0
back
 

diskuze k tématu: Bodový systém - vybodování a co dál?

category of topic classification:
Jana Bratanova
number of posts11
date of registration10.10.2018
Friday 30.10.2020 11:57, Nový systém
Tak teď se bodový systém měnil viz https://www.dopravniznaceni.com/Bodovy-system-2020-b5568.htm
A teoreticky o řidičák můžete přijít i po dvou přestupcích. Co tedy dál?
respond
Jerry1122
number of posts124
date of registration16.02.2018
Friday 30.10.2020 15:26, RE: Nový systém
citation:
reakce na: Jana Bratanova, 30.10.2020 11:57 (Tak teď se bodový systém měnil ...)


Třeba dodržovat předpisy a nejezdit jako prase
Jsem pro ještě přísnější pokutování a používání telefonu za volantem bych klasifikoval asi tak jako když člověk jede pod vlivem. O nedodržování bezpečné vzdálennosti nemluvě.
A co dál? Pokud už člověk přijde o řidičák, může si za to sám a měl by se nad sebou zamyslet, zda má v provozu vůbec co dělat a nejezdit raději mhd.
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Friday 30.10.2020 23:02, RE: RE: Nový systém
citation:
reakce na: Jerry1122, 30.10.2020 15:26 (Třeba dodržovat předpisy a nej ...)


Tohle je názor hodně na hraně. Zaprvé jsou nesmyslně nastavené rychlostní limity - v místě kde normální člověk projede klidně 150 km/h (mimo obec) je 70ka - 60ka protože se tam dement s nulovou schopností řídit ocitl v poli na střeše. Stejná situace je na dálnicích u poškozených svodidel. Celé měsíce je tam 80ka úplně zbytečně - buď to má ŘSD okamžitě opravit nebo nechat bez omezení. Potom se "mravokárci diví", že rychlostní omezení drtivá většina řidičů ignoruje. A především je třeba přestat vnímat kurz k získání řidičského průkazu jako "nutné zlo" a nastavit systém výuky a zkoušek pro potřeby reálného dnešního provozu. A to tak, aby absolvent kurzu byl schopen ovládat vozidlo, nikoli aby byl řídícím pasažérem. Protože podle mého názoru z autoškoly dnes vychází přinejlepším polovodič , který neví nic o fyzice působící na pohybující se vozidlo, nezná fungování principy jeho povinných "bezpečnostních" systémů a přitom na ně drtivá většina "řidičů" slepě spoléhá.
Souhlasím s perzekucí používání telefonů, handsfree je součástí výbavy většiny modernějších aut a pokud ve výbavě chybí, dá se dodělat za pár stovek. Přitom bezpečnost ovlivňuje zásadně.
respond
Jerry1122
number of posts124
date of registration16.02.2018
Saturday 31.10.2020 12:28, RE: RE: RE: Nový systém
citation:
reakce na: Pavlik, 30.10.2020 23:02 (Tohle je názor hodně na hraně ...)


O rychlosti nebylo z mojí strany sni slovo. Souhlas s tím, že místy jsou úseky, kde je to zbytečně osekané a dalo by se jezdit rychleji, bohužel ale kvůli tomu, že né každý má takovou reakční rychlost a schopnost ovládat auto na takové úrovni aby případnou krizi zvládl, proto jsou rychlosti podhodnocené a z mojí strany bych spíš než překročení rychlosti ve městě o 10, mimo město 20-30km/h trestal spíš nedodržování bezpečné vzdálennosti(o to víc když pro příklad na 70 jedete 80 a blbeček ve firemní oktávce se vám nalepí na centimetr na nárazník protože by jel rád 85 což je konkrétně v praze velmi běžná situace), která když se bude doržovat jak má, tak i krizovou situaci je schopen průměrný řidič zvládnout i ve vyšších rychlostech.
S autoškolami taky souhlas. Za mě povinná škola smyku a kurz sebeovládaní + psychotesty.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.