0
back
 

diskuze k tématu: Audi A4 Avant (jaký motor?)

category of topic classification: poradna, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.01.2008 07:26,
Ja mám 1,8 Turbo a jsem spokojeny. Při dlouhé jízdě a rychlosti do 150 je spotřeba těsně pod 9,5 litru i s Quattrem. Užasne zrychlení 8,7 z 0 na 100 km/h. Quttro osobně doporučuji . Pak jste v zimě omezen jen výškou auta a v létě na suchu nemáte žadne potíže s nedotáčivostí. Dovezl jsem auto z Itálie se servisní knížkou bez zničené přední nápravy a nebourané což mi potvrdil i automechanik. Mělo jen drobné šrámy no prostě Italové. Moje 6 let staré auto mělo najeto 146 000 km čemuž se dá věřit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.01.2008 15:59,
8,7 a úžasných? Ti koncernisté si snad dělají srandu. Já mám kolem 7 a mrzí mě že nemám za 5.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.01.2008 16:27, RE: bez předmětu
Fénix56 posted by:
8,7 a úžasných? Ti koncernisté si snad dělají srandu. Já mám kolem 7 a mrzí mě že nemám za 5.
mám za 7 a mám obsah 993ccm :) AUDI sux
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.01.2008 16:30, RE: bez předmětu
anonym posted by:
mám za 7 a mám obsah 993ccm :) AUDI sux
jo a je to motorka
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.01.2008 16:49, RE: bez předmětu
anonym posted by:
jo a je to motorka
ne,auto
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.01.2008 18:47,
vrele doporucuji 1.8 20V, spotreba kolem pod 10 nejde, a u te 1.8 T se bude pohybovat stejne, ruce od toho pryc, jedine naftu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.01.2008 18:52, RE: A4, asi ne:-(
anonym posted by:
ne,auto
Tyhle A4ky se mi taky dříve moc líbily, ale asi jsem měl smůlu, ale v mém okolí se vyskytovaly 2 exempláře a oba majitelé z nich byli nešťastni. Ze začátku velké nadšení, ale pak se začaly objevovat celkem četné a hlavně nákladné opravy. Jedno auto mělo benz. 1,8 turbo a druhé bylo TDI 2,5 110KW. Obě auta marodily s čerpadly, přičemž TDI na tom bylo trochu hůř, tam odešlo i turbo. U benzínové 1,8T byl taky nějaký problémek, byla koupena z AAA bazaru a nejspíš se v ní místní chytrolíni pohrabali. Dali tam totiž jiné palivové čerpadlo a auto po zahřátí nechtělo vůbec chytnout. Věděli to velmi dobře, protože každé auto, když prodávají nechají nejprve dlouho natočené a teprve pak se s tím jede. Tady tomu bylo jinak, nastartovat a rychle se jelo na krátkou projížďku. Po výměně za správné čerpadlo byl pak už klid.Celkově vzato, z toho co jsem slyšel, tak stály zejména komponenty Bosch za hovno. Nedávno jsem dokonce slyšel o A4ce, které vyhořela komplet elektrika! Osobně bych měl z těchto aut strach, kvalita už dávno není tam,co bývala. Raději budu jezdit "nevýrazným japoncem s šedými plasty"))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.01.2008 18:59, RE: A4, asi ne:-(
mastercar posted by:
Tyhle A4ky se mi taky dříve moc líbily, ale asi jsem měl smůlu, ale v mém okolí se vyskytovaly 2 exempláře a oba majitelé z nich byli nešťastni. Ze začátku velké nadšení, ale pak se začaly objevovat celkem četné a hlavně nákladné opravy. Jedno auto mělo benz. 1,8 turbo a druhé bylo TDI 2,5 110KW. Obě auta marodily s čerpadly, přičemž TDI na tom bylo trochu hůř, tam odešlo i turbo. U benzínové 1,8T byl taky nějaký problémek, byla koupena z AAA bazaru a nejspíš se v ní místní chytrolíni pohrabali...
Hlavně ta komediantská imitace dřeva v mrňavé a stísněné A 4 je super. Viděl jsem auto vybavené koženými sedadly, co mělo el. okna jen ve předu. To může vymyslet jen germán.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.01.2008 23:27, RE: bez předmětu
anonym posted by:
vrele doporucuji 1.8 20V, spotreba kolem pod 10 nejde, a u te 1.8 T se bude pohybovat stejne, ruce od toho pryc, jedine naftu
1,8T má při vyšším výkonu při stejném průběhu cesty jako by člověk jel s atmosférou o dost menší spotřebu!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.01.2008 23:39, RE: A4, asi ne:-(
mastercar posted by:
Tyhle A4ky se mi taky dříve moc líbily, ale asi jsem měl smůlu, ale v mém okolí se vyskytovaly 2 exempláře a oba majitelé z nich byli nešťastni. Ze začátku velké nadšení, ale pak se začaly objevovat celkem četné a hlavně nákladné opravy. Jedno auto mělo benz. 1,8 turbo a druhé bylo TDI 2,5 110KW. Obě auta marodily s čerpadly, přičemž TDI na tom bylo trochu hůř, tam odešlo i turbo. U benzínové 1,8T byl taky nějaký problémek, byla koupena z AAA bazaru a nejspíš se v ní místní chytrolíni pohrabali...
pozor to bude jen v uzivateli a bazaru aaa. 1,8T pokud bude mit problem, tak jedine, kdyz to nejaky synacek, co ma 0,5roku ridicak bude tocit hned po nastartovani treba i v 10stupnich pod nulou hned do omezovace a pojede plnou kladu...turbo nemaze, umira (pozor stejne i u TDi)... U 2,5TDi z Acek byl urcite problem v kostce - ne jen ze dali spatne cerpadlo, ale hlavne jiz poskozene, kdyz nekdo koupi jiz auto se spatnym cerpadlem, neni divu ze na nej take marodi... Ale 2,5TDI 110kW je nestastny motor, ani po precipovani neztrati svoji chybu zatahu az od 1600ot/min a to je skoda...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 05.01.2008 00:29, audi sux ?
anonym posted by:
mám za 7 a mám obsah 993ccm :) AUDI sux
Co to je prosím to "Audi sux" ? Přiznám, že toto slyším zcela prvně a i po zadání do vyhledávače z toho moudřejší nejsem. To je nějaký starý sporťák s něčím jak wankel nebo je to celé jen bota nebo o co tu go?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 05.01.2008 11:54, RE: To Fenix56
Fénix56 posted by:
Co to je prosím to "Audi sux" ? Přiznám, že toto slyším zcela prvně a i po zadání do vyhledávače z toho moudřejší nejsem. To je nějaký starý sporťák s něčím jak wankel nebo je to celé jen bota nebo o co tu go?
to mělo znamenat jako že je to audi se zrychlením 8,7 měkota - "sucks", jinak těch 7sec. na 100 z 993ccm - řeč je o Daihatsu Charade GTti, nikoliv o motorce:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 05.01.2008 12:17, RE: bez předmětu
anonym posted by:
1,8T má při vyšším výkonu při stejném průběhu cesty jako by člověk jel s atmosférou o dost menší spotřebu!
jj taky se pod 10 nedostane, ty atmosfero, proste pocitejte u benzinu 12 l prumer
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 05.01.2008 12:24, RE: bez předmětu
anonym posted by:
jj taky se pod 10 nedostane, ty atmosfero, proste pocitejte u benzinu 12 l prumer
Chytráku máme to 1,8T v Superbu a žere to +- podle specifikací což je 11.5/6.5/8.3 l/100km urban/extra-urban/combined, takže atmosféra (pro debily - nepřeplňovaný 1,8 20V) žere minimálně stejně
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 05.01.2008 13:02, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Chytráku máme to 1,8T v Superbu a žere to +- podle specifikací což je 11.5/6.5/8.3 l/100km urban/extra-urban/combined, takže atmosféra (pro debily - nepřeplňovaný 1,8 20V) žere minimálně stejně
prosimte nemaz med, mel jsem 1.8 20v a prumer byl 12 pod 10 nesla, ted mam s3 1.8T a to same, prumer 12 ( obe 4x4) vis kdyz mas quatro tak pripocti min. litr navic a v lete klima a v zime to vic zere. FAKT MILUJI TY KECY JAK PITOMEC MA 3.0 BENZIN A BUDE MI TVRDIT, ZE LITA ZA 7/100 A SUPERB ZERE 6,5 KDY? NA VOLNOBEH NEBO Z KOPCE? A NA PALUB. POCITAC SE NESPOLEHEJ
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 05.01.2008 13:17, RE: bez předmětu
anonym posted by:
prosimte nemaz med, mel jsem 1.8 20v a prumer byl 12 pod 10 nesla, ted mam s3 1.8T a to same, prumer 12 ( obe 4x4) vis kdyz mas quatro tak pripocti min. litr navic a v lete klima a v zime to vic zere. FAKT MILUJI TY KECY JAK PITOMEC MA 3.0 BENZIN A BUDE MI TVRDIT, ZE LITA ZA 7/100 A SUPERB ZERE 6,5 KDY? NA VOLNOBEH NEBO Z KOPCE? A NA PALUB. POCITAC SE NESPOLEHEJ
měřeno dotankováním do plna, většinou pod 9l, 12l je absurdních. Superb - nevím jak quattro
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 05.01.2008 14:35, RE: To Fenix56
anonym posted by:
to mělo znamenat jako že je to audi se zrychlením 8,7 měkota - "sucks", jinak těch 7sec. na 100 z 993ccm - řeč je o Daihatsu Charade GTti, nikoliv o motorce:)
Na motorku by to taky byla ostuda...já mám 2,7 z 1098ccm..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 05.01.2008 17:26, RE: bez předmětu
anonym posted by:
prosimte nemaz med, mel jsem 1.8 20v a prumer byl 12 pod 10 nesla, ted mam s3 1.8T a to same, prumer 12 ( obe 4x4) vis kdyz mas quatro tak pripocti min. litr navic a v lete klima a v zime to vic zere. FAKT MILUJI TY KECY JAK PITOMEC MA 3.0 BENZIN A BUDE MI TVRDIT, ZE LITA ZA 7/100 A SUPERB ZERE 6,5 KDY? NA VOLNOBEH NEBO Z KOPCE? A NA PALUB. POCITAC SE NESPOLEHEJ
Ono by to totiz melo byt spis "pitomec ma tezkou nohu", ja sam mam uz nekolikaty 3.2i V6 a jezdim dlouhodobe bezproblemove pod 8 litru, za 12 l jezdim s americkym V8 4x4. Ale taky predpisovych padesat po meste obnasi pouze zvyseny volnobeh, pri normalni slusne jizde nikdy neprelezu pres 3000 ot. A spotreba samozrejme merena dotankovanim, nikoliv podle pocitace. Takze vic nez na motoru zalezi na mezikousku mezi volantem a pedaly! P.S.: A pokud nekdo argumentuje stylem "...nekoupil jsem si trilitr, abych se "plazil" devadesat...", pak neni co dodat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 05.01.2008 17:38, 1,8 bez turba
Vřele doporučuji verzi 1,8 bez turba. Ten motor vydrží neskutečně mnoho, má dobrý poměr spotřeba/výkon a narozdíl od 1,8T a TDi ho seženete výrazně levněji. Nemusíte mít obavy o turbo, váhy vzduchu, cívky atd. 1,8 v A4 má proměnnou délku sání, motor se chová zcela jinak než v Octavii. Pokud nutně naftu tak 81kW. Pokud ho nějaký chytrolín nezmrvil chipem tak toho také vydrží mnoho, otázkou zda se finančně vyplatí. Navíc u všech TDI je vysoké riziko stočených tacho.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 05.01.2008 19:40, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Ono by to totiz melo byt spis "pitomec ma tezkou nohu", ja sam mam uz nekolikaty 3.2i V6 a jezdim dlouhodobe bezproblemove pod 8 litru, za 12 l jezdim s americkym V8 4x4. Ale taky predpisovych padesat po meste obnasi pouze zvyseny volnobeh, pri normalni slusne jizde nikdy neprelezu pres 3000 ot. A spotreba samozrejme merena dotankovanim, nikoliv podle pocitace. Takze vic nez na motoru zalezi na mezikousku mezi volantem a pedaly! P.S.: A pokud nekdo argumentuje stylem "...nekoupil jsem si trilitr...
3,2 POD 8 ??? AHA TAK TO SE UZ NEMAME SPOLU O CEM BAVIT. JEN BYCH MOZNA DOPORUCIL NAVSTIVIT PSYCHIATRA, PSYCHOLOG BY BYL NA TEBE SLABEJ
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.