0
back
 

diskuze k tématu: Kombík do 300.000

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, německá vozidla
Jura1
number of posts6
date of registration05.12.2016
Monday 05.12.2016 17:53, Kombík do 300.000
Hezký den, hledám nějaký slušně vypadající a spolehlivý kombík s nízkou spotřebou (takže asi TDi) a manuální převodovkou, ale ta není zase podmínkou. Potřeboval bych tipy a rady, jaké by bylo ucházející auto do 300.000kč. Koukal jsem na :

-Audi A4 2,0 TDi 100 kw +- 150.000km, rok 2010 kombi
-Škoda Octavia III 1.6 TDi 66kw +- 70.000km rok 2015 kombi
-Škoda Octavia II RS 2.0 TDI CR 125kw +- 110.000km rok 2010 kombi
- Škoda Superb II 2.0 TDi 125kw+- 160.000km rok 2011 kombi
-BMW Řada 3 2.0d 2.0 / 105 kW / nafta / kombi / manual / 202791 km

Nejvíc se mi zamlouvá trojková oktávka, protože je nejmladší a má nejméně najeto. Ale 66kw mi připadá málo..., i když mám rád poklidnou jízdu, tedy taky velmi šetrně ke spotřebě, ale zase ne za každou cenu být pod otáčkama. Myslím, že máte představu, co se mi líbí, takže budu rád i za jiné tipy, nebo rady pro jinou motorizaci, servisní náklady atd.

Děkuji za odpovědi.
respond
azerty
number of posts63
date of registration23.06.2016
Monday 05.12.2016 21:40, úspora?
Šel bych do nového auta.
respond
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Monday 05.12.2016 22:50, RE: Kombík do 300.000
Jura1 posted by:
Hezký den, hledám nějaký slušně vypadající a spolehlivý kombík s nízkou spotřebou (takže asi TDi) a manuální převodovkou, ale ta není zase podmínkou. Potřeboval bych tipy a rady, jaké by bylo ucházející auto do 300.000kč. Koukal jsem na :-Audi A4 2,0 TDi 100 kw +- 150.000km, rok 2010 kombi-Škoda Octavia III 1.6 TDi 66kw +- 70.000km rok 2015 kombi-Škoda Octavia II RS 2.0 TDI CR 125kw +- 110.000km rok 2010 kombi- Škoda Superb II 2.0 TDi 125kw+- 160.000km rok 2011 kombi-BMW Řada 3 2.0d 2.0 / 105 kW / nafta / kombi / manual / 202791 km Nejvíc se mi zamlouvá trojková oktávka, protože je nejmladší a má nejméně najeto. Ale 66kw mi připadá málo..., i když mám rád poklidnou jízdu, tedy taky velmi šetrně ke spotřebě, ale zase ne za každou cenu být pod otáčkama. Myslím, že máte představu, co se mi líbí, takže budu rád i za jiné tipy, nebo rady pro jinou motorizaci, servisní náklady atd. Děkuji za odpovědi.

Ahoj, za mě ojetý Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi a nebo raději připlatit a koupit nový Ford Focus kombi, klidně 1.0 Ecoboost 92kw
Z tvého výběru asi fakt Octávie III 1.6 TDI, ale žádný zázrak to není Doporučuji projet auta, možná Ti něco sedne a pak není co řešit
respond
sheogorath
number of posts527
date of registration27.05.2016
Tuesday 06.12.2016 11:20, RE
azerty: No novy nevim. Podle toho jaky auta navrhoval by za 300k musel jit hodne dolu s narokama.

Jinak k tomu seznamu - obloukem bych se vyhnul 1.6TDi, jezdit s nim je opravdu utrpeni. 2.0TDi je dost lepsi.

Octavia RS bude jeste tvrdsi nez normalni Octavia, a po ceskejch okreskach to bude zazitek. Navic na co si hrat na nejakej pseudosportak s dvoulitrovou naftou pod kapotou... A das vic za pneu a udrzbu podvozku proti normalni oktavce.

Ta O3 z toho vypada asi nejlip, ale 1.6TDi je fakt hruza. Rad bych doporucil spis TSI (mnohem prijemnejsi) ale co vidim, tak je vsichni pomlouvaji ... to je pak tezky.
respond
driver111
number of posts528
date of registration13.03.2013
Tuesday 06.12.2016 14:06, 1.6 tdi
oktávka 1.6 tdi 66kW je bída děs a utrpení, ten motor je strašný traktor, nejede atd. Bratr s tím teď byl na ukrajině a říkal, že to je fakt děs, že příště si vezme jiné služební auto, že se nehodlá nervovat, jestli předjede nebo ne, a že byl chyba, že si nevzal traktoristická sluchátka. Oktávka RS je jezdící pseudosportovní auto s typem podvozku žebřiňák, takže tak jak se píše výše, je to nepohodlné na naše silnice, V podstatě z toho výběru neporadím ani jedno, šel bych jinam než do koncernu.
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Tuesday 06.12.2016 14:49, RE: 1.6 tdi
driver111 posted by:
oktávka 1.6 tdi 66kW je bída děs a utrpení, ten motor je strašný traktor, nejede atd. Bratr s tím teď byl na ukrajině a říkal, že to je fakt děs, že příště si vezme jiné služební auto, že se nehodlá nervovat, jestli předjede nebo ne, a že byl chyba, že si nevzal traktoristická sluchátka. Oktávka RS je jezdící pseudosportovní auto s typem podvozku žebřiňák, takže tak jak se píše výše, je to nepohodlné na naše silnice, V podstatě z toho výběru neporadím ani jedno, šel bych jinam než do koncernu.


Pánové, mohu potvrdit, že s motorem 1.6 TDi se opravdu dobře nejezdí. Řekl bych, že je to takový koncentrát vlastností ctnosti a nectností naftových přeplňovaných motorů. Ctnost má jen jednu, a tou je slušná spotřeba. Já s ním jezdím Brno Liberec do 5-ti litrů a tempomat mám nastavený na 137, což považuju za velmi slušný výsledek. Ale zvuk, vibrace a projev je úděsný. Zvuk a vibrace nechám stranou a jenom něco k projevu. Motor je do 1500 rpm úplně mrtvý jen mu zhrubne chod a nedělá nic, pak z ničeho nic natalčí turbo tak, až to skoro trhne vazem, aby to pak zase zkomíralo. Po městě se na 4-ku nedá jet a trojka je zbytečně hlučná. I po státovce s nepravidelným provozem se blbě jede, protože se furt řadí 4,5 bo to má dlouhou almaru a 5-ka 60-70 km/h úplně nepobere.
Na dálnici chybí výkon, takže při zrychlování to vždy znamená pedál na podlahu nebo aktivaci tempomatu.
Pokud bych měl 300 tisíc tak OIII s TDi to určitě nebude. Já bych si asi koupil Mondeo (pro změnu).
respond
KoobaS
number of posts1042
date of registration23.04.2014
Tuesday 06.12.2016 15:38, Re:
Nový za 300k je dost bez šance... Já dostal loni novýho megana za 400k s daní. Levnější nižší střední vpodstatě neexistuje...
Kdybych měl odpovědět tazateli a zůstat u Francouzů, tak v Brně u Pokornýho mají Lagunu Grandtour Black edition. 2012 / 70 000km a je to 2,0 dCi 110kW....
respond
Jura1
number of posts6
date of registration05.12.2016
Tuesday 06.12.2016 17:10, Ještě jeden favorit
Děkuji za rady. Ještě jsem zapomněl na jednoho mého favorita - Mazda 6 2.0 MZR-CD 2009, 119 000km, 103kw kombi. Našel jsem za 190.000kč, takže bych měl ještě bokem peníze na opravy... Je to japonec, to by měl být držák, ne? Nebo bude lepší 2.2 MZR 120KW?
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Tuesday 06.12.2016 22:31, RE: Ještě jeden favorit
Jura1 posted by:
Děkuji za rady. Ještě jsem zapomněl na jednoho mého favorita - Mazda 6 2.0 MZR-CD 2009, 119 000km, 103kw kombi. Našel jsem za 190.000kč, takže bych měl ještě bokem peníze na opravy... Je to japonec, to by měl být držák, ne? Nebo bude lepší 2.2 MZR 120KW?


Ta nafta je podmínka nutná? Já se snažím ojetým nafťákům spíš vyhýbat, ale japonským nafťákům teda tuplem. Mazda 6 ano, bez koroze (nevím, jak je na tom rok 2009) s benzínem to bude prima auto.
respond
Jura1
number of posts6
date of registration05.12.2016
Tuesday 06.12.2016 22:47, Re:
Ročně najedu okolo 60.000km, takže kdyby to byl nějaký benzín se spotřebou do 6 litrů, tak by to bylo fajn. Mé priority seřazené od těch nejdůležitějších po ty nejméně důležité jsou:

1. servisní náklady
2. spotřeba
3. prostor (kombi)
4. výkon (aby se to neloudalo a byl chod motoru co nejvíce kultivovaný)
5. vzhled

Jinak mi je jasné, že právě u ojetých nafťáků už nastupuje spousta opotřebení (vstřiky, DPF, čerpadla...). Moc se ve spolehlivosti aut nevyznám, a s nějakým slušným benzínovým motorem, co by měl spotřebu do 6 litrů, taky žádné zkušenosti nemám. Zatím jsem vlastnil jen jeden benzín a to byl seat cordoba (ta mrcha mě nikdy nikde nenechala a startovala jako královna :D), ale už je to přece nějaký ten čas zpátky, takže u benzínů netuším, jak to je dnes s novějšími vozy...

A co třeba trojková oktávka, ale s motorem 1.6tdi 77kw, je to podobné tomu motoru 66kw?
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Wednesday 07.12.2016 09:43, RE: Re:
Jura1 posted by:
Ročně najedu okolo 60.000km, takže kdyby to byl nějaký benzín se spotřebou do 6 litrů, tak by to bylo fajn. Mé priority seřazené od těch nejdůležitějších po ty nejméně důležité jsou: 1. servisní náklady2. spotřeba3. prostor (kombi)4. výkon (aby se to neloudalo a byl chod motoru co nejvíce kultivovaný)5. vzhledJinak mi je jasné, že právě u ojetých nafťáků už nastupuje spousta opotřebení (vstřiky, DPF, čerpadla...). Moc se ve spolehlivosti aut nevyznám, a s někým slušným benzínovým motorem, co by měl spotřebu do 6 litrů, taky žádné zkušenosti nemám. Zatím jsem vlastnil jen jeden benzín a to byl seat cordoba (ta mrcha mě nikdy nikde nenechala a startovala jako královna :D), ale už je to přece nějaký ten čas zpátky, takže u benzínů netuším, jak to je dnes s novějšími vozy... A co třeba trojková oktávka, ale s motorem 1.6tdi 77kw, je to podobné tomu motoru 66kw?


To je dávka kilometrů, tam naftu chápu, ale dodávám, že jakékoliv auto bude po 5-ti letech v těchto končinách neprodejné. Také se domnívám, že nejde o soukromé kilometry, a že na prvním místě bude spolehlivost.
Nové auto bude asi pro tyto účely nejvhodnější, ale 300 tisíc na pohodlné auto, ve kterém to půjde přežít není mnoho. Co alternativy, jako je leasing nebo operativní leasing?
respond
radek.slivaFB
number of posts181
date of registration16.03.2013
Wednesday 07.12.2016 10:08, vuz
Dobry den,

jestli najedete tolik km tak se ta nafta asi opravdu vyplati. Dodrzujte zakladni pravidla pro naftovy motor a kupte dobry overeny kus nejlepe u autorizovaneho prodejce s puvodem CZ. Pri vasem rozpoctu bude asi opravdu idealni 2.0tdci mondeo je tady mnoho recenzi a kdyz pohledate na googlu tak najdete i srovnani mondeo vs superb atd at mate nejakou predstavu.
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Wednesday 07.12.2016 11:01, RE: Re:
Jura1 posted by:
Ročně najedu okolo 60.000km, takže kdyby to byl nějaký benzín se spotřebou do 6 litrů, tak by to bylo fajn. Mé priority seřazené od těch nejdůležitějších po ty nejméně důležité jsou: 1. servisní náklady2. spotřeba3. prostor (kombi)4. výkon (aby se to neloudalo a byl chod motoru co nejvíce kultivovaný)5. vzhledJinak mi je jasné, že právě u ojetých nafťáků už nastupuje spousta opotřebení (vstřiky, DPF, čerpadla...). Moc se ve spolehlivosti aut nevyznám, a s nějakým slušným benzínovým motorem, co by měl spotřebu do 6 litrů, taky žádné zkušenosti nemám. Zatím jsem vlastnil jen jeden benzín a to byl seat cordoba (ta mrcha mě nikdy nikde nenechala a startovala jako královna :D), ale už je to přece nějaký ten čas zpátky, takže u benzínů netuším, jak to je dnes s novějšími vozy... A co třeba trojková oktávka, ale s motorem 1.6tdi 77kw, je to podobné tomu motoru 66kw?


Vzhledem k těm požadavkům. Pokud by nevadila spotřeba 6,5L v benzínu, pak bych zvážil i nižší střední třídu. Např. Auris kombi 1.6 97 kW. Nový slušně vybavený se dá koupit za 410 tis. Ojetina za 300 tisíc by mohla být v dobrém stavu, např. https://www.sauto.cz/osobni/detail/toyota/auris/17079576?goFrom=list tento kus má dost dobrou výbavu.
respond
Tommm
number of posts79
date of registration14.09.2015
Wednesday 07.12.2016 14:20, RE: Re:
Petr S posted by:
Jura1 posted by:
Ročně najedu okolo 60.000km, takže kdyby to byl nějaký benzín se spotřebou do 6 litrů, tak by to bylo fajn. Mé priority seřazené od těch nejdůležitějších po ty nejméně důležité jsou: 1. servisní náklady2. spotřeba3. prostor (kombi)4. výkon (aby se to neloudalo a byl chod motoru co nejvíce kultivovaný)5. vzhledJinak mi je jasné, že právě u ojetých nafťáků už nastupuje spousta opotřebení (vstřiky, DPF, čerpadla...). Moc se ve spolehlivosti aut nevyznám, a s nějakým slušným benzínovým motorem, co by měl spotřebu do 6 litrů, taky žádné zkušenosti nemám. Zatím jsem vlastnil jen jeden benzín a to byl seat cordoba (ta mrcha mě nikdy nikde nenechala a startovala jako královna :D), ale už je to přece nějaký ten čas zpátky, takže u benzínů netuším, jak to je dnes s novějšími vozy... A co třeba trojková oktávka, ale s motorem 1.6tdi 77kw, je to podobné tomu motoru 66kw?
Vzhledem k těm požadavkům. Pokud by nevadila spotřeba 6,5L v benzínu, pak bych zvážil i nižší střední třídu. Např. Auris kombi 1.6 97 kW. Nový slušně vybavený se dá koupit za 410 tis. Ojetina za 300 tisíc by mohla být v dobrém stavu, např. https://www.sauto.cz/osobni/detail/toyota/auris/17079576?goFrom=list tento kus má dost dobrou výbavu.


60k km v nizsi stredni tride. Vy ste teda prejici osoba ... kdyz si ma zlamat zada v aute, tak at si je lame aspon trosku pohodlne ne? To je jaky kdyby ste chtel, aby si na to koupil octavii.
V tom jezdej vsichni chudaci obchodaci, protoze musej. Rozhodne ne k vuli tomu, ze by to bylo dobry.
Clovek, kterej si za praci najezdi tolik km a neni poskok prodeje pro firmu, si na to koupi stredni tridu a vys.
respond
Tommm
number of posts79
date of registration14.09.2015
Wednesday 07.12.2016 14:29, RE: Re:
Jura1 posted by:
Ročně najedu okolo 60.000km, takže kdyby to byl nějaký benzín se spotřebou do 6 litrů, tak by to bylo fajn. Mé priority seřazené od těch nejdůležitějších po ty nejméně důležité jsou: 1. servisní náklady2. spotřeba3. prostor (kombi)4. výkon (aby se to neloudalo a byl chod motoru co nejvíce kultivovaný)5. vzhledJinak mi je jasné, že právě u ojetých nafťáků už nastupuje spousta opotřebení (vstřiky, DPF, čerpadla...). Moc se ve spolehlivosti aut nevyznám, a s nějakým slušným benzínovým motorem, co by měl spotřebu do 6 litrů, taky žádné zkušenosti nemám. Zatím jsem vlastnil jen jeden benzín a to byl seat cordoba (ta mrcha mě nikdy nikde nenechala a startovala jako královna :D), ale už je to přece nějaký ten čas zpátky, takže u benzínů netuším, jak to je dnes s novějšími vozy... A co třeba trojková oktávka, ale s motorem 1.6tdi 77kw, je to podobné tomu motoru 66kw?


Na 60kkm je riziko jakekoliv auto, ktere neni nove. U nafty je to jeste horsi. Za par let najedes zivotnosti spousty komponent. A u novejsich aut uz to neni zdaleka jen turbo, dvouhmota a vstriky.
Auta uz maj vselijaky eko ficury a kazda polozka neni za par set korun.

Jestli najedes 60kkm,
se spotrebou 6/100, tak te pri cene 28Kc/litr vyjde PHM na 100800 Kc.
se spotrebou 7,5/100, tak pri cene 30Kc/litr vyjde PHM na 135000 Kc.

Uvazuji cenu benzinu o 2 Kc/litr drazsi nez naftu a spotrebu sem udal jako priklad.

34 200 Kc za palivo se muze zdat jako ranec, ale pri prvnim servisu diesel vychytavek ti z rance moc nezustne.
34k, at se to nekomu libi nebo ne, nejsou dneska zadny penize...

Navic obecne stav naftovych aut muzeme povazovat za horsi a auto bude pravdepodobne mnohem casteji upravenu a budou na nem uvedeny kilometry neodpovidajici skutecnosti.

Za 300k kreditu bych tedy ocekaval nakup jeteho benzinu v podstatne lepsim stavu.

EDIT:
Btw, z TCO delaj PHM stejne tak 25% -30% vsech nakladu. Tak bych si s tim tezkou hlavu nedelal.
respond
Zdeny60
number of posts1248
date of registration08.09.2009
Wednesday 07.12.2016 14:37, RE: Re:
Tommm posted by:
Petr S posted by:
Jura1 posted by:
Ročně najedu okolo 60.000km, takže kdyby to byl nějaký benzín se spotřebou do 6 litrů, tak by to bylo fajn. Mé priority seřazené od těch nejdůležitějších po ty nejméně důležité jsou: 1. servisní náklady2. spotřeba3. prostor (kombi)4. výkon (aby se to neloudalo a byl chod motoru co nejvíce kultivovaný)5. vzhledJinak mi je jasné, že právě u ojetých nafťáků už nastupuje spousta opotřebení (vstřiky, DPF, čerpadla...). Moc se ve spolehlivosti aut nevyznám, a s nějakým slušným benzínovým motorem, co by měl spotřebu do 6 litrů, taky žádné zkušenosti nemám. Zatím jsem vlastnil jen jeden benzín a to byl seat cordoba (ta mrcha mě nikdy nikde nenechala a startovala jako královna :D), ale už je to přece nějaký ten čas zpátky, takže u benzínů netuším, jak to je dnes s novějšími vozy... A co třeba trojková oktávka, ale s motorem 1.6tdi 77kw, je to podobné tomu motoru 66kw?
Vzhledem k těm požadavkům. Pokud by nevadila spotřeba 6,5L v benzínu, pak bych zvážil i nižší střední třídu. Např. Auris kombi 1.6 97 kW. Nový slušně vybavený se dá koupit za 410 tis. Ojetina za 300 tisíc by mohla být v dobrém stavu, např. https://www.sauto.cz/osobni/detail/toyota/auris/17079576?goFrom=list tento kus má dost dobrou výbavu.
60k km v nizsi stredni tride. Vy ste teda prejici osoba ... kdyz si ma zlamat zada v aute, tak at si je lame aspon trosku pohodlne ne? To je jaky kdyby ste chtel, aby si na to koupil octavii.V tom jezdej vsichni chudaci obchodaci, protoze musej. Rozhodne ne k vuli tomu, ze by to bylo dobry.Clovek, kterej si za praci najezdi tolik km a neni poskok prodeje pro firmu, si na to koupi stredni tridu a vys.


Pokud si na to ovšem vydělá.

Mohu li se vyjádřit k motoru 1,6TDI a 66kW: tento motor máme ve 2 služebních oktávicíh. jezdím s nimi celkem často, zejména jistou trasu přes Mohlenici, HK, PHA do Štětí. tedy 300+300km. Motor je na cestování zcela v pohodě, výkonu má akorát, ani ne moc, ani ne málo. Na dálnici jede v klidu tachometrových 150-160 bez problémů, jel by více, ale nedráždím policajty, řidičák potřebuji. Spotřeba na této trati je pravidelně 5,8-6,2, jestli mjedu sám nebo ve dvou. Auto je ve vyšší rychlosti hlučnější, ale o nic víc, než kterýkoliv dýzl stejné třídy. Podovzek je velmi slušný, pokud se mám vyjádřit k tlumení. Říézení je u aut této kategorie nepodstatné, ale i tak v OIII patří zatím k tomu lepšímu, co jsem měl možnost řídit. Bez vazby úplně není, ale to cesťáci obvykl neřeší. Sedačky jous horší prti OII, což je paradox. S II se mi jezdíé líp právě kvůli sedačce. Ovšem kdo jezdil kdysi dávno (L.P. 1995) 60-70 tisc ročně v Pežotu 306TD, tak bude nad Oktávkou slintat blahem.
Rozhodně bych se jí nebál a šel ji zkusit, motor je opravdu to poslední, co by ti mělo vadit. POkud chceš ale trhat asfalt nebo být všude první, musíš volit jinde (například olítané e60 s 3,0D

Kecy o tom, že 30 litrů ročně nejsou peníze, neposlochej. Jsou to peníze - napříkald jedna dovolená zadara. Řešit to budeš a kod tvrdí, že mu to je jedno, lže.

respond
Jura1
number of posts6
date of registration05.12.2016
Wednesday 07.12.2016 15:14, Re:
Za tuto poslední odpověď Zdeny60 děkuji moc. Zkusím tu trojkovou s 66kw jak mi sedne... Tam je právě spotřeba nádherná, kdy se člověk dostane i pod 5 litrů, což mi ušetří spousty peněz... Takovéto rady z praxe jsem tu potřboval slyšet. :)
respond
Zvirak
number of posts459
date of registration09.09.2012
Thursday 08.12.2016 15:56, RE: Re:
Jura1 posted by:
což mi ušetří spousty peněz...


To jako vážně??!

Ten rozdíl v ceně oproti benzinu je doopravdy zanedbatelnej vzhledem k budoucím servisním úkonům.. Ty jen chtěl, aby ti někdo potvrdil tvůj názor.

Realita je ta, jak psal někdo o trochu výše, že PHM tvoří zhruba 25% z nákladu na provoz auta.
respond
Jura1
number of posts6
date of registration05.12.2016
Thursday 08.12.2016 17:28, Re:
No u mě je ta spotřeba dost důležitá. Takže když si vezmete cenu benzínu 30kč za litr a nafty 28kč za litr. Pak spotřeba 1.6TDI je 5 litrů a nějaký benzíňák, jak tu lidi radí benzín, je nějakých 7 litrů, tak to u mě dělá při 60.000km náklad 84.000 u nafty a 126.000 u benzínu. 42.000kč za rok je vážně dost peněz, které si myslím, že bych do oprav do té trojkové škody ani nedal...

Auto chci kupovat na začátku ledna, takže ještě uvidím, ale minimálně tu 1.6 III octávku zkusím...
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Thursday 08.12.2016 18:19, RE: Re:
Jura1 posted by:
No u mě je ta spotřeba dost důležitá. Takže když si vezmete cenu benzínu 30kč za litr a nafty 28kč za litr. Pak spotřeba 1.6TDI je 5 litrů a nějaký benzíňák, jak tu lidi radí benzín, je nějakých 7 litrů, tak to u mě dělá při 60.000km náklad 84.000 u nafty a 126.000 u benzínu. 42.000kč za rok je vážně dost peněz, které si myslím, že bych do oprav do té trojkové škody ani nedal...Auto chci kupovat na začátku ledna, takže ještě uvidím, ale minimálně tu 1.6 III octávku zkusím...


Ano, tady má nafta smysl, i ojetá (teda nějaký prověřený motor). I když se vymění naftová trojkombinace, je tam hmatatelná úspora. Ale s tou OIII se fakt projeď, než ji budeš brát. Zdeny zde popisoval jen projev při ustálené jízdě, tam je ten motor OK, ať je to dálnice nebo státovka, ale jak se musí brzdit a zrychlovat nebo se rozjíždět, tak je ten motor otravný.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.