Saturday 25.02.2017 08:02,
Chevrolet
Ono jsou to spíš hospodské kecy o tom, jak se které auto kazí. Spíše si člověk udělá názor na různých forech a vlastní zkušeností, obrovská poruchovost je i u BMW a to vč. fatálních poškození motorů, co Škoda, kde po 200 tis km má hodně aut půl motoru nový (vstřiky,turba, setrvačníky, váhy atd.), to u jiných značek běžné není. Já mám např. Chevrolet pár let, stejně i známý a žádný problém, najeto skoro 180 tis., vše původní mimo brzdových desek a odešel zadní spínač dveří -to jen k té fatální poruchovosti. O tom, že v ineriéru nic nevrže také svědčí, což u nových Renaultů neplatí, dtačí zavírat dveře a už i v autosalonu držadlo skřípe.O antikorozní úpravě u nových aut se dá taky polemizovat, maximálně fosfátování+tenké laky a za pár let vykvete, u Chevroletu mám odřeninu na blatníku, pod kterou jse poctivý pozink a několik vrstvev laku.U Santa fe je dobré si dát pozor i na tu korozi, zejména lemy dveří ve spodní vnitřní části korodují a odpadne lak i s těsnícím tmelem.
respond