0
back
 

diskuze k tématu: Jaké je ojeté Audi S8?

category of topic classification: německá vozidla
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 04.12.2015 07:42, S8
Motor je "obyč" 4,2 - vyzkoušený a odolný. S8 téhle generace jsem řídil v manuálu i automatu, v tom manuálu zařadit - nevím jestli to bylo tím konkrétním kusem nebo obecně - to byl kumšt, na spojku se muselo šlapat hodně, šla velmi ztuha. V průměru to jezdilo za 13-14 litrů, dynamika žádná sláva viděno dnešní optikou, holt má svoje roky. Auto z Ronina:)
respond
Zdeny60
number of posts1249
date of registration08.09.2009
Saturday 05.12.2015 06:59, Ojetá S8
Takový cigánfároš
Jinak auto z doby, kdy se celkem dělalo poctivě, motor odolný, snáší LPG. Hliníková kastle z části. Servis pouze na garážích u Lojzy, jinak stále platí to, že auto s vysokou PC má i po dekáddách let drahý značkový servis. Díly podvozku jsou drahé jako u všech koncernů napříč značkami.
respond
stréc od piva
number of posts652
date of registration23.11.2007
Saturday 05.12.2015 08:48, RE: Ojetá S8
Zdeny60 posted by:
Takový cigánfárošJinak auto z doby, kdy se celkem dělalo poctivě, motor odolný, snáší LPG. Hliníková kastle z části. Servis pouze na garážích u Lojzy, jinak stále platí to, že auto s vysokou PC má i po dekáddách let drahý značkový servis. Díly podvozku jsou drahé jako u všech koncernů napříč značkami.


cpát do takovýho auta LPG to muže totální socka,která si auto vezme na splátky,a aby vubec byla schopná dojet před místní discoteku,tak musí mít LPG,aby vubec z platu vyšla.

nechápu tuto logiku :)

přece když už chci auto kategoriie s pořizovačkou kolem 3-5 000 000 tak ho nebudu prasit tím,že tak nacpu LPG,abych šetřil na provozu....
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Saturday 05.12.2015 09:18, RE: Ojetá S8
stréc od piva posted by:
Zdeny60 posted by:
Takový cigánfárošJinak auto z doby, kdy se celkem dělalo poctivě, motor odolný, snáší LPG. Hliníková kastle z části. Servis pouze na garážích u Lojzy, jinak stále platí to, že auto s vysokou PC má i po dekáddách let drahý značkový servis. Díly podvozku jsou drahé jako u všech koncernů napříč značkami.
cpát do takovýho auta LPG to muže totální socka,která si auto vezme na splátky,a aby vubec byla schopná dojet před místní discoteku,tak musí mít LPG,aby vubec z platu vyšla.nechápu tuto logiku :) přece když už chci auto kategoriie s pořizovačkou kolem 3-5 000 000 tak ho nebudu prasit tím,že tak nacpu LPG,abych šetřil na provozu....


pokud jsi první majitel tak to neuděláš, pokud druhý tak nad tím budeš přemýšlet a pokud třetí tak do toho půjdeš. nevidím v tom nic špatného-prostě snaha o úsporu části nákladů. nechápu LPG třeba u kompresorové 330Ci e46 která před časem proběhla inzercí, ale u 740i mi to dává smysl. i tahle auta jsou dnes servisovatelná za normální peníze, je dost nadšenců kteří je znají a dokáží pomoci, opravit, sehnat cokoliv. tak proč jezdit za 5Kč/km když můžu jezdit za 2.50,-? a hlavně-když s tím autem chci nebo potřebuji jezdit. a ten plyn se zaplatí do 15.000 km, i dřív. rozhodně lepší V8+LPG než 2.5TDi s předokolkou která i v té A8 bude jezdit za deset a trápit se.
respond
stréc od piva
number of posts652
date of registration23.11.2007
Saturday 05.12.2015 09:31, RE: Ojetá S8
tomaskrtek posted by:
stréc od piva posted by:
Zdeny60 posted by:
Takový cigánfárošJinak auto z doby, kdy se celkem dělalo poctivě, motor odolný, snáší LPG. Hliníková kastle z části. Servis pouze na garážích u Lojzy, jinak stále platí to, že auto s vysokou PC má i po dekáddách let drahý značkový servis. Díly podvozku jsou drahé jako u všech koncernů napříč značkami.
cpát do takovýho auta LPG to muže totální socka,která si auto vezme na splátky,a aby vubec byla schopná dojet před místní discoteku,tak musí mít LPG,aby vubec z platu vyšla.nechápu tuto logiku :) přece když už chci auto kategoriie s pořizovačkou kolem 3-5 000 000 tak ho nebudu prasit tím,že tak nacpu LPG,abych šetřil na provozu....
pokud jsi první majitel tak to neuděláš, pokud druhý tak nad tím budeš přemýšlet a pokud třetí tak do toho půjdeš. nevidím v tom nic špatného-prostě snaha o úsporu části nákladů. nechápu LPG třeba u kompresorové 330Ci e46 která před časem proběhla inzercí, ale u 740i mi to dává smysl. i tahle auta jsou dnes servisovatelná za normální peníze, je dost nadšenců kteří je znají a dokáží pomoci, opravit, sehnat cokoliv. tak proč jezdit za 5Kč/km když můžu jezdit za 2.50,-? a hlavně-když s tím autem chci nebo potřebuji jezdit. a ten plyn se zaplatí do 15.000 km, i dřív. rozhodně lepší V8+LPG než 2.5TDi s předokolkou která i v té A/S8 bude jezdit za deset a trápit se.


tovární volba LPG / CNG je jednou z alternativ,ale prostě přijde mi to jako sockování - chci jezdit velkým hogo fogo autem,musím řešit ale každou korunu na provoz....

mrkněte se do Německa,tam nenajdete např.na mobile.de jedinou Audi na LPG...proč ? určitě bych nearguemntoval jinými platy,ale spíše mentalitou...tu v ČR je prostě stále snaha koupit si drahou věc (abych "si zvýšil jakýsi sociální status"),ale to že mne to finančně livkiduje tak,že musím přemýšlet nad provozem...to už je věc druhá.
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Saturday 05.12.2015 09:46, RE: Ojetá S8
stréc od piva posted by:
tomaskrtek posted by:
stréc od piva posted by:
Zdeny60 posted by:
Takový cigánfárošJinak auto z doby, kdy se celkem dělalo poctivě, motor odolný, snáší LPG. Hliníková kastle z části. Servis pouze na garážích u Lojzy, jinak stále platí to, že auto s vysokou PC má i po dekáddách let drahý značkový servis. Díly podvozku jsou drahé jako u všech koncernů napříč značkami.
cpát do takovýho auta LPG to muže totální socka,která si auto vezme na splátky,a aby vubec byla schopná dojet před místní discoteku,tak musí mít LPG,aby vubec z platu vyšla.nechápu tuto logiku :) přece když už chci auto kategoriie s pořizovačkou kolem 3-5 000 000 tak ho nebudu prasit tím,že tak nacpu LPG,abych šetřil na provozu....
pokud jsi první majitel tak to neuděláš, pokud druhý tak nad tím budeš přemýšlet a pokud třetí tak do toho půjdeš. nevidím v tom nic špatného-prostě snaha o úsporu části nákladů. nechápu LPG třeba u kompresorové 330Ci e46 která před časem proběhla inzercí, ale u 740i mi to dává smysl. i tahle auta jsou dnes servisovatelná za normální peníze, je dost nadšenců kteří je znají a dokáží pomoci, opravit, sehnat cokoliv. tak proč jezdit za 5Kč/km když můžu jezdit za 2.50,-? a hlavně-když s tím autem chci nebo potřebuji jezdit. a ten plyn se zaplatí do 15.000 km, i dřív. rozhodně lepší V8+LPG než 2.5TDi s předokolkou která i v té A/S8 bude jezdit za deset a trápit se.
tovární volba LPG / CNG je jednou z alternativ,ale prostě přijde mi to jako sockování - chci jezdit velkým hogo fogo autem,musím řešit ale každou korunu na provoz....mrkněte se do Německa,tam nenajdete např.na mobile.de jedinou Audi na LPG...proč ? určitě bych nearguemntoval jinými platy,ale spíše mentalitou...tu v ČR je prostě stále snaha koupit si drahou věc (abych "si zvýšil jakýsi sociální status"),ale to že mne to finančně livkiduje tak,že musím přemýšlet nad provozem...to už je věc druhá.


Když už chceš nějakou podobnou pitomostí argumentovat, není od věci si svá tvrzení ověřit. Na autoscout24 na mě vyskočilo "jen" 231 různých Audi na LPG, včetně A6, A8, nebo dokonce TT.
Provoz na LPG naopak zcela chápu, nejde totiž o auto s cenou 3-5M ale reálnou cenou 30-60 tisíc korun, takže sociální status majitele se s ním rozhodně nezvýší.
PS: když argumentuješ tou "českou náturou", můžeš mi sociologicky vysvětlit, proč se v Německu prodávala například koncernová auta (mimo jiné octavia II) s origo přestavbou na LPG a u nás nikoli.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Saturday 05.12.2015 10:21, lpg lpg lpg
strécu, to co jsi napsal o tom LPG je největší 3,14vina co jsem v životě slyšel.
když sednu do osmiválcové sedmičky, dejme tomu 750i na plyn, rozdíl v jízdním projevu prakticky nepoznám. zatímco, když sednu do 730d, poznám rozdíl okamžitě. nafta je kompromis, aspoň pro mně, tam musíš něco strpět za to, abys ušetřil. u LPG, krom toho, že tankuješ trochu jinak, nepoznáš vůbec žádný rozdíl, krom finanční úspory.
instalací LPG se neztratí výkon, neztratí se krásný zvuk, jenom šetříš. Nacpat do auta za 150 tis. plyn mi nepřijde jako žádné sockování. Spíš nechápu, že by někdo s budgetem 150 tisíc na auto provozoval něco, co žere 15-20 litrů.
Teď jsem koukal na nový Jeep SRT, parametry luxusní, ale abych při svých 5000 km/měsíc tohle auto mohl provozovat, určitě by to nebylo na benzín. jestli dát za benzín 30 tis. měsíčně nebo 15 už mi přijde jako značný rozdíl.
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Saturday 05.12.2015 10:22, a8ma nebo fabie?
pánové, já naopak zájem o tohle auto chápu úplně. v dnešní době se totiž může jednat o volbu rozumu a ne o to, jestli chci "cigánfároš". auto je totiž z doby kdy se ještě dělaly kvalitní produkty a lze předpokládat že něco vydrží. sám bych váhal kvůli image, ale na druhou stranu starou A8mu lze už servisovat za ceny fabie 2 nebo 3. a kdo by tvrdil opak neservisoval nikdy tsi ve fabii nebo oktávce z druhý ruky...výhodou je i to, že kůže je kůže a ne slepenej bioodpad, součástky jsou dimenzovaný na úplně jinej nájezd než u cenově srovnatelnejch novějších aut a výhoda je že to nemá ani turba, ani jiný implementovaný rádoby ekologický kraviny, nemluvě o bezpečnosti. za peníze který dnes stojí tohle auto bych přemejšlel jestli to dám za auto s životností mobilu nebo tohodle. v době kdy V8ma bude v pohodě jezdit, bude mít tsi vysypaný rozvody ventily a 3x vyměněný turbo.
respond
eTeflon
number of posts173
date of registration04.11.2008
Sunday 06.12.2015 00:05, LPG
I já z jedné strany chápu volbu. Neviděl bych LPG jako SOCKU, jen proto že na něm není spotřební daň jako kráva (jak na benzínu), má čistější zplodiny. Samozřejmě musí být přestavba opravdu dobře udělaná. Sám jsem jezdil s e38 740i LPG a je fakt rozdíl jezdit za 12L naturálu tehdy stál 42,- nebo za 14L LPG 16,-. Jasně při nájezdu 5tkm ročně to nemá smysl, ale najezdil jsem kolem 40000km ročně a tam už to smysl dává.

Pokud auto koupít v TOp stavu a chci ho nechat jako "hračku", tak bych do něj nikdy nevrtal. Ale pokud tazatel koupí "obyč" A8 v normálním stavu na denní jezdění, tak proč ne?
respond
Zvirak
number of posts459
date of registration09.09.2012
Sunday 06.12.2015 09:37, .
to, co napsal stréc nahoře ukazuje přesně takovou tu maloměšťáckou malost. Že kdo má LPG je socka. Kolikrát mi to přišlo, že takhle nadávaj lidi, který přijeli zrezlou felicií vedle ke stojanu a hrdě tankujíc přes dvacet let starej kepl se s obrovským opovržením dívají ke stojanu LPG jaká socka to tam tankuje. Maj skoro kopřivku. Často to bude i ze závisti, že se na lepší auto nezmůžou. Navíc je to i jinak, kdo potřebuje víc jezdit a auto ho vlastně živí, bude jezdit něčím lepším a auto tvoří JEN ZLOMEK jeho výdělku. To ti blbci co maj oktávku s TDI na 10 letej leasing nikdy nepochopí.

Osobně vidím daleko větší problém v emisích nafty. Nafta v osobákách nemá budoucnout. Zvlášť když je tu k dispozici prakticky čisté palivo a technologie je zvládnutá.. To jen imbecilní úředníci EU apod. s nesmyslnou emisní politikou to nechali dovést až do dnešního kocourkova
respond
Zdeny60
number of posts1249
date of registration08.09.2009
Sunday 06.12.2015 15:24, LPG a A8 a jiná dražší auta
Jo jo, souhlas. Myšlení některých lidí je prostě takové, stréc od píva je jedním z nich. Naopka, bohatí lidé znají hodnotu svých peněz velmi dobře a kde můžou, tak se snaží ušetřit. proč prolévat motorem 4 a více Kč/km, když tam mohou prolévat jen méně, než 1/2? To, že někomu naskakuje kopřivak, když vidí např. již zmíněnou S8 na LPG, je jen jejich věcí. Nechť si myslí, co chtějí, důležité je, že jezdíme za polovinu. Koho auto živí, to vidí stejně. Kdo je pozér, blábolí o sockách a tetelí se strachem, aby se mu jeho 25 let starý shnilý favorit ještě dalších deset let nerozpadnul.
respond
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Sunday 06.12.2015 16:44, Měnit tady rozvody? to radši BMW
Většina už byla řečena kolegy, spojka ze žuly je pro Audi s V8 typická, nic pro městskou zácpu - to je na zánět kotníku i kolene, automat, pokud řadí plynuje, je vhodnější a když se pokazí, je dle mého názoru jednodušší a levnější sehnat nějaký jiný na vrakáči, než měnit spojku. Ovšem dynamiku srazí, to jo. Co je ovšem největší past, proč jsou staré audiny s V8 skoro zadarmo, je výměna rozvodů, kterou všichni před tím odkládali. Je tam totiž řemen i řetěz + šílená práce, takže bych si odložil jen na tady toto dobrých 25 000, pokud bude vše Ok. Prostě nevím, sběratelský význam limuzín od Audi krom V12 je mizivý. Pro radost a se sběratelským potenciálem bych si radši koupil BMW 5 E39 s V8 a řetězem. Jízda bude zábavnější a servis levnější a jednodušší. Ale faktem je, že první S8 je hlavní hrdina z Ronina, jak už tady někdo napsal, a na tu honičku nikdy nezapomenu
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Monday 07.12.2015 09:08, .... sf a sf afd
Jinak koukám po dvanáctiválcových Audinách, ale co mně krká je ten jeden jediný pneumatický podvozek, proč to nedělají na pružinách? Každopádně 6,3 W12 atmosféra - za mně nejlepší motor
současnosti do tohohle typu aut:)
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 11.12.2015 10:03, ezg ezg wtf
příště dejte link na wikipedii. i tam se člověk dozví víc.
respond
vavrisimo
number of posts178
date of registration03.07.2013
Friday 11.12.2015 11:24, .
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Friday 11.12.2015 16:08, RE: .
vavrisimo posted by:
Nějaké bližší info od vlastníka tady ;) http://www.autickar.cz/clanek/ctenarsky-pribeh-od-cerveneho-coupe-k-bilemu-slonovi/


moc tam toho není ale zasmál jsem se, díky. ještě že mám doma manželku, jinak bych na tom byl asi hůř. S8 v manuálu mě nadchla, jenže potřeboval jsem auto rychle a pán neměl doplacený leasing a vyřízení papírů se protahovalo tak jsem to tenkrát vzdal a koupil něco jiného. ale abych byl upřímný tak mě to dodnes mrzí.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 11.12.2015 18:01, RE: .
vavrisimo posted by:
Nějaké bližší info od vlastníka tady ;) http://www.autickar.cz/clanek/ctenarsky-pribeh-od-cerveneho-coupe-k-bilemu-slonovi/


vlastnika auta, který auto nikdy nevlastnil? zajímavé.

respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Friday 11.12.2015 20:22, RE: .
Reno posted by:
vavrisimo posted by:
Nějaké bližší info od vlastníka tady ;) http://www.autickar.cz/clanek/ctenarsky-pribeh-od-cerveneho-coupe-k-bilemu-slonovi/
vlastnika auta, který auto nikdy nevlastnil? zajímavé.


proč se ztrapňuješ komentováním něčeho co jsi nečetl?
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Saturday 12.12.2015 10:31, asdf asdf fdsasdf
mea culpa, přehlédnul jsem poslední odstavec, Mr. Bank of Roma:)
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.