0
back
 

diskuze k tématu: Jaký je rozdíl v kvalitě TDi motorů?

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, technické dotazy, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.08.2006 07:41, vačky
Řekl bych, že problémy s vačkovými hřídeli mohou potkat motor v takových autech, která jezdila hlavně v Německu, kde jezdí hodně majitelů koncernových aut na long life intervaly pro výměnu oleje. Pokud je takové auto honěno dnes a denně po dálnicích ve vysokých rychlostech a olej je měněn až každých 30 tkm, tak se to na vačk. hřídelích musí podle mě zákonitě podepsat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.08.2006 09:00, RE: vačky
A4 posted by:
Řekl bych, že problémy s vačkovými hřídeli mohou potkat motor v takových autech, která jezdila hlavně v Německu, kde jezdí hodně majitelů koncernových aut na long life intervaly pro výměnu oleje. Pokud je takové auto honěno dnes a denně po dálnicích ve vysokých rychlostech a olej je měněn až každých 30 tkm, tak se to na vačk. hřídelích musí podle mě zákonitě podepsat.
U nas jsou taky lidi,co porad pouzivaj longlife a kdyz to proste rekne servis,ze se bude menit po 30t km,tak oni to tak udelaj a verej,ze co rekne servis,to je svate!Nejvetsi kokotina!
Olej max po 15t km,vic ani hovno!
Bych chtel videt longlife po 30t km,to uz nebude olej ale voda,ta taky nemaze-)))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.08.2006 11:13, dotaz
mám takový dotaz, vlastním audi A6 2,5 TDI 103 kw, r.v. 96, motor má nízkou spotřebu i dobrý tah, otáčky nekolísají, prostě žádný problém, ale nevím proč auto tak kouří - jde z něj černý kouř. Technik mi říkal že je to u tohoto motoru normální, ale přesto jsem se chtěl zeptat, jestli to nemůže předznamenávat nějakou závadu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.08.2006 11:57, RE: dotaz
harry posted by:
mám takový dotaz, vlastním audi A6 2,5 TDI 103 kw, r.v. 96, motor má nízkou spotřebu i dobrý tah, otáčky nekolísají, prostě žádný problém, ale nevím proč auto tak kouří - jde z něj černý kouř. Technik mi říkal že je to u tohoto motoru normální, ale přesto jsem se chtěl zeptat, jestli to nemůže předznamenávat nějakou závadu.
Nielen tento diesel, ale všetky ak toho majú hodne za sebou tak dymia na čierno. Hlavne pri prudšom pridani plynu. Je to normálny jav. Nič by som si z toho nerobil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.08.2006 13:11, RE: dotaz
Kolega zo Slovenska posted by:
Nielen tento diesel, ale všetky ak toho majú hodne za sebou tak dymia na čierno. Hlavne pri prudšom pridani plynu. Je to normálny jav. Nič by som si z toho nerobil.
Nejde ani tak o to, kolik toho ma ten konkretni motor za sebou, i kdyz to svou roli urcite hraje, ale o kvalitu spalovani. Soucasne moderni diesly provedou behem jednoho cyklu x vstriku pod vetsim pracovnim tlakem, nez tomu byvalo pred deseti lety, diky cemuz je smes homogennejsi a lepe hori. Hlavne, ze ten kour neni namodraly.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.08.2006 14:59, RE: dotaz
harry posted by:
mám takový dotaz, vlastním audi A6 2,5 TDI 103 kw, r.v. 96, motor má nízkou spotřebu i dobrý tah, otáčky nekolísají, prostě žádný problém, ale nevím proč auto tak kouří - jde z něj černý kouř. Technik mi říkal že je to u tohoto motoru normální, ale přesto jsem se chtěl zeptat, jestli to nemůže předznamenávat nějakou závadu.
moje sestra měla stejný auto a stejný problém, udělali jsme čerpadlo a vstříky, ale nepomohlo to, pozom jsem objevil malou díru na hadici od turba a bylo po kouření
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.08.2006 16:23, RE: dotaz
harry posted by:
mám takový dotaz, vlastním audi A6 2,5 TDI 103 kw, r.v. 96, motor má nízkou spotřebu i dobrý tah, otáčky nekolísají, prostě žádný problém, ale nevím proč auto tak kouří - jde z něj černý kouř. Technik mi říkal že je to u tohoto motoru normální, ale přesto jsem se chtěl zeptat, jestli to nemůže předznamenávat nějakou závadu.
Tento motor není žádný z recenzovaných šestiválců, ale je to starý dobrý pětiválec. Kouřit může proto, že už chce nové vstřikovače, nebo že má málo vzduchu. Častá je děravá hadice či od kamene proražený mezichladič.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.08.2006 18:30, RE: vačky
A4 posted by:
Řekl bych, že problémy s vačkovými hřídeli mohou potkat motor v takových autech, která jezdila hlavně v Německu, kde jezdí hodně majitelů koncernových aut na long life intervaly pro výměnu oleje. Pokud je takové auto honěno dnes a denně po dálnicích ve vysokých rychlostech a olej je měněn až každých 30 tkm, tak se to na vačk. hřídelích musí podle mě zákonitě podepsat.
já si myslím,že právě u aut honěných po dálnicích tento problém odpadá,protože jde víceméně o konstatní rychlost,stálé zatížení a teplotu motoru,čili i oleje. Mnohem horší je typický české dojíždění do práce ráno 10 a odpoledne 10 km po městě. Kdyby to bylo jak říkáš ty,tak by neměli kamiony s normou euro 3 a 4 jezdící na plnou syntetiku od novoty interval i 120 000 km- nepletu se! Je pravdy,že v 13 litrovém řadovém šestiválci ( zpravidla) je 40 litrů oleje,ale je zase mnohem větší,takže množství asi takový význam mít nebude.
Každopádně auta jezdící v městském provozu a to jen pár minut denně by měla mít olej vyměněný do těch 15 tkm-a v žádném případě nejezdit dvě zimy na jednu náplň. Ale to by měl vědět každý řidič.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 16:08, Trysky u tdi, kolik snesou??
Dobrý den, chtěl bych se Vás zeptat, kolik by podle Vás měly vydržet trysky na dieselovém Volvu S80, je to klasické tdíčko, pětiválec, který se montoval do starších typů Audi A6, VW Caravele, VW LT ATD...
Na autě mám najeto 230 000 km, auto jede v pohodě, akorát se mi zdá studený motor trošku hlučnější. Jinak motor nekouří a spotřeba je taky supr...
Mám to dát alespoň překontrolovat, nebo mám jezdit v klidu dál????? ( jo, auto je provozováno hlavně na naši naftu...)
Děkuji za radu a přeji Vám hezký den. Janča
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 07.02.2008 18:19, RE: vačky
kačer posted by:
já si myslím,že právě u aut honěných po dálnicích tento problém odpadá,protože jde víceméně o konstatní rychlost,stálé zatížení a teplotu motoru,čili i oleje. Mnohem horší je typický české dojíždění do práce ráno 10 a odpoledne 10 km po městě. Kdyby to bylo jak říkáš ty,tak by neměli kamiony s normou euro 3 a 4 jezdící na plnou syntetiku od novoty interval i 120 000 km- nepletu se! Je pravdy,že v 13 litrovém řadovém šestiválci ( zpravidla) je 40 litrů oleje,ale je zase mnohem větší,takže množst...
Svatá pravda.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.