0
back
 

diskuze k tématu: Čím se jezdí v českých firmách?

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 04.09.2011 12:23, kategorizace autoparku
kategorizace autoparku je největší nesmysl jaký kdo může udělat. Mám na mysli takové to nejnižší kategorie zaměstnanců - Fabia, střední kategorie - Octavia, vyšší kategorie - Superb. Nezřídka kdy se pak stává, že Superby a Octávie stojí v garážích, protože tito lidé pracují z pohodlí kanceláře, kdežto zaměstnanci s Fabiema lítají republiku křížem krážem, přičemž náklady na servis a opravy takových aut jsou vyšší než kdyby jim dali auto odpovídající užití, resp. najetým kilometrům. Nemluvě o tom, kdy jsou takto provozovány tříválcové benziny.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 04.09.2011 19:21, RE: kategorizace autoparku
eLzyx posted by:
kategorizace autoparku je největší nesmysl jaký kdo může udělat. Mám na mysli takové to nejnižší kategorie zaměstnanců - Fabia, střední kategorie - Octavia, vyšší kategorie - Superb. Nezřídka kdy se pak stává, že Superby a Octávie stojí v garážích, protože tito lidé pracují z pohodlí kanceláře, kdežto zaměstnanci s Fabiema lítají republiku křížem krážem, přičemž náklady na servis a opravy takových aut jsou vyšší než kdyby jim dali auto odpovídající užití, resp. najetým kilometrům. Nemluvě o tom,...
No ze by mela 1.2 HTP vetsi naklady naservis nez treba superb 1.8 TSI si nemyslim (neplest s naklady na palivo) ale treba takova fabia 1.9 TDI si nemyslim ze bude servisne drazsi nez Octavia nebo Superb treba s 2.0 TDI nebo i 1.9 TDI.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 04.09.2011 20:35, RE: kategorizace autoparku
mufik.martin posted by:
No ze by mela 1.2 HTP vetsi naklady naservis nez treba superb 1.8 TSI si nemyslim (neplest s naklady na palivo) ale treba takova fabia 1.9 TDI si nemyslim ze bude servisne drazsi nez Octavia nebo Superb treba s 2.0 TDI nebo i 1.9 TDI.....
Já si naopak myslím, že fobie bude mít při stejném proběhu dražší servis než octavia nebo superb. Větší auto bývá dimenzováno na vyšší proběh kilometrů, což třeba fobie jednoznačně není - podvozek fobie potřebuje výměny dílů zpravidla již po 50 tisících km kdežto i octavia vydrží do cca 100 tisíc najetých km.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.09.2011 23:36, Nadpis: Odeznívající ekonomická krize?
Cože? Ten článek byl napsaný před půl rokem a nedávno byl konečně vytažený z šuplíku? Stačí se podívat co dělají akciové trhy, to mi moc s nadpisem nesedí.
respond


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.