0
back
 

diskuze k tématu: S jakým benzínem koupit ojeté Audi A8 II?

category of topic classification: německá vozidla
sheogorath
number of posts527
date of registration27.05.2016
Friday 04.01.2019 12:02, A8 vyber
Rozhodne projit audiklub.cz. Koukal bych po faceliftu, tzn auta od (tusim) 2005 a novejsi.

pre-face 4.2i je s neprimym vstrikovanim, FSI po faceliftu s primym... FSI ma rozv. retez, ten starsi klasika remen... W12 pak vzdycky retez. Ja bych doporucil prave ten, uz jen proto, ze to kupujes za zlomek puvodni ceny a jede fakt hezky, zrychluje uplne samozrejme uz z volnobehu, velmi prijemna jizda s nim. Plus W12 maji casto plnou vybavu.
Problem je servisni narocnost, motor musi semtam ven (treba vymena lambda sond)... S V8 to jede taky pekne, ale je to citelny rozdil...
respond
Zdeny60
number of posts1249
date of registration08.09.2009
Friday 04.01.2019 17:13, RE: A8 vyber
citation:
reakce na: sheogorath, 04.01.2019 12:02 (Rozhodne projit audiklub.cz. K ...)


Doplnil bych, že šlo o vlajkovou loď a ani dnes, po 15 letech, bych nedpodcenil povídčky o opičkách a banánkách Pamatuji se na klučinu, co si to koupil a byl z toho nadšen - než zjistil, že musí dělat servis - tlumiče, tyčky, čepy, kardan, a hle- přišel pán s účetme přes 90 tisíc a auto šlo z baráku
respond
Corlis
number of posts135
date of registration14.03.2007
Friday 04.01.2019 18:08, RE: RE: A8 vyber
citation:
reakce na: Zdeny60, 04.01.2019 17:13 (Doplnil bych, že šlo o vlajkov ...)




jo, souhlas, mohl jsem mít A8 za cca 160tis, se 4.2 V8..na víkendy. neměl jsem koruny a strašně mne to mrzí, protože předchozí majitel do toho nasypal přes 80tis a auto bylo bez investic.
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Saturday 05.01.2019 21:49, předface
zdar,

když už tuhle potvoru, kup rozhodně 4,2 V8 předface ...ne FSI!!! má sice o 15kw míň ale nemá právě problematický rozvod byť s řetězem, hlavně do toho nikdy nelej 0W30 longlife apod. jak se někde doporučovalo. 2,8 a 3,7 slabé a W12 nesmyslně těžká na čumák, TDI 3,0 celkem dobrá volba když vezmeš 171kw verzi. 4,0 a 4,2 TDI nezaplatíš na údržbě, jsou to hroby na prachy a to říkám se slušným manažerským platem...
respond
sheogorath
number of posts527
date of registration27.05.2016
Sunday 06.01.2019 22:24, RE: předface
citation:
reakce na: finding, 05.01.2019 21:49 (zdar,když už tuhle potvoru, ku ...)


W12 o moc tezsi nez V8 neni
respond
gottak
number of posts208
date of registration10.06.2010
Tuesday 08.01.2019 14:01, RE: předface
citation:
reakce na: finding, 05.01.2019 21:49 (zdar,když už tuhle potvoru, ku ...)


Co je to za blbost? 0W30 longlife dát můžeš, ale měň to max. po 15 tkm, stojí to 200,- /litr přes net, náplň tuším 5 L.
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Tuesday 08.01.2019 23:09, RE: RE: předface
citation:
reakce na: gottak, 08.01.2019 14:01 (Co je to za blbost? 0W30 longl ...)


zdar s veškerou úctou (ne longlife) ale 0W30 acea A1 nebo A5 i když jej bude měnit po 15tkm motor obecně chrání významně hůř než oleje normálních norem např, acea A3 a to jednoduše proto, že je výrazně hůř teplotně odolný a co hůř - má nízkou hths viskozitu. motor 4,2 pracuje s poměrně vysokými teplotami kvůli chudé směsi, ač nemá turbo, proto takový olej brutálně karbonuje, ucpává nasávací síta a ničí hydroštely. takový olej je pak jen na odně klidnou jízdu a krátké trasy., rozhodně ne na 150km pod plynem :) ono je to hrozně jednoduchý, stačí si poslechnout motor po 200tkm podle oleje na který jezdí, případně se podívat na rozebraný. tyto motory jsou navíc dost háklivý stejně jako 3,2 na udržení tlaku oleje a na to je "řídký" olej mnohem horší.

mimochodem olej přes net opravdu jen z prověřených obchodů, je plno fejků...
respond
gottak
number of posts208
date of registration10.06.2010
Wednesday 09.01.2019 13:16, RE: RE: RE: předface
citation:
reakce na: finding, 08.01.2019 23:09 (zdar s veškerou úctou (ne long ...)


O.K. díky za vysvětlení, můžu doporučit z vlastní dlouholeté zkušenosti olejservis.cz
respond
sheogorath
number of posts527
date of registration27.05.2016
Thursday 10.01.2019 10:19, RE: RE: RE: předface
citation:
reakce na: finding, 08.01.2019 23:09 (zdar s veškerou úctou (ne long ...)


Souhlas. FSI ma pokud se nepletu VVT, ktery je ovladany tlakem oleje - dalsi duvod davat bacha. Na W12 menim kazdych 10kkm, 5W40, hydrostely neklepou, vse ok..
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.