0
back
 

diskuze k tématu: Chevrolet Aveo - radost nebo zklamání?

category of topic classification: americká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.08.2008 12:56, cenzore nejebe ti?
ještě dnes (pátek) tady byly 3 příspěvky k tématu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.08.2008 16:15,
Fábie je daleko lepší!
Tento test je toho dalším důkazem!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.08.2008 16:53, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Fábie je daleko lepší!
Tento test je toho dalším důkazem!
Za mnohem větší cenu s mnohem horším motorem trojhrnkem
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.08.2008 17:06, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Za mnohem větší cenu s mnohem horším motorem trojhrnkem
o moc dražší fabie teda neni...a na co ti je silnej motor když auto při 130km/h si na silnici dělá co chce? ikdyž HTP nemám rád asi pořád je ale lepší slabší motor a lepší jízdní vlastnosti než naopak.....myslim si že než si koupit tohle, tak je lepší si koupit za stejný peníze třeba i něco lehce jetýho....novota je fajn, ale v tomhle případě nevim nevim
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.08.2008 17:36, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Fábie je daleko lepší!
Tento test je toho dalším důkazem!
A v čem?
Tlačení do holeně bych shledal u obou stejným problémem. Fábie má lepší sedačky-o tom žádná.
A dál?
Prd co?
Budu vycházet z toho, že tohle je auto do města (na delší trasy, nebo jako rodiné auto není určeno žádné malé auto dokonce ani fábie!)
Motor? do města alfa omega - zvuk, výkon spotřeba a projev- jednoznačný vítěz -Aveo.
Podvozek? až budou silnice vypadat tak aby se jim dalo říkat silnice, dám přednodt fábii- na naše tankodromy raději trochu pohodlí - uznávám-vítězové jsou i fábie i aveo dle preferencí, někomu vyhovuje vypadená plomba na každém hrbu.
Cena? jednoznačně aveo - i balíky slev byly od škodovky spíše plivancem
Design? to je na vkusu každého soudruha, mě se nelíbí obě, fábie se mi nelíbí o něco víc, ale je to o vkusu (měl jsem předchozí model a taky dizajnově žádná sláva)
Zpracování a detaily? Ano, zde je nepatrně v náskoku fábie, ale rozhodně ne kvůli měkčené palubovce, na tu zvysoka seru, protože ji každý den neosahávám (kdyby raději udělali KONEČNĚ normální základní motor!!) Volant u Avea je fakt šunt, ale jinak si ty auta nemaj co vyčítat.
Resumé: Až budeš něco jednoznačně tvrdit, blbečku, tak napiš proč. Já osobně na těch autech neshledávám závažnějších rozdílů a o koupi škodovky rozhodne maximálně ego. Že by fábie nějak vyčnívala, na to zapomeň. Je to auto na platformě z konce minulého tisíceletí a na rozdíl od předchůdce je vyšší a užší, co že u malého auta potřebné jako džamila stehlíková ve vládě. Narozdíl od korejců, kteří každou generací přidávaj něco navíc, koncern vždycky něco ubere a přidá cenu. Koneckonců, mít 60% trhu před deseti lety a spadnout na čtvrtku a ještě to brát jako úspěch, to umí jen škodovka a vláda.. (týpek)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.08.2008 20:05, RE: bez předmětu
anonym posted by:
A v čem?
Tlačení do holeně bych shledal u obou stejným problémem. Fábie má lepší sedačky-o tom žádná.
A dál?
Prd co?
Budu vycházet z toho, že tohle je auto do města (na delší trasy, nebo jako rodiné auto není určeno žádné malé auto dokonce ani fábie!)
Motor? do města alfa omega - zvuk, výkon spotřeba a projev- jednoznačný vítěz -Aveo.
Podvozek? až budou silnice vypadat tak aby se jim dalo říkat silnice, dám přednodt fábii- na naše tankodromy raději trochu pohodlí - uznávám-vítězové jsou i fáb...
Nevím proč někomu,kdo si dovolí mít jiný názor nežli vy nadáváte do blbečků.Se zde testovaným vozem jsem nejel,ale pohoná jednotka bude o něco lepší než htp i když 51kw si počíná v městském a příměstském provozu poměrně dobře a odhlučněná je také solidně.Pokud bude řidič průměrného vzrůstu,nebude mít s posezem ve Fabii nejmenší problémy narozdíl od Avea.O zadních sedačkách a zavazadlovém prostoru nemá cenu se vůbec zmiňovat.Doslova mě zaráží věty,že nerovnosti se přenáší velmi tvrdými nárazy do interiéru vozu a že udržet vůz při 130 km/h na vozovce se stává problematické.Fabie se při 130 ovlládá naprosto suveréně.I když Aveo má lepší pohonou jednotku,tak Fabie na mě působí celkově lepším dojmem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.08.2008 21:14, Spatnej podvozek
anonym posted by:
o moc dražší fabie teda neni...a na co ti je silnej motor když auto při 130km/h si na silnici dělá co chce? ikdyž HTP nemám rád asi pořád je ale lepší slabší motor a lepší jízdní vlastnosti než naopak.....myslim si že než si koupit tohle, tak je lepší si koupit za stejný peníze třeba i něco lehce jetýho....novota je fajn, ale v tomhle případě nevim nevim
Tohle napíše redaktor, který má zkušenosti s mnohem lepšími vozi než je chevrolet a tak mu to příjde jako neovladatelný, ovšem člověk který nikdy neřídil nic lepšího než je škoda favorit 136l, tak mu příjde dobře ovladelný i ve 160.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.08.2008 21:54, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Nevím proč někomu,kdo si dovolí mít jiný názor nežli vy nadáváte do blbečků.Se zde testovaným vozem jsem nejel,ale pohoná jednotka bude o něco lepší než htp i když 51kw si počíná v městském a příměstském provozu poměrně dobře a odhlučněná je také solidně.Pokud bude řidič průměrného vzrůstu,nebude mít s posezem ve Fabii nejmenší problémy narozdíl od Avea.O zadních sedačkách a zavazadlovém prostoru nemá cenu se vůbec zmiňovat.Doslova mě zaráží věty,že nerovnosti se přenáší velmi tvrdými nárazy ...
Názor je soubor argumentů. Soubor slov bez propojení na myšlenku , nebo argument, je výkřik do tmy. Výkřik do tmy je produkt blba. Mohl jsem napsat podobné moudro, třeba Aveo je lepší jak Fábie, tento test to potvrzuje, a bylo to, chcete to tak, nebo chcete vědět proč? Nač omlouváte podobné projevy privitismu?
Váš postřeh je správný. "Krátká převodovka" je to, co dává řidičům Fábií křídla, Aveo je schopno ve městě tohotéž, ale s menší spotřebou. Ale jak už jsme si řekli, auta malá jsou určena do města, jezdit s tímhle víckrát jak jednou do roka po dálnici je kravina, nad rychlost 130 kmh se vyplatí díky spotřebě taxík. Důvod je nasnadě. Řešit u malých aut chování podvozku na silnicích, na která nejsou určena mi připadá snahu o diskreditaci teréního vozu na pneumatikách do terénu na okruhu pro F1....
Ad tvrdé nárazy do vozidla- ano, kanál půl metru v zemi je sice zahrnut v testech odolnosti každého automobilu, nicméně každodení průjezd takovým tankodromen ocení každý vůz rázem do kabiny, Fábii třeba uslyšíte pocitově méně, ale garantuji Vám (po předchozí zkušenosti s tímto modelem provozovaným po městě) že výměna relevantních částí nastane dříve, než u auta, které u toho naříká.... Co máte se zavazadlovým prostorem a zadními sedačkami? Mě to u obou přijde +- stejný? Schod tam je, litráž je skoro stejná (nějaký výkroj do podběhu, nebo do rezervy mi přijde směšný, většinou vozím předměty, ne tekutiny).... (týpek)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.08.2008 22:06, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Názor je soubor argumentů. Soubor slov bez propojení na myšlenku , nebo argument, je výkřik do tmy. Výkřik do tmy je produkt blba. Mohl jsem napsat podobné moudro, třeba Aveo je lepší jak Fábie, tento test to potvrzuje, a bylo to, chcete to tak, nebo chcete vědět proč? Nač omlouváte podobné projevy privitismu?
Váš postřeh je správný. "Krátká převodovka" je to, co dává řidičům Fábií křídla, Aveo je schopno ve městě tohotéž, ale s menší spotřebou. Ale jak už jsme si řekli, auta malá jsou určena...
stejnej kufr? dyt je u avea minimálně o 70 litrů menší! a i ostatní věci sou pěkný kraviny co tu píšeš....podle tebe je fabie jenom do města? si asi magor ne? a většina lidí co si todle kupujou tak určitě jenom ve městě nejezděj! tydle korejci se moc často jako druhý auto do rodiny nekupujou!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.08.2008 22:32, RE: bez předmětu
anonym posted by:
stejnej kufr? dyt je u avea minimálně o 70 litrů menší! a i ostatní věci sou pěkný kraviny co tu píšeš....podle tebe je fabie jenom do města? si asi magor ne? a většina lidí co si todle kupujou tak určitě jenom ve městě nejezděj! tydle korejci se moc často jako druhý auto do rodiny nekupujou!
Co je to zase za reakci? Jaký kraviny? Fabie s motorem 1.2 htp není do města? A kam jako? Pokud lidi kupuju auto mimo město, tak si koupí alespoň nějakou alespoň nižší střední třídu (oktávku, mazdu 3 apod.), nebo střední třídu s motorem a ne nákupní tašku? No a pokud chci s fábií mimo město s rozumnou spotřebou, tak kouknu po 1,4, nebo 1,6. Ale co to vidím? To jsou ceny, co? Já vím, lidi jsou blázni. Já třeba nikdy nepochopím, že 90% prodejů fábie je 1.2 htp a přitom jich ve městě vidím stejně jako mimo město. Tak příšerný motor (mimo město) s tak příšernou spotřebou (mimo město) snad může snést jen opravdu masochista, ale proč to lidi do tohohle režimu za tuhle cenu kupujou? To bude asi těch 70 litrů objemu co? To je teprv kravina, stejně jako kupovat Aveo 1,2 pro provoz mimo město...(týpek)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 16.08.2008 07:26, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Co je to zase za reakci? Jaký kraviny? Fabie s motorem 1.2 htp není do města? A kam jako? Pokud lidi kupuju auto mimo město, tak si koupí alespoň nějakou alespoň nižší střední třídu (oktávku, mazdu 3 apod.), nebo střední třídu s motorem a ne nákupní tašku? No a pokud chci s fábií mimo město s rozumnou spotřebou, tak kouknu po 1,4, nebo 1,6. Ale co to vidím? To jsou ceny, co? Já vím, lidi jsou blázni. Já třeba nikdy nepochopím, že 90% prodejů fábie je 1.2 htp a přitom jich ve městě vidím ste...
Že tě to baví.... Takový boj s větrnými mlýny - jsou věci, který určitým lidem nevysvětlíš s jakýmikoli argumenty, páč oni to pochopit nechtějí. Mají svojí zelenobílou pravdu... A když řeknu, že z produkce ŠA bych sáhl (díky svým preferencím a potřebám) jen a pouze po O II kombi 1,8 TSI (protože o ničem jiném opravdu nemá cenu uvažovat) tak budu za blázna. A ještě když se podívám na cenu (elegance + pár blbostí po slevě 550 tKč bez DPH), tak sáhnu po o 100 tKč levnější P 308 Bk 1,6 THP 175k. Ceny jsem si nechal dělat u dealerů, se kterými máme dlouhodobou spolupráci. Umí-li to někdo lépe, může to vidět jinak...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 16.08.2008 11:13, RE: Spatnej podvozek
anonym posted by:
Tohle napíše redaktor, který má zkušenosti s mnohem lepšími vozi než je chevrolet a tak mu to příjde jako neovladatelný, ovšem člověk který nikdy neřídil nic lepšího než je škoda favorit 136l, tak mu příjde dobře ovladelný i ve 160.
většina lidí co má favorit si stejně koupí něco jetýho zase a ne todle!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 16.08.2008 11:18, RE: bez předmětu
Pepe posted by:
Že tě to baví.... Takový boj s větrnými mlýny - jsou věci, který určitým lidem nevysvětlíš s jakýmikoli argumenty, páč oni to pochopit nechtějí. Mají svojí zelenobílou pravdu... A když řeknu, že z produkce ŠA bych sáhl (díky svým preferencím a potřebám) jen a pouze po O II kombi 1,8 TSI (protože o ničem jiném opravdu nemá cenu uvažovat) tak budu za blázna. A ještě když se podívám na cenu (elegance + pár blbostí po slevě 550 tKč bez DPH), tak sáhnu po o 100 tKč levnější P 308 Bk 1,6 THP 175k. Cen...
s tou oktávií souhlasím...taky bych si od škody nic jinýho nekoupil....ale jak sám vidíš většina lidí opravdu i s fábií HTP jezdí po dálnici atp. nebo i na dovolenou do chorvatska! a každý auto by mělo bejt dělaný na takovou rychlost jakej má motor, takže argumenty že aveo je jen do města sou mimo!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 16.08.2008 15:40, RE: bez předmětu
anonym posted by:
s tou oktávií souhlasím...taky bych si od škody nic jinýho nekoupil....ale jak sám vidíš většina lidí opravdu i s fábií HTP jezdí po dálnici atp. nebo i na dovolenou do chorvatska! a každý auto by mělo bejt dělaný na takovou rychlost jakej má motor, takže argumenty že aveo je jen do města sou mimo!
Nenapadlo vás někdy dojít si do salonu a s tím autem se svézt sami?Osobně články tady nečtu,nezajímají mě názory lidí co sem píší.Vlastní zkušenost je vlastní zkušenost.Doby,kdy o automobilech psal pan Redaktor Ing.Gregora jsou bohužel nenávratně pryč.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 17.08.2008 19:18, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Nenapadlo vás někdy dojít si do salonu a s tím autem se svézt sami?Osobně články tady nečtu,nezajímají mě názory lidí co sem píší.Vlastní zkušenost je vlastní zkušenost.Doby,kdy o automobilech psal pan Redaktor Ing.Gregora jsou bohužel nenávratně pryč.
Ale jakpak to. ing Gregora stále píše testy pro Automobil revue. Taky jsem ho měl rád, ale dnes už mě jeho články příliš nezajímají. Že by jiná doba?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 17.08.2008 22:08, RE: Spatnej podvozek
anonym posted by:
Tohle napíše redaktor, který má zkušenosti s mnohem lepšími vozi než je chevrolet a tak mu to příjde jako neovladatelný, ovšem člověk který nikdy neřídil nic lepšího než je škoda favorit 136l, tak mu příjde dobře ovladelný i ve 160.
Pokud testuji vůz v segmentu malých automobilů, srovnávám ho s ostatními konkurenty a ne s vozy o třídu výše A budete se divit, řídím úplně všechno. Od 30-ti let starých aut až po nejnovější modely.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.08.2008 01:16, Fobie by Aveo čelně zešrotovala
anonym posted by:
Co je to zase za reakci? Jaký kraviny? Fabie s motorem 1.2 htp není do města? A kam jako? Pokud lidi kupuju auto mimo město, tak si koupí alespoň nějakou alespoň nižší střední třídu (oktávku, mazdu 3 apod.), nebo střední třídu s motorem a ne nákupní tašku? No a pokud chci s fábií mimo město s rozumnou spotřebou, tak kouknu po 1,4, nebo 1,6. Ale co to vidím? To jsou ceny, co? Já vím, lidi jsou blázni. Já třeba nikdy nepochopím, že 90% prodejů fábie je 1.2 htp a přitom jich ve městě vidím ste...
On taky každej nemá 600tis na Octávku a jezdit potřebuje tak koupí Fobii nebo třeba korejce. Fóbie má slabej motor i 1,2 i 1,4 a Aveo má roztřesený běhy a teď si vyber. Lidi se taky chtěj holt dostat z města tak s tímjedou i na dálnici proč je za to odsuzovat.Toto aevo bych asi nebral mně se to zdá 10 let pozadu (nízká pohotovostní hmotnost, připomíná Thálii) až na ten motor, ale ten krouťák taky nic moc vypadá to vyhoněný do otáček. Osobně se mi zdá solidnější Getz ségra ho měla jedna trojku 3,5 roku než ho zrušila o sloup a v pohodě spokojená, až na ten krouťák jak zapla klimu tak to nejelo byť by to mělo 60 a něco kw .
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Friday 30.11.2012 21:13, Proč ne na dálnici ?
Když čtu diskuzi zjišťuji, že snad bych se měl s autem z třídy "malé vozy" vůbec bát vjet na dálnici. A nedejbože s ním jet na dovolenou za hranice ČR. Bože co to je za logiku ? Každému co jeho jest, pamatuji cestu ve Škodě 125L do Paklenice (Chorvatsko) s plným autem vybavením na lezení po skalách, stany a jídlem včetně piva na týden. A jak jsme si cestu užili a s úsměvem do cíle nás Škodověnka dovedla. To Aveo s klimatizací + CD přehrávač je naprosto ok vozidlo k cestě kamkoliv. Aby si rodinka co 1x do roka jede dlouhou štreku živila Superba v kombíku je bohapustý nesmysl.

Btw: cestu na týden jachtění do Chorvatska jsem zažil i v Superbu 1.8T 4 lidé + zásoby jídla a pití na loď a nebylo to špatné, pouze mohu konstatovat příjemné svezení.
Rok po té, v Aveu 1.2MPI 53Kw (pouze ve dvou lidech) a světe div se boule za ušima se nám neudělaly. Cestovní rychlost cca 110km tyhle auta krásně zvládaj, a to i s rozumnou spotřebou 5 - 6L benzinu. Důležitá je pro mě v letních pařácích klima a dobrá hudba

respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.