0
back
 

diskuze k tématu: Audi A8 - koupit ojetinu za 300 tis. Kč?

category of topic classification: německá vozidla
Matka Kr
number of posts3
date of registration22.05.2009
Friday 07.04.2017 08:28, Vtip ..
Otázka: kupuju 11 letou A8 s 300 000 km. Na co si dát pozor?
Odpověď: hlavně na vlastní blbost...
respond
ctverak
number of posts255
date of registration01.08.2007
Friday 07.04.2017 10:06, A8
V rámci luxusní třídy je motor 3.0 TDI spolehlivý, kromě tradičních starostí s dieslem stojí za zmínku výměna rozvodů, které jsou sice řetězem ale nekonečnou životnost také nemají a výměna stojí 30 až 50tis. Pokud máte dost peněz tak berte raději 4.2 TDI jede o poznání lépe než třílitr.
Neznám vaši finanční situaci, tak vám nebudu A8 rozmlouvat, ale například běžná prohlídka u Audi je za 20tis, druhovýroba na tohle auto toho moc nedělá a opravy hliníkové karoserie jsou extrémě drahé.
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Sunday 09.04.2017 00:00, a proč ne...
někdo tohle nepochopí a radši půjde pro rapida s tsi...když nevadí že je v tom pohodlí jak v bedně od banánů,kvalita příšerná a motory vydrží jen max do konce záruky. A8 i přes její nemotornost ve městě chápu, protože jízdní vlastnosti budou ještě 10let minimálně nad průměrem, stejně jako bezpečnost. když to pojistíš tak bouračku neřešíš, díly nestojí víc než na nový vw a hliník nerezne... tenhle model je ještě navíc vyrobenej jakž takž kvalitně.

nicméně osobně bych spíš uvažoval o 4,2 benzín (ne FSI) kterej pojede věčně a možná bych uvažoval o plynu protože to zas jezdí za 14 na sto. ale zas neřešíš rozvody za 50 vstřiky 6x12 ani nic takovýho.

respond
Zdeny60
number of posts1248
date of registration08.09.2009
Sunday 09.04.2017 08:32, Na koupi 11 let straé A8 to chce mít dostatek odvahy,
protože stále jde o vlajkovou loď značky a stále tomu opdovídají ceny čehokoliv-ať pohonných hmot, tak servisu a bohužel mnohých ND. To je asi každému jasné. Akle co mnozí podceňují, je fakt, že A8 bez dobrého HAVPOV je lepší radši neprovozvat. S ohledem na tristní možnosti oprav hliníkové kastle a mnoha lepených dílů totiž bouračku opraví opravdu málokdo, zdali vůbec tak, aby to bylo provedeno dle předpisu výroébce = dobře, leč draze. Věřím, že pojišťovny zohledňují konstrukci auta a proto HAV bude mastné jak dobrej bůček. O ostatním nemluvě, zejména opravy asi 1000 řídících jednotek, co jsou různě poházené po autě, mohou vytrestat. K tomu prvky náprav (obou), brzdy, pneu, kubíky oleje, co josu v motoru, automatu, difech atd... To vše j e třeba zvážit, aby to nedopadlo, že jdeš do hospody a pak nemáš na outratu A pokud uvažuješ, že bys to havarijně nepojistil (což věřím, že pokud nemáš bonus 50% a jsi třeba máldecenc z Prahy), ti hlavou bude lítat, protože to bude cca 30/rok) je lepší asi radši fakt koupit něco jinýho.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Tuesday 11.04.2017 20:04, RE: Na koupi 11 let straé A8 to chce mít dostatek odvahy,
Zdeny60 posted by:
protože stále jde o vlajkovou loď značky a stále tomu opdovídají ceny čehokoliv-ať pohonných hmot, tak servisu a bohužel mnohých ND. To je asi každému jasné. Akle co mnozí podceňují, je fakt, že A8 bez dobrého HAVPOV je lepší radši neprovozvat. S ohledem na tristní možnosti oprav hliníkové kastle a mnoha lepených dílů totiž bouračku opraví opravdu málokdo, zdali vůbec tak, aby to bylo provedeno dle předpisu výroébce = dobře, leč draze. Věřím, že pojišťovny zohledňují konstrukci auta a proto HAV bude mastné jak dobrej bůček. O ostatním nemluvě, zejména opravy asi 1000 řídících jednotek, co jsou různě poházené po autě, mohou vytrestat. K tomu prvky náprav (obou), brzdy, pneu, kubíky oleje, co josu v motoru, automatu, difech atd... To vše j e třeba zvážit, aby to nedopadlo, že jdeš do hospody a pak nemáš na outratu A pokud uvažuješ, že bys to havarijně nepojistil (což věřím, že pokud nemáš bonus 50% a jsi třeba máldecenc z Prahy), ti hlavou bude lítat, protože to bude cca 30/rok) je lepší asi radši fakt koupit něco jinýho.


neuvěřitelné ale asi se shodneme. vzduchový podvozek není láce a jiný se do A8 nedával. možná koupit radši A6 s klasickým podvozkem, když už chci být hogo fogo. ty krámy do toho auta prostě budou stát hodně i když je to stará plečka. a jak tady někdo srovnával s Rapidem, i kdyby to jezdilo bůhvíjak líp, servis za Rapid určitě nebude v desetitisících...
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Tuesday 11.04.2017 20:51, RE: Na koupi 11 let straé A8 to chce mít dostatek odvahy,
Reno posted by:
Zdeny60 posted by:
protože stále jde o vlajkovou loď značky a stále tomu opdovídají ceny čehokoliv-ať pohonných hmot, tak servisu a bohužel mnohých ND. To je asi každému jasné. Akle co mnozí podceňují, je fakt, že A8 bez dobrého HAVPOV je lepší radši neprovozvat. S ohledem na tristní možnosti oprav hliníkové kastle a mnoha lepených dílů totiž bouračku opraví opravdu málokdo, zdali vůbec tak, aby to bylo provedeno dle předpisu výroébce = dobře, leč draze. Věřím, že pojišťovny zohledňují konstrukci auta a proto HAV bude mastné jak dobrej bůček. O ostatním nemluvě, zejména opravy asi 1000 řídících jednotek, co jsou různě poházené po autě, mohou vytrestat. K tomu prvky náprav (obou), brzdy, pneu, kubíky oleje, co josu v motoru, automatu, difech atd... To vše j e třeba zvážit, aby to nedopadlo, že jdeš do hospody a pak nemáš na outratu A pokud uvažuješ, že bys to havarijně nepojistil (což věřím, že pokud nemáš bonus 50% a jsi třeba máldecenc z Prahy), ti hlavou bude lítat, protože to bude cca 30/rok) je lepší asi radši fakt koupit něco jinýho.
neuvěřitelné ale asi se shodneme. vzduchový podvozek není láce a jiný se do A8 nedával. možná koupit radši A6 s klasickým podvozkem, když už chci být hogo fogo. ty krámy do toho auta prostě budou stát hodně i když je to stará plečka. a jak tady někdo srovnával s Rapidem, i kdyby to jezdilo bůhvíjak líp, servis za Rapid určitě nebude v desetitisících...


Přední pneumatická pružicí jednotka 39 396 kč,kompresor pneumatického odpružení 30 200 kč a tak by se mohlo pokračovat.Je to o finančních možnostech kupujícího.
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Tuesday 11.04.2017 22:27, rozdíly...
jj to je pravda kdo koupí opičku musí mít na banány, ale když se zastavím nad rapidem tsi, ono těch čidel kolem motoru je taky dost a namátkou turbo taky nevyměním za 10, ale za 23 bez práce...motory nevydrží protože karbonují atd..muí se řešit rozvody, možná GO motoru...

chci tím říct, že dnešní rádoby lowcost auto žere peníze velmi podobným tempem jako "lepší ojetina". to prostě kdekoho překvapí a ten rozdíl není tak velkej jak by se mohlo zdát, zvlášť pokud premiovku servisuju u šikovnýho garážníka a ne v autorizáku. ze svý zkušenosti můžu říct, že když jsem jezdil "premiovkou" byla ještě kvalitní a vydržela mi 6 let bez šáhnutí a pak jsem pořídil neprémiovku a narval do ní během 5ti let 300 tkč...a pokud budu srovnávat diesely, ceny vstřiků a DPF a jiného jsou dost podobné...obecně to směřuje spíš celé k tomu, že budou lidi co jezdí autem a pak lidi co jezdí autobusem...samozřejmě jezdit s A8 bez all risk pojistky je úlet, ale pokud stojí 20 litrů na rok tak ok, protože ono na superb passat apod v praze to není o nic lepší...
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Wednesday 12.04.2017 08:45, RE: rozdíly...
finding posted by:
jj to je pravda kdo koupí opičku musí mít na banány, ale když se zastavím nad rapidem tsi, ono těch čidel kolem motoru je taky dost a namátkou turbo taky nevyměním za 10, ale za 23 bez práce...motory nevydrží protože karbonují atd..muí se řešit rozvody, možná GO motoru...chci tím říct, že dnešní rádoby lowcost auto žere peníze velmi podobným tempem jako "lepší ojetina". to prostě kdekoho překvapí a ten rozdíl není tak velkej jak by se mohlo zdát, zvlášť pokud premiovku servisuju u šikovnýho garážníka a ne v autorizáku. ze svý zkušenosti můžu říct, že když jsem jezdil "premiovkou" byla ještě kvalitní a vydržela mi 6 let bez šáhnutí a pak jsem pořídil neprémiovku a narval do ní během 5ti let 300 tkč...a pokud budu srovnávat diesely, ceny vstřiků a DPF a jiného jsou dost podobné...obecně to směřuje spíš celé k tomu, že budou lidi co jezdí autem a pak lidi co jezdí autobusem...samozřejmě jezdit s A8 bez all risk pojistky je úlet, ale pokud stojí 20 litrů na rok tak ok, protože ono na superb passat apod v praze to není o nic lepší...


jenomže za ty peníze máš rapida nového a v záruce... jel jsem s nejslabším benzínem, s vlečenou zadní nápravou a auto jelo svižně a jízdní komfort vzadu nebyl nijak hrozný... a já radši budu jezdit v nové nižší střední, než ve 12 let vybydlené A8.

respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Wednesday 12.04.2017 08:47, RE: Na koupi 11 let straé A8 to chce mít dostatek odvahy,
Fanda posted by:
Reno posted by:
Zdeny60 posted by:
protože stále jde o vlajkovou loď značky a stále tomu opdovídají ceny čehokoliv-ať pohonných hmot, tak servisu a bohužel mnohých ND. To je asi každému jasné. Akle co mnozí podceňují, je fakt, že A8 bez dobrého HAVPOV je lepší radši neprovozvat. S ohledem na tristní možnosti oprav hliníkové kastle a mnoha lepených dílů totiž bouračku opraví opravdu málokdo, zdali vůbec tak, aby to bylo provedeno dle předpisu výroébce = dobře, leč draze. Věřím, že pojišťovny zohledňují konstrukci auta a proto HAV bude mastné jak dobrej bůček. O ostatním nemluvě, zejména opravy asi 1000 řídících jednotek, co jsou různě poházené po autě, mohou vytrestat. K tomu prvky náprav (obou), brzdy, pneu, kubíky oleje, co josu v motoru, automatu, difech atd... To vše j e třeba zvážit, aby to nedopadlo, že jdeš do hospody a pak nemáš na outratu A pokud uvažuješ, že bys to havarijně nepojistil (což věřím, že pokud nemáš bonus 50% a jsi třeba máldecenc z Prahy), ti hlavou bude lítat, protože to bude cca 30/rok) je lepší asi radši fakt koupit něco jinýho.
neuvěřitelné ale asi se shodneme. vzduchový podvozek není láce a jiný se do A8 nedával. možná koupit radši A6 s klasickým podvozkem, když už chci být hogo fogo. ty krámy do toho auta prostě budou stát hodně i když je to stará plečka. a jak tady někdo srovnával s Rapidem, i kdyby to jezdilo bůhvíjak líp, servis za Rapid určitě nebude v desetitisících...
Přední pneumatická pružicí jednotka 39 396 kč,kompresor pneumatického odpružení 30 200 kč a tak by se mohlo pokračovat.Je to o finančních možnostech kupujícího.


Ano. Naškrábal 300 na auto a teď bude potenciální prava vzduchového podvozku za 100 tisíc. Známý pořídil S-klasse předchozí generace za skoro milión a auto na třech bylo poprvé ve 140 tisících km...

respond
Gargamel
number of posts1
date of registration15.04.2017
Sunday 16.04.2017 00:08, Velmi kvalitní auto
Vážený tedarkore, jestli toto považujete za recenzi, tak by jste se měl zamyslet?
Tato recenze nic neřekla, co více zapatrat. Kolik stojí druhovýroby? Střeba brzdy? Kotouče ca 2000kc, to není mnoho. Dále říci že bez diagnostiky tomu auto nic neřeknete. Je třeba mu nahlásit, že měníte brzdy, baterií atd... To tady z vaší strany chybí. Ta recenze je jako od úplného lajka. A co třeba motor 4.2 TDI, v čem je horší? Jak se řeší rozvody atd... V čem je tento motor horší? V čem je dražší. Mají poruchu řídící jednotky? Atd...... Chce to trochu pátrat a pak teprve napsat recenzi. Tato recenze je ostudnou vašeho serveru! Tento vůz si chci taky koupit a zas taková hrůza to není. Toto auto je stavěné na 500 tis km,oproti Superbu, které je stavěné na 200 km a pák kde do šrotu. Mám s tímto vozem velké zkušenosti a mohu velmi doporučit. Nic jiného později nebudete chtít. Není třeba ředit jak velké zkušenosti mám, ale vřele doporučuji. Je jasné, že do autorizovaného servisu už jezdit nebudete, pak se dá sehnat druhovyroba zalmi rozumné peníze. Omlouvám se,ale píšu z telefonu
respond
krakatit
number of posts9
date of registration04.12.2008
Sunday 16.04.2017 11:27, audi A8 nakup/prodej
-
respond
krakatit
number of posts9
date of registration04.12.2008
Sunday 16.04.2017 11:34, audi A8 prodej/nakup
Mel sem benzin 4.2, r.v. 2005, koupeno 4 roky stare, najeto 160 000km, nakup 800 000kc, prodej 130 000kc, po 7 letech s 300 000km, servis 230 000kc bez dph, tak to nejak s takovymi auty je, nebo koupis nove a taky prodelas za 2 roky milion
respond
Gabo123
number of posts12
date of registration20.02.2014
Sunday 16.04.2017 19:05, Nuž...
Je to spoľahlivý motor, pokiaľ sa nedosere. A keď sa dosere, tak amen tma, desiatky tisíc kč len tak lietajú a stále to nemusí byť opravené. To auto je dobré len pre prvého majiteľa, ktorý to auto kúpil nové a jemu službu urobilo vrchovate. Druhý majiteľ už nemusí mať takú istotu spoľahlivej služby. Môj mechanik hovorí, že také auto ani darom a tie slová treba vytesať do kameňa.
respond
stréc od piva
number of posts652
date of registration23.11.2007
Sunday 16.04.2017 21:19, RE: Nuž...
Gabo123 posted by:
Je to spoľahlivý motor, pokiaľ sa nedosere. A keď sa dosere, tak amen tma, desiatky tisíc kč len tak lietajú a stále to nemusí byť opravené. To auto je dobré len pre prvého majiteľa, ktorý to auto kúpil nové a jemu službu urobilo vrchovate. Druhý majiteľ už nemusí mať takú istotu spoľahlivej služby. Môj mechanik hovorí, že také auto ani darom a tie slová treba vytesať do kameňa.


stejně tak s audi Skové class :) nebo Q5/7.....prnví majitel a pak časovaná bomba
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Tuesday 18.04.2017 10:02, RE: audi A8 prodej/nakup
krakatit posted by:
Mel sem benzin 4.2, r.v. 2005, koupeno 4 roky stare, najeto 160 000km, nakup 800 000kc, prodej 130 000kc, po 7 letech s 300 000km, servis 230 000kc bez dph, tak to nejak s takovymi auty je, nebo koupis nove a taky prodelas za 2 roky milion


Tohle je názor, který hovoří za vše. Buď na takové auto člověk má a pak si může dovolit koupit nové a nebude mu dělat problém servis, a to jak plánovaný, tak nahodilý.
Nebo slepí dohromady pořizovačku a vybere si kvalitní ojeté prémiové auto, ale není finančně připraven řešit nějaký trochu atypičtější problém. Ano. běžné díly mohou být jen mírně dražší než na jiné vozy (brzdy, kapaliny, filtry), ale pak je mnoho věcí, které způsobí, že auto začne postupně chátrat, protože majitel nebude ochoten zaplatit desítku, za porouchaný výhřev sedadla, nebo třeba 2000 za krytku ostřikovače xenonu, protože bez obého auto jezdí.
Takže, pokud je dost krupice, ale její líto vyhodit za nové auto, pak ano, ale cenová úroveň 300 tisíc na to moc nevypadá.
respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Wednesday 19.04.2017 15:18, cena
Teda jak jsem četl ten dotaz, tak tam bylo, že v podstatě má vyhlídnuté auto s najetými 300 tisící km, ale o ceně ani slovo.
respond
stréc od piva
number of posts652
date of registration23.11.2007
Wednesday 19.04.2017 16:00, RE: cena
Koloss posted by:
Teda jak jsem četl ten dotaz, tak tam bylo, že v podstatě má vyhlídnuté auto s najetými 300 tisící km, ale o ceně ani slovo.


pravdu díž....a koukám,že to pomotali jako vždy redaktoři....
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Sunday 07.05.2017 23:46, Předražený koncern.
Audi nebrat
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.