0
back
 

diskuze k tématu: Není co koupit..

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.11.2014 22:03, Není co koupit..
Tak jsem si precetl odpovedi ze 6.11. na muj dotaz..No, dekuji za ně..Nekteri si sice srandu dělají,ale když si clovek uvedomí,ze za nový auto da přes kouli,za pel let provozu nahrka 300tis krat nejakych min. 2.5kc/km plus servis,plus vyrazna amortizace,tak auto je ta nejdrazzsi věc na svete co si běžny clovek kupuje.Ne dům,ne dite,ne manželka,,ale posrany auto..Takze auto není zadnej spotrebak , jak spousta magoru tvrdí..No a když vemu že chci mít solidní auto,protože ročně s tím jezdim 30 až 60tis,trávím v něm spousty času,musí se mi libit,a citit se v něm,,byt absolutně funkční,absolutné mechanicky odolné,levné na udrzbu,,,pohodlné ,mít perfektní stabilitu,vynikajíci spotřebu a neotravovat s ruznymi poruchovými zbytečnostmi dnešní zhýčkane doby .To co mi vyšlo je Octavia jednička TDI ale problém je v tom,že je to auto jen o motoru..Nebyt toho neskutečného nezdolného srdce,(ještě k tomu neštastně napříč uloženého)auto jako takove je k nicemu ..Houpe se ,je tam kravál jak v nakladním vagonu a zadní sedadla jsou parodie..
Druhé mi vyšlo A6 C4 quattro 2.5TDI pětiválec..Je to svebytné nenaroubovane auto s nej motorem na světě,,,se vším co ma taková kára mít..Problém je však v tom že tato nej auta se dělala pouze dva roky a jejich stav po letech je žalostný ,,a je jich fakt málo..žadné jiné takove neznám....Všechny premiove značky jsou už dnes jen HITECH srandičky..Vubec nic nevydrží!!.Ono to vlastně i vyplynulo z Vaších odpovědí na puvodní dotaz..Pouze jsem se ujistil že tomu tak je.. Děkuji za pozornost...
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Wednesday 19.11.2014 19:06, RE: Není co koupit..
nepřihlášený uživatel posted by:
Tak jsem si precetl odpovedi ze 6.11. na muj dotaz..No, dekuji za ně..Nekteri si sice srandu dělají,ale když si clovek uvedomí,ze za nový auto da přes kouli,za pel let provozu nahrka 300tis krat nejakych min. 2.5kc/km plus servis,plus vyrazna amortizace,tak auto je ta nejdrazzsi věc na svete co si běžny clovek kupuje.Ne dům,ne dite,ne manželka,,ale posrany auto..Takze auto není zadnej spotrebak , jak spousta magoru tvrdí..No a když vemu že chci mít solidní auto,protože ročně s tím jezdim 30 až 60tis,trávím v něm spousty času,musí se mi libit,a citit se v něm,,byt absolutně funkční,absolutné mechanicky odolné,levné na udrzbu,,,pohodlné ,mít perfektní stabilitu,vynikajíci spotřebu a neotravovat s ruznymi poruchovými zbytečnostmi dnešní zhýčkane doby .To co mi vyšlo je Octavia jednička TDI ale problém je v tom,že je to auto jen o motoru..Nebyt toho neskutečného nezdolného srdce,(ještě k tomu neštastně napříč uloženého)auto jako takove je k nicemu ..Houpe se ,je tam kravál jak v nakladním vagonu a zadní sedadla jsou parodie.. Druhé mi vyšlo A6 C4 quattro 2.5TDI pětiválec..Je to svebytné nenaroubovane auto s nej motorem na světě,,,se vším co ma taková kára mít..Problém je však v tom že tato nej auta se dělala pouze dva roky a jejich stav po letech je žalostný ,,a je jich fakt málo..žadné jiné takove neznám....Všechny premiove značky jsou už dnes jen HITECH srandičky..Vubec nic nevydrží!!.Ono to vlastně i vyplynulo z Vaších odpovědí na puvodní dotaz..Pouze jsem se ujistil že tomu tak je.. Děkuji za pozornost...


Problém je to, že do budoucna to lepší nebude, takže pořád je lepší koupit nějakou ojetinu (nejlépe do krize tedy do roku 2008) než čekat, že se nějaké auto povede, což se se ukáže, až to zase bude ojetina. Šel bych po motoru - nějaký odolný benzín a dát do toho LPG, když je takový nájezd.
Jinak při tomto nájezdu chápu požadavek na pohodlné - tedy velké a vybavené auto.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.