0
back
 

diskuze k tématu: Audi A5 3.0 TDI nebo Mercedes E 350 CDI Coupé ?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla
mp-77@email.cz
number of posts36
date of registration05.10.2016
Wednesday 05.10.2016 23:24, Audi A5 3.0 TDI nebo Mercedes E 350 CDI Coupé ?
Dobrý den,
chci si koupit druhé "auto pro radost" a ve finále mám tyto 2 varianty.
Kterou byste preferovali a hlavně PROČ ? Provozní/servisní náklady, spolehlivost, rozdíl v uživatelských vlastnostech apod.

Dodávám, že budget mám 500, max. 550 tis, preferuji 3-dveřovou
verzi (tj, varianta 5-dveřového Sportbacku u Audi nevnímám jako výhodu) a taktéž automat.

Díky za rady.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Thursday 06.10.2016 00:59, RE: Audi A5 3.0 TDI nebo Mercedes E 350 CDI Coupé ?
mp-77@email.cz posted by:
Dobrý den, chci si koupit druhé "auto pro radost" a ve finále mám tyto 2 varianty. Kterou byste preferovali a hlavně PROČ ? Provozní/servisní náklady, spolehlivost, rozdíl v uživatelských vlastnostech apod. Dodávám, že budget mám 500, max. 550 tis, preferuji 3-dveřovou verzi (tj, varianta 5-dveřového Sportbacku u Audi nevnímám jako výhodu) a taktéž automat. Díky za rady.


řeknu ti jedno. auto pro radost nežere dehet. u mně ani dělňas nežere dehet ale uznávám, každý není takový osel a znám kuřáky, co měli přes týden Petry a na víkend červené Malbora. Ale ptát se, jestli na víkend Petry nebo Startky je trapas.
respond
sheogorath
number of posts527
date of registration27.05.2016
Thursday 06.10.2016 06:50, RE: Audi A5 3.0 TDI nebo Mercedes E 350 CDI Coupé ?
Reno posted by:
mp-77@email.cz posted by:
Dobrý den, chci si koupit druhé "auto pro radost" a ve finále mám tyto 2 varianty. Kterou byste preferovali a hlavně PROČ ? Provozní/servisní náklady, spolehlivost, rozdíl v uživatelských vlastnostech apod. Dodávám, že budget mám 500, max. 550 tis, preferuji 3-dveřovou verzi (tj, varianta 5-dveřového Sportbacku u Audi nevnímám jako výhodu) a taktéž automat. Díky za rady.
řeknu ti jedno. auto pro radost nežere dehet. u mně ani dělňas nežere dehet ale uznávám, každý není takový osel a znám kuřáky, co měli přes týden Petry a na víkend červené Malbora. Ale ptát se, jestli na víkend Petry nebo Startky je trapas.


Amen!
respond
Ma007
number of posts197
date of registration26.11.2013
Thursday 06.10.2016 07:50, RE: Audi A5 3.0 TDI nebo Mercedes E 350 CDI Coupé ?
citation:
Ale ptát se, jestli na víkend Petry nebo Startky je trapas.



Júú, Súhlas!
respond
Schumi/nick
number of posts50
date of registration08.08.2014
Thursday 06.10.2016 08:34, Tdi,Cdi
Absolutni souhlas s Renem,lepsi bych to nepopsal,to je fakt zvracenost!
respond
mp-77@email.cz
number of posts36
date of registration05.10.2016
Thursday 06.10.2016 08:56, zoátky k tématu
děkuji za podnětné off-topicové příspěvky, ale rád ocením odpovědi na otázku
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Thursday 06.10.2016 09:44, RE: zoátky k tématu
mp-77@email.cz posted by:
děkuji za podnětné off-topicové příspěvky, ale rád ocením odpovědi na otázku


provozovat pro malý nájezd dieselové auto je zhovadilost. I když bys měl třeba fetiš na smradlavý diesel, stejně to auto vystavuješ provozu, pro který se prostě a jednoduše nehodí.
Za stejné prachy jako 3.0 TDI koupíš S5 a budeš mít úplně jiný zážitek. U Merglu 350 CGI. Nač budeš cpát do auta na pár kilometrů smraďocha?
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Thursday 06.10.2016 09:45, RE: zoátky k tématu
mp-77@email.cz posted by:
děkuji za podnětné off-topicové příspěvky, ale rád ocením odpovědi na otázku


Já mám jednu skutečně doplňující otázku. Proč naftu?
respond
Giorgio
number of posts814
date of registration09.05.2007
Thursday 06.10.2016 09:46, RE: zoátky k tématu
mp-77@email.cz posted by:
děkuji za podnětné off-topicové příspěvky, ale rád ocením odpovědi na otázku


Ty příspěvky nejsou mimo téma, ale naopak k meritu věci. Do auta pro radost prostě nafta nepatří. To, že se ta auta v naftě vyrábějí, je dáno tím, že v zahraničí slouží např. pro přesuny manažerů po dálnicích a jsou to prakticky pracovní auta, tzn. plní zcela jiný účel. Jako druhé auto do rodiny, s využitím pro radost, takový nájezd mít nebudou, a tím se v nich nafťák stává irelevantním. Za mě medvěd s benzinovým osmiválcem. V S500 to není žádná raketa, to menší kupé E to asi v přímce povodí pěkněji, ale v takovém autě je ta radost spíše o nějakém svezení "v pohodě" a s dávkou stylu. A asi bych se zamyslel nad SL, i kdyby jen 350.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Thursday 06.10.2016 09:48, RE: zoátky k tématu
Giorgio posted by:
mp-77@email.cz posted by:
děkuji za podnětné off-topicové příspěvky, ale rád ocením odpovědi na otázku
Ty příspěvky nejsou mimo téma, ale naopak k meritu věci. Do auta pro radost prostě nafta nepatří. To, že se ta auta v naftě vyrábějí, je dáno tím, že v zahraničí slouží např. pro přesuny manažerů po dálnicích a jsou to prakticky pracovní auta, tzn. plní zcela jiný účel. Jako druhé auto do rodiny, s využitím pro radost, takový nájezd mít nebudou, a tím se v nich nafťák stává irelevantním. Za mě medvěd s benzinovým osmiválcem. V S500 to není žádná raketa, to menší kupé E to asi v přímce povodí pěkněji, ale v takovém autě je ta radost spíše o nějakém svezení "v pohodě" a s dávkou stylu. A asi bych se zamyslel nad SL, i kdyby jen 350.


Ještě bych zmínil, že ani jedno z těch aut není moc řidičské, ale budiž. Pětikilo bude stát víc než 500 tisíc. Ale starší SL už se pořídit dá a se staženou střechou to opravdu bude přinášet radost, větší než jakékoliv kupé, jakkoliv to nebude žádný "sporťák". Ale svezení bez střechy je fakt něco jako motorka, úplně jiný rozměr.
Včera byla na ČT1 ve zprávách reportáž o filtrech pevných částic, kolik aut jich jezdí bez atd. Chtějí se na to zaměřit. Proč bys měl řešit takové hovadiny jako vstřikovače, turba, filtry pevných částic, močovinu atd? Kup jednoduchý atmosférický benzín a máš od tohohle klid.
respond
mp-77@email.cz
number of posts36
date of registration05.10.2016
Thursday 06.10.2016 13:03, doplnění /nalomení
Díky za názory ... původní dotaz jsem neformuloval zcela přesně, moje chyba ... nebude v plánu to mít pouze jako víkendové/občasné auto, ale reálně si myslím, že roční nájezd budu mít min. 20.000 km, spíše 25.000 km. Proto uvažuji o dieselu ... úplně se mi nechce jezdit se spotřebou 12-13 ltr



A co se týká projevu .... malou zkušenost mám (v klasickém E) s 350 CDI a byl jsem velmi spokojený - myslím hluk/vibrace/kruouťák. Navíc ho ve všech testech až adorují. Možná mám ale jen nízké startovní očekávání, neboť se většinu času pohybuji v Octavii )



Dalším argumentem je, že v dieselech je výrazně větší výběr. Naopak ale u benzímů jsou v průměru nižší nájezdy.



Kabrio, byť s hardtopem, nechci, na to mám motorku



Ale asi, po takovýchto silných prohlášeních diskutérů, začnu uvažovat a pozjištuji si info o benzínových variantách těchto modelů .. u MB je jasná alternativa 350 CGI , u Audi zřejmě 3.2

respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Thursday 06.10.2016 13:20, RE: doplnění /nalomení
mp-77@email.cz posted by:
Díky za názory ... původní dotaz jsem neformuloval zcela přesně, moje chyba ... nebude v plánu to mít pouze jako víkendové/občasné auto, ale reálně si myslím, že roční nájezd budu mít min. 20.000 km, spíše 25.000 km. Proto uvažuji o dieselu ... úplně se mi nechce jezdit se spotřebou 12-13 ltr A co se týká projevu .... malou zkušenost mám (v klasickém E) s 350 CDI a byl jsem velmi spokojený - myslím hluk/vibrace/kruouťák. Navíc ho ve všech testech až adorují. Možná mám ale jen nízké startovní očekávání, neboť se většinu času pohybuji v Octavii ) Dalším argumentem je, že v dieselech je výrazně větší výběr. Naopak ale u benzímů jsou v průměru nižší nájezdy. Kabrio, byť s hardtopem, nechci, na to mám motorku Ale asi, po takovýchto silných prohlášeních diskutérů, začnu uvažovat a pozjištuji si info o benzínových variantách těchto modelů .. u MB je jasná alternativa 350 CGI , u Audi zřejmě 3.2


3.2 benzín nebral, problematické rozvody, 4.2 benzín výrazně lepší. Teď je na sauto jeden éčkovej kupé MB, se čtyřválcem, pokud by ti to mělo stačit... těsně pod 500

respond
Giorgio
number of posts814
date of registration09.05.2007
Thursday 06.10.2016 13:26, RE: doplnění /nalomení
mp-77@email.cz posted by:
Kabrio, byť s hardtopem, nechci, na to mám motorku


SL má pevnou skládací střechu, ne hardtop. Minimálně bych se podíval na toto: http://www.tipcars.com/mercedes_benz-sl/mercedes_benz-sl-32390007.html

respond
mykovec
number of posts33
date of registration13.12.2008
Thursday 06.10.2016 14:52, Hm, to je dobrý
Chci auto na občasné vyblbnutí, tedy něco jako hračka. Mám na to půl mega, ale vadí mi rozdíl 3 koruny ve spotřebě, to bude možná i nějaká diagnóza
respond
aubus
number of posts8
date of registration07.10.2016
Friday 07.10.2016 08:47, Audi
Po osobních zkušenostech bych Vám doporučil Audi. Mercedes je příliš konzervativní a těžkopádný, uvnitř mírně hlučnější. Jeho hlavní Výhodou je atraktivnější interiér a zdaleka ne tak velké zastoupení v ČR - na rozdíl od Audi ho zkrátka nemá každý trafikant z Horní Dolní a na silnicích je radost ho vidět. Audi je zábavnější, líp se v něm sedí a v zatáčkách je jistější. Na řeči typu "naftu nebrat" nehleďte. Z motoru Audi 3.0 tdi se dá bez problémů vydolovat 700 Nm krouťáku a to je pak zase jiné cestování
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Friday 07.10.2016 09:19, RE: Audi
aubus posted by:
Po osobních zkušenostech bych Vám doporučil Audi. Mercedes je příliš konzervativní a těžkopádný, uvnitř mírně hlučnější. Jeho hlavní Výhodou je atraktivnější interiér a zdaleka ne tak velké zastoupení v ČR - na rozdíl od Audi ho zkrátka nemá každý trafikant z Horní Dolní a na silnicích je radost ho vidět. Audi je zábavnější, líp se v něm sedí a v zatáčkách je jistější. Na řeči typu "naftu nebrat" nehleďte. Z motoru Audi 3.0 tdi se dá bez problémů vydolovat 700 Nm krouťáku a to je pak zase jiné cestování


A co na těch 700 Nm říká, převodovka, převodovka, rozvodovka, poloosy a následně pak brzdy??

Ale s klukama souhlasím, jestli mám 1/2 melcku, uvažuju o autě pro radost a najezdím 20 tisíc ročně, tak roční příplatek za palivo 20 tisíc u Merglu nebo Audiny je prd v lese. Jsou prostě auta v kterých nafta nedává moc smysl.
respond
aubus
number of posts8
date of registration07.10.2016
Friday 07.10.2016 10:16, No
Tiptronic zvládne 850 Nm, hlavně to ale je o přístupu k autu a péči o něj, protože tiptronic se dá zlikvidovat i na autě s dvoulitrovým benzinem o 250 Nm.

Uběhne pár let a větu "Jsou prostě auta v kterých nafta nedává moc smysl" někdo přepíše na "Jsou prostě auta v kterých nafta ani benzín nedávají moc smysl". A nezabrání tomu nikdo z nás. Naftu neobhajuji, ale kromě plácání o problému benzin vs. nafta nikdo v diskuzi nepřišel s konstruktivním hodnocením výhod a nevýhod toho kterého modelu
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Friday 07.10.2016 14:15, RE: No
aubus posted by:
Tiptronic zvládne 850 Nm, hlavně to ale je o přístupu k autu a péči o něj, protože tiptronic se dá zlikvidovat i na autě s dvoulitrovým benzinem o 250 Nm.Uběhne pár let a větu "Jsou prostě auta v kterých nafta nedává moc smysl" někdo přepíše na "Jsou prostě auta v kterých nafta ani benzín nedávají moc smysl". A nezabrání tomu nikdo z nás. Naftu neobhajuji, ale kromě plácání o problému benzin vs. nafta nikdo v diskuzi nepřišel s konstruktivním hodnocením výhod a nevýhod toho kterého modelu


No právě, tak proč se dnes ještě trápit s naftou, která to má za pár dřív než benzín...
Ad poslední připomínka:
Ano, nikdo nic konstruktivního neporadil. Popravdě jsem s tím u takových aut ani nepočítal. Ono lidí, kteří si koupí taková auta a zároveň je jejich koníčkem jejich chování monitorovat a pak se o ně anonymně dělit na webu, který se převážně točí kolem ojetin ponejvíce na 200 tKč, je minimum. Na některá auta prostě uživatelské recenze neexistují a existovat nebudou, mnozí jejich majitelé třeba neznají princip činnosti spalovacího motoru...
respond
aubus
number of posts8
date of registration07.10.2016
Friday 07.10.2016 18:28, Aha
Takže patent na rozum - než zaujmout smysluplné stanovisko, podělit se o zkušenosti, doporučit známého nebo web, kde je možné získat informace od majitelů, tak to raději uzavřeme konstatováním, kdo, kdy, kde a proč nemůže napsat recenzi auta nad 200 tisíc Kč. Ano, na některá auta uživatelské recenze existovat nebudou, ale rozhodně k nim nebudou patřit ani výše uváděný mercedes a už vůbec ne jakékoli audi. Teď ještě zjistit, jestli třeba není důvodem absence takových recenzí a diskuzí zde třeba nízká úroveň a zakomplexovanost některých diskutujících, se kterými se normální člověk nemůže do normálních diskuzí zapojit. To by bylo překvápko. Inu, jsme to ale kabrňáci, my č(Č)eši
respond
Zdeny60
number of posts1248
date of registration08.09.2009
Friday 07.10.2016 19:12, RE: Audi
aubus posted by:
Po osobních zkušenostech bych Vám doporučil Audi. Mercedes je příliš konzervativní a těžkopádný, uvnitř mírně hlučnější. Jeho hlavní Výhodou je atraktivnější interiér a zdaleka ne tak velké zastoupení v ČR - na rozdíl od Audi ho zkrátka nemá každý trafikant z Horní Dolní a na silnicích je radost ho vidět. Audi je zábavnější, líp se v něm sedí a v zatáčkách je jistější. Na řeči typu "naftu nebrat" nehleďte. Z motoru Audi 3.0 tdi se dá bez problémů vydolovat 700 Nm krouťáku a to je pak zase jiné cestování


Za to Audi s chrochtákem před přední nápravou je etalon lehkopádnosti ¨. Zejména zatáčky, to má nejradši A ty rozvody, to je pošušňáníčko Kdepak, jedině Audi!


respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.