0
back
 

diskuze k tématu: Jaký motor z koncernu VW?

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, technické dotazy, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.06.2006 00:30, Názor
Mám zkušenosti jak s Octavií 1.8 20V a 1.9 Tdi 81kW, Passatem 1.8T a 2.8 30V. Osobně vlastním A4 B5 1.8T (najeto 180 tis. km) a zatím s přední nápravou problémy nemám, teda kromě dvou čepů. Mám ji původní a zatím to vypadá, že tam ještě nějaký čas vydrží. Mám taky zjištěno, že případná oprava by mě vyšla na něcelých 30 tisíc. Jinak si myslím, že 2.5 litr je pro A4 a Passat zbytečně předimenzovaný a silnější verze (132 kW) se myslím do B5 nedávala. Co se týká 2.4 tak jsem slyšel, že to není velký rozdíl mezi ní a 1.8T, která se dá přechipovat na 190PS a potom jistě výkonem nezklame. Jinak spotřeba u obou bude těsně pod 10 litry při rozumné jízdě. K 2.8 30V můžu říci podobný názor jako k 2.5 Tdi a to, že pro A4 nebo Passat je to zbytečně, jinak je to s A6, kde by jsem tento motor považoval za ideální společně s 2.5 Tdi 132kW, ale myslím si, že tato verze je již cenově někde jinde. Proto pokud A4 nebo B5, tak 1.8T nebo 1.9Tdi 81kW a A6 2.5Tdi 132kW nebo 2.8 30V.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.06.2006 10:24, BMW
Jednoznačně doporučuji BMW, mám 150 k diesel, spotřeba 5,6 litru a když na to šlapete, tak máte problém se dost přes 6,5 litru. Jízdní vlastnosti super. To se s Audinou nedá srovnat! Mám zkušenosti teda jen s A6.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.06.2006 10:37, RE: BMW
anonym posted by:
Jednoznačně doporučuji BMW, mám 150 k diesel, spotřeba 5,6 litru a když na to šlapete, tak máte problém se dost přes 6,5 litru. Jízdní vlastnosti super. To se s Audinou nedá srovnat! Mám zkušenosti teda jen s A6.
ačkoliv jsem A6 měl nadávat na to auto nemohu. měl jsem 132kw tdi a spokojenost. je fakt že do přední nápravy jsem musel vrazit cca 15000kč ale to za 2 roky provozu šlo. co bylo horší byla audinácká elektronika.občas odešlo nějaké čidlo apod.jinak super, komfort atd...audinu jsem bohužel zbořil a koupil právě 530i e39. Krom toho že jezdí za stejné peníze jako 2,5TDI (tj. kolem 10l) má 170kw...a podvozek je opravdu nesrovnatelný. bavoráka mám rok a kousek a jsem s tím opravdu spokojený. existovala verze 528i se 142kw a ta je o poznání levnější.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.06.2006 11:55, RE: BMW
anonym posted by:
Jednoznačně doporučuji BMW, mám 150 k diesel, spotřeba 5,6 litru a když na to šlapete, tak máte problém se dost přes 6,5 litru. Jízdní vlastnosti super. To se s Audinou nedá srovnat! Mám zkušenosti teda jen s A6.
Myslím si, že Vámi zmiňovaný Bavorák bude už v trochu jiné cenové kategorii, někde na úrovní Audi A4 B6, ale věřím, že to je super auto. Kolem 250 tisíc se dá sehnat jen 320D s 100kW.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.06.2006 12:26, RE: BMW
Falco posted by:
Myslím si, že Vámi zmiňovaný Bavorák bude už v trochu jiné cenové kategorii, někde na úrovní Audi A4 B6, ale věřím, že to je super auto. Kolem 250 tisíc se dá sehnat jen 320D s 100kW.
záleží jaký....528i 142kw, 530i 170kw se daj sehnat mezi 150-300tkč, naftový 525d 120-130kw kolem 290-400tkč, 530d mezi 280-450 tkč a trojky podobně...320d bych bral až 110kw+ verzi-má jinou technologii vstřiku....pokud chce diesel tak fajn ale benzinový bmw kdovíkolik nežerou
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.06.2006 12:32, RE: Názor
Falco posted by:
Mám zkušenosti jak s Octavií 1.8 20V a 1.9 Tdi 81kW, Passatem 1.8T a 2.8 30V. Osobně vlastním A4 B5 1.8T (najeto 180 tis. km) a zatím s přední nápravou problémy nemám, teda kromě dvou čepů. Mám ji původní a zatím to vypadá, že tam ještě nějaký čas vydrží. Mám taky zjištěno, že případná oprava by mě vyšla na něcelých 30 tisíc. Jinak si myslím, že 2.5 litr je pro A4 a Passat zbytečně předimenzovaný a silnější verze (132 kW) se myslím do B5 nedávala. Co se týká 2.4 tak jsem slyšel, že to není velký...
Chlape, výkon navíc není přece nikdy zbytečný !!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.06.2006 15:14, RE: Názor
Riccardo posted by:
Chlape, výkon navíc není přece nikdy zbytečný !!
Jasně, výkonovou rezervu je lepší mít a nepotřebovat, než najednou potřebovat a nemít... Kolikrát mě už koníci vytáhli z ošemetné situace, kterou zpravidla připravil někdo jiný...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.06.2006 16:49, ?????
TAKY NEVIM PROČ UVAŽUJE O AUDINĚ,KDYŽ TAKŘKA ZA STEJNÉ PRACHY MŮŽE MÍT BMW,MOŽNÁ MEDVĚDA,S NESRIVNATELNĚ LEPŠÍM PODVOZKEM=>JIZDNÍ VL.
NA TY JEJICH EXTRA HLINÍKOVÝ PŘ.NÁPRAVY NARVAT TĚŽKEJ DIESELOVEJ 6ZYLINDER TO JE SEBEVRAŽDA A VZADU JSOU VL.RAMENA,HMMM FAKT DOBREJ NÁSKOK DÍKY TECHNICE.......ZDAR
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 01.07.2006 13:07, 1,8T
Nejlepší motor od VW buď 1,9 TDI 81kW a nebo novější provedení 96kw. 2,5 TDI je ekonomická sebevražda. Vysoké servisní náklady, spotřebe neni nijak oslnivá a výkon taky ne. Motor 2,5 TDI vyžaduje pravidelné výměny oleje už po 10tis km aby se nezadřel , navíc je ve všech provedeních velmi cilivý na kvalitu nafty, takže to znamená kupovat aditivovaná paliva a levné ježdění je rázem to tam!!!
Lepší variantou než 2,4 i 2,8 je 1,8T s chipem.
U BMW víc než vřele doporučuji 2,5i anebo 3,0i, vynikající poježdění při velmi dobré spotřebě paliva. Nesrovnatelné s 2,8 od VW!!!
Pokud chceš kvalitní a pohodlý kočár ta kromě BMW se pohledni po E 220 anebo lépe 320 CDI!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 16.07.2006 23:30,
Časopis Auto Motor und Sport prověřil kvality německého bestselleru dlouhodobým testem, ve kterém Golf 2.0 (85 kW) ujel od března 1999 do listopadu 2000 sto tisíc kilometrů. Výsledek praktického používání nebyl pro automobil, který se tváří jako symbol kvality a solidnosti, příliš lichotivý. Během 18 měsíců strávil testovaný Golf 17 dní v servisu kvůli neplánovaným opravám (mimo pravidelnou údržbu). Kvůli drhnoucím brzdám musely být již při 16205 ujetých km vyměněny kotouče a obložení předních brzd. Neklidný chod motoru při volnoběhu byl v servisu vyřešen novým základním nastavením řídící jednotky. Po několika tisících kilometrů se problémy s brzdami opakovaly a když bylo na počítadle 30844 km byly znova vyměněny kotouče, obložení a také náboje a ložiska předních kol. Při řazení dvojky s trojky se občas ozývaly z převodovky podezřelé zvuky. Poté co do Golfu začalo oběma předními dveřmi zatékat, byl navštíven servis, kde byly dveře přetěsněny. Převodovka musela být vymontována a vyčištěna, protože olejová náplň obsahovala ocelové třísky. Když bylo na počítadle 61338 km přišla na řadu třetí výměna předních kotoučů a obložení. Kvůli zkorodovanému napájecímu kabelu startéru jednou Golf vůbec nenastartoval a musel být odtažen do servisu. To bylo ujeto 87600 km. Kvůli problémům s elektrickým stahováním oken byl také tento díl v pravých dveřích vyměněn a v samém závěru testu se Golf dostavil ke čtvrté výměně brzdových kotoučů a destiček, tentokrát na všech kolech.

respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.