0
back
 

diskuze k tématu: Audi A3 S-Line 2.0 TDi 103kW

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, typ vozidla, osobní
Baju
number of posts1
date of registration20.01.2020
Monday 20.01.2020 18:39, Audi A3 S-Line 2.0 TDi 103kW
Zdravím.
Potřebovala bych radu a názory zkušenějších.
Váhám mezi A3 1.9TDi a mezi S-Line 2.0TDi 103kW, r.v. kolem 2010.
Zatím jsem se v různých fórech dočetla to, že dvoulitry jsou většinou problémové kvůli Common-rail a že pak oprava stojí skoro tolik, co auto. Takže pokud bych mohla znát vaše názory, zkušenosti a srovnání pro a proti, hodně by mi to usnadnilo výběr.
Předem díky za každý názor.
respond
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Tuesday 21.01.2020 11:18, RE: Audi A3 S-Line 2.0 TDi 103kW
citation:
reakce na: Baju, 20.01.2020 18:39 (Zdravím. Potřebovala bych radu ...)

Ahoj, obecně CR 2.0 TDI nejsou nijak vážně problémové, to naopak poslední generace 1.9 TDI měla jisté série se šptaně utaženými ojničními šrouby, které sej ednoho dne uthrly a bylo po motoru.

Dá se tomu ale předejít - asi za cca 10000kč se vymění šrouby i jakási ložiska uložení a je klid.
Dobrý automechanik může dokonce poznat při sundání vany, jestli je je vůnec taková úprava potřeba nebo ne.

I tak počítej, žádný diesel nefunguje bez investic, obzvláště starší diesel. Můžou odejit vstřiky, EGR ventil a nebo se ozve FAP filtr(pokud je). S tím se prostě musí počítat. Pravdou je, že dobře udržovaný diesel vydrží 500tis.km a je prodejný i ve 300tis.km.
V benzínu to platí jen pro vybrané japonce

Jinak pokud jezdíš zejména po městě a okolí, na všechno stačí nezničitelný benzín 1.6i 75kw,
který je v A3 tichý, hned topí a nevibruje za studena jako traktor
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.