0
back
 

diskuze k tématu: BMW i8: první vozy se na český trh dostanou v červnu

category of topic classification: německá vozidla
David V
number of posts2063
date of registration16.05.2007
Tuesday 11.03.2014 12:26, Jak se dopídit pravdy?
Zajímalo by mě, zda udávaná spotřeba 2,1 l/100 km je výpočtová při měření kratšího úseku nebo je to měřeno na těch 100 km.
Otázka zní takto: pokud do auta natankuji 11 litrů paliva a mám plnou baterku (5,2 kWh mi nepřijde nějak moc), ujedu na jeden zátah 500 km?
respond
xtrox
number of posts233
date of registration01.11.2012
Tuesday 11.03.2014 15:55, RE: Jak se dopídit pravdy?
David V posted by:
Zajímalo by mě, zda udávaná spotřeba 2,1 l/100 km je výpočtová při měření kratšího úseku nebo je to měřeno na těch 100 km. Otázka zní takto: pokud do auta natankuji 11 litrů paliva a mám plnou baterku (5,2 kWh mi nepřijde nějak moc), ujedu na jeden zátah 500 km?


s dostatečně dlouhou prodlužovačkou...

citace článku:
V čistě elektrickém režimu je BMW i8 schopné jet nejvyšší rychlostí až 120 km/h a v normovaném evropském režimu měření spotřeby paliva má takto ujet až 37 km. Nabíjení baterie má podle automobilky trvat nejvýše tři hodiny. Nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h.
respond
brin
number of posts727
date of registration28.03.2011
Tuesday 11.03.2014 19:21, Dojezd
Nikoliv. Pokud natankujete 11 l, tak ujedete tak 200 km. Prvních 100 km s udávanou spotřebou lehce přes 2 litry (to budete mít ještě elektriku) a další kilometry pak za 7. I to je dost dobré.
respond
David V
number of posts2063
date of registration16.05.2007
Wednesday 12.03.2014 09:05, RE: Dojezd
brin posted by:
Nikoliv. Pokud natankujete 11 l, tak ujedete tak 200 km. Prvních 100 km s udávanou spotřebou lehce přes 2 litry (to budete mít ještě elektriku) a další kilometry pak za 7. I to je dost dobré.


Hm, furt tam 2 litry falírujou, ale dívejme se na to jinak. Představme si, že máme v autě 2 nádrže. Do jedné tankujeme benzín tak jak jsem zvyklí a do druhé občas zadarmo (nabíjení ve veřejných dobíjecích stanicích) a občas za nějaké drobné (5 kWh*6Kč/kWh ->37km), ale spotřebu vyhodnocujeme ve vztahu k normálním cenám benzínu.
Je to v podstatě, jako kdyby majitel vozu s LPG říkal, že mu to jezdí za 4 litry. Bude označen za lháře, ale má v podstatě pravdu.
respond
Pavlik
number of posts1327
date of registration09.10.2008
Sunday 23.03.2014 16:25, RE: Dojezd
brin posted by:
Nikoliv. Pokud natankujete 11 l, tak ujedete tak 200 km. Prvních 100 km s udávanou spotřebou lehce přes 2 litry (to budete mít ještě elektriku) a další kilometry pak za 7. I to je dost dobré.


Nevěřím ani náhodou - s účinnějším systémem pracující Opel Ampera má tabulkovou spotřebu pod 3 litry a v reálu jezdí za 7 litrů. Rozdíl je dán naprosto nesmyslnou laboratorní metodikou měření spotřeby - proto se montují "ekologické" systémy start/stop, atd.
respond
xtrox
number of posts233
date of registration01.11.2012
Monday 24.03.2014 11:17, RE: Dojezd
brin posted by:
Nikoliv. Pokud natankujete 11 l, tak ujedete tak 200 km. Prvních 100 km s udávanou spotřebou lehce přes 2 litry (to budete mít ještě elektriku) a další kilometry pak za 7. I to je dost dobré.


elektřina, dle článku, stačí na 37 km v laboratorních podmínkách. čili natankuje-li 11 litrů - a spotřeba konvenčního paliva bude vámi udaných 7 litrů (což si nemyslím) - tak bude reálný dojezd 180 km
respond
brin
number of posts727
date of registration28.03.2011
Monday 24.03.2014 18:45, Hybridní režim
Počítal bych, že prvních 100 km to pojede v hybridním režimu s velkým podílem elektřiny. Proto tak nízká spotřeba...
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.