Vice jak pet let jsem spokojeny majitel BMW e87 120d a e91 320d s "problemovymi" motory N47 ve verzi 130 kw a jedine "navic", co jsem zatim resil, je opravdu vymena rozvodu. Auta mne nikdy necekane neprekvapila, brzdy, apod. jako u jinych aut resim dle potreby auta. Obe auta mely najezd jiz vice kilometru (320d dokonce cca 230tis.), kdyz jsem je porizoval, takze bezproblemovost techto motoru u dvou ruznych modelu soucasne by byla obrovska nahoda.. U obou motoru tedy z vlastni zkusenosti doporucuji vymenu rozvodu dle doporuceni v odbornem textu vyse, ktera vetsinou u jinych typu motoru u BMW neni nutna. Pokud bude mit tento motor a auto zkuseneho servisniho technika a snad i rozumneho majitele, bude slouzit stejne jako kazde jine BMW. Tento 10 let stary motor se 177 k. pod kapotou ve 300tis. mimojine nemusi brat zadny olej a spotreba cca 5,8 byva cestou na dovolenou (i pri vyssich rychlostech) naprosto bezna. Takze za mne dle zkusenosti s N47 130kw u dvou rozdilnych modelu (e87 120d a e91 320d) mohu tento na svou dobu vykonny a usporny motor jenom doporucit. Pred pripadnou koupi takoveho ale i jakehokoliv jineho auta je nutne auto prohlednout nejlepe se zkusenym servisnim technikem, coz by melo byt pro minimalizaci pripadnych budoucich servisnich zasahu samozrejmosti