitu plastů v přestavěném a stále levném "užitkáči" s jakýmkoli osobákem také moc dobře nejde, klady tohoto vozu a důvody pro jeho koupi jsou zcela jinde.
nejspíš nějaká prkotina,ale když servis není schopný ani po několika návštěvách zjednat nápravu,tak co s tím.Jinak Pavlíku,tvůj nedávný příspěvek,že když s motorem 1.6 Tdi budu jezdit za pět litrů,tak že do 50 000 km zaručeně zničím dvouhmotu,tak to zatím byla zdejší hláška roku.
Tak si přečti odpověď v dané diskusi chytráčku - 1,6 TDI v Golfu (6 i 7) i Octavii (2 i 3) má vždy dvouhmotu. Ty tvrdíš opak, přesto, že se stačí podívat na kterýkoli server s náhradními díly. Stejně tak si dovoluješ kategoricky tvrdit, že podtáčení dvouhmotě nevadí (a to jízda s daným motorem při tvé spotřebě bezesporu je) - já tvrdím opak a dokonce se totéž dočteš i ve Světě motorů. Tak nevím, kdo z nás dvou má hlášky roku.
ono je potřeba se do katalogu náhradních dílů podívat pozorně,dvohmota je nabízena do roku 2011, 1,6 TDI 66,77 či 81,85 kw 0d 2012 ,Dynamika už základního dieselu je překvapivá.Vadí hlučnost.Výrobce nechtěl použít dvohmotový setrvačník,pouhé lamely v pružině nemají šanci torzní kmity pochytat.Na druhou stranu pro kupujícího ojetiny je absence drahého dvouhmoťáku spíše dobrou zprávou.Překvapuje spotřeba paliva.Do pěti litrů se vejdou i ti,kterým plynulost jízdy moc neříká. To je krátký úryvek ze SM 13/2017,je tam dopodrobna rozebraná O 3 jako ojetina. Zajímavé počtení na šest stran.


bylo myšleno, pouhé pružiny v lamele
respond
Ivánek
number of posts3
date of registration20.08.2014
Friday 21.07.2017 18:54, kontrolka tlaku pneumatik
Nevím proč bych se měl rozčilovat nad kontrolkou tlaku pneumatik hlásající chybu, když jak pisatel uvádí se to děje pouze při startování. Po nastartování to snad zhasne. Mám ve vozidle rovněž kontrolku tlaku, která je funkční pouze na pneu se kterými jsem auto koupil. Na léto přezouvám jiné pneu i s disky a kontrolka trvale bliká. Údajně je čidlo ve speciálním ventilku. Snad to taková chyba není, alespoň ne taková, že je nutno tak důsledně řešit. Jinak jsem překvapen tak negativním hodnocením vozidla. Vždy si však vzpomenu na dávného kolegu, který kupoval výhradně francouzská auta s komentářem : " Francouzská auta jsou hezká, pohodlná, ale křehká"
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.