0
back
 

diskuze k tématu: Jaké koupit auto do 120 000 tisíc korun na ježdění do práce a výlety.

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
Sonladas
number of posts1
date of registration26.12.2013
Saturday 28.12.2013 00:09, Jaké koupit auto do 120 000 tisíc korun na ježdění do práce a výlety.
Dobry den,

Potřebuji poradit jaké auto do 120 tisíc vybrat na ježdění do práce a občasné výlety. Do práce jezdím cca 160 km denně, tudíž 250 pracovních dni x 160 km denně, je 40 tisíc km ročně plus na výlety ročně bych bral cca 5 tisíc km. Celkem by to mělo byt okolo 45 tisíc km ročně.

Po třicítce už mne žádné svižné jízdy neberou, teď už spíš jezdím klidnou jízdu s kafíčkem, proto spíš vyžaduji, pohodli a nízkou spotřebu.

Doposud jsem jezdil na Honda Civic coupe 1.5 16V benzin, r.v. 1994, americká verze, spotřeba okolo 7 litru na 100 km, investice byly za 10 let vlastněni minimální, chtěl bych opět Japonce ale bohužel do 120 tisíc Kč žádného nepořídím který by se mi zamlouval, konkrétně se mi libý Honda Civic 2.2 i-CTDi r.v. 2005.

Já přemýšlím o naftě, ale známi mi doporučuje benzin s plynem, ale nějak se mi to nezamlouvá, nikdy jsem plyn neměl a trochu se ho i bojím, mít v kufru nádrž se stlačeným plynem. Zároveň se říká, že plyn je suchy, tudíž víc trpí motory a rychleji odcházejí.

Teď se nechci nikoho dotknout je to pouze a čistě můj názor ale značky typu renault, opel, shevrolet, kia, hiundai, citroen, peugeot a škoda nepřiznávám autem ale spíše trakaře s dřevěnými koly, počáteční investice vysoké, opravy drahé a časté, požitek s jízdy absolutně žádný.

Po prohlížení ojetin na internetu spíše se mi líbil sedan a coupe ale nebráním se i kombi. Po přečtení několika článku na internetu se my osvědčily následující značky,

1 kandidát Audi A4 r.v. 2002 až 2004 1.9 TDi
2 kandidát BMW 320 r.v. 2002 až 2004 2.0 TDi
3 kandidát Mercedes-Benz class E r.v. 2002 až 2004 3.3 TDi

Deku předem za kladnou odpověď.

S pozdravem
Vladimír.
respond
roman.hrdlicka
number of posts22
date of registration30.10.2013
Saturday 28.12.2013 09:32, neriskovat
K výběru kusů: tak přece jenom jde o 10 - 12 let stará auta za ty peníze hodně vylítaná. takže určitě prověřit přes cebii nájezd. často si to kupují lidi, co s tím nalítají i 80tis. za rok, takže určitě nevěř nějakýmu 100tis. nájezdu za 10 let a prověřit

k plynu - plyn se chová tak, jako motor, takže když si to koupíš s nějakým ne moc spolehlivým motorem, tak je to pak na prd, rychleji se to opotřebovává. často pak ty motory na benzín jezdí dobře ale ne plyn je to poruchové. nejlepší je koupit auto v plynu z výroby, což je dražší... jinak samotného LPG už se v dnešní době není třeba obávat, takových aut jezdí mnoho a jejich počet stoupá vzhledem k ceně benzínu a nafty.
respond
Ghost86
number of posts2
date of registration11.08.2011
Tuesday 25.03.2014 10:58, BMW
Dobrý den,
za mě teda musim říct, že BMW snad nikdy neudělalo dobrý motor v naftě. Na benzin jsem slyšel jen samou chválu (mohu z vlastní zkušenosti potvrdit), takže 2.0 TDi podle mě není úplně ta správná volba. Řada 3 navíc není žádný velký pohodlný kočár, ale pokud byste na něm trval, berte motor 1,8i, lejete jen benzín a občas olej, nesmrtelné motory. Pokud vám mohu poradit za sebe, tak BMW řada 5 model E39. Oproti ní je řada 3 prcek. Sám jsem ji měl s motorem 2,5i 6ti válec a nemohl jsem si ji vynachválit. Na delší cesty neskutečně pohodlné a prostorné. Jsme 5ti člená rodina a do auta jsme se bez problémů naskládali. Za celé 2 roky co jsem ji měl jsem měnil akorát čidlo vačky a čidlo kliky, toť vše. Jinak na to že to byl takovýhle motor se 170 koňmi, žral při normální jízdě 8-10 litrů.
respond
BMW528i
number of posts372
date of registration07.01.2013
Tuesday 25.03.2014 11:48, RE: BMW
Ghost86 posted by:
Dobrý den, za mě teda musim říct, že BMW snad nikdy neudělalo dobrý motor v naftě. Na benzin jsem slyšel jen samou chválu (mohu z vlastní zkušenosti potvrdit), takže 2.0 TDi podle mě není úplně ta správná volba. Řada 3 navíc není žádný velký pohodlný kočár, ale pokud byste na něm trval, berte motor 1,8i, lejete jen benzín a občas olej, nesmrtelné motory. Pokud vám mohu poradit za sebe, tak BMW řada 5 model E39. Oproti ní je řada 3 prcek. Sám jsem ji měl s motorem 2,5i 6ti válec a nemohl jsem si ji vynachválit. Na delší cesty neskutečně pohodlné a prostorné. Jsme 5ti člená rodina a do auta jsme se bez problémů naskládali. Za celé 2 roky co jsem ji měl jsem měnil akorát čidlo vačky a čidlo kliky, toť vše. Jinak na to že to byl takovýhle motor se 170 koňmi, žral při normální jízdě 8-10 litrů.


Sohlasím s vaším názorem na e39 i na benzínový motor, i ta 1,8i jedobrá, ale na tyto km jedině s LPG,
S čím nesouhlasím je ta blbost, že BMW neudělo dobrý naftový motor!!! Co 3,0d 2,5d 2,5tds 2,4td......? kolik s nimi máte zkušeností?
vyhnul bych se pouze 2,0 100kw, ten moc nevydrží, kolem 500tkm s ním začnou být problémy.
osobně bych šel do 530i s LPG 330i s lpg nebo 530d nebo 330d
A ještě jedna věc BMW NEMÁ TDI!!!!! TDI je značení koncetnových vozů
respond
Zvirak
number of posts459
date of registration09.09.2012
Tuesday 25.03.2014 20:38, Auto
Tvrdíte, že potřebujete jezdit cca 40 tis ročně. Za 120 tis (zvlášť nafty) budou vámi navržená auta mít nalítáno reálně přes 300 tis (i víc).
Podle vašeho nájezdu dáte pouze za palivo odhadem 110 000,- ročně. Proto by pro vás neměl být problém za pohodlné auto připlatit - pořizovací cena je pouze zlomkem nákladů (plánujete-li auto využívat např. 5 let)
Když si tedy dám dohromady vaše nároky, vámi navržená auta jsou pro Vás nevhodná.
Jsou částečně odjetá, nebo budou pravděpodobně vyžadovat větší (dražší) servis.
Buď budete muset z nároků na třídu auta, nebo navýšit pořizovací cenu.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.