0
back
 

diskuze k tématu: Bezpečí v autě? Kupte si velký vůz s několika airbagy

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.10.2008 12:21,
Co k tomu dodat? Řidiči tater 613 (700) tvrdili, že je víc než airbag ochrání dlouhá deformační příď. Ale v praxi to nevyzkoušeli.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.10.2008 13:42, rychlost
jo, je hezké, že autíčko dostane 5 hvězd, při nárazu o rychlosti 64km/h.. Faktem je, že tomuto nárazu neodpovídá ani srážka dvou aut jedoucí v obci dle předpisů, natož pak někde na silnici mimo obec, kde jeden to smaží při předjíždění kilodvacet a druhý jede osmdesát..Pak zachranuje/bere životy větší kinetická energie, která roste s hmotností a druhou mocninou rychlosti.. Řidič kaminou nemusí mít airbag žádný, bude naložen 20tuny a do cesty se mu připlete boreček v crx jedoucí kiločtyřicet...nebo abych šel s dobou, boreček nové toytoě celice od táty k narozeninám, i když, ještě pardon, jsme v Evropě a zdar všem předraženým koncernovým vozům, tak tedy boreček ve stíbrné octavii v dehtu, hlíny vynchám, jede na zimních plechách, pořádný nápis RS a pruhy na kapotě...Dva airbagy do zdi při rychlosti 50km/h možná stačí...Ale tady můžete mít 130airbagů, milionstodvacet předpínačů pásů a jiných dobrých věcí při adekvátním nárazu..Ale proti naloženýmu náklaďaku, nebo telefonujícímu zbohatlíkovi v Q7 a vy proti němu řádně s rukama na volantu v citroenu saxo fakt nemáte šanci...Ale to každý ví..Asi začnu jezdit tankem
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.10.2008 14:16, RE: rychlost
mirpie posted by:
jo, je hezké, že autíčko dostane 5 hvězd, při nárazu o rychlosti 64km/h.. Faktem je, že tomuto nárazu neodpovídá ani srážka dvou aut jedoucí v obci dle předpisů, natož pak někde na silnici mimo obec, kde jeden to smaží při předjíždění kilodvacet a druhý jede osmdesát..Pak zachranuje/bere životy větší kinetická energie, která roste s hmotností a druhou mocninou rychlosti.. Řidič kaminou nemusí mít airbag žádný, bude naložen 20tuny a do cesty se mu připlete boreček v crx jedoucí kiločtyřicet...neb...
Spousta lidí včetně motoristických novinářů si vůbec neuvědomuje, že jak testy Euro NCAP tak Adacu jsou jen laboratorní testy. V případě opravdové nehody vše dopadá úplně jinak. Auta do sebe nevráží v přímce, ale každé je nějakým způsobem vychýlené. Každé auto jede jinou rychlostí, je zkrátka spousta faktorů, které ovlivňují nehodu a její následky. Více než počet hvězdiček je důležitější to, aby k nehodě vůbec nedošlo. A to můžeme ovlivnit všichni, stačí dodržovat pár základních pravidel
- na nikoho se nelepit
- jet jen tak rychle, na jak daleko mám rozhled (tohle pravidlo dodržuje málokdo...)
- dávat pozor, co se kolem děje, to znamená plně se věnovat řízení
- přemýšlet za jiné a předvídat jejich chování

Dodržováním těchto jednoduchých zásad se dá relativně bezpečně pohybovat po silnicích a nepotřebujete k tomu ani ohvězdičkované auto, ani ESP a v podstatě ani zimní pneumatiky Vždycky mne dostane nějaký blb, co prohlašuje, jak jezdí bezpečně, nikdy nezavinil nehodu, akorát do něj někdo pětkrát naboural - to taky o něčem svědčí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.10.2008 14:53, RE: bez předmětu
donald posted by:
Co k tomu dodat? Řidiči tater 613 (700) tvrdili, že je víc než airbag ochrání dlouhá deformační příď. Ale v praxi to nevyzkoušeli.
A ti, co vyzkoušeli, již nepromluví ))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.10.2008 15:02, RE: rychlost
Michal 22 posted by:
Spousta lidí včetně motoristických novinářů si vůbec neuvědomuje, že jak testy Euro NCAP tak Adacu jsou jen laboratorní testy. V případě opravdové nehody vše dopadá úplně jinak. Auta do sebe nevráží v přímce, ale každé je nějakým způsobem vychýlené. Každé auto jede jinou rychlostí, je zkrátka spousta faktorů, které ovlivňují nehodu a její následky. Více než počet hvězdiček je důležitější to, aby k nehodě vůbec nedošlo. A to můžeme ovlivnit všichni, stačí dodržovat pár základních pravidel
- na n...
Jsem zrovna takový "blb", měl jsem dvě nehody a ani jednu jsem nezavinil. Tak jsem si koupil velké auto, pravda Q7 to není, s 8 airbagy a 5 hvězdami za nárazový test. A to jen na základě prosté statistické pravděpodobnosti - většina lidí v česku jezdí Škodou Fabia nebo Octavia I a II - moje auto je v testech bezpečnosti výrazně nad nimi, proto až potkám dalšího ..... (doplňte si sami) který nezná značky, neumí řídit, telefonuje...., mám šanci na přežití.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.10.2008 16:28, taky jsem boural jako
Jako, ja jsem taky boural, dokonce nekolik krat jako. Nejdrive jsem zbortil mou skodu 110 rapid, jo to byla sunka ze jo, jela az na treti bouracku , at je ji srot lehky, pak jsem v devadesatych letech zbortil mercedes c klasu ze jo, uz sem tu vo tom psal, jsem za to vyfasoval podminku ponevadz jsem mel vypyto, opravdu malinko, a ty svine me zasili ze jo, ale ten debil co sem ho sejmul jako se z toho pak vylizal jako, tak to nechapu ze proc me trestali ze jo. Jo, a v tom medvedovi jsem mel jenom dva airbagy a mel jenom dve hvezdicky a jsem tu zivej a zdravej ze jo. Von ten co jsem ho sejmul mel pouze favorita nastesti. Ja nechtel ze jo. Minulou stredu jsem ho stretnul, furt na mne skadli ten svuj pohled. Ja nemohu za to ze je krivej ze jo, mel mit lepsi autak a necpat jse mi do cesty kdyz predbiham kamion ze jo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.10.2008 16:49, RE: taky jsem boural jako
Stejskal Jarda posted by:
Jako, ja jsem taky boural, dokonce nekolik krat jako. Nejdrive jsem zbortil mou skodu 110 rapid, jo to byla sunka ze jo, jela az na treti bouracku , at je ji srot lehky, pak jsem v devadesatych letech zbortil mercedes c klasu ze jo, uz sem tu vo tom psal, jsem za to vyfasoval podminku ponevadz jsem mel vypyto, opravdu malinko, a ty svine me zasili ze jo, ale ten debil co sem ho sejmul jako se z toho pak vylizal jako, tak to nechapu ze proc me trestali ze jo. Jo, a v tom medvedovi jsem mel jenom ...
Tak jsi boural doopravdy nebo jen jako? Ne, neboj, chápu že doopravdy. Akorát nevím, co ti připadá na to věčným opakování "jako" a "že jo", vtipný? Tvůj příspěvek by byl poloviční, kdybys furt nepsla jako jako pako.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.10.2008 23:26, RE: rychlost
Michal 22 posted by:
Spousta lidí včetně motoristických novinářů si vůbec neuvědomuje, že jak testy Euro NCAP tak Adacu jsou jen laboratorní testy. V případě opravdové nehody vše dopadá úplně jinak. Auta do sebe nevráží v přímce, ale každé je nějakým způsobem vychýlené. Každé auto jede jinou rychlostí, je zkrátka spousta faktorů, které ovlivňují nehodu a její následky. Více než počet hvězdiček je důležitější to, aby k nehodě vůbec nedošlo. A to můžeme ovlivnit všichni, stačí dodržovat pár základních pravidel
- na n...
Ano v mnoha věcech máš pravdu např. o té prevenci či obsah těch 4 odrážek. Ovšem někdy to v praxi za ostatní moc neovlivníš. A test musí mít jasné, opakovatelné podmínky pro jeho vyhodnocení a porovnání. Lepší nějaký test než žádný test. Testů se dělá spousta, že se jich většina k nám nedostane je věc druhá. Stejně jako to, že jich je pořád málo a jsou deformovány tlaky na výslednou cenu a celkovým marketingem. Pravdou je, že problematiku bezpečnosti už nesleduji, a mrtví mě nechávají již chladnámi, protože 90% nehod je zcela zbytečných a jsou jen o nekonečné lidské demenci. PS: to Q7 a F500 to má i jako video na youtube
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.10.2008 23:32, RE: taky jsem boural jako
A4 posted by:
Tak jsi boural doopravdy nebo jen jako? Ne, neboj, chápu že doopravdy. Akorát nevím, co ti připadá na to věčným opakování "jako" a "že jo", vtipný? Tvůj příspěvek by byl poloviční, kdybys furt nepsla jako jako pako.
Hele tak ho necháme.....tyhle lidi jsou možná blbí, ale hodný....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.10.2008 23:40, RE: rychlost
mirpie posted by:
jo, je hezké, že autíčko dostane 5 hvězd, při nárazu o rychlosti 64km/h.. Faktem je, že tomuto nárazu neodpovídá ani srážka dvou aut jedoucí v obci dle předpisů, natož pak někde na silnici mimo obec, kde jeden to smaží při předjíždění kilodvacet a druhý jede osmdesát..Pak zachranuje/bere životy větší kinetická energie, která roste s hmotností a druhou mocninou rychlosti.. Řidič kaminou nemusí mít airbag žádný, bude naložen 20tuny a do cesty se mu připlete boreček v crx jedoucí kiločtyřicet...neb...
Hele já zbořil Favorita v 90km/h přez pangejt do stromu a nic...akorát sem si rozlámal cigára v kapse...to byla doba......(krásná) ale znova bych nechtěl...záleží kam to dostaneš a jaký máš štěstí (ten Favorit pak ještě byl schopen startovat a měl tendenci se rozjet, kola bohužel nepremávala :o) .......
Ale je to štěstí, když jsem viděl na fotkách jinej pixla crash (někdy rok 2002) 2 Fáčka v 60-70km/h a tam 4 mrtví , z toho 2 děti na sračky - ruka sem, noha tam, už to tak přijemný nebylo.......a třetí účastník fabie 1. generace TDi s promáčklinou na boku (pan manager si pokuřoval o kus vedle, protože mu vadil pohled na krev), pak na tý "bezpečnosti" něco bude....(kamarád dělal u zásahovky, tak vypravuje a občas úkáže i nějakou fotku či video)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.10.2008 08:15, RE: taky jsem boural jako
dpwagen posted by:
Hele tak ho necháme.....tyhle lidi jsou možná blbí, ale hodný....
Podle mě to je fiktivní existence. A hodný nebude, když se mu nezdá, že na něho dělá zlej kukuč za to, že ho sejmul, když nalitej předjížděl kamion. A ještě se diví podmínce, když se prý ten požkozený z toho dostal....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 11.10.2008 08:25, RE: rychlost
Michal 22 posted by:
Spousta lidí včetně motoristických novinářů si vůbec neuvědomuje, že jak testy Euro NCAP tak Adacu jsou jen laboratorní testy. V případě opravdové nehody vše dopadá úplně jinak. Auta do sebe nevráží v přímce, ale každé je nějakým způsobem vychýlené. Každé auto jede jinou rychlostí, je zkrátka spousta faktorů, které ovlivňují nehodu a její následky. Více než počet hvězdiček je důležitější to, aby k nehodě vůbec nedošlo. A to můžeme ovlivnit všichni, stačí dodržovat pár základních pravidel
- na n...
Včera jsem např. jel 120km/h a předemnou auto asi 200m. Byla tma, vyhodil jsem blinkr, že ho předjedu a ten blázen bez blinkru, ani nešlo vidět, že brzdí, nejspíš už měl dostatečně zpomalené se chtěl na silnici první třídy otočit.

Troubil jsem 50 metrů od něj v plné palbě a zpomalil tak tak, že jsem se mu vyhl. Jet o pět sekund později, tzn. jet pomaleji tak 90km/h, tak jsem potkal náklaďák v protisměru. v 90 bych to totiž taky stejně při jeho neohrabanosti neubrzdil a musel bych se vyhnout do protisměru.
respond


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.