0
back
 

diskuze k tématu: Čím se svezete v tomto roce?

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 04.01.2009 00:21, CO2
Nechapu proc je CO2 porad povazovany za nejskodlivejsi plyn co leze z aut. Coudici naftovy nakladak nebo osobak by mel lidem obecne vadit asi vic, ale kupodivu to nikoho moc nevzrusuje.

Zrovna tak moc nechapu chvaleni hybridu s prumernou spotrebou 9L/100. Tyhle auta asi zdaleka nesplnuji vysnene limity 120g CO2 na 1km. Vetsina benzinaku stredni tridy s vykonem +00kW bere prumerne 8L/100km a nikdo z nich EKO auta nedela. Holt sebou nevozi x kilovou NiMH baterku tak nejsou dost EKO.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.01.2009 09:24, lidé si sundali klapky z očí
tabulku na konci článku chápu tak že lidé 20 let po revoluci konečně sundali klapky z očí a pomalinku se začínají poohlížet jinde než v Mladé Boleslavi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.01.2009 10:26, RE: CO2
Petr S posted by:
Nechapu proc je CO2 porad povazovany za nejskodlivejsi plyn co leze z aut. Coudici naftovy nakladak nebo osobak by mel lidem obecne vadit asi vic, ale kupodivu to nikoho moc nevzrusuje.

Zrovna tak moc nechapu chvaleni hybridu s prumernou spotrebou 9L/100. Tyhle auta asi zdaleka nesplnuji vysnene limity 120g CO2 na 1km. Vetsina benzinaku stredni tridy s vykonem +00kW bere prumerne 8L/100km a nikdo z nich EKO auta nedela. Holt sebou nevozi x kilovou NiMH baterku tak nejsou dost EKO.
Vždyť je to všechno nesmysl!!! Oxid uhličitý je přírodní plyn a přispívá ke skleníkovému efektu stejně jako vodní pára. Nová auta dnes už nesmrdí a na zdraví a přírodu působí 100 krát méně než škodovka 120 bez katalyzátoru. Ale co by dělal automobilový průmxysl a úředníci v Bruselu, kdyby se spokojili jen s vývojem systémů a stanovování limitů, které prokazatelně mají nějaký smysl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 10.01.2009 22:11, RE: lidé si sundali klapky z očí
Valnoha posted by:
tabulku na konci článku chápu tak že lidé 20 let po revoluci konečně sundali klapky z očí a pomalinku se začínají poohlížet jinde než v Mladé Boleslavi.
Škoda (její management) si za to může sama, nejen svou špatnou cenovou politikou, léta nereagovala na "signály trhu a hlas lidu" , když šly její prodeje neustále dolů a také nepovedeným Roomsterem a Fabií 2 v kombinaci s nepopulárními motory. Octavia a Superb jsou na tom o něco lépe, ale to nejsou vozy pro "lid". A majetnější zákazníci si mají z čeho vybírat, takže Octavie "pozor". Superb to již "nevytrhne". A abych nezapomněl, ty řeči o patriotismu a podobné bláboly prodejců mne nepřesvědčí. Vždy jde pouze o byznys, "buď máš dobrý zboží za dobrý ceny, nebo ne", a trh ti to jednou pěkně spočítá, což se nyní konečně děje.
respond


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.