0
back
 

diskuze k tématu: Audi S4 B5 2.7 BiTurbo

category of topic classification: poradna, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.10.2015 19:43, Audi S4 B5 2.7 BiTurbo
Dobrý den.
Chtěl bych se Vás zeptat, zda-li máte zkušenosti s tímto automobilem. Jako milovník aut a výkonu společně s velkým citovým vztahem k Audi A4/S4 generage B5 je pro mě toto auto opravdový sen. Ale zajímá mě spíše ta 2. stránka - splehlivost a náklady. Je mi jasné, že toto auto bude rozhodně dražší záležitost, než \"jedničková\" Octávka 1.9TDi, ale do jaké míry bych se měl připravit obsah peněženky? Jaké jsou časté problémy tohoto modelu? Snažil jsem se nalézt nějaké informace o častých závadách, ale ve směs jsem nic nenašel. A napadá mě ještě jedna věc - přidat tomuto dvouturbovému benzínu pohon na LPG pro volbu mezi sportovní a mnohem úspornější jízdou? (Auto mám v plánu používat na denní ježdění) Audi chci dovézt z Měmecka v opravdu dobrém stavu (najeto pod 100 tisíc km) a jestli i za těchto okolností mám počítat s nějakými enormními náklady. Děkuji
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Wednesday 21.10.2015 19:59, náklady
Mrkni sem. Majitel tvrdí že oproti A4 1,9TDI je provoz cca 3x dražší.

http://driversweb.cz/clanky/Testy/Audi_S4_B5_2_7_Bi_Turbo_Test_ikonicke_ojetiny

Nevim jestli jde o stejný motor, ale měl jsem možnost před lety sledovat doslova boj člověka s A6 Allroad 2,7 biturbo a to auto byla neuvěřitelná kasička. Tedy auto celkem drželo, ale u motoru se po 4 letech (a po záruce samozřejmě) rozbilo snad vše co šlo. A ceny jsou drsný.
respond
Darien
number of posts1
date of registration21.10.2015
Wednesday 21.10.2015 20:12, náklady
Taky asi záleží na tom, kolik to má nalítáno a jak se k tomu kdo chová, ale je mi jasné, že to nebude nejlevnější záležitost. Zajímá mě ovšem názor ostatních :)
respond
Schumi/nick
number of posts50
date of registration08.08.2014
Wednesday 21.10.2015 21:28, S4
Uz jsem to tu parkrat zminoval,asi nepomuzu,ale-jezdim ted S6,ale osmival 4.2 atmo,spotrebu neresim,to bych to nemel(jedim kolem 13,umim i za 20,lehka cca 10),ale nesahl jsem na nej,pravidelna,kvalitni udrzba,na 2.7 bi,koukal jsem po ni,pac S4 je agilnejsi(lehci.mensi),jsem slysel i od majitelu bame spatne,na druhou stranu plati:kus od kusu a jak s tim kdo zachazel,kazdopadne plati bez vyjimky S4,S6 atd,financne narocnejsi nez bezne kusy,na to se priprav,myslim i bezny servis,ale zas to jede a to fakt,dehty ani nezminuji,je to proste o financich a prioritach,to se porad opakuju.Jinak Te ji pocho preju,dobry kus a hlavne se pak nekde nevyvalej,na asistenty a quattro nespolehej-fyzika je jen jedna!
respond
Zdeny60
number of posts1247
date of registration08.09.2009
Thursday 22.10.2015 04:59, Když rychlé Audi, tak pro ne S4 s 4,2?
Než řešit potíže s 2 turby a td...??? Osvědčený motor, co vydrží, LPG snáší ohne problem,. jede to i trochu, dá se to zastavit...Ale i tak jsou náklady na servis vysoké.
respond
Meza
number of posts1
date of registration28.02.2019
Thursday 28.02.2019 23:10, S4 B5
Svou S4 B5 mam uz skoro 10 let. Ze zacatku jsem resil neustale "padani" do nouzaku. Byla to hadice, tzv. bryle, na skrtici klapce. To same se mi stalo jeste trikrat, nyni uz definitivne vyreseno koupi pletene hadice SAMCO. Ta uz nepraska. Na spolehlivost si stezovat nemuzu. V podstate jsem za tech necelych 10 let neresil nic zasadniho, zadny pruser nebo tak. Chovam se k autu slusne, sem tam po zahrati vody a oleje ji dam kour. To je obcas treba. Neustala defenzivni jizda taky neni dobra. Olej menim cca po 10-12 tis. Km nebo po roce, zalezi co je driv. Rozvody jsem delal 2x a pr. napravu taky. Ted naposled jsem delal spojku. Proste jen bezny servis, ktery delate u vsech aut. Kdesi jsem nasel kdysi clanek, kde byl tento motor mezi 20ti nejspolehlivejsimi motory vubec. Nekdo tu psal o S4 4.2. K te bych rekl urcite nebrat. Mensi spolehlivost, vic zere, i oleje, nejede tak dobre. Znam borca, co mel S4 B5 a pak zdedil po otci S4 b6 s 4.2kou. Byl z toho dost nestastny. Pry se to neda srovnat . . . Za me 2.7 biturbo rozhodne palec nahoru. Je to i dobra investice. Ale urcite bych bral B5 po fejsu. Ma hezci interier a bude si i vic drzet cenu. Recara sedacky jsou taky vyhoda . . . Takze asi tak?
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.