0
back
 

diskuze k tématu: Naftové BMW vs AUDI

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 05.10.2014 14:59, Naftové BMW vs AUDI
Dobrý den, zvažuji koupi ojetého automobilu a velmi se mi líbí dvě auta v kombi a to BMW 530D 160kW od roku 2004 a AUDI A6 3,0Tdi 165kW od roku 2004. Vím že auta jsou v ohledu jízdních vlastností jiná, mají jinak poháněná kola a jsou stavěná každé na jinou kategorii řidičů ale zajímají mě v porovnání kvality zpracování karoserie a motoru, spolehlivostí / poruchovostí, spotřebou a zda má smysl se dívat po těchto autech, které mají najeto cca 250 - 300tis.Km.,pokud ano na co by bylo dobré si při koupi dávat pozor. Předem děkuji za odpověď, s pozdravem Lukáš.
respond
brin
number of posts727
date of registration28.03.2011
Monday 06.10.2014 08:51, Nájezd
Na nájezdu u těchto aut nezáleží. V podstatě je nutné spíš koukat na aktuální stav a zda se majitel o auto staral. Jedna A6 je teď v prodeji na audiklubu. Má nalítáno čtvrt milionu, ale bude to velmi dobrá koupě...
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Monday 06.10.2014 09:15, RE: Naftové BMW vs AUDI
nepřihlášený uživatel posted by:
Dobrý den, zvažuji koupi ojetého automobilu a velmi se mi líbí dvě auta v kombi a to BMW 530D 160kW od roku 2004 a AUDI A6 3,0Tdi 165kW od roku 2004. Vím že auta jsou v ohledu jízdních vlastností jiná, mají jinak poháněná kola a jsou stavěná každé na jinou kategorii řidičů ale zajímají mě v porovnání kvality zpracování karoserie a motoru, spolehlivostí / poruchovostí, spotřebou a zda má smysl se dívat po těchto autech, které mají najeto cca 250 - 300tis.Km.,pokud ano na co by bylo dobré si při koupi dávat pozor. Předem děkuji za odpověď, s pozdravem Lukáš.


U aut mezi 250 a 300 tkm bych se pídil, co už mají nové a podle toho si udělal rozvahu, co na mě vyjde a kolik km s tím hodlám najet, aby se ta nafta fakt vyplatila. Každý 1000 Kč navíc investovaných do motoru = 1000 najetých km, aby se to vrátilo (u těchto výkonů).
respond
Falco
number of posts55
date of registration09.05.2007
Monday 06.10.2014 13:36, Audi a BMW
Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro r.v. 2005 (165kW) tiptronic jsem vlastnil a ve stejnou dobu měl otec BMW 530xD r.v. 2008 manuál.

Audi byla určitě pohodlnější a vůči BMW měla i menší výhodu v tom, že měla o něco málo vyšší světlou výšku, což byla výhody, když se jezdilo na hory a nebyly prohrnuté silnice. Zpracováním interéru se mi více zamlouvala Audi. Výhodou Audi bylo, že ještě neměla DPF. Co se motoru týká a jízdních vlastnoctí, tak tam mělo navrch BMW. Výhodou BMW je rovněž při stejné konfiguraci vozů nižší spotřeba.

Obě auta jsme měli mezi 100 až 150 tis. km a na žádném se nevyskytla závada.

U Audi je třeba počítat s tím, že o něco dřív odcházejí vstřikovače (většinou mezi 200-250 tis. km), takže v případě nákupu Audi s nájezdem 250-300 tis. km, bych volil auto po výměně vstřikovačů.
respond
BMW528i
number of posts372
date of registration07.01.2013
Monday 06.10.2014 14:39, BMW vs AUdi
Jak tu zaznělo, audi je pohodlnější, v interieru lépe zpracované. BMW je sportovněji laděné, motory "lépe jedou" mají o něco menší spotřebu a servisně jsou méně nákladné.
jinak nájezd u těchoto 10letých aut je obyvykle kolem 350-500tis. Na svém autě mám BMW 525d mám najeto 305tkm a předchozí majitel (známý) s ním v zimě skoro nejezdil a měl ho 7 let z 10 a v létě toho taky tolik nenajel. těch km bych se u bmw nebál. mám původní vstřiky čerpadlo turbo, automat řízení (to už začíná mít vůli v hřebenu), ramena př. nápravy vydržely 230000km, brzdy vydrží cca 100tkm, kladky na motoru a vodní pumpa 160-180tis km. rozvody původní (řetěz). tyto auta jsou stavěná na velké nájezdy.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Monday 06.10.2014 19:34, RE: Nájezd
brin posted by:
Na nájezdu u těchto aut nezáleží. V podstatě je nutné spíš koukat na aktuální stav a zda se majitel o auto staral. Jedna A6 je teď v prodeji na audiklubu. Má nalítáno čtvrt milionu, ale bude to velmi dobrá koupě...


Stoprocentně. Jak to víš? Neprodáváš ji náhodou? Proboha...

respond
brin
number of posts727
date of registration28.03.2011
Monday 06.10.2014 19:58, Ne
Ne, s majitelem nemám nic společnýho, ale je dlouholetým členem fóra, kde se všichni znají a prodává ho na fóru. Šance, že auto bude v pořádku, je v takové situaci mnohem vyšší.
respond
eTeflon
number of posts173
date of registration04.11.2008
Monday 06.10.2014 21:48, Mercedes
Ještě bych možná zkusil se projet v třetím z "TROJICE" a to Mercedes-Benz W211 E270CDI, E280CDI, E320CDI. A to vozy po faceliftu v roce 2007. Jinak u těchto aut jde spíš o osobní priority, protože jsou to všechno dobrá auta schopna najet velké porce kilometrů. Jinak mám tento motor 3,0D ale se 150kW a měnil jsem pouze Turbo a to jen pro vlastní klid, nebylo potřeba ještě nutně dělat. Auto má odhadem 350.000km. Kolega má W211 270CDi a auto je ze všech nejpohodlnější a má neuvěřitelně nizkou spotřebu!!! Chvílemi se mi nechtělo ani věřit!! Šťastnou ruku při výběru
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Tuesday 07.10.2014 22:33, RE:
Dobrý den. Tato auta byla stavěná na větší porce kilometrů, tudíž by na nich opotřebení nemělo jít nijak výrazněji znát. Motory na tom budou se spolehlivostí obdobně, nájezdy mezi 250 až 300 tis. km jsou obvykle hraniční pro vstřikovače Common-Railu. Při výběru vozidla tedy doporučuji zajímat se o to, zda-li byly vyměněny či nikoliv. Jinak audi je oproti BMW pohodlnější a určené pro klidnější jízdu, bude mít o několik deci větší spotřebu.
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Tuesday 07.10.2014 23:12, RE:
Karel - TipCars.com posted by:
Dobrý den. Tato auta byla stavěná na větší porce kilometrů, tudíž by na nich opotřebení nemělo jít nijak výrazněji znát. Motory na tom budou se spolehlivostí obdobně, nájezdy mezi 250 až 300 tis. km jsou obvykle hraniční pro vstřikovače Common-Railu. Při výběru vozidla tedy doporučuji zajímat se o to, zda-li byly vyměněny či nikoliv. Jinak audi je oproti BMW pohodlnější a určené pro klidnější jízdu, bude mít o několik deci větší spotřebu.


Uznávám, že jsem vůči dieselům v osobních autech dost vymezený, ale řešit pár deci u 10 let staré prémiové ojetiny je schíza i pro diesel tolerantního jedince. Taková sada vstřikovačů udělá na šestiválci velmi pěkné předplatné na levné ježdění.
Teď jsem velmi dlouho sledoval Hyundai Sonatu 3.3 V6 (175 kW) z roku 2007 za 85 tisíc po slevě, co prodával přímo autor. servis. Za ty prachy bych do něj šel spíš než do 10 let staré chrochto prémie, která bude možná ještě dražší.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.