0
back
 

diskuze k tématu: Jaký pohodlný a nejlepší vůz?

category of topic classification: automobilky, německá vozidla
RomanH96
number of posts12
date of registration28.08.2014
Friday 29.08.2014 02:15, Jaký pohodlný a nejlepší vůz?
Dobrý den momentálně si vybírám ojetý vůz zatím jsem jezdil pouze v RX-8 a nyní hledám něco pohodlného konkrétně limuzínu vybírám mezi mercesem s500 w220,BMW 750i a Audi A8 nejlépe s motorem W12 jaký by jste mi doporučily?
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Friday 29.08.2014 20:38, pohodlí
Nejpohodlnější auto v kterém jsem kdy jel byl v této třídě VW Phaeton. A není to jen můj názor.
Sice z něj holkám nevlhnou kalhotky ale auto je to výborný. Mercedes se mu vyrovnal až aktuálním modelem S, BMW a Audi nikdy. Píšu o pohodlí, nezaměnovat s kvalitou, spolehlivostí a jízdními vlastnostmy.
Po RX8 bude ale pohodlné téměř cokoliv.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 29.08.2014 21:55, RE: Jaký pohodlný a nejlepší vůz?
RomanH96 posted by:
Dobrý den momentálně si vybírám ojetý vůz zatím jsem jezdil pouze v RX-8 a nyní hledám něco pohodlného konkrétně limuzínu vybírám mezi mercesem s500 w220,BMW 750i a Audi A8 nejlépe s motorem W12 jaký by jste mi doporučily?


My holky co spolu mluvíme bysme ti doporučily, aby ses vrátil zpátky na zem. Jestli nemáš sto tisíc
ročně na běžné opravy tak na ojeté auto z těchto tří rovnou zapomeň. To říkám jako velmi dobrý kamarád člověka, který provozoval nejménětři BMW 750i (V12), phaeton W12 i několika mamutů.
Čím starší, tím víc se serou a nebudeš mít na opravy. Jenom běžné problémy s pneumatickým
podvozkem tě zcela zruinují.

respond
eTeflon
number of posts173
date of registration04.11.2008
Friday 29.08.2014 21:56, Mercedes?
Souhlasím s kolegou nade mnou, po RX8 je pohodlná i Felicie U té 7er bych do V12 nešel, jsou hodně problematické!! Pokud 7er ta s V8. A celkově si myslím (i vlastní zkušenost), že ty V12 nenabídnou zas takový skok, který by vyvážil hlavně servis a spotřebu. Také jsem toto řešil a tehdy jsou koupil krásnou 740i V8. Předpokládám, že asi tušíte, jaký je provoz těchto nejvyšších zástupců prémiových automobilek, že i takový exot, jakýmž je RX8 je "levné" auto na provoz! Ale pokud se vším tímto počítáte, tak si budete užívat luxusní a stylové cestování.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 29.08.2014 21:56, ...
možná BMW 750i s atmosférickým motorem 4,8 V8 by tě nemuselo stát tak strašné peníze, protože
se obejde bez vzduchového podvozku a nemá problémy s motorem...
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Friday 29.08.2014 22:31, RE: Mercedes?
eTeflon posted by:
Souhlasím s kolegou nade mnou, po RX8 je pohodlná i Felicie U té 7er bych do V12 nešel, jsou hodně problematické!! Pokud 7er ta s V8. A celkově si myslím (i vlastní zkušenost), že ty V12 nenabídnou zas takový skok, který by vyvážil hlavně servis a spotřebu. Také jsem toto řešil a tehdy jsou koupil krásnou 740i V8. Předpokládám, že asi tušíte, jaký je provoz těchto nejvyšších zástupců prémiových automobilek, že i takový exot, jakýmž je RX8 je "levné" auto na provoz! Ale pokud se vším tímto počítáte, tak si budete užívat luxusní a stylové cestování.


Ono k motoru V12 se u každé značky pojí výbava kterou většinou prostě nejde jinak dokoupit a nebo je tak drahá že ji nikde jinde nenajdeš. Paradoxně se to ale týká spíše zadních sedadel, takže pro lidi co řídí, a tím ten co kupuje ojetinu je vždy, to nedává smysl.
Ale třeba v tom Phaetonu V12 si můžeš říkat že máš částečně Bentley a nikdo v ulici o tom neví. Phaeton si velmi lehce spleteš s Passatem B5. To pro mě má i nějaké kouzlo.
Stejně tak u poměrně běžné 7er ten malilinkatý znáček V12 z toho dělá jiné auto.
Mercedes w220 klesl cenou už natolik že ho nelze považovat za reprezentativní auto. Roky jsou na něm hodně vidět.
Dobrá volba je i Lexus LS 460 ve výbavě President, ale moc parády před sousedy na sídlišti s ním už neuděláš. Vypadá... divně.
Každopádně Reno to napsal dobře - původní cena toho auta tě dožene v servisu a u benzínky. A cena byla hodně přes 3mil.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 29.08.2014 23:17, komfort
...a přitom i takový Citroen C5 s pneumatickým podvozkem nabídne luxusní svezení. Jen asi nebudeš
za takový mrdáče.
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Saturday 30.08.2014 09:09, RE: komfort
Reno posted by:
...a přitom i takový Citroen C5 s pneumatickým podvozkem nabídne luxusní svezení. Jen asi nebudešza takový mrdáče.


C5 nemá pneumat nikdy ale hydro, ne nadarmo tento systém používá i RR. Nevím jestli je to pravda, ale někde jsem četl že to dokonce od Citroenu převzal. Je mnohem spolehlivější než vzduch.
C5 mě zklamala prostorností, jel jsem docela daleko taxikem vzadu a předešlá cesta passatem byla pohodlnější po všech stránkách. Ten C5 neměl hydro, ale místa je ve všech stejně předpokládám.
Řidič na tom ale asi špatně nebude.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Saturday 30.08.2014 22:59, RE: komfort
PetrT posted by:
Reno posted by:
...a přitom i takový Citroen C5 s pneumatickým podvozkem nabídne luxusní svezení. Jen asi nebudešza takový mrdáče.
C5 nemá pneumat nikdy ale hydro, ne nadarmo tento systém používá i RR. Nevím jestli je to pravda, ale někde jsem četl že to dokonce od Citroenu převzal. Je mnohem spolehlivější než vzduch. C5 mě zklamala prostorností, jel jsem docela daleko taxikem vzadu a předešlá cesta passatem byla pohodlnější po všech stránkách. Ten C5 neměl hydro, ale místa je ve všech stejně předpokládám. Řidič na tom ale asi špatně nebude.


Hydroactive je vzducho-kapalinový systém pružení.

respond
RomanH96
number of posts12
date of registration28.08.2014
Sunday 31.08.2014 00:12, s penězi problém není
S penězi na servis problém nemám jen chci nějaké auto co má dobře rozvržené ovládací prvky a taky se dobře řídí spotřeba je mi celkem jedno jenom aby to bylo dobré a pohodlné svezení docela mě zajímá i 7čková alpina v12 twin turbo ale to bych asi v zimě měl problémy to ukočírovat i když moje předchozí mazda měla motor cosmo se dvěma turby a výkonem 538hp
respond
eTeflon
number of posts173
date of registration04.11.2008
Sunday 31.08.2014 01:10, Alpina
No co se Alpiny týče, tak je to opravdu BRUTÁLNÍ!! A i v zimě při troše rozumu se s tím dá jakš takš jezdit, ale neslyšel jsem moc chvály na nové motory Bi-Turbo Benzín od BMW. Kamarád pracuje v servisu a říkal, že tolik oprav v záruce na výměny motorů ještě nezažil. Je obrovským fandou bmw a toto bylo pro něho zklamáním

A pokud se díváte do této finanční sféry, tak bych klidně vybral e66 Sedmičku po liftu 6,0 V12 Compozice II tak nějak byl ten název! A nebo co se podívat po Bentley? nebo Rolls Royce? v této kategorii kolem 2,5mil. se dá velice dobře už vybírat
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Sunday 31.08.2014 10:32, RE: s penězi problém není
RomanH96 posted by:
S penězi na servis problém nemám jen chci nějaké auto co má dobře rozvržené ovládací prvky a taky se dobře řídí spotřeba je mi celkem jedno jenom aby to bylo dobré a pohodlné svezení docela mě zajímá i 7čková alpina v12 twin turbo ale to bych asi v zimě měl problémy to ukočírovat i když moje předchozí mazda měla motor cosmo se dvěma turby a výkonem 538hp


A proč když nemáš problém s penězi kupuješ takové staré plečky?

respond
RomanH96
number of posts12
date of registration28.08.2014
Sunday 31.08.2014 14:42, Rozpočet
Rozpočet je cca 500 000kč + něco na servis jako oleje filtry nějaké tyčky stabylizátorů popřípadně ložiska kol a po starším autě se koukám z důvodu že žiji ve městě a dost by mě mrzelo kdyby mi někdo odřel nového bavoráka za milion a více tak z toho důvodu starší auto
respond
RomanH96
number of posts12
date of registration28.08.2014
Sunday 31.08.2014 14:42, Ale
Ale co kdybych se rozhodl pro ten mercedes na co si mám dávat pozor a co kontrolovat jo a také mi v hlavě vrtá i RS4 nebo RS6
respond
Zdeny60
number of posts1248
date of registration08.09.2009
Sunday 31.08.2014 17:53, RE: Rozpočet
RomanH96 posted by:
Rozpočet je cca 500 000kč + něco na servis jako oleje filtry nějaké tyčky stabylizátorů popřípadně ložiska kol a po starším autě se koukám z důvodu že žiji ve městě a dost by mě mrzelo kdyby mi někdo odřel nového bavoráka za milion a více tak z toho důvodu starší auto


Novej baworák za milion nebude. Aspoň ne v tom, co hledáš Spíše si připrav tak 2,5 mičudy
respond
Zdeny60
number of posts1248
date of registration08.09.2009
Sunday 31.08.2014 17:55, RE: Ale
RomanH96 posted by:
Ale co kdybych se rozhodl pro ten mercedes na co si mám dávat pozor a co kontrolovat jo a také mi v hlavě vrtá i RS4 nebo RS6


Dost nevyjasněnej názor Napřed S500 nebo 7er BMW a na proti tomu RS4 kostitřas.

Bu´d svůj a pořiď například starší Aston Martin. Budeš superman a výkon budeš moci rozdávat. A správnej počet válců to má taky. Kolem mičudy se dá sehnat.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Sunday 31.08.2014 18:06, RE: Ale
Zdeny60 posted by:
RomanH96 posted by:
Ale co kdybych se rozhodl pro ten mercedes na co si mám dávat pozor a co kontrolovat jo a také mi v hlavě vrtá i RS4 nebo RS6
Dost nevyjasněnej názor Napřed S500 nebo 7er BMW a na proti tomu RS4 kostitřas.Bu´d svůj a pořiď například starší Aston Martin. Budeš superman a výkon budeš moci rozdávat. A správnej počet válců to má taky. Kolem mičudy se dá sehnat.


Dvanáctiválcovej AM bude dražší, navíc mají jen robotizovaný manuál, žádná sláva. A má rozpočet pětikilo. Já bych koukal po MB CL. To je kupé pro velké kluky.

respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Sunday 31.08.2014 19:32, rozpočet
Za dobré ceny se dá sehnat vynikající předposlední generace Jaguaru XJ. Na silnicích je skoro nepotkáš.
Ale půl milionu je na takové auto dost málo. Hlavně z pohledu že první servis může stát i půlku pořizovací ceny. Třeba výměna keramických brzd u s8 se tomu dost přibližuje.

Jinak jsem tedy ještě nikdy neslyšel že by člověk který má reálně na pořízení a provoz auta nejvyšší třídy koupil ojetinu jen proto že má strach z poškrábání, to mě vážně pobavilo. Nic ve zlém.
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Sunday 31.08.2014 19:35, RE: komfort
Reno posted by:
PetrT posted by:
Reno posted by:
...a přitom i takový Citroen C5 s pneumatickým podvozkem nabídne luxusní svezení. Jen asi nebudešza takový mrdáče.
C5 nemá pneumat nikdy ale hydro, ne nadarmo tento systém používá i RR. Nevím jestli je to pravda, ale někde jsem četl že to dokonce od Citroenu převzal. Je mnohem spolehlivější než vzduch. C5 mě zklamala prostorností, jel jsem docela daleko taxikem vzadu a předešlá cesta passatem byla pohodlnější po všech stránkách. Ten C5 neměl hydro, ale místa je ve všech stejně předpokládám. Řidič na tom ale asi špatně nebude.
Hydroactive je vzducho-kapalinový systém pružení.


Vidíš, já myslel že je tam jen to hydro... no ale to nic nemění na tom že to je spolehlivější než vzduch. Ještě ten phaeton má něco jako magnetické tlumiče a s tím nejsou absolutně žádné problémy. Jak to přesně funguje ale nevím.

respond
RomanH96
number of posts12
date of registration28.08.2014
Sunday 31.08.2014 22:21, Tak asi koupím novější
Tak asi koupím novější S class ale nevím jakou motorizaci rád bych S500 nebo jestli se dělalo i AMG . Co myslíte je to dobrá volba nebo se spolehlivostí a luxusem to šlo s mercedesem z kopce?
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.